-
Γειά σας,έχω ενα passat μοντέλο 2000 με σασμάν αυτοματο το μεγάλο σάββατο στην αττικη απο 3 σε 4 πατίναρε μεχρι 6.000 στροφές...
Μετά έκανε ταξίδι 500 χιλιόμετρα,δεν κατάλαβε τιποτα...
Μέχρι σήμερα που στην βείκου σε προσπέρασμα ξαναπατίναρε...
Πήγε στο μαστορα το αμαξι και ειπε οτι 2 ειναι οι περιπτωσεις...
Η να εχει χαλασει μια βαλβιδα πιεσης στο σασμαν(200 ευρω)
Η να θελει το σασμαν σετ δισκους (για αυτοματο σασμαν)
εκει ειναι το θεμα,οτι αυτο με τους δισκους ειπε οτι το κανει ΜΟΝΟ ενας στην αθήνα,και σε επικοινωνία μαζί με εργατικά και δισκους ζήτησε γυρω στα 1300 ευρώ...
Ξέρεις κανείς τιποτα?ισχύει οτι ειναι μονο αυτος?η παραμύθια?εχει τυχει σε κανεναν απο εσας?
Υ.Γ Σε επικοινωνια με φιλο στην γερμανια ειπε οτι το σασμαν καινουργιο με δισκους κλπ στο κουτι το το αυθεντικο εχει 800 ευρω....
-
Γειά σας,έχω ενα passat μοντέλο 2000 με σασμάν αυτοματο το μεγάλο σάββατο στην αττικη απο 3 σε 4 πατίναρε μεχρι 6.000 στροφές...
Μετά έκανε ταξίδι 500 χιλιόμετρα,δεν κατάλαβε τιποτα...
Μέχρι σήμερα που στην βείκου σε προσπέρασμα ξαναπατίναρε...
Πήγε στο μαστορα το αμαξι και ειπε οτι 2 ειναι οι περιπτωσεις...
Η να εχει χαλασει μια βαλβιδα πιεσης στο σασμαν(200 ευρω)
Η να θελει το σασμαν σετ δισκους (για αυτοματο σασμαν)
εκει ειναι το θεμα,οτι αυτο με τους δισκους ειπε οτι το κανει ΜΟΝΟ ενας στην αθήνα,και σε επικοινωνία μαζί με εργατικά και δισκους ζήτησε γυρω στα 1300 ευρώ...
Ξέρεις κανείς τιποτα?ισχύει οτι ειναι μονο αυτος?η παραμύθια?εχει τυχει σε κανεναν απο εσας?
Υ.Γ Σε επικοινωνια με φιλο στην γερμανια ειπε οτι το σασμαν καινουργιο με δισκους κλπ στο κουτι το το αυθεντικο εχει 800 ευρω....
-
Γειά σας,έχω ενα passat μοντέλο 2000 με σασμάν αυτοματο το μεγάλο σάββατο στην αττικη απο 3 σε 4 πατίναρε μεχρι 6.000 στροφές...
Μετά έκανε ταξίδι 500 χιλιόμετρα,δεν κατάλαβε τιποτα...
Μέχρι σήμερα που στην βείκου σε προσπέρασμα ξαναπατίναρε...
Πήγε στο μαστορα το αμαξι και ειπε οτι 2 ειναι οι περιπτωσεις...
Η να εχει χαλασει μια βαλβιδα πιεσης στο σασμαν(200 ευρω)
Η να θελει το σασμαν σετ δισκους (για αυτοματο σασμαν)
εκει ειναι το θεμα,οτι αυτο με τους δισκους ειπε οτι το κανει ΜΟΝΟ ενας στην αθήνα,και σε επικοινωνία μαζί με εργατικά και δισκους ζήτησε γυρω στα 1300 ευρώ...
Ξέρεις κανείς τιποτα?ισχύει οτι ειναι μονο αυτος?η παραμύθια?εχει τυχει σε κανεναν απο εσας?
Υ.Γ Σε επικοινωνια με φιλο στην γερμανια ειπε οτι το σασμαν καινουργιο με δισκους κλπ στο κουτι το το αυθεντικο εχει 800 ευρω....
-
Βαλβολίνες έχεις αλλάξει ποτέ; Είναι σωστά η στάθμη τους;
-
Αμα σου πω οτι δεν ξερω τι ειναι αυτο
Του πατερα μου ειναι το αμαξι
αν οι βαλβολινες ειναι λαδια στο σασμαν,ναι αλλαχτηκαν προσφατα...
Καθως και απο σερβις περασε προσφατα..
το αμαξι εχει 133.000 χιλιομετρα...
Υ.Γ Ο μάστορας το εβαλε μπροστα μας στον υπολογιστη στον εγκεφαλο και δεν αναγνωρισε βλαβη
-
Επειδή λίγοι κατέχουν την τέχνη των αυτόματων σιγουρέψου ότι όπου το πας το κατέχουν το θέμα. Εκεί ίσως καλό είναι να ξεκινήσει ελέγχοντας πάλι το λιπαντικό (ειδικά αφού πειράχτηκε πρόσφατα). Μπορεί να μην έχει ακολουθηθεί η ενδεδειγμένη διαδικασία και τήρηση/μέτρηση συνθηκών κλπ και να μην έχει μπει όσο πρέπει.
-
Τι να σας πω παιδια το μαγαζι που το παμε ειναι το quattro service στο χαλάνδρι(χίλια συγνωμη αν παιζει θέμα διαφίμισης αλλα το λεω μηπως το ξερει κανεις να πει την γνωμη του) και απο οτι φαινεται ο τυπος ειναι εξυπηρετηκοτατος και οτι απορια εχεις σκίζεται να στην λύση...
Αλλα αυτο το
Μονο ενας στην αθηνα φτιαχνει σασμαν αυτοματα,μου εκανε εντύπωση...
-
Χωρίς να έχω λύση στο πρόβλημα σου, έτσι πάει δυστυχώς με την επισκευή!
Και εγώ στο παρελθόν σε αναζήτηση επισκευαστή σαζμάν για αυτόματο Mercedes στη Θεσσαλονίκη σε έναν κατέληξα και για τον ιδιο μου έλεγαν όλοι, από ταρίφα που είχε Merc μέχρι εξειδικευμένα συνεργεία (καλά στα επίσημα, πονάει πόδι, κόβουμε πόδι, βάζουμε καινούργιο)
Όταν ο συγκεκριμένος δίνει και εγγύηση, ξέρεις ότι έχει εκπαιδευτεί πάνω σε αυτό το αντικείμενο, με αυτό ασχολείται συνέχεια μάλλον εκεί πρέπει να πας!
Και το ότι σου το είπε ο μηχανικός στο συνεργείο χωρίς να σε αρχίσει στα περίεργα μπράβο του! -
Ναι ρε παιδια ωραια αλλα αυτος στην αθηνα θελει να φτιαξει αυτο 1400 ευρω,ενω απο γερμανικα ολοκαινουργιο του κουτιου εχει 800 ευρώ....
δεν συμφέρει καλύτερα?
-
Ο χρήστης Passatakias2010 έγραψε:
Ναι ρε παιδια ωραια αλλα αυτος στην αθηνα θελει να φτιαξει αυτο 1400 ευρω,ενω απο γερμανικα ολοκαινουργιο του κουτιου εχει 800 ευρώ....δεν συμφέρει καλύτερα?
Αποκλειεται καινουργιο αυτοματο σασμαν να εχει 800€.Μεταχειρισμενο και αγνωστου καταστασης μπορει.
-
Και ανακατασκευασμένο να είναι, κάτι που είναι συχνό στας Ευρώπας, πάλι φτηνό ακούγεται, μάλλον είναι μτχ σε τυχαία κατάσταση....
Η ανακατασκευασμένο ή φτιάξε το δικό σου. ....που μπορεί να μην έχει και σοβαρό πρόβλημα, δηλαδή να μην χρειαστεί πλήρες άνοιγμα οπότε τσεκάρει και αλλάζει τα πάντα. -
Πατε γερμανια να βρειτε εκει αφθονα τετοια. ΣΤο μοναχο, στη φραμκφουρτη εχει δρομους σαν τη λενορμαν και χιλιαδες μαγαζια που συννενοουνται μεταξυ τους.
-
Passatakias2010
στο γράφω αυτό απλώς και μόνο γιατί λες ότι αλλάχτηκαν πρόσφατα βαλβολίνες.
Αν βάλει ο μηχανικός παραπάνω βαλβολίνες από όσο πρέπει, το σασμάν πατηνάρει τα 'δισκάκια' γιατί υπάρχει περισσότερη πίεση στις βαλβολίνες από αυτή που πρέπει (το πολύδισκο συμπλέκει και αποσυμπλέκει με αυξομειώσεις στην πίεση του λαδιού του σασμάν και γι'αυτό συμβαίνει αυτό ).Έλενξέ το (μην αρκεστείς στα λόγια του μηχανικού.Παίζει κατά μεγάλη πιθανότητα να είναι αυτό, μιας και έχω ακούσει αρκετές τέτοιες περιπτώσεις όπου (και καλά) έμπειροι μηχανικοί κάνουν το λάθος αυτό και μετά ο πελάτης νομίζει ότι φαγώθηκαν τα δισκάκια του σασμάν.
Τώρα...αν δεν είναι αυτό, 'πας' για αλλαγή στα δισκάκια του σασμάν και...δυστυχώς δε θα είναι ευχάριστο το ποσό που θα ακούσεις.
Αυτόματο σασμάν,πρόβλημα....