-
-
-
-
To Sharan δεν εξελίσσουν σε συνεργασία με τη Daimler Chrysler?
@νδρέας
-
Μόνο εγώ δεν βρίσκω διαφορά από το νέο Touran?
-
There's your difference: τα τζάμια στις πίσω πόρτες.
edit: Βρήκα κι άλλη! Τα πλυστικά των εμπρός φώτων!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Μόνο εγώ δεν βρίσκω διαφορά από το νέο Touran?Δεν θα ασχολούμαστε με κάθε τυχάρπαστο photoshopά.
@νδρέας
-
Είπε κανείς στη ΦάουΒε ότι ο κόσμος υποφέρει από αϋπνίες και έχει κάνει σκοπό τα πλημμυρίσει τον κόσμο με υπνωτικά;
-
Ρε συ Krus, είναι ξεκάθαρη η διαφορά και η τοποθέτηση των δύο μοντέλων:
Το Sharan είναι φωτογραφημένο από πιο ψηλά!!!
-
η αλήθεια είναι ότι κοιμάται η vw όσο αφορά το sharan 3-4 το χρόνο πουλάει και αυτά δεν ξέρω που
-
http://www.worldcarfans.com/spyphotos.c ... spy-photos
δεν νομίζω...λέτε?
-
photoshop του 5λεπτου σε passat station
-
@νδρέας
-
Η γερμανική ιστοσελίδα της VW προετοιμάζει το έδαφος για τη δεύτερη γενιά του Sharan ,
η οποία θα κάνει την εμφάνισή της στο σαλόνι της Γενεύης :http://www.volkswagen.de/vwcms/master_p ... haran.html
Η δεύτερη γενιά του Sharan έρχεται 14 ολόκληρα χρόνια μετά την παρουσίαση του Sharan I ,
και αυτή τη φορά δεν έρχεται ως προϊόν συμπαραγωγής με τη Ford
μια και η τελευταία έχει παρουσιάσει εδώ και καιρό τη δεύτερη γενιά του δικού της μοντέλου στην κατηγορία (Galaxy IIΙ).Η πρώτη γενιά του Sharan παρήχθη στο εργοστάσιο της AutoEuropa στην πόλη Palmela της Πορτογαλίας
ως μια προσπάθεια των VAG-Ford να δώσουν τη δική τους απάντηση
στις αντίστοιχες προτάσεις τόσο της Renault όσο και των PSA-FGA,
στην κατηγορία των μεγάλων πολυμορφικών που τότε γνώριζε ιδιαίτερη άνθιση.
Παρόλο που ως γνωστό το Sharan δεν ανήκει στα οχήματα πρώτης προτίμησης στη δική μας χώρα
εξακολουθεί να πετυχαίνει ικανοποιητικές πωλήσεις μέχρι και σήμερα σε ορισμένες χώρες της Κεντρικής Ευρώπης ιδιαίτερα,
ειδικά μάλιστα αν αναλογιστεί κανείς την ηλικία του μοντέλου,
κάτι που αντικατοπτρίζει και τη ζήτηση για μοντέλα της συγκεκριμένης κατηγορίας
και τα οποία μπορούν να απευθύνονται μέχρι και σε ειδικά κοινά (πχ εταιρικά).Η πρώτη γενιά του Sharan κατασκευαζόταν στο ίδιο εργοστάσιο μαζί με τα αδελφά Alhambra Ι και Galaxy Ι
ενώ το ίδιο θα συμβεί και με τη δεύτερη γενιά του που θα συμπαραχθεί επίσης στο εργοστάσιο της Πορτογαλίας
μαζί με το αδελφό Ahambra ΙΙ (το οποίο και προβλέπεται να παρουσιαστεί αργότερα μέσα στο έτος ) . -
του εβαλαν αλλα φωτα
καλα αρχισαμε!!!! ανυπομονουμε να δουμε και τις σχεδιαστικες καινοτομιες που κρυβονται κατω από το σεντονι!!!!!!! -
Υπάρχουν ακόμα το Sharan και το αντίστοιχο Seat!!!
Ο χρήστης vengas έγραψε:
ανυπομονουμε να δουμε και τις σχεδιαστικες καινοτομιες που κρυβονται κατω από το σεντονι!!!!!!!Το μόνο προβλέψιμο η μάσκα ... που και κλαρκ να βγαλει η VW αυτή τη πρόσοψη θα βάλει!
