-
Πουλάω ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ το CBδάκι μου: Honda CB500 (PC32), μοντέλο** 2002**, μαύρο χρώμα, 51700Km.
Γεννήθηκε στην Ιταλία ( ) πριν από 8 χρόνια, ήρθε στα χέρια μου πριν από σχεδόν 2. Μαζί κάναμε περίπου 14500 χιλιόμετρα με κρύο ή ζέστη, σε χιονισμένες βουνοκορφές και απόμακρες παραλίες, φτάσαμε στις άκρες της Ελλάδας, χαράξαμε την άσφαλτο με τα μαρσπιέ ( ), περάσαμε ένα 36ώρο αλλά δυστυχώς όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν.
Αξεσουάρ:
* Ζελατίνα Kappa * Σχάρα Monolock με topcase Kappa 36lt * Μανιτάρια και προστατευτικό εξάτμισης R&G Racing * Θερμαινόμενα γκριπ * Συναγερμός Ecoalarm Defender * Κουκούλα
Κατάσταση αναλώσιμων:
* Καινούρια μπαταρία Yuasa (θα μπει πριν την πάρει ο αγοραστής). * Λάστιχα Bridgestone BT45, εδώ και ~14000Km, βάθος πέλματος μπροστά 3,6mm και 2.5mm πίσω (αθάνατη ελληνική άσφαλτος!...). * Λάδια Amsoil MCF +φίλτρο πριν 10 μήνες, 6300Km. * Αντιψυκτικό και υγρά φρένων αλλάχτηκαν πριν 18 μήνες. * Έχει γίνει rebuild στο πίσω φρένο (αντλία και δαγκάνα) πριν 18 μήνες (εσωτερικός καθαρισμός, καινούριες φλάντζες κλπ). * Τακάκια και δίσκοι έχουν μπόλικο ψωμί ακόμα. Τα πίσω τακάκια αλλάχτηκαν πριν 8800Km. * Φίλτρο αέρα πριν από 4μήνες/500Km. * Η αλυσίδα (DID 525V) είναι μέσα στο περιθώριο του τεντωτήρα. * Μπουζί ιριδίου (NGK Iridium) πριν από ~9000Km.
Συνοπτικά, η μηχανή κυκλοφορεί as is, δεν χρειάζεται άμεσα τίποτα. Σε 2 μήνες θέλει λάδια (~40€) και κατά το φθινόπωρο 1 πίσω λάστιχο (~130€).
Η μηχανή έχει μικρά 2 αισθητικά προβλήματα:
Η ζελατίνα έχει σπάσει λίγο κοντά στην δεξιά βάση της, από στατική πτώση (βρήκε στο #$@^&^@# κράσπεδο!). Την κόλλησα και είναι σταθερή, τουλάχιστον μέχρι τα 200 (κοντερίσια, σε κατηφόρα, ε?). Επίσης μια από τις βίδες στο καπάκι του φιλτροκουτιού είχε κολλήσει στο σπείρωμα, με αποτέλεσμα στη προσπάθεια μου να το ανοίξω, να αποκτήσει κάτι σημάδια. Πλέον το καπάκι σφραγίζει και βιδώνει κανονικά.
Τιμή: 2000€
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Όχι ανταλλαγές. -
Πουλάω ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ το CBδάκι μου: Honda CB500 (PC32), μοντέλο** 2002**, μαύρο χρώμα, 51700Km.
Γεννήθηκε στην Ιταλία ( ) πριν από 8 χρόνια, ήρθε στα χέρια μου πριν από σχεδόν 2. Μαζί κάναμε περίπου 14500 χιλιόμετρα με κρύο ή ζέστη, σε χιονισμένες βουνοκορφές και απόμακρες παραλίες, φτάσαμε στις άκρες της Ελλάδας, χαράξαμε την άσφαλτο με τα μαρσπιέ ( ), περάσαμε ένα 36ώρο αλλά δυστυχώς όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν.
Αξεσουάρ:
* Ζελατίνα Kappa * Σχάρα Monolock με topcase Kappa 36lt * Μανιτάρια και προστατευτικό εξάτμισης R&G Racing * Θερμαινόμενα γκριπ * Συναγερμός Ecoalarm Defender * Κουκούλα
Κατάσταση αναλώσιμων:
* Καινούρια μπαταρία Yuasa (θα μπει πριν την πάρει ο αγοραστής). * Λάστιχα Bridgestone BT45, εδώ και ~14000Km, βάθος πέλματος μπροστά 3,6mm και 2.5mm πίσω (αθάνατη ελληνική άσφαλτος!...). * Λάδια Amsoil MCF +φίλτρο πριν 10 μήνες, 6300Km. * Αντιψυκτικό και υγρά φρένων αλλάχτηκαν πριν 18 μήνες. * Έχει γίνει rebuild στο πίσω φρένο (αντλία και δαγκάνα) πριν 18 μήνες (εσωτερικός καθαρισμός, καινούριες φλάντζες κλπ). * Τακάκια και δίσκοι έχουν μπόλικο ψωμί ακόμα. Τα πίσω τακάκια αλλάχτηκαν πριν 8800Km. * Φίλτρο αέρα πριν από 4μήνες/500Km. * Η αλυσίδα (DID 525V) είναι μέσα στο περιθώριο του τεντωτήρα. * Μπουζί ιριδίου (NGK Iridium) πριν από ~9000Km.
