-
Υπαρχουν εταιρειες που χρησιμοποιουν το ιδιο μοτερ σε διαφορετικα μοντελα τους και εταιρειες που χρησιμοποιουν μοτερ αλλων εταιρειων σε διαφορα μοντελα τους , πχ ο πετραιλεοκινητος 1300αρης της FIAT .
Τον χρησιμοποιει στο πουντο στο παντα στο φιορινο στο σεντισι και αλλου.
τον ιδιο κινητηρα χρησιμοποιει η OPEL στο κορσα στο αστρα και στο μεριβα στο κομπο.
επισης τον ιδιο κινητηρα χρησιμοποιει και η SUZUKI.
Η RENAULT ΤΩΡΑ που με ενδιαφερει περισσοτερο εχει τον 1,5 πετρελαιο που τον χρησιμοποιει στο σκενικ και το κανγκου , τον ιδιο δε χρησιμοποιει και η
DACIA και η NISSAN.
η διαφορα τους απ οτι βλεπω ειναι διαφορα ιπποδυναμης, ακομα και το ιδιο μοντελο μπορει να βγαινει με 80 , 85 η και 105 ιππους.
και ερωτω αν εχω ενα σκενικ με μοτερ 105 ιππους μπορω να χρησιμοποιησω
ανταλλακτικα απο τον αντιστοιχο DACIA η KANGOO?των 85 ιππων?
η ολο το μοτερ με τα ηλεκτρονικα τα δικα μου γινεται?
ειναι θεμα ηλεκτρονικων ? η ειναι επιτηδες φτιαγμενα τα μοτερ ασυμβατα μεταξυ τους?
και δικαιολογω την ερωτηση επειδη επιβατικα πετρελαιοκινητα ειναι ελαχιστα, αλλα επαγγελματικα απειρα, μπορουμε λοιπον να εχουμε προσβαση στα ανταλλακτικα τους?
ευχαριστω. -
Υπαρχουν εταιρειες που χρησιμοποιουν το ιδιο μοτερ σε διαφορετικα μοντελα τους και εταιρειες που χρησιμοποιουν μοτερ αλλων εταιρειων σε διαφορα μοντελα τους , πχ ο πετραιλεοκινητος 1300αρης της FIAT .
Τον χρησιμοποιει στο πουντο στο παντα στο φιορινο στο σεντισι και αλλου.
τον ιδιο κινητηρα χρησιμοποιει η OPEL στο κορσα στο αστρα και στο μεριβα στο κομπο.
επισης τον ιδιο κινητηρα χρησιμοποιει και η SUZUKI.
Η RENAULT ΤΩΡΑ που με ενδιαφερει περισσοτερο εχει τον 1,5 πετρελαιο που τον χρησιμοποιει στο σκενικ και το κανγκου , τον ιδιο δε χρησιμοποιει και η
DACIA και η NISSAN.
η διαφορα τους απ οτι βλεπω ειναι διαφορα ιπποδυναμης, ακομα και το ιδιο μοντελο μπορει να βγαινει με 80 , 85 η και 105 ιππους.
και ερωτω αν εχω ενα σκενικ με μοτερ 105 ιππους μπορω να χρησιμοποιησω
ανταλλακτικα απο τον αντιστοιχο DACIA η KANGOO?των 85 ιππων?
η ολο το μοτερ με τα ηλεκτρονικα τα δικα μου γινεται?
ειναι θεμα ηλεκτρονικων ? η ειναι επιτηδες φτιαγμενα τα μοτερ ασυμβατα μεταξυ τους?
και δικαιολογω την ερωτηση επειδη επιβατικα πετρελαιοκινητα ειναι ελαχιστα, αλλα επαγγελματικα απειρα, μπορουμε λοιπον να εχουμε προσβαση στα ανταλλακτικα τους?
ευχαριστω. -
Υπαρχουν εταιρειες που χρησιμοποιουν το ιδιο μοτερ σε διαφορετικα μοντελα τους και εταιρειες που χρησιμοποιουν μοτερ αλλων εταιρειων σε διαφορα μοντελα τους , πχ ο πετραιλεοκινητος 1300αρης της FIAT .
Τον χρησιμοποιει στο πουντο στο παντα στο φιορινο στο σεντισι και αλλου.
τον ιδιο κινητηρα χρησιμοποιει η OPEL στο κορσα στο αστρα και στο μεριβα στο κομπο.
επισης τον ιδιο κινητηρα χρησιμοποιει και η SUZUKI.
Η RENAULT ΤΩΡΑ που με ενδιαφερει περισσοτερο εχει τον 1,5 πετρελαιο που τον χρησιμοποιει στο σκενικ και το κανγκου , τον ιδιο δε χρησιμοποιει και η
DACIA και η NISSAN.
η διαφορα τους απ οτι βλεπω ειναι διαφορα ιπποδυναμης, ακομα και το ιδιο μοντελο μπορει να βγαινει με 80 , 85 η και 105 ιππους.
και ερωτω αν εχω ενα σκενικ με μοτερ 105 ιππους μπορω να χρησιμοποιησω
ανταλλακτικα απο τον αντιστοιχο DACIA η KANGOO?των 85 ιππων?
η ολο το μοτερ με τα ηλεκτρονικα τα δικα μου γινεται?
ειναι θεμα ηλεκτρονικων ? η ειναι επιτηδες φτιαγμενα τα μοτερ ασυμβατα μεταξυ τους?
και δικαιολογω την ερωτηση επειδη επιβατικα πετρελαιοκινητα ειναι ελαχιστα, αλλα επαγγελματικα απειρα, μπορουμε λοιπον να εχουμε προσβαση στα ανταλλακτικα τους?
ευχαριστω. -
Σε ίδιους κινητήρες αλλά διαφορετικές εκδόσεις περιμένω να έχουν πολλά ίδια αλλά και κάποια διαφορετικά.
Το πιθανότερο είναι τα συνήθη να είναι τα ίδια. Εννοώ ιμάντες φίλτρα αισθητήρια. Αντίθετα μπορεί να έχει διαφορά σε τουρμπίνα και άλλα. Βέβαια όλα αυτά είναι εύκολο να τα επιβεβαιώσεις σε σχετικά sites.
Εσύ για τί είδους ανταλλακτικά σκέφτεσαι; -
Το θεμα ειν αι οτι σε αρκετα αλλαζει η σχεδιαση εσωτερικων επιμερους αντ/κων (πιστονια, μπιελες στροφαλος κλπ) και καθως συστημα εισαγωγης εξαγωγης τουρμπινα κλπ Τωρα αυτο ειναι αναλογο γιατι αναλογα με την διαφορα ή την εταιρεια κατασκευης εχεις αναλογες αλλαγες δηλαδη μπορει σε μια εταιρεια 5 ιπποι να ειναι προγραμμα σε αλλη να ειναι ανασχεδιασμενα πιστονια
-
βασικα αυτο που πρωτο μου περναγε απ το μυαλο για εναν πετρελαιοκινητηρα ειναι τα μπεκ και το common rail, σαν ανταλακτικα .
αλλα και σαν απορια εχω σε περιπτωση που επισκευη κινητηρα ειναι ασυμφορη και μπορουμε να βρουμε μοτερ μεταχειρο με λιγοτερα θα μπορει να δουλεψει η θα πρεπει να ξηλωθουν τα ηλεκτρονικα? -
Δεν είναι όλα συμβατά μεταξύ τους πάντα.
Πχ TSI 125 μοτέρ από τωρινό Leon δεν μπαίνει σε Golf γιατί έχουν διαφορετική έκδοση λογισμικού και διαφορετικό ηλεκτρονικό έλεγχο για τις κλειδαριές.
Στα σημερινά αυτοκίνητα οι μικροτροποποιήσεις που γίνονται μεταξύ διαφοτερικών brands που χρησιμοποιούν το ίδιο μηχανικά προϊόν, είναι ικανές να καταστήσουν τα μέρη ασύμβατα μεταξύ τους από λεπτομέρειες.
Θα θέλει πολύ ψάξιμο για να κάνεις τέτοιες κινήσεις και πολλές φορές πάλι μπορεί να μην είσαι σίγουρος. -
Ο χρήστης otso έγραψε:
Υπαρχουν εταιρειες που χρησιμοποιουν το ιδιο μοτερ σε διαφορετικα μοντελα τους και εταιρειες που χρησιμοποιουν μοτερ αλλων εταιρειων σε διαφορα μοντελα τους , πχ ο πετραιλεοκινητος 1300αρης της FIAT .
Τον χρησιμοποιει στο πουντο στο παντα στο φιορινο στο σεντισι και αλλου.
τον ιδιο κινητηρα χρησιμοποιει η OPEL στο κορσα στο αστρα και στο μεριβα στο κομπο.
επισης τον ιδιο κινητηρα χρησιμοποιει και η SUZUKI.
Η RENAULT ΤΩΡΑ που με ενδιαφερει περισσοτερο εχει τον 1,5 πετρελαιο που τον χρησιμοποιει στο σκενικ και το κανγκου , τον ιδιο δε χρησιμοποιει και η
DACIA και η NISSAN.
η διαφορα τους απ οτι βλεπω ειναι διαφορα ιπποδυναμης, ακομα και το ιδιο μοντελο μπορει να βγαινει με 80 , 85 η και 105 ιππους.
και ερωτω αν εχω ενα σκενικ με μοτερ 105 ιππους μπορω να χρησιμοποιησω
ανταλλακτικα απο τον αντιστοιχο DACIA η KANGOO?των 85 ιππων?
η ολο το μοτερ με τα ηλεκτρονικα τα δικα μου γινεται?
ειναι θεμα ηλεκτρονικων ? η ειναι επιτηδες φτιαγμενα τα μοτερ ασυμβατα μεταξυ τους?
και δικαιολογω την ερωτηση επειδη επιβατικα πετρελαιοκινητα ειναι ελαχιστα, αλλα επαγγελματικα απειρα, μπορουμε λοιπον να εχουμε προσβαση στα ανταλλακτικα τους?
ευχαριστω.Για ρώτα και τα παιδιά στο http://www.greekrenaultclub.gr
Διαφορετικες εταιρειες ιδια μοτερ