-
Με την βενζίνη να φτάσει -όπως εκτιμάται- στα τέλη του έτους τα 2,00 ευρώ σκέφτομαι τα παρακάτω:
Πώληση του FIAT PANDA και του SEAT ALTEA.
Αγορά HONDA INSIGHTΤα άμεσα οφέλη:
Μικρότερα ασφάλιστρα
Μηδενικά τέλη κυκλοφορίας
Πολύ μικρή κατανάλωση
Ελεύθερη πρόσβαση στον ΔακτύλιοΚάνω περίπου 22.000 χλμ ετησίως με τα 3/4 από αυτά στην πόλη εντός δακτυλίου.
-
Με την βενζίνη να φτάσει -όπως εκτιμάται- στα τέλη του έτους τα 2,00 ευρώ σκέφτομαι τα παρακάτω:
Πώληση του FIAT PANDA και του SEAT ALTEA.
Αγορά HONDA INSIGHTΤα άμεσα οφέλη:
Μικρότερα ασφάλιστρα
Μηδενικά τέλη κυκλοφορίας
Πολύ μικρή κατανάλωση
Ελεύθερη πρόσβαση στον ΔακτύλιοΚάνω περίπου 22.000 χλμ ετησίως με τα 3/4 από αυτά στην πόλη εντός δακτυλίου.
-
Με την βενζίνη να φτάσει -όπως εκτιμάται- στα τέλη του έτους τα 2,00 ευρώ σκέφτομαι τα παρακάτω:
Πώληση του FIAT PANDA και του SEAT ALTEA.
Αγορά HONDA INSIGHTΤα άμεσα οφέλη:
Μικρότερα ασφάλιστρα
Μηδενικά τέλη κυκλοφορίας
Πολύ μικρή κατανάλωση
Ελεύθερη πρόσβαση στον ΔακτύλιοΚάνω περίπου 22.000 χλμ ετησίως με τα 3/4 από αυτά στην πόλη εντός δακτυλίου.
-
Αν δε σε ενοχλει το μεγεθος του ινσαιτ για κινηση/παρκαρισμα στην πολη και δε χρειαζεσαι 2ο οχημα, μια χαρα σκεψη ειναι. Καλο θα ειναι βεβαια η διαφορα στα χρηματα που θα παρεις στο χερι απο τα δικα σου σε σχεση με την τιμη του καινουριου να καλυπτεται ευκολα απο τις οικονομικες σου δυνατοτητες ωστε να μη ζοριστεις.
-
πόσα επιπλέον θα πρέπει να δώσεις για να πάρεις το honda ?
πόσα χρόνια κατοχής του honda, αντισταθμίζουν τα λ7 που θα χάσεις από την τράμπα, για να αρχίζεις να έχεις κέρδος ? -
Ετησίως θα εξοικονομώ περίπου 1500 ευρω΄, με την διαφορά να αυξάνει σε κάθε αύξηση της βενζίνης. Υπολογίζω ότι από την πώληση και των δύο αυτοκινήτων θα πάρω γύρω στις 16000 και θα βάλω άλλα 5000 για την αγορά του insight, που σημαίνει ότι σε 3,5 χρόνια θα έχω αποσβέσει την αγορά του.
-
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
:sorry: -
:sorry:
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
:sorry:
τι με κοροιδευεις θα πουλησει μια χαρα αυτοκινητα να παρει υβριδικο..
κοιτα πού μας φτασανε ρε πουστη μου..
-
Γιωργο προσεχε μην πουλησεις και εσυ το audi και αγορασεις κανα prius..
-
δε μου κοβουν το χερι καλυτερα
αλλα δεν υπαρχει στον ηλιο μοιρα, κατσε να επιτρεψουν τα ντιζελ και μετα θα δεις στα μισα θρεντ να μιλαμε για επιδοσεις ντιζελ..
-
Καλα τοτε...Αφου θες ντιζελ τοτε prius diesel...
-
και τα diesel, να είναι κάτω από 1600cc.
Μήπως να εξετάσεις, να βάλεις αέριο στο Altea ?
πόσο παρακάτω από panda, θα καίει το honda ?? -
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Καλα τοτε...Αφου θες ντιζελ τοτε prius diesel...σε παρακαλω σταματα!
-
To panda στην πόλη έχει κατανάλωση 6,8 το altea 9,0 και το insight σύμφωνα με τους κατόχους του 4,5. Diesel στην Αθήνα απαγορεύεται. Όσο για τον όγκο, και το σπιτι και στο γραφείο, παρκάρω σε υπόγειο γκαράζ. Πλέον δεν μου χρειάζονται δύο αυτοκίνητα, γιατί εργαζόμαστε στην ιδια εταιρία με την γυναίκα μου.
-
τα αυτοκινητα σου ποσο θα τα δωσεις περιπου?
η γυναικα δεν οδηγει?
-
Aν από τα δύο ΙΧ κατέβεις στο 1, έχεις ήδη κάνει ένα μεγάλο βήμα οικονομίας. Αν έχεις την ευχέρεια να χρησιμοποιείς σωστά το ένα, έχεις κάνει ακόμη ένα βηματάκι. Πόσο παραπάνω οικονομία θα σου προσφέρει το υβριδικό μετά τα δύο αυτά βήματα?
Αυτή την ερώτηση πρέπει να απαντήσεις στον εαυτό σου με τη μέγιστη δυνατή ειλικρίνεια και ακρίβεια.
Μήπως είσαι υποχρεωμένος να κινείσαι συνεχώς στο δακτύλιο? Τότε το πράμα αλλάζει. -
Αν απλά κατέβω στο 1 αυτοκίνητο, τότε θα πρέπει τις μισές μέρες του μήνα να χρησιμοποιώ Αττική Οδό και να κάνω επιπλέον χλμ λόγω διαδρομής Π. Φάληρο - Μαρούσι η οποία σήμερα γίνεται εναλλάξ με τα 2 αυτοκίνητα ανάλογα ποιύ κυκλοφορεί στο Δακτύλιο
-
βεβαια αν πεσεις στο ενα αυτοκινητο θα εχεις και θεμα σε περιπτωση που το ενα και μοναδικο παθει κατι
HONDA INSIGHT