-
Και εδώ τα επίσημα σκίτσα που έδωσε στη δημοσιοτητα η ΚΙΑ:
http://www.autoblog.com/gallery/2011-ki ... s-sketches -
Και εδώ τα επίσημα σκίτσα που έδωσε στη δημοσιοτητα η ΚΙΑ:
http://www.autoblog.com/gallery/2011-ki ... s-sketches -
Και εδώ τα επίσημα σκίτσα που έδωσε στη δημοσιοτητα η ΚΙΑ:
http://www.autoblog.com/gallery/2011-ki ... s-sketches -
-
Η σχεδιαστική ταυτοτητα της Kia έχει αρχίσει να μου αρέσει!
Πολύ όμορφο το 4θυρο!
Εκείνο που με μπερδευει στη Kia/Ηyundai είναι ότι βγαζουν πολλά μεγάλα οχήματα και δεν καταλαβαίνω σε τι κατηγορία στοχευουν ή σε τι κόσμο.
Εδώ δε .... μας φτανουν μέχρι το μικρομεσαίο Ceed και σ' αυτό μας 'φίμωσαν' και τον 1,4! -
Η Χιουντάι κάνει καλή μπίζνα σε Β. Αμερική και συνεχώς κερδίζει μερίδια αγοράς. Εκεί απευθύνονται τα μεγάλα της, όχι για την Ευρώπη.
Όχι ότι δεν είναι καλά, αλλά εδώ στα μέρη μας στα μεγάλα υπάρχει μόνο η γερμανική τριάδα. Όλα τα άλλα περισσεύουν για τα μάτια του μέσου ευρωπαίου.
Κάποτε υπήρχαν π.χ. τα Ομέγκα, Σκόρπιο, 9000, Θέμα, Κρόμα, 164, 940, ΧΜ, Ρενώ 25, Ρόβερ 800 κ.α. και πούλαγαν κατιτίς. Τώρα όλη αυτή η κατηγορία, των σχετικά προσιτών μεγάλων δηλαδή, σχεδόν έσβησε και έμεινε μόνο το ολιγοπώλιο των προαναφερθέντων. -
Ενδιαφέρουσα περίπτωση τώρα που το είδα στο παρακάτω άρθρο!
Βασισμένο στο Sonata, στην κατηγορία του Mondeo/Insignia/Passat κλπ, μεσαίο δηλαδή και σχεδιασμένο στην Ευρώπη! Αλλά μόνο δίλιτρο (μάλλον αρχικά)!!!
Αυτός ο 1,6 Turbo 'απο την Κορέα' ... αργεί!
http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/AllCars/248157/ -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Η Χιουντάι κάνει καλή μπίζνα σε Β. Αμερική και συνεχώς κερδίζει μερίδια αγοράς. Εκεί απευθύνονται τα μεγάλα της, όχι για την Ευρώπη.
Όχι ότι δεν είναι καλά, αλλά εδώ στα μέρη μας στα μεγάλα υπάρχει μόνο η γερμανική τριάδα. Όλα τα άλλα περισσεύουν για τα μάτια του μέσου ευρωπαίου.
Κάποτε υπήρχαν π.χ. τα Ομέγκα, Σκόρπιο, 9000, Θέμα, Κρόμα, 164, 940, ΧΜ, Ρενώ 25, Ρόβερ 800 κ.α. και πούλαγαν κατιτίς. Τώρα όλη αυτή η κατηγορία, των σχετικά προσιτών μεγάλων δηλαδή, σχεδόν έσβησε και έμεινε μόνο το ολιγοπώλιο των προαναφερθέντων.Συμφωνώ ...
-
Ο χρήστης Biskoto10 έγραψε:
αρκετα ομορφο αλλα σαν να λαγκουνιζει λιγο......οχι πολυ......λιγο και αν ερθει μονο 2λιτρο ατμοσφαιρα.......καληνυχτα
-
Μοιάζει πολύ με Saab 9.5
Καλή προσπάθεια σχεδιαστικά, αλλά λογικά στην Ελλάδα (για να μην πω και στην Ευρώπη... ) δεν έχει νόημα η εισαγωγή του. -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Μοιάζει πολύ με Saab 9.5+1 Πανεμορφο εχω να πω.
-
Καλη προσπαθεια της Κια αλλα πρεπει να κανει κατι να βαλει τετοια μοντελα και στην Ελλαδα, θα μου πειτε ποιος θα το παρει με την νοοτροπια που εχει ο Ελληνας? Ναι αλλα αν δεν χωθει σε ολες τις κατηγοριες δεν θα αλλαξει την νοοτροπια καποιον και ουτε θα ανεβασει το πηχη. Και βασικα εννοω να τα φερει στην Ελλαδα αλλα οχι με κινητηρες για την Αμερικη!
-
Το αυτοκίνητο πραγματικά θα ήταν ... τελειο αν είχε τον 'twin-scroll turbocharged 2-liter direct-injection 4-cylinder producing 274 horsepower' κινητήρα του Hyundai Sonata για την Αμερική.
http://carscoop.blogspot.com/2010/04/ny-show-2011-hyundai-sonata-gets-new-20.htmlΟ χρήστης Biskoto10 έγραψε:
Καλη προσπαθεια της Κια αλλα πρεπει να κανει κατι να βαλει τετοια μοντελα και στην Ελλαδα, θα μου πειτε ποιος θα το παρει με την νοοτροπια που εχει ο Ελληνας? Ναι αλλα αν δεν χωθει σε ολες τις κατηγοριες δεν θα αλλαξει την νοοτροπια καποιον και ουτε θα ανεβασει το πηχη. Και βασικα εννοω να τα φερει στην Ελλαδα αλλα οχι με κινητηρες για την Αμερικη!Συμφωνώ και εγώ. Οι έως τωρα προσπάθειες της Kia/Hyundai σε μεσαίες και πάνω κατηγορίες έδειχναν 'εκτός ευρωπαικής νοοτροπίας'. Το Ηyundai Genesis που είδα κάποια στιγμή στην Κωνσταντινούπολη με είχε εντυπωσιάσει αλλά 'φωναζε' ότι και τζάμπα να το έδιναν ο Έλληνας και ίσως και ο Ευρωπαίος δύσκολα θα το έπαιρνε! Το ίδιο και το Suzuki Kizashi που με 2,4 κινητήρα στο μέγεθος Avensis είναι μόνο για Αμερική και ούτε καν για το πιο προηγμένο ευρωπαικό έδαφος ... όπου και αν υπάρχει!
Μια δυνατή -ευρωπαικής νοοτροπίας- κινητήρια μονάδα να είχαν για να προσαρμόσουν σε 2, 3 ακόμα κατηγορίες και με πιο μελετημένο value for money χωρίς όμως φτήνιες και 'εκπτώσεις' ... θα μπορούσαν να αλλάξουν εικόνα! Εδώ μεξικάνικα Jetta 1,4 Tsi ... premium θεωρούνται όπως και τα παραλογα 30.000€ που θέλει η οικολογική συνείδηση του Prius με το 'ενδεχόμενο' κολλημένο γκάζι! -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Το αυτοκίνητο πραγματικά θα ήταν ... τελειο αν είχε τον 'twin-scroll turbocharged 2-liter direct-injection 4-cylinder producing 274 horsepower' κινητήρα του Hyundai Sonata για την Αμερική.
http://carscoop.blogspot.com/2010/04/ny-show-2011-hyundai-sonata-gets-new-20.htmlΚαλα αυτο το μοτερ ειναι λουκουμι
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Το αυτοκίνητο πραγματικά θα ήταν ... τελειο αν είχε τον 'twin-scroll turbocharged 2-liter direct-injection 4-cylinder producing 274 horsepower' κινητήρα του Hyundai Sonata για την Αμερική.
http://carscoop.blogspot.com/2010/04/ny-show-2011-hyundai-sonata-gets-new-20.htmlΕδω παντως λεει οτι ο νεος 2λιτρος θα διατιθετε κανονικα.
http://carscoop.blogspot.com/2010/04/20 ... in-ny.html -
Ο χρήστης sakisalfa έγραψε:
Το αυτοκίνητο πραγματικά θα ήταν ... τελειο αν είχε τον 'twin-scroll turbocharged 2-liter direct-injection 4-cylinder producing 274 horsepower' κινητήρα του Hyundai Sonata για την Αμερική.
http://carscoop.blogspot.com/2010/04/ny-show-2011-hyundai-sonata-gets-new-20.htmlΕδω παντως λεει οτι ο νεος 2λιτρος θα διατιθετε κανονικα.
http://carscoop.blogspot.com/2010/04/20 ... in-ny.htmlΣε πιο φρεσκια δημοσιευση ... όχι!!!
'Oddly enough, Kia's initial plans for Europe do not include the firm's new 2.0-liter turbocharged unit with 278-horsepower that will be offered in the U.S.'
http://carscoop.blogspot.com/2010/04/2011-kia-optima-to-be-offered-with-20.htmlΑς αποφασίσουν ... και τα 2000 κυβικά είναι πολλά αλλά ας είναι ότι καλύτερο. Μόνο η όμορφη εμφάνιση δεν αρκεί!
Όπως και να έχει ... φυσικά C5 1,6T και Passat 1,8Tsi είναι πολύ καλύτερες επιλογές! -
Κατι παραπανω απο καλαισθητο το νεο design της Kia οπως λεει και ο cosneo.
-
Άν και έχει πολλά στοιχεία από αλλα αυτοκίνητα μου άρεσε αρκετά μιάς και η ΚΙΑ δεν μας έχει συνηθήσει σε τέτοια σχέδιαση.
-
-
http://www.autowp.ru/kia/magentis/ii/ [Magentis]
http://www.autowp.ru/kia/optima/ [Optima]
http://www.autowp.ru/kia/opirus/ [Opirus]
http://www.autowp.ru/kia/car14708/ [Regal]
http://www.autowp.ru/kia/clarus/ [Clarus]
http://www.autowp.ru/kia/car8590/ [Amanti]
Και ναι η Kia έχει ιστορία στα σεντάν και μάλιστα μεγάλη. Απλά τιποτα δεν εισάγαν στην Ευρώπη. Το θέμα είναι πως δεν βλέπονταν όλα αυτα σαν οχήματα εμφανισιακα. Τώρα το πράμα άλλαξε και τα νέα μοντέλα είναι τέλεια από εμφανιση τουλάχιστο.
Kia Κ5/Magentis/Optima