Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μικρό ελαφρύ στριφτερό μτχ έως 10.000€, 2004+
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Μικρό ελαφρύ στριφτερό μτχ έως 10.000€, 2004+
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    17
    25
    51
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      johnkyr last edited by

      Renault Clio182 Vs Peugeot RC 2.0 Vs Seat Ibiza FR 20VT Vs Ford Focus ST 170 Vs Ford fiesta ST

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • J
        johnkyr last edited by

        Renault Clio182 Vs Peugeot RC 2.0 Vs Seat Ibiza FR 20VT Vs Ford Focus ST 170 Vs Ford fiesta ST

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          johnkyr last edited by

          Renault Clio182 Vs Peugeot RC 2.0 Vs Seat Ibiza FR 20VT Vs Ford Focus ST 170 Vs Ford fiesta ST

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            dgrgtc last edited by

            Renault Clio απο εμενα....αλλα 'μικρο'....σε κινητηρα δεν ειναι κανενα....και τωρα με την κριση....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              v-silis last edited by

              δίλιτρα...;;;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nonos last edited by

                Mαλλον clio και rc ειναι καλυτερα απο fiesta st..Το focus st δεν ειναι ελαφρυ..
                Ιδιως το rc με τους υστερουντες..
                Το διλιτρο ειναι κατι που απλα το αντεχεις ή οχι.. Το ibiza επομενως αν θελεις να γλιτωσεις τα τελη.

                Γενικα παντως οταν ακους μικρο ελαφρυ και στριφτερο μια χωρα σου ερχετε στο μυαλο και πραγματικα κατεχει καλα το αθλημα..

                Αν δε κωλωνεις με το διλιτρο μαλλον οι τελευταιες xsara 2.0 ('04) ειναι καλυτερες απ ολα αυτα..Βεβαια ειναι σα το focus κατηγορια και οχι τοσο ελαφρυ σα τα μικρα clio,206.

                Αν ειχα τετοιο διλλιμα-τριλλιμα κτλπ στη xsara θα κατεληγα.. Ειναι αλεξισφαιρο και το μοτερ της..
                http://www.car.gr/classifieds/cars/view/522854/

                Μακαρι να εβγαινε το gti6 μεχρι το '04..

                Μη δει αυτο το τοπικ ο giwrgosfocus..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  johnkyr last edited by

                  λες, για 306 Race !!!

                  βρήκα και αυτό το σχετικό thread

                  viewtopic.php?f=5&t=11823&start=15

                  τώρα σχετικά με τα 2.οοο cc , πιστεύω ότι έχουν φάει τρελή απαξίωση λόγω των μέτρων τελευταία. Κάποιοι, τα χαλάνε στα τσιγάρα, κάποιοι στις Π@υτ@νες, κάποιοι στα ποτά, εγώ στα cc και στις βενζίνες ....

                  το focusST, το έβαλα μέσα λόγω πολύ καλού τιμονιού .... αλλά από την άλλη, έχει αρχαίο μοτέρ και είναι νομίζω το πιο αργό...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nonos last edited by

                    Το 306 race λογω κιβωτιου ειναι καλυτερο απο τη xsara..Ωστοσο οι διαφορες τιμης σε xsara-306 στα 2λιτρα παντα ειναι πολυ μεγαλες.. Το νεοτερο race ειναι του '00 και ζητανε περιπου 10 χιλιαρικα ακομα και για αμαξια με πολλα χιλιομετρα στη πλατη τους.. Με το πολυ 9 εχεις xsara '04-05 που εχει και μια κλαση ανωτερο εσωτερικο..Απλα οπως και τα 2λιτρα zx εχει το απολυτο σε αισθηση το 306..

                    Τα διλιτρα γαλλικα ασχετως κατηγοριας εχουν τρελη απαξιωση και αξιζουν το κοπο..2λιτρες xsara '00 με 5 χιλιαρικα βρισκεις και καλα αυτοκινητα παντα.. Μαμω τα τελη μου μεσα..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      popol-ros last edited by

                      το ΑΧΡΗΣΤΟ το ιμπιζα τι το εβαλες μεσα???

                      στριφτερο ανεφερες.....

                      επειδη δυστυχως πλεον η ελλαδα ειανι για λιγους και το διλιτρο μια ουτοπια. (και με την προυποθεση οτι δεν θελεις πλεον ραλλακι)

                      απο μενα ford fiesta 1.600 S Facelifted. θα το παρεις πιο φθηνα, θα το παρεις 2005+, θα σου μεινουν χρηματα και απο τα τρεχουμενα εξοδα για να το φερεις στα μετρα που θελεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • N
                        nonos last edited by

                        Συμβιβαζεσαι με mazda mx5 mk2,5 1.8??

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          johnkyr last edited by

                          Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                          το ΑΧΡΗΣΤΟ το ιμπιζα τι το εβαλες μεσα???

                          στριφτερο ανεφερες.....

                          επειδη δυστυχως πλεον η ελλαδα ειανι για λιγους και το διλιτρο μια ουτοπια. (και με την προυποθεση οτι δεν θελεις πλεον ραλλακι)

                          απο μενα ford fiesta 1.600 S Facelifted. θα το παρεις πιο φθηνα, θα το παρεις 2005+, θα σου μεινουν χρηματα και απο τα τρεχουμενα εξοδα για να το φερεις στα μετρα που θελεις.

                          ραλάκι, είχα ... πάλι ραλάκι
                          φιεστα 1.600 παρά είναι αργό .... δεν
                          το 'άχρηστο', πέρασε από το μυαλό μου μιας και είναι 1.8Τ, άρα βγαίνουν εύκολα τα +άλογα μέ ένα πρόγραμμα.

                          τώρα σχετικά με τα ροουντστερ, επιφιλάσομαι να κάνω βόλτα σύντομα ένα ΜΧ5 1.6 μκ2 φίλου να δω πώς είναι στο δρόμο. Μου πέρασε από το μυαλό και το Mr2, αλλά ζητάνε πολλά €€€, για πολύ παλιά οχήματα .... Ο κυριότερος ανασταλτικός παράγοντας είναι όμως, είναι 2 θέσεις ... μιας και με το μωρό, είμαστε 3

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            ozzy1948 last edited by

                            RC ftw. Το μονο χωρις καταραμενο ημιακαμπτο εκτος απ το focus που μικρο δεν το λες. Το Ibiza οντως ειναι αποριας αξιο που βρισκεται αναμεσα σε αυτα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mad_max_geo last edited by

                              Αναλογα το τι χρειαζεται καποιος.Το clio με τα 182 ειναι μικρο αυτοκινητο.Το focus ειναι ποιο μεγαλο.Δεν νομιζω πως επρεπε να μπει στη ψηφοφορια.Αν και ψηφισα focus γιατι πιστευω θα ειναι ποιο ανετο και θα εχει και χωρους.Εγω παντος αν ημουν σε αυτο το διλλημα focus ή για ποιο ελαφρυ fiesta.Δε τα παω τα Γαλλακια.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                johnkyr last edited by

                                αυτοκίνητο με χώρους ... έχω (volvo V50), δεν χρειάζομαι άλλο ....
                                To focus μπήκε γιατί μου αρέσει που λόγω μεταξονίου είναι λιγότερο νευρικό από τα πιο μικρά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pad last edited by

                                  Θες να πάρεις παιχνίδι πάλι ε?

                                  Ρε γμτ.... σίγουρα clio θα επέλεγα....αλλά γ@μω τα δίλιτρα ...όσο για το ibiza,βγάλτο από την λίστα.Δέν σου κάνει.
                                  Εντελώς πληροφοριακά,θα σου πω οτι ένας φίλος πήρε ένα 207t(δεν θέλω να το λέω rallye) 10.500€,από ιδιώτη.Είναι σε πολύ καλή κατάσταση.1ος 2008.
                                  Δεν κοιτάς προς τα εκεί?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    thanix last edited by

                                    Aν μπορεις διλιτρο μαλλον clio θα ελεγα...

                                    Αλλιως και πιο φτηνο σε αγoρα και συντηρηση το panda 100

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      thanos last edited by

                                      Ο χρήστης pad έγραψε:

                                      Εντελώς πληροφοριακά,θα σου πω οτι ένας φίλος πήρε ένα 207t(δεν θέλω να το λέω rallye) 10.500€,από ιδιώτη.Είναι σε πολύ καλή κατάσταση.1ος 2008.

                                      Πόσο;!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        travelman last edited by

                                        Ψήφισα φόκους ST και ας είναι το πιο αργό, άλλα μάλλον οι ανάγκες μου διαφέρουν από τις δικές σου. Κιβώτιο, μεταξόνιο, ασφαλής συμπεριφορά, τιμόνι και εμφάνιση με ελκύουν με μπόνους το πορτ μπαγκάζ τους χώρους μικρομεσαίου. Τα γαλλικά είναι κατά τον τύπο τα πιο χαρισματικά στο δρόμο, αλλά έχουν τις χειρότερες καμπίνες και μέτρια κιβώτια. Το ίμπιζα ίσως έχει πρόβλημα με την υποστροφή έλεω της ροπάκλας του τούρμπο, λίγο στριμωγμένο μέσα και θα είναι ίσως δύσκολο να βρεις κάποιο μη 'γαργαλημένο' αλλά είναι το μόνο 1800άρι, είναι ταχύτατο και με ποιοτική καμπίνα, καλή θέση οδήγησης και κιβώτιο. Το φιέστα δεν μου λέει τίποτα από τη στιγμή που μπορείς να βρεις φόκους

                                        Κοίταξε, τα πράγματα έχουν ως εξής: Για απολαύσεις πραγματική οδήγηση πρέπει να πας σε δίλιτρο γαλλικό από τη στιγμή που το πρώην ραλλάκι σου φαίνεται λίγο. Ο βασιλιάς όλων είναι μάλλον το 306 και μπορείς να το βρεις πολύ φτηνά αλλά θα είναι παλιό και ταλαιπωρημένο. Μετά υπάρχουν τα μικρά γαλλάκια που λες και εσύ που και πάλι δεν θα έχουν την απόλυτη αίσθηση του 306. Ωστόσο θα σου κάνω μόνο ένα υπολογισμο τουλάχιστον για το 2010 για τέλη και ασφαλιστρά:

                                        Σύγκριση δίλιτρου προ 2005 με 1600άρι μετά 2005...

                                        Τέλη 646-202=444 Ε το χρόνο + διαφορά σε ασφάλιστρα (200?). Η αλλιώς με λίγα λόγια η διαφορά του πιο φτηνου 206 RC στην Αθήνα που κάνει 8500 σε σύγκριση με το πιο φτηνο 207 Gt/Rallye στην Αθήνα που κάνει 12300 αποσβένεται σε λιγότερο από 6 χρόνια...

                                        http://www.car.gr/classifieds/cars/view/494186/
                                        http://www.car.gr/classifieds/cars/view/275535/

                                        Αν βάλουμε στο παιχνίδι, την καλύτερη κατάσταση του 207 που συνεπάγεται φθηνότερη συντήρηηση και φυσικά την απομένουσα αξία στα 6 χρόνια των δύο οχημάτων καταλαβαίνεις πιο όχημα σε συμφέρει περισσότερο...

                                        Σενάριο οδικής τρέλας? Και πάλι ραλλύ με κάνα 5000άρο, επαναφορά σε καλή κατάσταση με άλλα 2Κ και του βάζεις ότι εσύ θες.

                                        Πρόβλημα? Παθητική ασφάλεια Δεν θα έβαζα παιδί εκεί μέσα για να κάνω καθημερινές διαδρομές

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          ggab last edited by

                                          αν βρεις καποιο απο αυτα εστω και με 10000ευρω πες μου να παρω και εγω ενα........αληθεια το focus τοσο μικρο ειναι και δεν το ειχα προσεξει;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            red_monster last edited by

                                            Mini Cooper - alfa Romeo 147 ti

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr