-
παιδια εχει πεσει στα χερια μου ενα fiat uno μαλλον του 92 ειναι τοτε με την αποσυρση αν θυμαμαι καλα.
βασικα ειμαι κατενθουσιασμενος με την καταναλωση 5.5 λιτρα ακριβως οπως λεει στο μανιουαλ. τσεκαρισμα γεμισμσ στο πρωτο κλικ της αντλιας και ξαναγεμισμα παλι ως το πρωτο κλικ.
δοκιμασα και τρια γεμισματα με ασετον αλλα οπως σε καθε αυτοκινητα που το εχω δοκιμασει δεν ειδα καμμια διαφορα.
το προβλημα μου ειναι οτι παιρνει σπιρτο το πρωι αλλα οταν αφησεις το γκαζι σε διασταυρωση η γενικα σταματησεις σβηνει .αυτο μεχρι να περασει κανενα 10-15λεπτο
οποτε εχει ζεσταθει τοτε δεν σβηνει.
τωρα παρατηρησα επειδη το δουλεψα σε πολη οτι και αν εχει μεινει σβηστο κανα μισαωρο
που δεν μπορεις να το πεις οτι ειναι κρυος ο κινητηρας παλι μου εσβησε στην αρχη 2-3 φορες.
διαβαζοντας το τοπικ viewtopic.php?f=6&t=43633#p1880567 ειδα αναφορα σε δύσκολη εκκίνηση σε βενζινοκινητήρα και για Αλλαγή βαλβίδας ψυχρής εκκίνησης.
λετε κατι τετοιο να ειναι το προβλημα μου?
ξερει κανεις που περιπου βρισκεται για να την καθαρισω η να την αλλαξω και πως
αναγνωριζεται?
δωστε καμμια ιδεα παιδια.
ευχαριστω -
παιδια εχει πεσει στα χερια μου ενα fiat uno μαλλον του 92 ειναι τοτε με την αποσυρση αν θυμαμαι καλα.
βασικα ειμαι κατενθουσιασμενος με την καταναλωση 5.5 λιτρα ακριβως οπως λεει στο μανιουαλ. τσεκαρισμα γεμισμσ στο πρωτο κλικ της αντλιας και ξαναγεμισμα παλι ως το πρωτο κλικ.
δοκιμασα και τρια γεμισματα με ασετον αλλα οπως σε καθε αυτοκινητα που το εχω δοκιμασει δεν ειδα καμμια διαφορα.
το προβλημα μου ειναι οτι παιρνει σπιρτο το πρωι αλλα οταν αφησεις το γκαζι σε διασταυρωση η γενικα σταματησεις σβηνει .αυτο μεχρι να περασει κανενα 10-15λεπτο
οποτε εχει ζεσταθει τοτε δεν σβηνει.
τωρα παρατηρησα επειδη το δουλεψα σε πολη οτι και αν εχει μεινει σβηστο κανα μισαωρο
που δεν μπορεις να το πεις οτι ειναι κρυος ο κινητηρας παλι μου εσβησε στην αρχη 2-3 φορες.
διαβαζοντας το τοπικ viewtopic.php?f=6&t=43633#p1880567 ειδα αναφορα σε δύσκολη εκκίνηση σε βενζινοκινητήρα και για Αλλαγή βαλβίδας ψυχρής εκκίνησης.
λετε κατι τετοιο να ειναι το προβλημα μου?
ξερει κανεις που περιπου βρισκεται για να την καθαρισω η να την αλλαξω και πως
αναγνωριζεται?
δωστε καμμια ιδεα παιδια.
ευχαριστω -
παιδια εχει πεσει στα χερια μου ενα fiat uno μαλλον του 92 ειναι τοτε με την αποσυρση αν θυμαμαι καλα.
βασικα ειμαι κατενθουσιασμενος με την καταναλωση 5.5 λιτρα ακριβως οπως λεει στο μανιουαλ. τσεκαρισμα γεμισμσ στο πρωτο κλικ της αντλιας και ξαναγεμισμα παλι ως το πρωτο κλικ.
δοκιμασα και τρια γεμισματα με ασετον αλλα οπως σε καθε αυτοκινητα που το εχω δοκιμασει δεν ειδα καμμια διαφορα.
το προβλημα μου ειναι οτι παιρνει σπιρτο το πρωι αλλα οταν αφησεις το γκαζι σε διασταυρωση η γενικα σταματησεις σβηνει .αυτο μεχρι να περασει κανενα 10-15λεπτο
οποτε εχει ζεσταθει τοτε δεν σβηνει.
τωρα παρατηρησα επειδη το δουλεψα σε πολη οτι και αν εχει μεινει σβηστο κανα μισαωρο
που δεν μπορεις να το πεις οτι ειναι κρυος ο κινητηρας παλι μου εσβησε στην αρχη 2-3 φορες.
διαβαζοντας το τοπικ viewtopic.php?f=6&t=43633#p1880567 ειδα αναφορα σε δύσκολη εκκίνηση σε βενζινοκινητήρα και για Αλλαγή βαλβίδας ψυχρής εκκίνησης.
λετε κατι τετοιο να ειναι το προβλημα μου?
ξερει κανεις που περιπου βρισκεται για να την καθαρισω η να την αλλαξω και πως
αναγνωριζεται?
δωστε καμμια ιδεα παιδια.
ευχαριστω -
Μπορει να κανω λαθος, αλλα εχω την εντυπωση πως η βαλβιδα ψυχρης εκκινησης ειναι πιθανον υπαιτια για την κρυα εκκινηση.
Δοκιμασε ενα καινουργιο αισθητηρα στροφων ή κανε ενα διαγνωστικο ελεγχο. Εαν βγαλει κωδικο σφαλματος 1256 ειναι ο αισθητηρας στροφων. -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Μπορει να κανω λαθος, αλλα εχω την εντυπωση πως η βαλβιδα ψυχρης εκκινησης ειναι πιθανον υπαιτια για την κρυα εκκινηση.
Δοκιμασε ενα καινουργιο αισθητηρα στροφων ή κανε ενα διαγνωστικο ελεγχο. Εαν βγαλει κωδικο σφαλματος 1256 ειναι ο αισθητηρας στροφων.+1
Fiat punto mk1 (1993-1999)
-
ευχαριστω παιδια , αλλα για να κανουν διαγνωση εδω στην επαρχια το θελουν το πενηνταρικο και εγω δεν τους το δινω. θα προτιμουσα να το ψαξω μονος μου.
αυτο που θελω και δεν μπορεσα να βρω στο νετ (κατι που ειχα για ολα μου τα αυτοκινητα) ειναι το εργοστασιακο μανιουαλ των μηχανικων της φιατ, στην χειροτερη περιπτωση της Haynes.
επισης θα ηθελα και μαγαζια απο αθηνα που να πουλανε καινουργια η μεταχειρισμενα ανταλλακτικα φιατ.
θα το ποσταρω βεβαια και στο φιατ φορουμ.
προφανως λοιπον θα εχει σχεση με τον αισθητηρα στροφων και σε απιθανη περιπτωση με την βαλβιδα
ψυχρης εκκινησης.
παιδια μπορω να εχω φωτο του κινητηρα και σε ποια σημεια βρισκονται η εστω αναλυτικη περιγραφη?
ευχαριστω. -
Ο χρήστης otso έγραψε:
αυτο που θελω και δεν μπορεσα να βρω στο νετ (κατι που ειχα για ολα μου τα αυτοκινητα) ειναι το εργοστασιακο μανιουαλ των μηχανικων της φιατ, στην χειροτερη περιπτωση της Haynes.
http://rs780.rapidshare.com/files/23212 ... Manual.zip
επισης θα ηθελα και μαγαζια απο αθηνα που να πουλανε καινουργια η μεταχειρισμενα ανταλλακτικα φιατ.
θα το ποσταρω βεβαια και στο φιατ φορουμ. -
φιλε saxon_747 ευχαριστω , αρχισα να το κατεβαζω και κοιταω εγραφε πουντο λεω τι πουντο εγω ουνο
ειχα γραψει . ερχομαι κοιταζω και βλεπω οτι ο τιτλος του θρεντ ειναι πουντο .
δεν πηγαινα καλα με την κριση ταπαιξα.
συγγνωμη.αν υπηρχε κατι για ουνο
-
παρακαλειται καποιος κυριος moderator να αλλαξει οπου punto με uno .
thanks -
Λεω και εγω... Τοσο λαθος να διαβασα.
Ποιο μοντελο ειναι, με ποιον κινητηρα?
-
Ο χρήστης otso έγραψε:
παρακαλειται καποιος κυριος moderator να αλλαξει οπου punto με uno .
thanksTo αλλαξα και στο πρωτο σου ποστ.
-
Για δοκιμασε αυτα:
http://rapidshare.com/files/100555097/H ... Manual.rar
http://www.filestube.com/398a78de6eeb90 ... anual.html
(Για** UNO** ετσι? )
-
ευχαριστω ολους
ειναι uno 1100cc του 1993 -
Υπαρχουν και αλλα φορουμ σχετικα με Fiat και συγκεκριμενα με Uno, οπου μπορεις να βρεις χρησιμες πληροφοριες:
-
-
διπλο ποσταρισμα πως το σβηνουμε?
-
Ο χρήστης otso έγραψε:
διπλο ποσταρισμα πως το σβηνουμε?Άμα προλάβεις και το αντιληφθείς όσο είσαι τελευταίος πατάς το σχετικό κουμπάκι με το Χ πάνω πάνω στη δημοσίευσή σου. Αλλιώς είτε το κάνουν οι mods από μόνοι τους άμα το δούνε είτε τους το λες και το κάνουν!
-
τα μπερδεψα εφυγε και αυτο που ηθελα να αφησω και εμεινε αυτο που ηθελα να φυγει τελος παντων θα το ξαναποσταρω.
για να μην διαβαζετε ολο το επανω
εχω ενα uno 1.1 ie του 93.
το προβλημα μου ειναι οτι ενω παιρνει αμεσως μπροστα , (σπιρτο που λενε) μετα οταν αφηνω το γκαζι σβηνει ,δεν κραταει δηλαδι καθολου ρελαντι.
παλαιοτερα το εκανε μονο στην αρχη οταν ηταν κρυο και εστρωνε μετα απο κανενα δεκαλεπτο, αλλα τωρα το κανει κατω απο ολες τις συνθηκες.
το πηγα στο μονο συνεργειο φιατ στην επαρχιακη μου πολη και ο μαστορας μου ειπε οτι ειναι η πλακετα της βενζινας και ειναι ευκολο να αλλαχτει 2 βιδες μονο , και οτι καινουργια κανει 450 ευρω και μεταχειρισμενη 150 .
επειδη το θεωρησα βλακεια και οτι με δουλευε ενας μεταχειρισμενος σενσορας να κανει τοσα λεφτα εφυγα .
κοιτωντας το μανιουαλ της haynes το μονο που βλεπω και μαλλον ταιριαζει με αυτο που εννοουσε πρεπει να ειναι το Engine speed and TDC sensorλογικα πρεπει να καθαριζει αυτος ο σενσορας. το θεμα ειναι ομως οτι δεν μπορω να τον βρω , εκει που τον εχει το μανιουαλ ειναι η μιζα με το μπουτον δεν μπορω ουτε να δω ουτε να βρω με το χερι κατι εκει.
θα ηθελα βασικα την γνωμη σας ειναι βασικα θεμα του Engine speed and TDC sensor το προβλημα μου?
σε ποια θεση ειναι αυτος ο σενσορας?
κανει οντως τοσο ακριβα?
και επισης θα ηθελα τηλεφωνα απο μαγαζια με μεταχειρισμενα ανταλλακτικα και καινουργια της αθηνας.
το εχω ποσταρει και στο uno forum . -
τωρα που το ξανακοιταω μηπως ο μηχανικος εννοουσε την Fuel injection ECU που προφανως θα ειναι ακριβη . και την ελεγε πλακετα της βενζινης , εγkεφαλο θα περιμενα να ελεγε.
αλλη μια ιδεα εκτος της ECU ειναι o Intake air temperature
sensor.
το μανιουαλ λεει (The air temperature sensor is located in
the top of the injector unit. It is basically a
resistor which varies its value in accordance
with the air temperature entering the induction
circuit from the air filter. The sensor can then
transmit the registered air temperature at this
point to the ECU temperature sensor (2).)γιατι αν ειχε προβλημα ο Engine speed and TDC
sensor δεν πρεπει να επερνε και μπροστα ετσι δεν ειναι? -
Ο χρήστης otso έγραψε:
τα μπερδεψα εφυγε και αυτο που ηθελα να αφησω και εμεινε αυτο που ηθελα να φυγει τελος παντων θα το ξαναποσταρω.για να μην διαβαζετε ολο το επανω
εχω ενα uno 1.1 ie του 93.
το προβλημα μου ειναι οτι ενω παιρνει αμεσως μπροστα , (σπιρτο που λενε) μετα οταν αφηνω το γκαζι σβηνει ,δεν κραταει δηλαδι καθολου ρελαντι.
παλαιοτερα το εκανε μονο στην αρχη οταν ηταν κρυο και εστρωνε μετα απο κανενα δεκαλεπτο, αλλα τωρα το κανει κατω απο ολες τις συνθηκες.
το πηγα στο μονο συνεργειο φιατ στην επαρχιακη μου πολη και ο μαστορας μου ειπε οτι ειναι η πλακετα της βενζινας και ειναι ευκολο να αλλαχτει 2 βιδες μονο , και οτι καινουργια κανει 450 ευρω και μεταχειρισμενη 150 .
επειδη το θεωρησα βλακεια και οτι με δουλευε ενας μεταχειρισμενος σενσορας να κανει τοσα λεφτα εφυγα .
κοιτωντας το μανιουαλ της haynes το μονο που βλεπω και μαλλον ταιριαζει με αυτο που εννοουσε πρεπει να ειναι το Engine speed and TDC sensorλογικα πρεπει να καθαριζει αυτος ο σενσορας. το θεμα ειναι ομως οτι δεν μπορω να τον βρω , εκει που τον εχει το μανιουαλ ειναι η μιζα με το μπουτον δεν μπορω ουτε να δω ουτε να βρω με το χερι κατι εκει.
θα ηθελα βασικα την γνωμη σας ειναι βασικα θεμα του Engine speed and TDC sensor το προβλημα μου?
σε ποια θεση ειναι αυτος ο σενσορας?
κανει οντως τοσο ακριβα?
και επισης θα ηθελα τηλεφωνα απο μαγαζια με μεταχειρισμενα ανταλλακτικα και καινουργια της αθηνας.
το εχω ποσταρει και στο uno forum .Το πρόβλημα αυτό υπάρχει στα FIAT UNO. Το είχα και εγώ σε ένα FIAT UNO του 1992 1.0 ie του 1992. Μετά απο αρκετό ψάξιμο το συμπέρασμα είναι ότι υπήρχε πρόβλημα στο FUEL INJECTION και συγκεκριμένα σε κάποια ποτενσιόμετρα που έχει. Ουσιαστικά το FUEL INJECTION που έχει το αυτοκίνητο αυτό είναι κάτι σαν ηλεκτρονικό καρμπυρατέρ. Αυτά τα ποτενσιόμετρα με τον καιρό χαλάνε και παρουσιάζουν πολύ μεγάλη αντίσταση στο ρεύμα που περνάει με αποτέλεσμα να μην δίνει σωστές εντολές ως προς τον ψεκασμό της βενζίνης. Αρχικά σβύνει στο ρελαντί και μου είχαν πει ότι κάποια στιγμή θα μείνει τελείως. Η μόνη λύση είναι να αλλάξεις όλο το FUEL INJECTION το οποίο είναι αρκετά ακριβό. Ψάξε να βρεις ένα μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση (είναι δύσκολο) και θα λύσει το πρόβλημα (το είχα αλλάξει και εγώ και βελτιώθηκε αρκετά).
fiat uno , προβλημα ρελαντι