-
Χτες έφτασε στην αντιπροσωπεία το καινούριο 207 της γυναίκας μου, το οποίο είχε μόλις 4,5 χλμ στο οδόμετρο.
Με τις περιορισμένες περί φανοποίϊας γνώσεις μου δεν εντόπισα κάτι περίεργο (σιγά μην μπορούσα άλλωστε, ακόμη κι αν υπήρχε τίποτα!). Το πρόβλημα όμως είναι αλλού: το αυτοκίνητο δουλεύει κάνοντας ένα θόρυβο σαν να χτυπάνε οι βαλβίδες και βγάζει εμφανώς λευκό καπνό από την εξάτμιση. Το μοτέρ παρέμεινε σε λειτουργία για κάτι λιγότερο από δεκάλεπτο και δεν άλλαξε τίποτα. Είναι φυσιολογικό αυτό ή πρέπει να ζητήσω κάποιους έξτρα ελέγχους;
Επίσης, να ρωτήσω το εξής: το αυτοκίνητο φοράει ελαστικά Good Year GT3 Eco (Made in Poland) τα οποία εκεί που θα έπρεπε να έχουν την ημερομηνία παραγωγής γράφουν DOT A5AD 2W2R. Έχετε ιδέα τι σημαίνει αυτό; Δεν γνωρίζω να έχει αλλάξει κάτι στο σύστημα κωδικοποίησης των ελαστικών.
-
Χτες έφτασε στην αντιπροσωπεία το καινούριο 207 της γυναίκας μου, το οποίο είχε μόλις 4,5 χλμ στο οδόμετρο.
Με τις περιορισμένες περί φανοποίϊας γνώσεις μου δεν εντόπισα κάτι περίεργο (σιγά μην μπορούσα άλλωστε, ακόμη κι αν υπήρχε τίποτα!). Το πρόβλημα όμως είναι αλλού: το αυτοκίνητο δουλεύει κάνοντας ένα θόρυβο σαν να χτυπάνε οι βαλβίδες και βγάζει εμφανώς λευκό καπνό από την εξάτμιση. Το μοτέρ παρέμεινε σε λειτουργία για κάτι λιγότερο από δεκάλεπτο και δεν άλλαξε τίποτα. Είναι φυσιολογικό αυτό ή πρέπει να ζητήσω κάποιους έξτρα ελέγχους;
Επίσης, να ρωτήσω το εξής: το αυτοκίνητο φοράει ελαστικά Good Year GT3 Eco (Made in Poland) τα οποία εκεί που θα έπρεπε να έχουν την ημερομηνία παραγωγής γράφουν DOT A5AD 2W2R. Έχετε ιδέα τι σημαίνει αυτό; Δεν γνωρίζω να έχει αλλάξει κάτι στο σύστημα κωδικοποίησης των ελαστικών.
-
Χτες έφτασε στην αντιπροσωπεία το καινούριο 207 της γυναίκας μου, το οποίο είχε μόλις 4,5 χλμ στο οδόμετρο.
Με τις περιορισμένες περί φανοποίϊας γνώσεις μου δεν εντόπισα κάτι περίεργο (σιγά μην μπορούσα άλλωστε, ακόμη κι αν υπήρχε τίποτα!). Το πρόβλημα όμως είναι αλλού: το αυτοκίνητο δουλεύει κάνοντας ένα θόρυβο σαν να χτυπάνε οι βαλβίδες και βγάζει εμφανώς λευκό καπνό από την εξάτμιση. Το μοτέρ παρέμεινε σε λειτουργία για κάτι λιγότερο από δεκάλεπτο και δεν άλλαξε τίποτα. Είναι φυσιολογικό αυτό ή πρέπει να ζητήσω κάποιους έξτρα ελέγχους;
Επίσης, να ρωτήσω το εξής: το αυτοκίνητο φοράει ελαστικά Good Year GT3 Eco (Made in Poland) τα οποία εκεί που θα έπρεπε να έχουν την ημερομηνία παραγωγής γράφουν DOT A5AD 2W2R. Έχετε ιδέα τι σημαίνει αυτό; Δεν γνωρίζω να έχει αλλάξει κάτι στο σύστημα κωδικοποίησης των ελαστικών.
-
Δε μου κανει για φυσιολογικο αλλα εισαι σιγουρος αυτο που ειδες σαν ασπρος καπνος μην ηταν υγρασια? ......... Βασικα στο χωρο της μηχανης ηταν ολα οκ? Παραφλου στο παγουρι του κυκλωματος του νερου .........λαδακια ξανθα κλπ κλπ κλπ? Οσο για τα λαστιχα εψαξες ολη την περιμετρο μην ειναι αλλου γραμμενη η ημερομηνια ? (Νομιζω και σε αλλη μαρκα το εχω δει να μην ειναι διπλα στο DOT αλλα σε πιο κατω σημειο. Οπως και ναχει καλοταξιδο
-
Οι στάθμες των υγρών φαίνονταν εντάξει και το χρώμα του λαδιού δεν μου φάνηκε ύποπτο. Η υγρασία δεν θα είχε φύγει μετά από κανένα 5 λεπτο;
Στο λάστιχο δεν φαίνονται πουθενά αλλού 4 ψηφία κατά τα γνωστά.
Ευχαριστώ!
-
Όντως ο κινητήρας κάνει έναν τραχύ ήχο σαν απο βαλβίδες ο οποίος περιορίζεται μετά όταν ζεσταθεί. Είναι φυσιολογικό.
Όσο για τον καπνό λογικά υγρασία. Αν κάνεις μια μεγάλη διαδρομή θα ζεσταθεί καλά καλά όλη η εξάτμιση και θα σταματήσει. Πάντως το επόμενο πρωί πάλι θα βγάζει, είναι νορμάλ.
-
Ο χρήστης kavy έγραψε:
... ημερομηνία παραγωγής γράφουν DOT A5AD 2W2R. Έχετε ιδέα τι σημαίνει αυτό;Από περιέργια το έβαλα στο google...
Βγήκε κάποιος από ebay που πουλάει τα ίδια ελαστικά και λέει:**DOT A5AD 2W2R = 4208 **
42η εβδομάδα του 2008 ... Οκτώβριος του 2008 ...Που σημαίνει ότι το αυτοκίνητό σου μάλλον είναι κατασκευασμένο το 2008 ή αρχές του 2009 ...
Είναι το facelift ή το προηγούμενο 207;Αν ήταν σε καμιά αποθήκη (σε ακινησία) όλο αυτό το καιρό ίσως να έχει κάποια θέματα με υγρά/λάδια και διάφορα άλλα. Κοίταξέ το λίγο...
υ.γ. Το δικό μου 207 όταν το παρέλαβα τα ελαστικά ήταν 5 μηνών...
-
Είναι το facelift. Από την αντιπροσωπεία μου δηλώθηκε ότι ανήκει στην παραγωγή Φεβρουαρίου, το οποίο δεν το αμφισβητώ αφού τα φανάρια του έχουν κατασκευαστεί 15 και 16/2. Προφανώς έχει να κάνει με το στοκ ελαστικών της Πεζώ.
Όσον αφορά στον καπνό και τον ήχο των βαλβίδων μίλησα με φίλο μηχανικό ο οποίος μου είπε ότι όλα τα αυτοκίνητα (καινούρια ή παλιά) με υδραυλικά ωστήρια έχουν το ίδιο πρόβλημα μετά από ακινησία. Μεσολαβεί κάποιος χρόνος μέχρι να ανεβάσει πίεση το σύστημα.
Ίδωμεν...
-
Ισχύει αυτό που σου είπε ο φίλος σου.
Αν δεις να ξεφορτώνουν νταλίκες ή να τα βάζουν μπροστά σε τελωνειακό χώρο, τα περισσότερα βγάζουν έντονο καπνό από την εξάτμιση.
Όταν το δουλέψεις, το φουλάρεις βενζίνη και του κάνεις τα πρώτα χιλιόμετρα θα στρώσει.
-
και νομιζα οτι μονο το elantra του πατερα μου κροταλιζει ετσι στην αρχη......... αλλα μετα απο 5' περιπου το μοτερ ουτε που ακουγεται:sleep:
ειναι τα υδραυλικα ωστηρια,δεν υπαρχει θεραπεια αλλα θελει εξοικιωση -
Ο χρήστης kavy έγραψε:
Επίσης, να ρωτήσω το εξής: το αυτοκίνητο φοράει ελαστικά Good Year GT3 Eco (Made in Poland) τα οποία εκεί που θα έπρεπε να έχουν την ημερομηνία παραγωγής γράφουν DOT A5AD 2W2R. Έχετε ιδέα τι σημαίνει αυτό; Δεν γνωρίζω να έχει αλλάξει κάτι στο σύστημα κωδικοποίησης των ελαστικών.Αν το λάστιχο είναι συμμετρικό (δεν έχει 'outside' και 'inside'), πιθανότατα το νούμερο που ζητάς βρίσκεται απο τη μέσα πλευρά (προς το θόλο). Ψάξε το νούμερο σε κάποιο άλλο λάστιχο που πιθανώς να έχει τοποθετηθεί με την ημερομηνία προς τα έξω.
-
Σύμφωνα με αυτό το λινκ, το Α5 σημαίνει ότι τα ελαστικά παρήχθησαν σε εργοστάσιο της Πολωνικής εταιρίας Debica (POLAND A5 T.C. DEBICA S.A. OLSZTYNSKIE ZALADY OPON).
http://www.tire-information-world.com/dot-location.html
Γαι τα περαιτέρω, δηλ. να κοιτάξω την εσωτερική πλευρά του ελαστικού, θα πρέπει να παραλάβω πρώτα το αυτοκίνητο.
-
Τα νουμερα που αναζητας στο ελαστικο ειναι στην μεσα πλευρα του τροχου.
Οσο για την εξατμιση μην μπερδευεσαι, ΑΤΜΟΣ ειναι και οχι καπνος, καμια σχεση μεταξυ τους! Ο ατμος σταματει αφου οδηγησεις καποια λεπτα το αμαξι.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Από περιέργια το έβαλα στο google...
Βγήκε κάποιος από ebay που πουλάει τα ίδια ελαστικά και λέει:**DOT A5AD 2W2R = 4208 **
42η εβδομάδα του 2008 ... Οκτώβριος του 2008 ...Που σημαίνει ότι το αυτοκίνητό σου μάλλον είναι κατασκευασμένο το 2008 ή αρχές του 2009 ...
Είναι το facelift ή το προηγούμενο 207;Δε σημαίνει απαραίτητα κάτι τέτοιο και οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν παραγγέλνουν λίγα λίγα τα ελαστικά.
π.χ. βγαίνει ένα φορτίο ελαστικά με DOT 4208. Αυτό σημαίνει ότι θα φτάσει στην αυτοκινητοβιομηχανία την 44 εβδομάδα του 2008 μπορεί και την 50η ή και πιο μετά ακόμα.
Από εκεί και μετά τα ελαστικά δεν θα τοποθετηθούν όλα την ίδια μέρα σε όλα τα αυτοκίνητα. Θα πάρει καιρό αυτό. Μπορεί τελικά ένα αυτοκίνητο να φοράει ελαστικά 4208 και να είναι κατασκευής 25ης εβδομάδας του 2009. Σε ακραίες περιπτώσεις μπορεί να είναι και 42 εβδομάδα του 2009.
Το σίγουρο είναι ότι όταν το καινούριο μας αυτοκίνητο κλείσει 1 έτος τα ελαστικά θα είναι στο δεύτερο. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
...
Το σίγουρο είναι ότι όταν το καινούριο μας αυτοκίνητο κλείσει 1 έτος τα ελαστικά θα είναι στο δεύτερο.Δεν διαφωνώ με αυτά που λες.
Εγώ απλά αναφέρθηκα στο συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκίνητου (207) και στον συγκεκριμένο κατασκευαστή με βάση αυτά που έχω δει στη χώρα μας.
-
Τελικά η απάντηση ευρέθη με πολύ απλούστερο τρόπο απ' ότι φανταζόμουν!
Το 207 δεν έχει ρεζέρβα 'ανάγκης' αλλά κανονική. Σηκώνοντας το πάτωμα του πορτ-μπαγκάζ, το 5ο GT3 του αυτοκινήτου απεκαλύφθη από την εσωτερική πλευρά του. Μετά από τα γράμματα που φαίνονται στη φωτό υπήρχε κι ένα τρίτο κουτάκι που (επιτέλους!) έγραφε τα μαγικά ψηφία 0310.
Ρίχνοντας μια πιο προσεκτική ματιά στις ζελατίνες των καθισμάτων είδα ότι έγραφαν 19/02/10, οπότε θεωρώ ότι αυτή είναι και η ημ/νία κατασκευής του αυτοκινήτου. (Και μην αρχίσετε να ρωτάτε πώς είναι δυνατόν τα φανάρια μέσα σε 2-3 ημέρες από την ημ/νία κατασκευής τους να είναι στο εργοστάσιο της Πεζώ γιατί δεν ξέρω!!!!!)
Καινούριο αυτοκίνητο πετάει λευκό καπνό. Είναι φυσιολογικό;