-
Καλησπέρα
Έχω πάρει ένα wideband halmeter της autometer το οποίο έχει δικό του αισθητήρα λάμδα και θέλω να το βάλω στο αυτοκίνητο μου. Η απορία μου είναι που ακριβώς πρέπει να τοποθετηθεί ο αισθητήρας ώστε να μετρά πιο σωστά. Ο εξατμισάς μου είπε να μου φτιάξει μια μούφα μετά τον καταλύτη γιατί εκεί λέει είναι το ιδανικό σημείο εμένα μου φαίνετε λίγο μακριά και έχω την εντύπωση ότι θα αργεί να ζεσταθεί ώστε να δείχνει σωστά.
Εσείς τι λέτε; -
Καλησπέρα
Έχω πάρει ένα wideband halmeter της autometer το οποίο έχει δικό του αισθητήρα λάμδα και θέλω να το βάλω στο αυτοκίνητο μου. Η απορία μου είναι που ακριβώς πρέπει να τοποθετηθεί ο αισθητήρας ώστε να μετρά πιο σωστά. Ο εξατμισάς μου είπε να μου φτιάξει μια μούφα μετά τον καταλύτη γιατί εκεί λέει είναι το ιδανικό σημείο εμένα μου φαίνετε λίγο μακριά και έχω την εντύπωση ότι θα αργεί να ζεσταθεί ώστε να δείχνει σωστά.
Εσείς τι λέτε; -
Καλησπέρα
Έχω πάρει ένα wideband halmeter της autometer το οποίο έχει δικό του αισθητήρα λάμδα και θέλω να το βάλω στο αυτοκίνητο μου. Η απορία μου είναι που ακριβώς πρέπει να τοποθετηθεί ο αισθητήρας ώστε να μετρά πιο σωστά. Ο εξατμισάς μου είπε να μου φτιάξει μια μούφα μετά τον καταλύτη γιατί εκεί λέει είναι το ιδανικό σημείο εμένα μου φαίνετε λίγο μακριά και έχω την εντύπωση ότι θα αργεί να ζεσταθεί ώστε να δείχνει σωστά.
Εσείς τι λέτε; -
Είναι μακριά και δεν θα ζεσταίνεται αλλά το πρόβλημα είναι ότι θα δείχνει πόσο καλά δουλεύει ο καταλύτης.
Θα είναι λίγο δύσκολο να υπολογίσεις το λ στα καυσαέρια πριν τον καταλύτη. -
5-6 πόντους πριν ή μετά τον υπάρχον λάμδα, κατά προτίμηση αντικρυστά (όχι από την ίδια πλευρά). Οπωσδήποτε πριν τον καταλύτη, μετά θα μετράει λάθος οξυγόνο (αυτό που έχει απομείνει μετά την κατάλυση, το οποίο είναι λάθος).
Ιδανική θέση για wideband λάμδα;