Συνοπτικά, η μηχανή κυκλοφορεί as is, δεν χρειάζεται άμεσα τίποτα. Σε 2 μήνες θέλει λάδια (~40€) και κατά το φθινόπωρο 1 πίσω λάστιχο (~130€).
Η μηχανή έχει μικρά 2 αισθητικά προβλήματα:
Η ζελατίνα έχει σπάσει λίγο κοντά στην δεξιά βάση της, από στατική πτώση (βρήκε στο #$@^&^@# κράσπεδο!). Την κόλλησα και είναι σταθερή, τουλάχιστον μέχρι τα 200 (κοντερίσια, σε κατηφόρα, ε?). Επίσης μια από τις βίδες στο καπάκι του φιλτροκουτιού είχε κολλήσει στο σπείρωμα, με αποτέλεσμα στη προσπάθεια μου να το ανοίξω, να αποκτήσει κάτι σημάδια. Πλέον το καπάκι σφραγίζει και βιδώνει κανονικά.
Τιμή: 2000€
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Όχι ανταλλαγές. -
Πουλάω ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ το CBδάκι μου: Honda CB500 (PC32), μοντέλο** 2002**, μαύρο χρώμα, 51700Km.
Γεννήθηκε στην Ιταλία ( ) πριν από 8 χρόνια, ήρθε στα χέρια μου πριν από σχεδόν 2. Μαζί κάναμε περίπου 14500 χιλιόμετρα με κρύο ή ζέστη, σε χιονισμένες βουνοκορφές και απόμακρες παραλίες, φτάσαμε στις άκρες της Ελλάδας, χαράξαμε την άσφαλτο με τα μαρσπιέ ( ), περάσαμε ένα 36ώρο αλλά δυστυχώς όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν.
Αξεσουάρ:
* Ζελατίνα Kappa * Σχάρα Monolock με topcase Kappa 36lt * Μανιτάρια και προστατευτικό εξάτμισης R&G Racing * Θερμαινόμενα γκριπ * Συναγερμός Ecoalarm Defender * Κουκούλα
Κατάσταση αναλώσιμων:
* Καινούρια μπαταρία Yuasa (θα μπει πριν την πάρει ο αγοραστής). * Λάστιχα Bridgestone BT45, εδώ και ~14000Km, βάθος πέλματος μπροστά 3,6mm και 2.5mm πίσω (αθάνατη ελληνική άσφαλτος!...). * Λάδια Amsoil MCF +φίλτρο πριν 10 μήνες, 6300Km. * Αντιψυκτικό και υγρά φρένων αλλάχτηκαν πριν 18 μήνες. * Έχει γίνει rebuild στο πίσω φρένο (αντλία και δαγκάνα) πριν 18 μήνες (εσωτερικός καθαρισμός, καινούριες φλάντζες κλπ). * Τακάκια και δίσκοι έχουν μπόλικο ψωμί ακόμα. Τα πίσω τακάκια αλλάχτηκαν πριν 8800Km. * Φίλτρο αέρα πριν από 4μήνες/500Km. * Η αλυσίδα (DID 525V) είναι μέσα στο περιθώριο του τεντωτήρα. * Μπουζί ιριδίου (NGK Iridium) πριν από ~9000Km.
Συνοπτικά, η μηχανή κυκλοφορεί as is, δεν χρειάζεται άμεσα τίποτα. Σε 2 μήνες θέλει λάδια (~40€) και κατά το φθινόπωρο 1 πίσω λάστιχο (~130€).
Η μηχανή έχει μικρά 2 αισθητικά προβλήματα:
Η ζελατίνα έχει σπάσει λίγο κοντά στην δεξιά βάση της, από στατική πτώση (βρήκε στο #$@^&^@# κράσπεδο!). Την κόλλησα και είναι σταθερή, τουλάχιστον μέχρι τα 200 (κοντερίσια, σε κατηφόρα, ε?). Επίσης μια από τις βίδες στο καπάκι του φιλτροκουτιού είχε κολλήσει στο σπείρωμα, με αποτέλεσμα στη προσπάθεια μου να το ανοίξω, να αποκτήσει κάτι σημάδια. Πλέον το καπάκι σφραγίζει και βιδώνει κανονικά.
Τιμή: 2000€
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Όχι ανταλλαγές. -
To πήρες απόφαση τελικά ρε...
Καλοπούλητη
-
Καιρός ήταν. Αφού υπάρχει ήδη στη ζωή μου το ΖΖΤ220, γιατί να κοιτάζω αλλού;
Είχα ήδη προσφορά (από άλλο φόρουμ), ούτε 24 ώρες από τη στιγμή που έβαλα την αγγελία!
-
Σήμερα τοποθετήθηκε καινούρια μπαταρία, φρεσκοενεργοποιημένη και φορτισμένη:
Τσακμάκι!
-
πολλη μοτοσυκλετα για τα λεφτα της!!!
οσο κ να μου αρεσει αλλο τοσο δυσκολευομαι να μπω στην διαδικασια να πουλησω το YBR 125 για να την παρω... καλοπουλητη. -
Η μηχανή είναι ακόμα διαθέσιμη προς πώληση.
Στην περιγραφή προστέθηκε και η κουκούλα που ξέχασα να αναφέρω.
-
Νέα τιμή.
-
Up!
Honda CB500 (2002) [ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ]