-
Σήμερα στο Λονδίνο έγινε το FOTA Fans Forum. Δείτε δύο ωραία βίντεο από ερωτήσεις:
Fans Forum Video- Chapter 1: The Fan Experience and the Show
Fans Forum – Chapter 2: The Overtaking Question -
Σήμερα στο Λονδίνο έγινε το FOTA Fans Forum. Δείτε δύο ωραία βίντεο από ερωτήσεις:
Fans Forum Video- Chapter 1: The Fan Experience and the Show
Fans Forum – Chapter 2: The Overtaking Question -
Σήμερα στο Λονδίνο έγινε το FOTA Fans Forum. Δείτε δύο ωραία βίντεο από ερωτήσεις:
Fans Forum Video- Chapter 1: The Fan Experience and the Show
Fans Forum – Chapter 2: The Overtaking Question -
Και ημουν εκει. Ηταν παρα πολυ ωραια και εμαθα πολλα πραγματα!
Ωραιος αδερφε!
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Και ημουν εκει. Ηταν παρα πολυ ωραια και εμαθα πολλα πραγματα!Ωραιος αδερφε!
Για πες...πως ήταν. Τι άλλες ερωτήσεις έγιναν και τι απαντήσεις έδωσαν? Καμιά φώτο έχεις?
-
Γαματα ηταν. Θα τα πουμε και πιο μετα εμεις. Εγιναν πολλες ερωτησεις τις οποιες δεν θυμαμαι ακριβως οποτε το καλυτερο ειναι να δειτε τα video εδω: http://www.formulasantander.com
Παντως, αυτο που κυριως εμαθα ειναι οτι το mechanical grip δεν θα βοηθησεις τις προσπερασεις. Ηταν ο Frank Dernie εκει και το εξηγουσε. Εχει βασει αν σκεφτουμε πως στον Καναδα ειχαμε γαματο αγωνα με low grip και στην βροχη εχουμε γαματους αγωνες. Οποτε μαλλον το αντιθετο πρεπει να συμβει.
Επισης, ολοι τους ειναι ευχαριστημενοι με το θεαμα αυτη την σεζον και δεν θελουν ν αλλαξει παλι του χρονου.
Τελος, ο Colajanni την ελεγε συνεχεια στον Whitmarsh για την Valencia και χαιρομαι που οποτε γινοταν αυτο πολυς κοσμος χειροκροτουσε. Παντως ηταν προφανες οτι ο Colajanni ηταν ακομα ενοχλημενος. Του μιλησα και μετα για το αν θα μπορουσε να κανει κατι η Ferrari για να επιστρεψει η Imola αντι πχ της Valencia. Μου ειπε πως ειναι παρα πολυ δυσκολο αυτο αλλα θα ηταν ωραιο...
Παντως ολοι τους ειχαν πολυ γελιο και δυστυχως δεν εχω pics.
-
Εχει λιγες μερες που βγηκε η ειδηση, αλλα ειναι ενδιαφερουσα
Ακουγεται οτι το Α1 Ρινγκ μπορει να επιστρεψει στην Φ1
http://www.yallaf1.com/2010/06/29/f1-co ... t-a1-ring/Εδω καπου στο 2005-6, με σκαμενη την ευθεια εκκινησης - τερματισμου γιατι καναν παρανομους αγωνες
Και εδω πριν κανα διμινο , με τα νεα εργα
Αντε να παρει ποδι κανα αραβικο χωματοδρομιο να δουμε λιγο πρασινο ρε γμτ
-
... στο αρθρο λέει ότι η πίστα είναι supported by Redbull αν και εγώ είχα την εντύπωση πως ήταν ιδιοκτησία της RedBull
Tespa ... δεν μπορώ να βρώ κάπου είχα κάποιες φώτο που έδειχναν την πίστα σε πολύ άσχημη κατάσταση ... ( πρίν από 2 περίπου χρόνια )
-
ναι νομιζω και εγω πως την ειχε ο Ματεζιτς
Το περιεργο ειναι πως τα περισσοτερα νεα για το τι γινεται εκει με το ζορι τα λενε οι Αυστριακοι
Αποσο εχω βρει παντως, παθε μεγαλη οικονομικη ζημια εκει η περιοχη, ενω πριν παραπονιοντουσαν για τον θορυβο απο τα μονοθεσια και οταν την αγορασε η Ρεντ Μπουλ και την γκρεμισε (εντομεταξυ ρε παιδια τα κτιρια ειχαν ξαναφτιαχτει το 97 και ξαναγκρεμιστηκαν το 03)Η πιστα ξεπεσε εντελως αλλα ευτυχως μετα απο πολλες προσπαθειες απο τους κατοικους και την κυβερνηση, ξαναρχησε η κατασκευη. Και με λίγη τυχη, μηπως την δουμε και Φ1
Το σαιτ του αρχιτεκτονα της νεας πιστας
http://www.domenig.at/joomla/safe_mode/ ... &Itemid=53
-
-
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ:
Βρέθηκε το μυστικό της Red Bull για τα δοκιμαστικά???
