Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda CB500 (2002) [ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ]
    1. Home
    2. Μικρές Αγγελίες
    3. Honda CB500 (2002) [ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ]
    • 1 / 1
    Μικρές Αγγελίες
    3
    9
    114
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Z
      zorz last edited by

      Πουλάω ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ το CBδάκι μου: Honda CB500 (PC32), μοντέλο** 2002**, μαύρο χρώμα, 51700Km.

      Γεννήθηκε στην Ιταλία ( ) πριν από 8 χρόνια, ήρθε στα χέρια μου πριν από σχεδόν 2. Μαζί κάναμε περίπου 14500 χιλιόμετρα με κρύο ή ζέστη, σε χιονισμένες βουνοκορφές και απόμακρες παραλίες, φτάσαμε στις άκρες της Ελλάδας, χαράξαμε την άσφαλτο με τα μαρσπιέ ( ), περάσαμε ένα 36ώρο αλλά δυστυχώς όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν.

      ..

      Αξεσουάρ:

      * Ζελατίνα Kappa
      * Σχάρα Monolock με topcase Kappa 36lt
      * Μανιτάρια και προστατευτικό εξάτμισης R&G Racing
      * Θερμαινόμενα γκριπ
      * Συναγερμός Ecoalarm Defender
      * Κουκούλα
      

      Κατάσταση αναλώσιμων:

      * Καινούρια μπαταρία Yuasa (θα μπει πριν την πάρει ο αγοραστής).
      * Λάστιχα Bridgestone BT45, εδώ και ~14000Km, βάθος πέλματος μπροστά 3,6mm και 2.5mm πίσω (αθάνατη ελληνική άσφαλτος!...).
      * Λάδια Amsoil MCF +φίλτρο πριν 10 μήνες, 6300Km.
      * Αντιψυκτικό και υγρά φρένων αλλάχτηκαν πριν 18 μήνες.
      * Έχει γίνει rebuild στο πίσω φρένο (αντλία και δαγκάνα) πριν 18 μήνες (εσωτερικός καθαρισμός, καινούριες φλάντζες κλπ).
      * Τακάκια και δίσκοι έχουν μπόλικο ψωμί ακόμα. Τα πίσω τακάκια αλλάχτηκαν πριν 8800Km.
      * Φίλτρο αέρα πριν από 4μήνες/500Km.
      * Η αλυσίδα (DID 525V) είναι μέσα στο περιθώριο του τεντωτήρα.
      * Μπουζί ιριδίου (NGK Iridium) πριν από ~9000Km.
      

      Συνοπτικά, η μηχανή κυκλοφορεί as is, δεν χρειάζεται άμεσα τίποτα. Σε 2 μήνες θέλει λάδια (~40€) και κατά το φθινόπωρο 1 πίσω λάστιχο (~130€).

      .

      Η μηχανή έχει μικρά 2 αισθητικά προβλήματα:

      Η ζελατίνα έχει σπάσει λίγο κοντά στην δεξιά βάση της, από στατική πτώση (βρήκε στο #$@^&^@# κράσπεδο!). Την κόλλησα και είναι σταθερή, τουλάχιστον μέχρι τα 200 (κοντερίσια, σε κατηφόρα, ε?). Επίσης μια από τις βίδες στο καπάκι του φιλτροκουτιού είχε κολλήσει στο σπείρωμα, με αποτέλεσμα στη προσπάθεια μου να το ανοίξω, να αποκτήσει κάτι σημάδια. Πλέον το καπάκι σφραγίζει και βιδώνει κανονικά.

      Τιμή: 2000€
      Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
      Όχι ανταλλαγές.

      . .

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Z
        zorz last edited by

        Πουλάω ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ το CBδάκι μου: Honda CB500 (PC32), μοντέλο** 2002**, μαύρο χρώμα, 51700Km.

        Γεννήθηκε στην Ιταλία ( ) πριν από 8 χρόνια, ήρθε στα χέρια μου πριν από σχεδόν 2. Μαζί κάναμε περίπου 14500 χιλιόμετρα με κρύο ή ζέστη, σε χιονισμένες βουνοκορφές και απόμακρες παραλίες, φτάσαμε στις άκρες της Ελλάδας, χαράξαμε την άσφαλτο με τα μαρσπιέ ( ), περάσαμε ένα 36ώρο αλλά δυστυχώς όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν.

        ..

        Αξεσουάρ:

        * Ζελατίνα Kappa
        * Σχάρα Monolock με topcase Kappa 36lt
        * Μανιτάρια και προστατευτικό εξάτμισης R&G Racing
        * Θερμαινόμενα γκριπ
        * Συναγερμός Ecoalarm Defender
        * Κουκούλα
        

        Κατάσταση αναλώσιμων:

        * Καινούρια μπαταρία Yuasa (θα μπει πριν την πάρει ο αγοραστής).
        * Λάστιχα Bridgestone BT45, εδώ και ~14000Km, βάθος πέλματος μπροστά 3,6mm και 2.5mm πίσω (αθάνατη ελληνική άσφαλτος!...).
        * Λάδια Amsoil MCF +φίλτρο πριν 10 μήνες, 6300Km.
        * Αντιψυκτικό και υγρά φρένων αλλάχτηκαν πριν 18 μήνες.
        * Έχει γίνει rebuild στο πίσω φρένο (αντλία και δαγκάνα) πριν 18 μήνες (εσωτερικός καθαρισμός, καινούριες φλάντζες κλπ).
        * Τακάκια και δίσκοι έχουν μπόλικο ψωμί ακόμα. Τα πίσω τακάκια αλλάχτηκαν πριν 8800Km.
        * Φίλτρο αέρα πριν από 4μήνες/500Km.
        * Η αλυσίδα (DID 525V) είναι μέσα στο περιθώριο του τεντωτήρα.
        * Μπουζί ιριδίου (NGK Iridium) πριν από ~9000Km.
        

        Συνοπτικά, η μηχανή κυκλοφορεί as is, δεν χρειάζεται άμεσα τίποτα. Σε 2 μήνες θέλει λάδια (~40€) και κατά το φθινόπωρο 1 πίσω λάστιχο (~130€).

        .

        Η μηχανή έχει μικρά 2 αισθητικά προβλήματα:

        Η ζελατίνα έχει σπάσει λίγο κοντά στην δεξιά βάση της, από στατική πτώση (βρήκε στο #$@^&^@# κράσπεδο!). Την κόλλησα και είναι σταθερή, τουλάχιστον μέχρι τα 200 (κοντερίσια, σε κατηφόρα, ε?). Επίσης μια από τις βίδες στο καπάκι του φιλτροκουτιού είχε κολλήσει στο σπείρωμα, με αποτέλεσμα στη προσπάθεια μου να το ανοίξω, να αποκτήσει κάτι σημάδια. Πλέον το καπάκι σφραγίζει και βιδώνει κανονικά.

        Τιμή: 2000€
        Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
        Όχι ανταλλαγές.

        . .

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Z
          zorz last edited by

          Πουλάω ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ το CBδάκι μου: Honda CB500 (PC32), μοντέλο** 2002**, μαύρο χρώμα, 51700Km.

          Γεννήθηκε στην Ιταλία ( ) πριν από 8 χρόνια, ήρθε στα χέρια μου πριν από σχεδόν 2. Μαζί κάναμε περίπου 14500 χιλιόμετρα με κρύο ή ζέστη, σε χιονισμένες βουνοκορφές και απόμακρες παραλίες, φτάσαμε στις άκρες της Ελλάδας, χαράξαμε την άσφαλτο με τα μαρσπιέ ( ), περάσαμε ένα 36ώρο αλλά δυστυχώς όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν.

          ..

          Αξεσουάρ:

          * Ζελατίνα Kappa
          * Σχάρα Monolock με topcase Kappa 36lt
          * Μανιτάρια και προστατευτικό εξάτμισης R&G Racing
          * Θερμαινόμενα γκριπ
          * Συναγερμός Ecoalarm Defender
          * Κουκούλα
          

          Κατάσταση αναλώσιμων:

          * Καινούρια μπαταρία Yuasa (θα μπει πριν την πάρει ο αγοραστής).
          * Λάστιχα Bridgestone BT45, εδώ και ~14000Km, βάθος πέλματος μπροστά 3,6mm και 2.5mm πίσω (αθάνατη ελληνική άσφαλτος!...).
          * Λάδια Amsoil MCF +φίλτρο πριν 10 μήνες, 6300Km.
          * Αντιψυκτικό και υγρά φρένων αλλάχτηκαν πριν 18 μήνες.
          * Έχει γίνει rebuild στο πίσω φρένο (αντλία και δαγκάνα) πριν 18 μήνες (εσωτερικός καθαρισμός, καινούριες φλάντζες κλπ).
          * Τακάκια και δίσκοι έχουν μπόλικο ψωμί ακόμα. Τα πίσω τακάκια αλλάχτηκαν πριν 8800Km.
          * Φίλτρο αέρα πριν από 4μήνες/500Km.
          * Η αλυσίδα (DID 525V) είναι μέσα στο περιθώριο του τεντωτήρα.
          * Μπουζί ιριδίου (NGK Iridium) πριν από ~9000Km.
          

          Συνοπτικά, η μηχανή κυκλοφορεί as is, δεν χρειάζεται άμεσα τίποτα. Σε 2 μήνες θέλει λάδια (~40€) και κατά το φθινόπωρο 1 πίσω λάστιχο (~130€).

          .

          Η μηχανή έχει μικρά 2 αισθητικά προβλήματα:

          Η ζελατίνα έχει σπάσει λίγο κοντά στην δεξιά βάση της, από στατική πτώση (βρήκε στο #$@^&^@# κράσπεδο!). Την κόλλησα και είναι σταθερή, τουλάχιστον μέχρι τα 200 (κοντερίσια, σε κατηφόρα, ε?). Επίσης μια από τις βίδες στο καπάκι του φιλτροκουτιού είχε κολλήσει στο σπείρωμα, με αποτέλεσμα στη προσπάθεια μου να το ανοίξω, να αποκτήσει κάτι σημάδια. Πλέον το καπάκι σφραγίζει και βιδώνει κανονικά.

          Τιμή: 2000€
          Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
          Όχι ανταλλαγές.

          . .

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            rx8_drifter last edited by

            To πήρες απόφαση τελικά ρε...

            Καλοπούλητη

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Z
              zorz last edited by

              Καιρός ήταν. Αφού υπάρχει ήδη στη ζωή μου το ΖΖΤ220, γιατί να κοιτάζω αλλού;

              Είχα ήδη προσφορά (από άλλο φόρουμ), ούτε 24 ώρες από τη στιγμή που έβαλα την αγγελία!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Z
                zorz last edited by

                Σήμερα τοποθετήθηκε καινούρια μπαταρία, φρεσκοενεργοποιημένη και φορτισμένη:

                Τσακμάκι!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  bab2112 last edited by

                  πολλη μοτοσυκλετα για τα λεφτα της!!!
                  οσο κ να μου αρεσει αλλο τοσο δυσκολευομαι να μπω στην διαδικασια να πουλησω το YBR 125 για να την παρω... καλοπουλητη.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Z
                    zorz last edited by

                    Η μηχανή είναι ακόμα διαθέσιμη προς πώληση.

                    Στην περιγραφή προστέθηκε και η κουκούλα που ξέχασα να αναφέρω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Z
                      zorz last edited by

                      Νέα τιμή.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Z
                        zorz last edited by


                        Up!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr