-
Σκεφτομαι να παρω νεο επαγγλεματικο αλλα δεν μπορω να αποφασισω σε τι καυσιμο.
Η διαφορα του ιδιου αυτοκινητου με διαφορετικο κινητηρα ειναι 1600Ε επιπελον για το Diesel και δεν ξερω αν με συμφερει να τα δωσω. Προκειτε για το Opel combo με 1.3cdti και τον αντιστιχο z1.4xep αμολυβδη. Ο κατασκευαστης δίδει περιπου 1,5 λίτρο διαφορα καταναλωσης σε μικτό κύκλο οποτε με τωρινες τιμες υπολογιζω να χρειαστουν και 6 χρόνια για να αποσβεσω με την οικονομια. Παρολαυτα όμως οι τιμες 'παιζουν' και μπορει το χρονικό διαστημα να αμβλυνθει ή να μικρύνει. Κύριος δισταγμος μου έιναι όμως η ποιοτητα του Diesel και οι ακριβες επισκευες που μπορεί να προέλθουν απο κακης ποιοτητας καυσιμο.
Με τα τωρινα δεδομενα δύσκολα θα φτάσω τα 20000km/year και επισης δεν εχω προβλημα με το καυσιμο μαις και μενω επαρχια.
Να κανω τη διαφορα και να παρω 'βενζινη' ή να πάω όπως πάνε σχεδόν όλοι οι επαγγελματίες? -
Σκεφτομαι να παρω νεο επαγγλεματικο αλλα δεν μπορω να αποφασισω σε τι καυσιμο.
Η διαφορα του ιδιου αυτοκινητου με διαφορετικο κινητηρα ειναι 1600Ε επιπελον για το Diesel και δεν ξερω αν με συμφερει να τα δωσω. Προκειτε για το Opel combo με 1.3cdti και τον αντιστιχο z1.4xep αμολυβδη. Ο κατασκευαστης δίδει περιπου 1,5 λίτρο διαφορα καταναλωσης σε μικτό κύκλο οποτε με τωρινες τιμες υπολογιζω να χρειαστουν και 6 χρόνια για να αποσβεσω με την οικονομια. Παρολαυτα όμως οι τιμες 'παιζουν' και μπορει το χρονικό διαστημα να αμβλυνθει ή να μικρύνει. Κύριος δισταγμος μου έιναι όμως η ποιοτητα του Diesel και οι ακριβες επισκευες που μπορεί να προέλθουν απο κακης ποιοτητας καυσιμο.
Με τα τωρινα δεδομενα δύσκολα θα φτάσω τα 20000km/year και επισης δεν εχω προβλημα με το καυσιμο μαις και μενω επαρχια.
Να κανω τη διαφορα και να παρω 'βενζινη' ή να πάω όπως πάνε σχεδόν όλοι οι επαγγελματίες?
diesel η βενζινοκινητο?