-
Καλησπέρα και απο ένα νέο μέλος , στο χώρο ειδικά της αυτοκίνησης.
Λοιπόν,έχουμε και λέμε.
Όπως ο κάθε ένας μας ξεκίνησε να οδηγάει του πατέρα του ,έτσι και εγώ εφόσων είμαι κάτοχος διπλώματος και μετά απο πολύ πρύξιμο πήρα το 'μπακαλομάστορα' 520 για βόλτα...
Το αυτοκίνητο είναι ταλαιπώρημενο,αλλά το έχει στην τσίτα την μηχανή καθαρό κτλ κτλ κτλ απο μηχανική άποψη δηλαδή.
Απλάτο θέμα είναι οτι δεν έχει γκάζι,λόγω οτι η μηχανή έχει καμία 600.000 χιλιόμετρα στον αέρα πιστεύω.Γιατί έχει μηδενιστεί ο κεντρικός έλεγχος κιόλας.Ιδού η ερώτηση,τι 'φθηνή' αλλά βοηθητική βελτίωση θα μπορούσα να του κάνω ως δώρο για τον father ?
Μην μου φύγουν τρελά φράγκα,αλλά να μπορεί να μην χρειάζετε να πάω στο τέρμα το πόδι μου για να πάει απο 60-80 χιλιόμετρα.Σας ευχαριστώ όλους και καλώς ήρθα. Very Happy
-
Καλησπέρα και απο ένα νέο μέλος , στο χώρο ειδικά της αυτοκίνησης.
Λοιπόν,έχουμε και λέμε.
Όπως ο κάθε ένας μας ξεκίνησε να οδηγάει του πατέρα του ,έτσι και εγώ εφόσων είμαι κάτοχος διπλώματος και μετά απο πολύ πρύξιμο πήρα το 'μπακαλομάστορα' 520 για βόλτα...
Το αυτοκίνητο είναι ταλαιπώρημενο,αλλά το έχει στην τσίτα την μηχανή καθαρό κτλ κτλ κτλ απο μηχανική άποψη δηλαδή.
Απλάτο θέμα είναι οτι δεν έχει γκάζι,λόγω οτι η μηχανή έχει καμία 600.000 χιλιόμετρα στον αέρα πιστεύω.Γιατί έχει μηδενιστεί ο κεντρικός έλεγχος κιόλας.Ιδού η ερώτηση,τι 'φθηνή' αλλά βοηθητική βελτίωση θα μπορούσα να του κάνω ως δώρο για τον father ?
Μην μου φύγουν τρελά φράγκα,αλλά να μπορεί να μην χρειάζετε να πάω στο τέρμα το πόδι μου για να πάει απο 60-80 χιλιόμετρα.Σας ευχαριστώ όλους και καλώς ήρθα. Very Happy
-
Καλησπέρα και απο ένα νέο μέλος , στο χώρο ειδικά της αυτοκίνησης.
Λοιπόν,έχουμε και λέμε.
Όπως ο κάθε ένας μας ξεκίνησε να οδηγάει του πατέρα του ,έτσι και εγώ εφόσων είμαι κάτοχος διπλώματος και μετά απο πολύ πρύξιμο πήρα το 'μπακαλομάστορα' 520 για βόλτα...
Το αυτοκίνητο είναι ταλαιπώρημενο,αλλά το έχει στην τσίτα την μηχανή καθαρό κτλ κτλ κτλ απο μηχανική άποψη δηλαδή.
Απλάτο θέμα είναι οτι δεν έχει γκάζι,λόγω οτι η μηχανή έχει καμία 600.000 χιλιόμετρα στον αέρα πιστεύω.Γιατί έχει μηδενιστεί ο κεντρικός έλεγχος κιόλας.Ιδού η ερώτηση,τι 'φθηνή' αλλά βοηθητική βελτίωση θα μπορούσα να του κάνω ως δώρο για τον father ?
Μην μου φύγουν τρελά φράγκα,αλλά να μπορεί να μην χρειάζετε να πάω στο τέρμα το πόδι μου για να πάει απο 60-80 χιλιόμετρα.Σας ευχαριστώ όλους και καλώς ήρθα. Very Happy
-
Exει γινει καποια επισκευη στη μηχανη?
-
Καταρχίν να σε ευχαριστήσω για την απάντηση σου,
όσο για αυτό που με ρωτάς έχει γίνει μάλλον διόρθωση,καθαρίσμος για να σου δώσω να καταλάβεις όλο και κάτι παραπάνω θα έκανε μετά απο τόσα χρόνια.
Απλά καταλαβαίνεις... -
Ο χρήστης Unknown έγραψε:
Καταρχίν να σε ευχαριστήσω για την απάντηση σου,
όσο για αυτό που με ρωτάς έχει γίνει μάλλον διόρθωση,καθαρίσμος για να σου δώσω να καταλάβεις όλο και κάτι παραπάνω θα έκανε μετά απο τόσα χρόνια.
Απλά καταλαβαίνεις...Aπλα ρωταω γιατι αν η μηχανη ειναι γενικα πεσμενη απο τα πολλα χλμ τι παραπανω να κανεις απο θεμα βελτιωσης για να αποκτησει νευρο? Το μονο που μενει ειναι καποια επισκευη...να πας να μετρησεις συμπιεση στους κυλινδρους και αμα ειναι πεσμενη πρεπει να ανοιχτει να φτιαχτει....
Αυτη ειναι η γνωμη μου, δεν στεκει σε μια ταλαιπωρημενη μηχανη να σου προτεινω να βαλεις καποιο φιλτρο αερα ή καποια καλη εξατμιση...με νοείς ... -
Ναι πιστεύω οτι σε καταλαβαίνω,και άλλο ένα άτομο μου είπε για οτι θα πρέπει να λυθεί η μηχανή.2 ερωτήσεις.
1.Το κόστος αυτού του πράγματος συνήθως σε ένα ταλαιπωρημένο αυτοκίνητο πόσο πάει ?
2. Μετά απο το άνοιγμα τα πράγματα θα είναι διαφορετικά ?Υ.Γ : Έμαθα οτι είχε αλλάξει σασμάν , και εγκέφαλο εάν δεν κάνω λάθος κάτι είχε πρόβλημα προπερσυ με το θέμα της βενζίνης και τα ταχυτήτες.
-
Η μηχανή είναι τελειωμένη, βρες μια μεταχειρισμένη με τα μισά ή και λιγότερα χλμ να βάλεις και θα είναι ΟΚ.
-
μόνο τελειωμένη ? εγώ πιο γρήγορα πάω με τα πόδια.
Πάντως ήμουν περιφερειακό ανηφόρα D ταχύτητα ταξιδιού και μιλάμε παιδιά τέρμα το γκάζι και κολλημένο εκείνο στα 60 ,ζοριζόταν όσο δεν πήγαινε...
αλλά σε κατηφόρες απο το βάρος και μόνο πιάνει 120 (΄μόνο τότε όμως ).Όσο για την αλλαγή μηχανής δεν θα την κάνει με καμία παναγία,εδώ δεν ξέρω πως θα ο πάρει εάν του πω βελτίωση.
Επίσης έμαθα οτι ποτέ η μηχανή δεν έχει λυθεί εσωτερικά στα τόσα χρόνια για να γίνει κάποια διόρθωση.
-
Καμια σκεψη για καμια μεταγενεστερη μεταχειρισμενη? ή ειναι της αποψης δεν τ'αλλαζω και ας γκρινιαζω?
-
Ο χρήστης Unknown έγραψε:
μόνο τελειωμένη ? εγώ πιο γρήγορα πάω με τα πόδια.Πάντως ήμουν περιφερειακό ανηφόρα D ταχύτητα ταξιδιού και μιλάμε παιδιά τέρμα το γκάζι και κολλημένο εκείνο στα 60 ,ζοριζόταν όσο δεν πήγαινε...
αλλά σε κατηφόρες απο το βάρος και μόνο πιάνει 120 (΄μόνο τότε όμως ).Όσο για την αλλαγή μηχανής δεν θα την κάνει με καμία παναγία,εδώ δεν ξέρω πως θα ο πάρει εάν του πω βελτίωση.
Επίσης έμαθα οτι ποτέ η μηχανή δεν έχει λυθεί εσωτερικά στα τόσα χρόνια για να γίνει κάποια διόρθωση.
Πια βελτίωση παλικάρι μου ? Βρες μια μεταχειρισμένη με 200-300€ και δώσε άλλα 200€ στο μηχανικό και καθάρισες, αν ανοίξεις αυτή για επισκευή δε φτάνουν 4.000€, για βγείτε μια βόλτα στην αγορά και πάρτε τιμές και τα συζητάμε.
Άκου βελτίωση !
Εδώ περνάει όλο το καύσιμο στο στροφαλοθάλαμο από τις φθορές, αλήθεια πόσο καίει ? μάλλον 30 λίτρα/100χλμ -
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Καμια σκεψη για καμια μεταγενεστερη μεταχειρισμενη? ή ειναι της αποψης δεν τ'αλλαζω και ας γκρινιαζω?όπως το είπες είμαι της άποψης δεν αλλάζω και γκρινιάζω,γιατί είναι δεμένος αισθηματικά με το αυτοκίνητο τόσα χρόνια ...
Πια βελτίωση παλικάρι μου ? Βρες μια μεταχειρισμένη με 200-300€ και δώσε άλλα 200€ στο μηχανικό και καθάρισες, αν ανοίξεις αυτή για επισκευή δε φτάνουν 4.000€, για βγείτε μια βόλτα στην αγορά και πάρτε τιμές και τα συζητάμε.
Άκου βελτίωση !
Εδώ περνάει όλο το καύσιμο στο στροφαλοθάλαμο από τις φθορές, αλήθεια πόσο καίει ? μάλλον 30 λίτρα/100χλμεντάξει παρότι δεν κατάλαβα τίποτα απο οτι είπες ο τρόπος που το είπες με έκανες και γέλασα.
Όσο για βελτίωση κτλ ,ακριβώς αυτό ζητάω γιατί όπως προ-είπα είναι δύσκολο να τον πείσω να το αλλάξει όπως αναφέρω και ποιο πάνω,για αυτό ζήτησα ΜΉΠΩΣ υπάρχει λύση με κάποια βελτίωση ...
Όχι εντάξει επειδή είναι αυτόματο δεν καίει και πολλά,συνέχεια στην ταχύτητα ταξιδιού το έχει πάντα και μέσα στην πόλη.Ο,τι και εάν σου πω θα σε γελάσω. -
Ο 21Quadra ουσιαστικά σου λέει ότι το μοτέρ σου είναι
, μετά από τόσα χρόνια και πέραν του ότι δεν τραβάει, θα καίει του σκοτωμού. Αλήθεια το ότι είναι αυτόματο, το είπες ως επιχείρημα οικονομίας στην οδήγηση?
Βάλ'του ένα άλλο κινητήρα να βρεις την υγειά σου.
Βελτίωση κάνουμε σε ένα υγιές μοτέρ ,όχι σε ένα που πνέει τα λοίσθια.
-
το κατάλαβες οτι το είπα έτσι
Αλλαγή μοτέρ/μηχανής δνε παίζει να γίνει ... αγύριστο κεφάλι είναι !
Για αυτό έψαχνα μια ποιο χαλαρή λύση μπας και βρώ αλλά απο οτι φαίνετε...
-
Καλή τύχη !
-
Και έστω ότι επιχειρείς την επισκευή. Ποιός σου εγγυάται πως θα πετύχει?
Πολύ κακό για αμφίβολο αποτέλεσμα...
-
-
Ναι όντως οτι υπάχουν αμφιβολίες είναι το μόνο σίγουρο...
-
Μόνο αλλαγή μοτέρ όπως σου είπαν και οι προηγούμενοι.
Υπάρχει ακόμα στην οικογένεια αντίστοιχο 520. Του αλλάξαμε μοτέρ στις 300.000χλμ με 1000ευρώ περίπου και το αυτοκίνητο πλέον κοφτιάζει την πέμπτη του σε ψιλοκατηφορίτσα (225χλμ κοντέρ).820 ευρώ έδωσε για τέλη, δώστε άλλα τόσα (αν το αυτοκίνητο είναι απροβλημάτιστο κατα τα άλλα) να βρείτε την υγειά σας.
-
Ψηλέ μου άρεσε η απάντηση σου οφείλω να σου πω.
Βλέπω δηλαδή οτι υπάρχουν και άλλοι με αυτό τον 'μπακαλομάστορα-λιμουζίνα του '90'.
Δηλαδή πρέπει να βρω μοτέρ ?
Μοτέρ = Μηχανή ? (Απλές ερωτήσεις τώρα αρχίζω και μαθαίνω και εγώ).
Το αυτοκίνητο είναι σε άριστη κατάσταση τόσα χρόνια ούτε γρατζουνιά δεν του έχει κάνει,καλώδια μηχανή κτλ . έχει γίνει πολύ καλή δουλειά δηλαδή το εννοώ απο άποψη οτι το προσέχει πολύ.Αλλα τώρα για να τον πείσω να βρούμε μοτέρ για να το αλλάξει ?
Άσε και σε εμάς 835 ευρώ παρακαλώ,μόνο εγκεφαλικό που δεν έπαθε,αλλά... σημασία έχει οτι είναι δεμένος με αυτό το αυτοκίνητο .. (εγώ είμαι νέος και δεν καταλαβαίνω την αξία του ,ενώ οι παλιοί το βλέπουν αλλίως)
BMW 520i ['1990 Model]