Το σεντόνι θα κρύβει σίγουρα καινοτομιες ... ευθείες μπάρες οροφής, συρρόμενες πίσω πόρτες, 3 στη σειρά παραθυρα και άλλα πρωτότυπα για μεγάλο MPV!
Το πιο πρωτότυπο που έχει μάλλον το ίδιο το σεντόνι είναι! -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
:oops: Υπάρχουν ακόμα το Sharan και το αντίστοιχο Seat!!!ανυπομονουμε να δουμε και τις σχεδιαστικες καινοτομιες που κρυβονται κατω από το σεντονι!!!!!!!
Το σεντόνι θα κρύβει σίγουρα καινοτομιες ... ευθείες μπάρες οροφής, συρρόμενες πίσω πόρτες, 3 στη σειρά παραθυρα και άλλα πρωτότυπα για μεγάλο MPV!
φοβερες πατεντες!!!!
-
Δε χρειάζεται να έχει ιδιαίτερες πατέντες,
είναι πολύ απλά η πρόταση του VAG στην κατηγορία των μεγάλων πολυμορφικών,
αντικαταστάτης της πρώτης γενιάς που μετρούσε ήδη 14 χρόνια στην πλάτη
και ανταγωνιστής αντίστοιχων προτάσεων από άλλες φίρμες
(πχ Galaxy, Grand Scenic, Phedra, C8, Ulysse, 807 κλπ) .
Σε τέτοιου είδους οχήματα δε μετράνε τόσο κριτήρια όπως το ρηξικέλευθο design όσο οι χώροι και η πρακτικότητα
μια και πρόκειται καθαρά για ανθρωπομεταφορείς και τίποτε παραπάνω,
οι οποίοι έτσι και αλλιώς είναι γνωστό πως δε χαίρουν ιδιαίτερης εκτίμησης στη χώρα μας.
Εκεί η διαφορά στην πρακτικότητα από την προηγούμενη γενιά του Sharan είναι βασικά
στις συρόμενες πίσω πόρτες και στις τρεις σειρές καθισμάτων,
και όσο για τεχνολογία διαθέτει το γκρουπ αρκετές λύσεις για να ενσωματώσει και στο Sharan.Κατασκοπευτικές φωτογραφίες μέχρι και βίντεο έχουν κυκλοφορήσει άφθονα εδώ και καιρό ώστε να έχουμε μια ιδέα.
Επί της ουσίας καμία έκπληξη για εκείνους που περίμεναν κάτι διαφορετικό,
είναι απλά ένα όχημα που απευθύνεται ιδιαίτερα σε συγκεκριμένες αγορές
και σε κοινά με συγκεκριμένες απαιτήσεις και ανάγκες.
http://spyshots.nl/SpyShots/Nieuwe_Volk ... er?fotoid=
http://www.leftlanenews.com/cars/image_ ... aran-1.jpg -
Ο χρήστης provocatoras έγραψε:
... Σε τέτοιου είδους οχήματα δε μετράνε τόσο κριτήρια όπως το ρηξικέλευθο design όσο οι χώροι και η πρακτικότητα μια και πρόκειται καθαρά για ανθρωπομεταφορείς και τίποτε παραπάνω,
οι οποίοι έτσι και αλλιώς είναι γνωστό πως δε χαίρουν ιδιαίτερης εκτίμησης στη χώρα μας ...Αυτό είναι αλήθεια ... ένα -απο πάντα μοντέρνο- Espace σ' αυτη την κατηγορία και η αρκετά προσεγμένη και μοντέρνα εμφάνιση πλέων των αντίστοιχων μικρότερων μικρομεσαίων/μεσαίων MPV δεν επηρέασαν αυτή την κατηγορία των μεγαλων MPV.
Σε θέμα πάντως επιλογής/προτίμησης απο τον κόσμο ... παίζει σε μια κατηγορία που μπαίνουν και οι επιβατικές εκδόσεις μικρών επαγγελματικών που ακόμα και στο συγκεκριμένο η VW προσφέρει πολυθέσιες εκδόσεις απο το Caddy Μαχι έως το Multivan -
σας δουλευα δε τα εννουσα αυτα που ελεγα πάνω
Volkswagen Sharan II