http://www.f1grip.gr/index.php/news/various-news/443-red-bull-ignition-retarding -
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ:
Βρέθηκε το μυστικό της Red Bull για τα δοκιμαστικά???
http://www.f1grip.gr/index.php/news/various-news/443-red-bull-ignition-retardingΌντως πολύ ενδιαφέρον!
Αν ισχύει μπράβο τους!
-
http://f1enigma.wordpress.com/2010/07/0 ... 7-mclaren/
-
To μονο που μενει ειναι να στησουν παραγκα και να λαδωνουν αλλους οδηγους να τους παραχωρουν θεσεις.
-
και μετα εμεις οι κοκινοι απορουμε που ειμαστε τοσο πισω απο αυτους!!!!ειδηκα με την redbull παντα το εβλεπα απ το πουθενα εκανε το μπαμ......τωρα για την μακ λαρεν οπως ειπε κ στο f1 αινηγμα αντε τωρα κ υπαλληλο της pirreli
-
Δεν είναι εξακριβωμένο το θέμα και σίγουρα δεν ξέρουμε πόσο μπορεί να κερδίζει από τέτοιο σύστημα, αν υπάρχει. Γι'αυτό και στον τίτλο βάζουμε ερωτηματικό, όπως στις περισσότερες περιπτώσεις που κάτι δεν είναι απολύτως σίγουρο. Πάντως ο Scarborough ασχολείται πάντα σοβαρά με τα τεχνικά θέματα, δεν κάνει συχνά πατάτες.
-
Θεωρείται ως παράνομο αυτό δηλαδή δεδομένου του engine freeze?
Αν είναι νόμιμο...τότε μπράβο τους που το σκέφτηκαν!
-
O Scarb λέει ότι είναι νόμιμο, δεν έχει να κάνει με αναβάθμιση κινητήρα, αλλά με τον έλεγχο της ανάφλεξης από το στάνταρντ ECU. Εφόσον από το ECU δίδεται η δυνατότητα αυτή, προφανώς και δε μπορέι να θεωρηθεί παράνομο, παρά μόνο αν σε κάποιο ανθυποπαράθυρο κανονισμού λέει κάτι για συστήματα turbo/antilag σε γενικότερη φιλοσοφία και όχι σε κλασική εκδοχή τους. Χλωμό, θα είχε ήδη γίνει χαμός.
-
Είναι λίγο αφελές να συζητάμε για το μυστικό της red bull. Δεν υπάρχει *ένα *μυστικό, όπως και σε κάθε ομάδα το αποτέλεσμα οφείλεται στο σύνολο των λύσεων που κάθε μία συμβάλει μεν αλλά δεν είναι η καθοριστική.
πχ η MP4-25 χωρίς f-duct πιστεύετε θα πάτωνε? δε νομίζω, παρόλο που θα είχε ελαφρώς χειρότερα αποτελέσματα.
-
να ρωτησω κατι που δεν ξερω???
αυτοι οι εγκεφαλοι ειναι τις μακ λαρεν κ microsoft κ τους φορανε ολοι!εχουν το δικαιωμα να επεμβαινουν σε αυτους οι καθε ομαδα κ να τον εξελισει περαν απο την χαρτογραφηση του??? αλλο να τον ρυθμισουν να δουλευει με τον κινητηρα της καθε ομαδας κ αλλο να τον πειραζουν εεε???γιατι νομιζω οτι αυτη η επιλογη να ειναι στανταρ ο εγκεφαλος για ολες τις ομαδες ειχε γινει για το κοστος κ να υπαρχει κ καποια ισοτητα σε ολες τις ομαδες!αν οντως επιτρεπεται κ οντως εχει κανει κατι τετοιο η red bull στον κινητηρα της ρενο κατι που δεν κανανε οι αλλοι κ ακομα κ ιδια η ρενο τοτε respect!!!οσο για την μακ λαρεν φιλε ΙΚΕ ναι πιστευω οτι θα ειχε πατωσει αν δεν ειχε το f duct!σε αυτους τους αγωνες που εχουμε δει μεχρι στιγμης την βοηθαεθ πολυ το συστημα(γνωμη μου)
Διάφορα νέα - Ιούλιος 2010