-
Το νέο ερώτημα έχει ως εξής .
Ψάχνω για ,- Μικρο-Μεσαίο ( κυκλοφορία κυρίως πόλη αλλά και μικρά ταξιδάκια )
- Κυβικά ( όσο το δυνατόν λιγότερα για λίγα τέλη και φορολογία .. π.χ. 1,4)
- Ιπποδύναμη ( όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ... βαριέμαι οικτρά αυτ/τα που δεν τραβάνε , Όταν τα αγόρασα τα έδωσα πριν χρονίσουν )
- Κατανάλωση ( όσο το δυνατόν χαμηλότερη )
- Ρύποι ( όσο χαμηλότεροι τόσο καλύτερα ... για χαμηλά τέλη )
- Χώροι ( να είναι απλά ικανοποιητικοί )
- **Σχεδίαση Εξωτερικά ** (να είναι όμορφο και να μην το βαρεθώ στο 6μηνο )
- Σχεδίαση εσωτερικά ( ψεύτο premium κατηγορία )
- Ηχομόνωση ( όσο καλύτερη τόσο καλύτερα )
- Κύλιση ( οσο καλύτερη τόσο καλύτερα )
- Τιμή ( κάτω απο 30.000 )
Όπως καταλαβαίνεται η αναζήτηση του ιερού δισκοπότηρου είναι η ανακάλυψη της χρυσής τομής μεταξύ των συνισταμένων .
Για να βοηθήσω ώστε να με βοηθήσετε στο σταυρόλεξο σας δίνω 3 hints για το τι περίπου ψάχνω.
- Μου αρέσει σε μοντέλα π.χ. ( Julietta 1,4t MultiAir ή Lexus CT 200h κ.λ.π. )
- Μπορώ να περιμένω ( δεν καίγομαι να το πάρω αύριο το πρωί)
- 5 πόρτες
Υ.Γ. Ακροβατώντας στα όρια της νομιμότητας θα μπορούσα να πάρω και Diesel
-
Το νέο ερώτημα έχει ως εξής .
Ψάχνω για ,- Μικρο-Μεσαίο ( κυκλοφορία κυρίως πόλη αλλά και μικρά ταξιδάκια )
- Κυβικά ( όσο το δυνατόν λιγότερα για λίγα τέλη και φορολογία .. π.χ. 1,4)
- Ιπποδύναμη ( όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ... βαριέμαι οικτρά αυτ/τα που δεν τραβάνε , Όταν τα αγόρασα τα έδωσα πριν χρονίσουν )
- Κατανάλωση ( όσο το δυνατόν χαμηλότερη )
- Ρύποι ( όσο χαμηλότεροι τόσο καλύτερα ... για χαμηλά τέλη )
- Χώροι ( να είναι απλά ικανοποιητικοί )
- **Σχεδίαση Εξωτερικά ** (να είναι όμορφο και να μην το βαρεθώ στο 6μηνο )
- Σχεδίαση εσωτερικά ( ψεύτο premium κατηγορία )
- Ηχομόνωση ( όσο καλύτερη τόσο καλύτερα )
- Κύλιση ( οσο καλύτερη τόσο καλύτερα )
- Τιμή ( κάτω απο 30.000 )
Όπως καταλαβαίνεται η αναζήτηση του ιερού δισκοπότηρου είναι η ανακάλυψη της χρυσής τομής μεταξύ των συνισταμένων .
Για να βοηθήσω ώστε να με βοηθήσετε στο σταυρόλεξο σας δίνω 3 hints για το τι περίπου ψάχνω.
- Μου αρέσει σε μοντέλα π.χ. ( Julietta 1,4t MultiAir ή Lexus CT 200h κ.λ.π. )
- Μπορώ να περιμένω ( δεν καίγομαι να το πάρω αύριο το πρωί)
- 5 πόρτες
Υ.Γ. Ακροβατώντας στα όρια της νομιμότητας θα μπορούσα να πάρω και Diesel
-
Το νέο ερώτημα έχει ως εξής .
Ψάχνω για ,- Μικρο-Μεσαίο ( κυκλοφορία κυρίως πόλη αλλά και μικρά ταξιδάκια )
- Κυβικά ( όσο το δυνατόν λιγότερα για λίγα τέλη και φορολογία .. π.χ. 1,4)
- Ιπποδύναμη ( όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ... βαριέμαι οικτρά αυτ/τα που δεν τραβάνε , Όταν τα αγόρασα τα έδωσα πριν χρονίσουν )
- Κατανάλωση ( όσο το δυνατόν χαμηλότερη )
- Ρύποι ( όσο χαμηλότεροι τόσο καλύτερα ... για χαμηλά τέλη )
- Χώροι ( να είναι απλά ικανοποιητικοί )
- **Σχεδίαση Εξωτερικά ** (να είναι όμορφο και να μην το βαρεθώ στο 6μηνο )
- Σχεδίαση εσωτερικά ( ψεύτο premium κατηγορία )
- Ηχομόνωση ( όσο καλύτερη τόσο καλύτερα )
- Κύλιση ( οσο καλύτερη τόσο καλύτερα )
- Τιμή ( κάτω απο 30.000 )
Όπως καταλαβαίνεται η αναζήτηση του ιερού δισκοπότηρου είναι η ανακάλυψη της χρυσής τομής μεταξύ των συνισταμένων .
Για να βοηθήσω ώστε να με βοηθήσετε στο σταυρόλεξο σας δίνω 3 hints για το τι περίπου ψάχνω.
- Μου αρέσει σε μοντέλα π.χ. ( Julietta 1,4t MultiAir ή Lexus CT 200h κ.λ.π. )
- Μπορώ να περιμένω ( δεν καίγομαι να το πάρω αύριο το πρωί)
- 5 πόρτες
Υ.Γ. Ακροβατώντας στα όρια της νομιμότητας θα μπορούσα να πάρω και Diesel
-
golf μονοδρομος.
-
Χώροι ( να είναι απλά ικανοποιητικοί
Scirocco...
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Το νέο ερώτημα έχει ως εξής .
Ψάχνω για ,- Μεσαίο (** κυκλοφορία κυρίως πόλη αλλά και μικρά ταξιδάκια** )
Όπως καταλαβαίνεται η αναζήτηση του ιερού δισκοπότηρου είναι η ανακάλυψη της χρυσής τομής μεταξύ των συνισταμένων .
Για να βοηθήσω ώστε να με βοηθήσετε στο σταυρόλεξο σας δίνω 2 hints για το τι περίπου ψάχνω.
- Μου αρέσει σε μοντέλα π.χ. ( Julietta 1,4t MultiAir ή Lexus CT 200h κ.λ.π. )
- Μπορώ να περιμένω ( δεν καίγομαι να το πάρω αύριο το πρωί)
Ότι πρέπει για κίνηση μέσα στην πόλη καί άντε και κανένα μικρό ταξιδάκι!
(πλάκα μας κάνεις σίγουρα!) -
Μαλλον μικρομεσαιο ψαχνεις και οχι μεσαιο.
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
golf μονοδρομος.ειδικα με τα καταλληλα εξτρα γινεται τελειο.
-
Σόρρυ για τις αλλαγές ..... αλλά ήταν απαραίτητες μετά τις προτάσεις σας .
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
golf μονοδρομος.έχω το V που θα αντικαταστήσω ...... και είμαι απογοητευμένος
θα το οδηγήσω το VI αλλά αν δεν έχει κάνει τρομακτική αναβάθμιση η VW δεν το βλέπω.Scirocco...
Sorry φταίω εγώ ..... μόνο 5πορτο .
(πλάκα μας κάνεις σίγουρα!)
Όχι φίλε καμία πλάκα . Δεν μου αρέσουν τα mini ούτε τα μικρά . ( μόνο το mito μου αρέσει και το 500 ) αλλά το 1ο δεν με ικανοποιεί μέσα και το 2ο το θεωρώ ακριβό.
Για τα ταξίδια έχουμε ήδη Lexus RX400h και το Volvo S60.
Μαλλον μικρομεσαιο ψαχνεις και οχι μεσαιο.
σωστός !!!
-
για την ώρα, κράτα το S60 2.0T, αν το δώσεις και πάρεις κάτι μέχρι 30Κ, μάλλον θα το μετανιώσεις ....
-
η VW με το 6αρι βελτιωσε και σχεδον τελειωποιησε τα σημεια που ειχαν προβλημα στο 5αρι.
το γκολφ ειναι αυτη τη στιγμη απο τα καλυτερα αυτοκινητα που κυκλοφορουν στην αγορα.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
για την ώρα, κράτα το S60 2.0T, αν το δώσεις και πάρεις κάτι μέχρι 30Κ, μάλλον θα το μετανιώσεις ....Το Golf αλλάζω όχι το αγαπημένο μου S(πύραυλος)60
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
η VW με το 6αρι βελτιωσε και σχεδον τελειωποιησε τα σημεια που ειχαν προβλημα στο 5αρι.το γκολφ ειναι αυτη τη στιγμη απο τα καλυτερα αυτοκινητα που κυκλοφορουν στην αγορα.
Βασικά έχει αρκετή διαφορά σε NVH αλλά εχασε αρκετά σε fun-to-drive χαρακτήρα.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
η VW με το 6αρι βελτιωσε και σχεδον τελειωποιησε τα σημεια που ειχαν προβλημα στο 5αρι.
το γκολφ ειναι αυτη τη στιγμη απο τα καλυτερα αυτοκινητα που κυκλοφορουν στην αγορα.
Βασικά έχει αρκετή διαφορά σε NVH αλλά εχασε αρκετά σε fun-to-drive χαρακτήρα.
κλαιν διαφορες....
-
Περισσότερες από όσες θα δεις εσύ με το dynamat
-
παρε μια Giulietta με τα 170 και εξοπλισμο καλο νικελ προβολεις ακουμπηστηρια κανα βελουδο μην πας πανω απο 25000 και εισαι οκ...
αλλιως Α3 sportback
καλα πολυ ποιοτικο ποστ εκανα παλι...
-
Εμένα αυτά
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
- Κυβικά ( όσο το δυνατόν λιγότερα για λίγα τέλη και φορολογία .. π.χ. 1,4)
- Ιπποδύναμη ( όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ... βαριέμαι οικτρά αυτ/τα που δεν τραβάνε , Όταν τα αγόρασα τα έδωσα πριν χρονίσουν )
- Κατανάλωση ( όσο το δυνατόν χαμηλότερη )
μου λένε TSI 122, αδιάφορο το σε ποιο αμάξωμα θα το πάρεις.
Δεν πρόκειται να βρεις άλλο μοτέρ με αυτή την απόδοση που να καίει τόσο λίγο.
Αν το συνδυάσεις και με DSG που σου βάζει 5η με 50 χιλιόμετρα αμέσως, δεν καίει κυριολεκτικά τίποτα.
Ή και TSI 105 μη σου πω, όταν βγει σε μικρομεσαίο σκαρί. -
Για να έχεις και κάτι Ιταλικό στη συλλογή σου! -
Μου την σπαει που στις photoshopιες οπως η παραπανω , το αμαξι φαινεται λες και εχει 6 ποντα ελατηρια.Ελεος ,βλεπεις το κανονικο μετα και ξενερωνεις
Παντως και εγω Giulietta 170 πιστευω πως ειναι η καλυτερη επιλογη.
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Μου την σπαει που στις photoshopιες οπως η παραπανω , το αμαξι φαινεται λες και εχει 6 ποντα ελατηρια.**Ελεος ,βλεπεις το κανονικο μετα και ξενερωνεις **Παντως και εγω Giulietta 170 πιστευω πως ειναι η καλυτερη επιλογη.
Ελεος ,βλεπεις το κανονικο μετα και ξενερωνεις ...κακούργα κενωνία!!!
(κάτι πρέπει να κάνουν για να τραβήξουν το μάτι).
Giulietta 170
Για Δυνατούς Λύτες ... Μεσαιο - Οικονομικό - Δυνατό κλπ.