-
Renault Clio182 Vs Peugeot RC 2.0 Vs Seat Ibiza FR 20VT Vs Ford Focus ST 170 Vs Ford fiesta ST
-
Renault Clio182 Vs Peugeot RC 2.0 Vs Seat Ibiza FR 20VT Vs Ford Focus ST 170 Vs Ford fiesta ST
-
Renault Clio182 Vs Peugeot RC 2.0 Vs Seat Ibiza FR 20VT Vs Ford Focus ST 170 Vs Ford fiesta ST
-
Renault Clio απο εμενα....αλλα 'μικρο'....σε κινητηρα δεν ειναι κανενα....και τωρα με την κριση....
-
δίλιτρα...;;;
-
Mαλλον clio και rc ειναι καλυτερα απο fiesta st..Το focus st δεν ειναι ελαφρυ..
Ιδιως το rc με τους υστερουντες..
Το διλιτρο ειναι κατι που απλα το αντεχεις ή οχι.. Το ibiza επομενως αν θελεις να γλιτωσεις τα τελη.Γενικα παντως οταν ακους μικρο ελαφρυ και στριφτερο μια χωρα σου ερχετε στο μυαλο και πραγματικα κατεχει καλα το αθλημα..
Αν δε κωλωνεις με το διλιτρο μαλλον οι τελευταιες xsara 2.0 ('04) ειναι καλυτερες απ ολα αυτα..Βεβαια ειναι σα το focus κατηγορια και οχι τοσο ελαφρυ σα τα μικρα clio,206.
Αν ειχα τετοιο διλλιμα-τριλλιμα κτλπ στη xsara θα κατεληγα.. Ειναι αλεξισφαιρο και το μοτερ της..
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/522854/Μακαρι να εβγαινε το gti6 μεχρι το '04..
Μη δει αυτο το τοπικ ο giwrgosfocus..
-
λες, για 306 Race !!!
βρήκα και αυτό το σχετικό thread
viewtopic.php?f=5&t=11823&start=15
τώρα σχετικά με τα 2.οοο cc , πιστεύω ότι έχουν φάει τρελή απαξίωση λόγω των μέτρων τελευταία. Κάποιοι, τα χαλάνε στα τσιγάρα, κάποιοι στις Π@υτ@νες, κάποιοι στα ποτά, εγώ στα cc και στις βενζίνες ....
το focusST, το έβαλα μέσα λόγω πολύ καλού τιμονιού .... αλλά από την άλλη, έχει αρχαίο μοτέρ και είναι νομίζω το πιο αργό...
-
Το 306 race λογω κιβωτιου ειναι καλυτερο απο τη xsara..Ωστοσο οι διαφορες τιμης σε xsara-306 στα 2λιτρα παντα ειναι πολυ μεγαλες.. Το νεοτερο race ειναι του '00 και ζητανε περιπου 10 χιλιαρικα ακομα και για αμαξια με πολλα χιλιομετρα στη πλατη τους.. Με το πολυ 9 εχεις xsara '04-05 που εχει και μια κλαση ανωτερο εσωτερικο..Απλα οπως και τα 2λιτρα zx εχει το απολυτο σε αισθηση το 306..
Τα διλιτρα γαλλικα ασχετως κατηγοριας εχουν τρελη απαξιωση και αξιζουν το κοπο..2λιτρες xsara '00 με 5 χιλιαρικα βρισκεις και καλα αυτοκινητα παντα.. Μαμω τα τελη μου μεσα..
-
το ΑΧΡΗΣΤΟ το ιμπιζα τι το εβαλες μεσα???
στριφτερο ανεφερες.....
επειδη δυστυχως πλεον η ελλαδα ειανι για λιγους και το διλιτρο μια ουτοπια. (και με την προυποθεση οτι δεν θελεις πλεον ραλλακι)
απο μενα ford fiesta 1.600 S Facelifted. θα το παρεις πιο φθηνα, θα το παρεις 2005+, θα σου μεινουν χρηματα και απο τα τρεχουμενα εξοδα για να το φερεις στα μετρα που θελεις.
-
Συμβιβαζεσαι με mazda mx5 mk2,5 1.8??
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
το ΑΧΡΗΣΤΟ το ιμπιζα τι το εβαλες μεσα???στριφτερο ανεφερες.....
επειδη δυστυχως πλεον η ελλαδα ειανι για λιγους και το διλιτρο μια ουτοπια. (και με την προυποθεση οτι δεν θελεις πλεον ραλλακι)
απο μενα ford fiesta 1.600 S Facelifted. θα το παρεις πιο φθηνα, θα το παρεις 2005+, θα σου μεινουν χρηματα και απο τα τρεχουμενα εξοδα για να το φερεις στα μετρα που θελεις.
ραλάκι, είχα ... πάλι ραλάκι
φιεστα 1.600 παρά είναι αργό .... δεν
το 'άχρηστο', πέρασε από το μυαλό μου μιας και είναι 1.8Τ, άρα βγαίνουν εύκολα τα +άλογα μέ ένα πρόγραμμα.τώρα σχετικά με τα ροουντστερ, επιφιλάσομαι να κάνω βόλτα σύντομα ένα ΜΧ5 1.6 μκ2 φίλου να δω πώς είναι στο δρόμο. Μου πέρασε από το μυαλό και το Mr2, αλλά ζητάνε πολλά €€€, για πολύ παλιά οχήματα .... Ο κυριότερος ανασταλτικός παράγοντας είναι όμως, είναι 2 θέσεις ... μιας και με το μωρό, είμαστε 3
-
RC ftw. Το μονο χωρις καταραμενο ημιακαμπτο εκτος απ το focus που μικρο δεν το λες. Το Ibiza οντως ειναι αποριας αξιο που βρισκεται αναμεσα σε αυτα.
-
Αναλογα το τι χρειαζεται καποιος.Το clio με τα 182 ειναι μικρο αυτοκινητο.Το focus ειναι ποιο μεγαλο.Δεν νομιζω πως επρεπε να μπει στη ψηφοφορια.Αν και ψηφισα focus γιατι πιστευω θα ειναι ποιο ανετο και θα εχει και χωρους.Εγω παντος αν ημουν σε αυτο το διλλημα focus ή για ποιο ελαφρυ fiesta.Δε τα παω τα Γαλλακια.
-
αυτοκίνητο με χώρους ... έχω (volvo V50), δεν χρειάζομαι άλλο ....
To focus μπήκε γιατί μου αρέσει που λόγω μεταξονίου είναι λιγότερο νευρικό από τα πιο μικρά. -
Θες να πάρεις παιχνίδι πάλι ε?
Ρε γμτ.... σίγουρα clio θα επέλεγα....αλλά γ@μω τα δίλιτρα ...όσο για το ibiza,βγάλτο από την λίστα.Δέν σου κάνει.
Εντελώς πληροφοριακά,θα σου πω οτι ένας φίλος πήρε ένα 207t(δεν θέλω να το λέω rallye) 10.500€,από ιδιώτη.Είναι σε πολύ καλή κατάσταση.1ος 2008.
Δεν κοιτάς προς τα εκεί? -
Aν μπορεις διλιτρο μαλλον clio θα ελεγα...
Αλλιως και πιο φτηνο σε αγoρα και συντηρηση το panda 100
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
Εντελώς πληροφοριακά,θα σου πω οτι ένας φίλος πήρε ένα 207t(δεν θέλω να το λέω rallye) 10.500€,από ιδιώτη.Είναι σε πολύ καλή κατάσταση.1ος 2008.
Πόσο;!!!
-
Ψήφισα φόκους ST και ας είναι το πιο αργό, άλλα μάλλον οι ανάγκες μου διαφέρουν από τις δικές σου. Κιβώτιο, μεταξόνιο, ασφαλής συμπεριφορά, τιμόνι και εμφάνιση με ελκύουν με μπόνους το πορτ μπαγκάζ τους χώρους μικρομεσαίου. Τα γαλλικά είναι κατά τον τύπο τα πιο χαρισματικά στο δρόμο, αλλά έχουν τις χειρότερες καμπίνες και μέτρια κιβώτια. Το ίμπιζα ίσως έχει πρόβλημα με την υποστροφή έλεω της ροπάκλας του τούρμπο, λίγο στριμωγμένο μέσα και θα είναι ίσως δύσκολο να βρεις κάποιο μη 'γαργαλημένο' αλλά είναι το μόνο 1800άρι, είναι ταχύτατο και με ποιοτική καμπίνα, καλή θέση οδήγησης και κιβώτιο. Το φιέστα δεν μου λέει τίποτα από τη στιγμή που μπορείς να βρεις φόκους
Κοίταξε, τα πράγματα έχουν ως εξής: Για απολαύσεις πραγματική οδήγηση πρέπει να πας σε δίλιτρο γαλλικό από τη στιγμή που το πρώην ραλλάκι σου φαίνεται λίγο. Ο βασιλιάς όλων είναι μάλλον το 306 και μπορείς να το βρεις πολύ φτηνά αλλά θα είναι παλιό και ταλαιπωρημένο. Μετά υπάρχουν τα μικρά γαλλάκια που λες και εσύ που και πάλι δεν θα έχουν την απόλυτη αίσθηση του 306. Ωστόσο θα σου κάνω μόνο ένα υπολογισμο τουλάχιστον για το 2010 για τέλη και ασφαλιστρά:
Σύγκριση δίλιτρου προ 2005 με 1600άρι μετά 2005...
Τέλη 646-202=444 Ε το χρόνο + διαφορά σε ασφάλιστρα (200?). Η αλλιώς με λίγα λόγια η διαφορά του πιο φτηνου 206 RC στην Αθήνα που κάνει 8500 σε σύγκριση με το πιο φτηνο 207 Gt/Rallye στην Αθήνα που κάνει 12300 αποσβένεται σε λιγότερο από 6 χρόνια...
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/494186/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/275535/Αν βάλουμε στο παιχνίδι, την καλύτερη κατάσταση του 207 που συνεπάγεται φθηνότερη συντήρηηση και φυσικά την απομένουσα αξία στα 6 χρόνια των δύο οχημάτων καταλαβαίνεις πιο όχημα σε συμφέρει περισσότερο...
Σενάριο οδικής τρέλας? Και πάλι ραλλύ με κάνα 5000άρο, επαναφορά σε καλή κατάσταση με άλλα 2Κ και του βάζεις ότι εσύ θες.
Πρόβλημα? Παθητική ασφάλεια Δεν θα έβαζα παιδί εκεί μέσα για να κάνω καθημερινές διαδρομές
-
αν βρεις καποιο απο αυτα εστω και με 10000ευρω πες μου να παρω και εγω ενα........αληθεια το focus τοσο μικρο ειναι και δεν το ειχα προσεξει;
-
Mini Cooper - alfa Romeo 147 ti
Μικρό ελαφρύ στριφτερό μτχ έως 10.000€, 2004+