Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Aλλαγές επί Αλλαγών στους κανονισμους!
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Aλλαγές επί Αλλαγών στους κανονισμους!
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Formula 1
    14
    38
    39
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tractioner last edited by

      Παρακολουθώντας f1 επί σειρά πολλών ετών διαπιστώνω ότι οι αλλαγές στους κανονισμούς έχουν ξεπεράσει σε αριθμό κάθε προσδοκία από οπουδήποτε άλλο μηχανοκίνητο άθλημα κ όχι μονό με αποτελεσμα κατά την προσωπική μου άποψη να κάταντα το ζήτημα εκνευριστικό άλλα κ παράλληλα να διχάζει τον τρόπο σύγκρισης οδηγών κ ομάδων ανά εποχή αφού τα κριτήρια συνεχώς αλλάζουν.
      Επισυμαίνω οτι σε καμια περίπτωση δεν αναφέρομαι στους κανονισμούς που αφορούν την ασφάλεια, οπού είμαι υπέρ.
      Παραθετω λιγα απο οσα μπορω να θυμηθω:

      -Αλλαγες στον τρόπο βαθμολόγησης
      -Αλλαγές στο τρόπο κατάταξης στο qualifying
      -Αλλαγες στους κινητήρες με τούρμπο μετά ατμοσφαιρικοί
      -Αλλαγη κυβικών
      -Αριθμος χρήσης κινητήρων ανά αγώνα
      -Με ενεργητικές αναρτήσεις χωρίς ενεργητικές
      -Αλλαγη μετατροχίων και μεταξονίων
      -Υψος μονοθέσιου
      -Βαρος μονοθέσιου
      -Σμικρινδη αεροτομών
      -Ελαστικων με αυλακώσεις κ άντε πάλι σε σλικς
      -Αριθμος των σετ χρήσης ελαστικών
      -Με ανεφοδιασμούς χωρίς ανεφοδιασμούς
      -Με τεπόζιτο ''σφραγισμένο'' από τα δοκιμαστικά η με ανεφοδιασμό πριν τον αγώνα
      -Με traction control χωρίς traction control
      -Με KERS χωρίς ΚERS

      Τι να πρωτόγραψω, αν καταγραφούν όλα θα μου πιαστούν τα δάχτυλα!

      Θεωρώ ότι ο Μπερνι δεν έχει αφήσει σε χλωρό κλαρί τους κανονισμούς με αποτέλεσμα να διαταράζεται η αξιοπιστία και η σωστή αξιολόγηση ομάδων κ οδηγών κ αναφέρομαι κύριος στο σύστημα βαθμολόγησης που το θεωρώ κ το μεγαλύτερο σφάλμα με να το έχουν αναδιαρθρώσει τρεις φορές!
      Πως θα συγκρίνεις τον πχ Prost με τον Hamilton βαθμολογικά για να τους αξιολογήσεις για την επιτευξη πόντων που έχουν κατακτήσει?
      Με την ίδια λογική στο μπάσκετ το απλό καλάθι ας μετράει για 3 πόντους κ το τρίποντο για 5!
      Κατά δεύτερων κουράζει όλους εμάς που πρέπει να είμαστε με το ''τεφτέρι'' των κανονισμών κ μέχρι να περάσει μια σεζόν κ την επομένη χρόνια πρέπει κ πάλι να κάνουμε την διατριβή μας
      Τρίτον θεωρώ ότι κλονίζει την αξιοπιστία κ ακεραιότητα του αθλήματος όπου δείχνει σαν μην ξέρουν οι ιθύνοντες τελικά τι προσδοκούν από το σπορ! Είναι σαν να χάνει δηλαδή την ταυτότητα του!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tractioner last edited by

        Παρακολουθώντας f1 επί σειρά πολλών ετών διαπιστώνω ότι οι αλλαγές στους κανονισμούς έχουν ξεπεράσει σε αριθμό κάθε προσδοκία από οπουδήποτε άλλο μηχανοκίνητο άθλημα κ όχι μονό με αποτελεσμα κατά την προσωπική μου άποψη να κάταντα το ζήτημα εκνευριστικό άλλα κ παράλληλα να διχάζει τον τρόπο σύγκρισης οδηγών κ ομάδων ανά εποχή αφού τα κριτήρια συνεχώς αλλάζουν.
        Επισυμαίνω οτι σε καμια περίπτωση δεν αναφέρομαι στους κανονισμούς που αφορούν την ασφάλεια, οπού είμαι υπέρ.
        Παραθετω λιγα απο οσα μπορω να θυμηθω:

        -Αλλαγες στον τρόπο βαθμολόγησης
        -Αλλαγές στο τρόπο κατάταξης στο qualifying
        -Αλλαγες στους κινητήρες με τούρμπο μετά ατμοσφαιρικοί
        -Αλλαγη κυβικών
        -Αριθμος χρήσης κινητήρων ανά αγώνα
        -Με ενεργητικές αναρτήσεις χωρίς ενεργητικές
        -Αλλαγη μετατροχίων και μεταξονίων
        -Υψος μονοθέσιου
        -Βαρος μονοθέσιου
        -Σμικρινδη αεροτομών
        -Ελαστικων με αυλακώσεις κ άντε πάλι σε σλικς
        -Αριθμος των σετ χρήσης ελαστικών
        -Με ανεφοδιασμούς χωρίς ανεφοδιασμούς
        -Με τεπόζιτο ''σφραγισμένο'' από τα δοκιμαστικά η με ανεφοδιασμό πριν τον αγώνα
        -Με traction control χωρίς traction control
        -Με KERS χωρίς ΚERS

        Τι να πρωτόγραψω, αν καταγραφούν όλα θα μου πιαστούν τα δάχτυλα!

        Θεωρώ ότι ο Μπερνι δεν έχει αφήσει σε χλωρό κλαρί τους κανονισμούς με αποτέλεσμα να διαταράζεται η αξιοπιστία και η σωστή αξιολόγηση ομάδων κ οδηγών κ αναφέρομαι κύριος στο σύστημα βαθμολόγησης που το θεωρώ κ το μεγαλύτερο σφάλμα με να το έχουν αναδιαρθρώσει τρεις φορές!
        Πως θα συγκρίνεις τον πχ Prost με τον Hamilton βαθμολογικά για να τους αξιολογήσεις για την επιτευξη πόντων που έχουν κατακτήσει?
        Με την ίδια λογική στο μπάσκετ το απλό καλάθι ας μετράει για 3 πόντους κ το τρίποντο για 5!
        Κατά δεύτερων κουράζει όλους εμάς που πρέπει να είμαστε με το ''τεφτέρι'' των κανονισμών κ μέχρι να περάσει μια σεζόν κ την επομένη χρόνια πρέπει κ πάλι να κάνουμε την διατριβή μας
        Τρίτον θεωρώ ότι κλονίζει την αξιοπιστία κ ακεραιότητα του αθλήματος όπου δείχνει σαν μην ξέρουν οι ιθύνοντες τελικά τι προσδοκούν από το σπορ! Είναι σαν να χάνει δηλαδή την ταυτότητα του!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tractioner last edited by

          Παρακολουθώντας f1 επί σειρά πολλών ετών διαπιστώνω ότι οι αλλαγές στους κανονισμούς έχουν ξεπεράσει σε αριθμό κάθε προσδοκία από οπουδήποτε άλλο μηχανοκίνητο άθλημα κ όχι μονό με αποτελεσμα κατά την προσωπική μου άποψη να κάταντα το ζήτημα εκνευριστικό άλλα κ παράλληλα να διχάζει τον τρόπο σύγκρισης οδηγών κ ομάδων ανά εποχή αφού τα κριτήρια συνεχώς αλλάζουν.
          Επισυμαίνω οτι σε καμια περίπτωση δεν αναφέρομαι στους κανονισμούς που αφορούν την ασφάλεια, οπού είμαι υπέρ.
          Παραθετω λιγα απο οσα μπορω να θυμηθω:

          -Αλλαγες στον τρόπο βαθμολόγησης
          -Αλλαγές στο τρόπο κατάταξης στο qualifying
          -Αλλαγες στους κινητήρες με τούρμπο μετά ατμοσφαιρικοί
          -Αλλαγη κυβικών
          -Αριθμος χρήσης κινητήρων ανά αγώνα
          -Με ενεργητικές αναρτήσεις χωρίς ενεργητικές
          -Αλλαγη μετατροχίων και μεταξονίων
          -Υψος μονοθέσιου
          -Βαρος μονοθέσιου
          -Σμικρινδη αεροτομών
          -Ελαστικων με αυλακώσεις κ άντε πάλι σε σλικς
          -Αριθμος των σετ χρήσης ελαστικών
          -Με ανεφοδιασμούς χωρίς ανεφοδιασμούς
          -Με τεπόζιτο ''σφραγισμένο'' από τα δοκιμαστικά η με ανεφοδιασμό πριν τον αγώνα
          -Με traction control χωρίς traction control
          -Με KERS χωρίς ΚERS

          Τι να πρωτόγραψω, αν καταγραφούν όλα θα μου πιαστούν τα δάχτυλα!

          Θεωρώ ότι ο Μπερνι δεν έχει αφήσει σε χλωρό κλαρί τους κανονισμούς με αποτέλεσμα να διαταράζεται η αξιοπιστία και η σωστή αξιολόγηση ομάδων κ οδηγών κ αναφέρομαι κύριος στο σύστημα βαθμολόγησης που το θεωρώ κ το μεγαλύτερο σφάλμα με να το έχουν αναδιαρθρώσει τρεις φορές!
          Πως θα συγκρίνεις τον πχ Prost με τον Hamilton βαθμολογικά για να τους αξιολογήσεις για την επιτευξη πόντων που έχουν κατακτήσει?
          Με την ίδια λογική στο μπάσκετ το απλό καλάθι ας μετράει για 3 πόντους κ το τρίποντο για 5!
          Κατά δεύτερων κουράζει όλους εμάς που πρέπει να είμαστε με το ''τεφτέρι'' των κανονισμών κ μέχρι να περάσει μια σεζόν κ την επομένη χρόνια πρέπει κ πάλι να κάνουμε την διατριβή μας
          Τρίτον θεωρώ ότι κλονίζει την αξιοπιστία κ ακεραιότητα του αθλήματος όπου δείχνει σαν μην ξέρουν οι ιθύνοντες τελικά τι προσδοκούν από το σπορ! Είναι σαν να χάνει δηλαδή την ταυτότητα του!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            georgeman last edited by

            Σωστα ολα αυτα, εχε ομως υποψη σου οτι

            1. Με τα υπερβολικα ηλεκτρονικα βοηθηματα και παλι ειχε καταντησει 'κουραστικο' το αθλημα, καθως υποβοηθουσαν τον οδηγο στα παντα.
            2. Οι αλλαγες συνηθως ερχονται για να ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΟΥΝ τα μονοθεσια, ομως ολο και κατι σκαρφιζονται οι ειδικοι κι ετσι απο χρονια σε χρονια δεν εχουμε σημαντικες διαφορες στους χρονους. Οποτε επειτα, προσπαθουν να τα ξανα-επιβραδυνουν κοβοντας κι αλλα πραγματα... και αυτο συνεχιζεται επ απειρον.
            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • U
              unicornf1 last edited by

              Ο χρήστης GeorgeMan έγραψε:
              ...
              2) Οι αλλαγες συνηθως ερχονται για να ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΟΥΝ τα μονοθεσια, ομως ολο και κατι σκαρφιζονται οι ειδικοι κι ετσι απο χρονια σε χρονια δεν εχουμε σημαντικες διαφορες στους χρονους. Οποτε επειτα, προσπαθουν να τα ξανα-επιβραδυνουν κοβοντας κι αλλα πραγματα... και αυτο συνεχιζεται επ απειρον.

              Από την πολύ ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΣΗ στο τέλος θα ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ κι εμείς να βλέπουμε

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tractioner last edited by

                Ο χρήστης UnicornF1 έγραψε:

                ...
                2) Οι αλλαγες συνηθως ερχονται για να ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΟΥΝ τα μονοθεσια, ομως ολο και κατι σκαρφιζονται οι ειδικοι κι ετσι απο χρονια σε χρονια δεν εχουμε σημαντικες διαφορες στους χρονους. Οποτε επειτα, προσπαθουν να τα ξανα-επιβραδυνουν κοβοντας κι αλλα πραγματα... και αυτο συνεχιζεται επ απειρον.

                Από την πολύ ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΣΗ στο τέλος θα ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ κι εμείς να βλέπουμε

                Καλό!
                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  coupeas last edited by

                  Εγω προτιμώ να βλεπω αγωνια και προσπεράσεις και ας πηγαίνουν με 50.Και με αφάλεια φυσικά!
                  Πάντος εδω που τα λέμε αν υπήρχε μεγαλυτερη ελευθερία στις μηχανικες κατασκευες και στο χρονο δοκιμών εξέλιξης σιγουρα θα ηταν καλυτερα τα πραγματα.Ειναι και η κριση αλλά,,,,

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vassilisal last edited by

                    Προσωπικα ψηφισα οτι και οι περισσοτεροι, δλδ την 2η επιλογη.

                    Παλιοτερα ο λογος ηταν η ασφαλεια κατι που το κατανοω και τουλαχιστον τοτε το θεαμα εμενε ανεπηρεαστο. Μετα ομως απο τα χρονια που κυριαρχουσε η Ferrari χαθηκε η μπαλα και ο Ecclestone μαζι με τον Mosley το παρακαναν. Μεχρι και το 2002 ηταν ολα παρα πολυ καλα αν βεβαια εξαιρεσει κανεις την καταργηση των slick το '98! To 2003 με την αλλαγη στην βαθμολογια και στο qualy εγινε το 1ο χτυπημα. Το 2004 ηταν καπως καλυτερα γιατι τουλαχιστον τα μονοθεσια ηταν πολυ γρηγορα αλλα παλι χαλια qualy. Το 2005 η καταργηση της αλλαγης των ελαστικων ηταν μεγαλη βλακεια σε συνδυασμο με το qualy παλι και μετα ηρθαν οι V8, το engine freezing, νεα δοκιμαστικα και οι φετινοι κανονισμοι... Τι να πει κανεις... Ας ελπισουμε τουλαχιστον να παψει το engine freezing αν και μαλλον θα γινει αυτο με τους νεους κινητηρες που θυμιζουν λιγο τα παλια... Ελπιζω και τα δοκιμαστικα να μεινουν οπως ειναι γιατι ειναι οκ φετος.

                    Τελος, μια αλλαγη που θα ηθελα πολυ να δω (αλλα δεν παιζει να γινει) ειναι να φαρδυνουν τα μονοθεσια ωστε να δοθει μεγαλυτερη εμφαση στην μηχανικη προσφυση.

                    Σχετικα με τα ηλεκτρονικα, η καταργηση του TC ηταν η καλυτερη αλλαγη τα τελευταια χρονια μαζι με την επιστροφη των slick περσυ!

                    Το αστειο με ολο αυτο ειναι οτι οι ομαδες καταφερναν καθε χρονια να ειναι ταχυτερες με αποτελεσμα οι Ecclestone και Mosley να ξυνουν το κεφαλι τους! Αλλα απο θεαμα... χαλια! Γι αυτο βλεπω και αλλα μηχανοκινητα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      tractioner last edited by

                      Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:

                      Τελος, μια αλλαγη που θα ηθελα πολυ να δω (αλλα δεν παιζει να γινει) ειναι να φαρδυνουν τα μονοθεσια ωστε να δοθει μεγαλυτερη εμφαση στην μηχανικη προσφυση.

                      Συμφωνώ μαζί σου σε αυτό μιας κ οι σχεδιαστές έχουν αναλωθεί περισσότερο στην αεροδυναμική κ στο πόση κάθετη δύναμη θα έχουν στις πτέρυγες! Αυτό από την μια βέβαια αναδεικνύει τον ποιο προηγμένο τεχνολογικά κατασκευαστή άλλα από την άλλη όταν δεν εχουν πετύχει το σωστό set up στερείται ''ισορροπίας'' το μονοθέσιο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        hellenic-tifosi last edited by

                        1. Το 'Optimisation' που σήμερα υπάρχει στο στήσιμο σημαίνει ότι τα λάθη είναι σαφώς λιγότερα, άρα και οι εκαιρίες προσπεράσματος

                        2. Τα μονοθέσια είναι σαφώς πιο αδύναμα από το παρελθόν, με καλύτερο στήσιμο και αεροδυναμική, συνεπώς οι ταχύτητες στις στροφές αυξάνονται, οι τελικές μειώνονται, το ίδιο και οι αποστάσεις φρεναρίσματος

                        3. Οι οδηγοί ίσως είχαν λίγο κακομάθει με τους αγώνες αναμονής και τις πολλές τακτικές.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          coupeas last edited by

                          Πότε μειώθηκαν οι τελικές?
                          Κανω λάθος που νομίζω οτι ειναι ίδιες ?
                          Μήπως η f1 εφτασε σε ενα επίπεδο οπου μονο με λάθη θα βγαίνουν νικητες 'η μάλλον θα γίνονται προσπεράσεις και θα πρέπει να δωθούν κάποιες ελευθερίες ειτε σε κινητήρες ειτε στις προδιαγραφές των μονοθεσίων?
                          Μήπως θα πρέπει να μπορούν να εκμεταλευτούν οι κατασκευαστές τις γνώμες των οδηγών τους στο έπαρκο?
                          Κουραστικο θα ειναι να βλέπουμε ανιαρούς αγώνες!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Το 2004 τα ταχύτερα μονοθέσια στη Monza χτυπούσαν πάνω από 370, πέρυσι με το ζόρι 350... Λογικό, καθώς υπολείπονται 250 ίππους περίπου σε σχέση με τότε.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • H
                              hellenic-tifosi last edited by

                              Ακριβώς! Μικρότερη τελική, καλύτερο στήσιμο, καλύτερα φρένα = μειωμένες αποστάσεις φρεναρίσματος και άρα λιγότερες ευκαιρίες για προσπέρασμα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • K
                                karagounis last edited by

                                θυμαμαι και καποτε ο κουλθαρντ ειχε πιασει 375χλμ/ω (νομιζω) στο παλιο Χοκενχαιμ

                                Πανε ολα αυτα ρε γμτ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  greo last edited by

                                  Ξαναλεω οτι αν καποιος ειχε τις αντοχες, ας πουμε ο Webber που ηταν στην ουρα του τρενου της DB που οδηγουσε ο Σουμαχερ, να βαλει πολυ μαλακά, να παει σανιδα 12-15 γυρους και να επιτεθει στους 3-4 τελευταιους ΠΙΘΑΝΟΝ να ειχε δικαιωθει. Και στους αγωνες που θα ακολουθησουν οταν οι οδηγοι συνειδητοποιησουν οτι πλεον δεν εχει 'μαγικες' στρατηγικες για να τους φερουν μπροστα, θα αρχισουν να προσπαθουν να προσπερνουν μεσα στην πιστα. Πραγμα που γινοταν σπανια μεχρι φετος

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • panos2171
                                    panos2171 last edited by

                                    Το μονο καλο ηταν η αφαιρεση του TC και η επανεμφανιση των slick,ολα τ αλλα ηταν μπουρδες και το μονο που καταφεραν ηταν να κανουν το αθλημα βαρετο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • K
                                      kpsig moderator last edited by

                                      Ας μειώσουν το πλάτος του πέλματος των ελαστικών πχ κατά 20%, ας αφήσουν το μοτέρ να στροφάρουν στις 20.000rpm ή ας φέρουν τα δίλιτρα τούρμπο (όπως ακούστηκε) με 700 άλογα και ....άφθονη ροπή.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        coupeas last edited by

                                        Τι 370 τι 350 ας γινει κάτι να δουμε μαχες επιτέλους!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          vassilisal last edited by

                                          Ο χρήστης kpsig έγραψε:
                                          Ας μειώσουν το πλάτος του πέλματος των ελαστικών πχ κατά 20%, ας αφήσουν το μοτέρ να στροφάρουν στις 20.000rpm ή ας φέρουν τα δίλιτρα τούρμπο (όπως ακούστηκε) με 700 άλογα και ....άφθονη ροπή.

                                          Βασικα πρεπει ν αυξησουν το πελμα για να χει μεγαλυτερη προσφυση το μονοθεσιο! Αλλα να τ αυξησουν και εμπρος και πισω για να μην χαθει το balance. Με λιγα λογια φετος επρεπε ν αυξησουν τα πισω αντι να μειωσουν τα εμπρος.

                                          Σχετικα με τον κινητηρα, νομιζω υπηρχαν συζητησεις για 1.6 Turbo που βασικα το γουσταρω τρελα γιατι αν καταφερναν το '80 να βγαζουν 800+ αλογα απο τετοιους κινητηρες, φανταστειτε τι θα γινει το 2013 πχ! Αλλα κλασσικα, η FIA θα βαλει περιορισμο... (μ αρεσει αυτο το εικονιδιο!)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Τους πολέμους ιπποδυνάμεων και τα 1000+ άλογα ξεχάστε τα. Ζούμε σε οικολογικούς και ασφαλείς καιρούς. 600-700 άλογα και πολύ σας είναι...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr