-
Χαιρετώ τους πάντες στο forum! Θα ήθελα τη βοήθειά σας σε ένα θέμα: Ψάχνω εδώ και καιρό για ένα μικρό-μικρομεσαίο μεταχειρισμένο, με περίπου 5-6 χιλιάρικα, και με δεδομένο ότι δε με ενδιαφέρει να έχει 'τρομερές' επιδόσεις αλλά θέλω να είναι άνετο και ταξιδιάρικο (συν ότι έχω και μια συμπάθεια προς τα αυτόματα) βρήκα ένα Opel Astra 1,4 μοντέλο του 2000, με κάτι λιγότερα από 70.000 χιλιόμετρα. Η έκδοση είναι η full extra, με αυτόματο κιβώτιο, ηλιοροφή κλπ κλπ, και πωλείται 5000 ευρώ. Το είχε ένας μπάρμπας που μας άφησε χρόνους.. Το αυτοκίνητο είναι ατρακάριστο (με κάτι ψιλοστοκαρίσματα στους προφυλακτήρες) και εσωτερικά είναι σε άψογη κατάσταση. Αύριο πιθανότατα θα το πάρω να το πάω σε δικό μου μηχανικό να το δει. Θα ήθελα αν κάποιος από σας έχει εμπειρία από το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, ειδικά το αυτόματο, να πει τη γνώμη του, και γενικά καμιά ιδέα στο τι να προσέξω κυρίως...Ευχαριστώ!
-
Χαιρετώ τους πάντες στο forum! Θα ήθελα τη βοήθειά σας σε ένα θέμα: Ψάχνω εδώ και καιρό για ένα μικρό-μικρομεσαίο μεταχειρισμένο, με περίπου 5-6 χιλιάρικα, και με δεδομένο ότι δε με ενδιαφέρει να έχει 'τρομερές' επιδόσεις αλλά θέλω να είναι άνετο και ταξιδιάρικο (συν ότι έχω και μια συμπάθεια προς τα αυτόματα) βρήκα ένα Opel Astra 1,4 μοντέλο του 2000, με κάτι λιγότερα από 70.000 χιλιόμετρα. Η έκδοση είναι η full extra, με αυτόματο κιβώτιο, ηλιοροφή κλπ κλπ, και πωλείται 5000 ευρώ. Το είχε ένας μπάρμπας που μας άφησε χρόνους.. Το αυτοκίνητο είναι ατρακάριστο (με κάτι ψιλοστοκαρίσματα στους προφυλακτήρες) και εσωτερικά είναι σε άψογη κατάσταση. Αύριο πιθανότατα θα το πάρω να το πάω σε δικό μου μηχανικό να το δει. Θα ήθελα αν κάποιος από σας έχει εμπειρία από το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, ειδικά το αυτόματο, να πει τη γνώμη του, και γενικά καμιά ιδέα στο τι να προσέξω κυρίως...Ευχαριστώ!
-
Χαιρετώ τους πάντες στο forum! Θα ήθελα τη βοήθειά σας σε ένα θέμα: Ψάχνω εδώ και καιρό για ένα μικρό-μικρομεσαίο μεταχειρισμένο, με περίπου 5-6 χιλιάρικα, και με δεδομένο ότι δε με ενδιαφέρει να έχει 'τρομερές' επιδόσεις αλλά θέλω να είναι άνετο και ταξιδιάρικο (συν ότι έχω και μια συμπάθεια προς τα αυτόματα) βρήκα ένα Opel Astra 1,4 μοντέλο του 2000, με κάτι λιγότερα από 70.000 χιλιόμετρα. Η έκδοση είναι η full extra, με αυτόματο κιβώτιο, ηλιοροφή κλπ κλπ, και πωλείται 5000 ευρώ. Το είχε ένας μπάρμπας που μας άφησε χρόνους.. Το αυτοκίνητο είναι ατρακάριστο (με κάτι ψιλοστοκαρίσματα στους προφυλακτήρες) και εσωτερικά είναι σε άψογη κατάσταση. Αύριο πιθανότατα θα το πάρω να το πάω σε δικό μου μηχανικό να το δει. Θα ήθελα αν κάποιος από σας έχει εμπειρία από το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, ειδικά το αυτόματο, να πει τη γνώμη του, και γενικά καμιά ιδέα στο τι να προσέξω κυρίως...Ευχαριστώ!
-
Έχω κάνει πολλά και μεγάλα πολυήμερα ταξίδια με ASTRA 1.4 λευκό εταιρικό μοντέλο 2000.
Είχα και το ASTRA G-Sport 1600 μοντέλο 2004.Γενικές εντυπώσεις:
-
Το 1.4 πάει πολύ καλά στην Εθνική. Ο κινητήρας είναι ιδιαίτερα ελαστικός και δεν βγάζει θόρυβο. Μέσα στην πόλη είναι ευέλικτο. Οι χώροι είναι ιδιαίτερα καλοί και αξίζει η αγορά 5πορτου. Το τρίθυρο που είχα εγώ ήταν κλειστοφοβικό πίσω και σίγουρα οι πίσω θέσεις μάλλον διακοσμητικές είναι.
-
Το 1.6 έχει καλύτερη ροπή και κάποια άλογα παραπάνω (άλλοι λέγανε ότι είναι 101 άλογα άλλοι 110). Μείον στο 1.6SPORT οι 16άρες ζάντες αλουμινίου που χάλαγαν ιδιαίτερα την άνεση και ήταν κουραστικές. Προτείνω 15άρες οι οποίες πραγματικά μεταμορφώνουν το ASTRA και το κάνουν ιδιαίτερα ταξιδιάρικο. Σκληρή και η ανάρτηση στο 1.6SPORT. Καλύτερο κράτημα αλλά χάσιμο στην άνεση. Στο 1.4 η ποιο μαλακή ανάρτηση βόλευε στα ταξίδια που έκανα. Από επιδόσεις το 1.4 απλά πήγαινε καλά, το 1.6 ήταν φανερά ποιο σβέλτο και τράβαγε καλά σε υψηλές ταχύτητες.
-
Προτείνω απλό AC και όχι Clima. Το Clima καλώς ή κακώς είχε μία ιδιορρυθμία. Οι αεραγωγοί δεν έβαζαν καθόλου αέρα αν ήταν κλειστός ο ανεμιστήρας. Σε ταξίδι έπρεπε να ενεργοποιήσεις το ανεμιστήρα (δηλαδή το σύστημα του Clima χωρίς όμως τον συμπιεστή). Στο απλό AC του 1.4 δεν υπήρχε αυτό το πρόβλημα.
-
Το 1.4 δεν είχε κανένα πρόβλημα με βενζίνες. Το 1.6 ήθελε καλή ποιότητα γιατί διαφορετικά χτυπούσε ο knock sensor (αντικρουστικός ανιχνευτής βενζίνης) και ήταν ιδιαίτερα εκνευριστικός. Ο σένσορας αυτός χτυπά κατά την εναλλαγή ταχυτήτων σε χαμηλές στροφές.
-
Από ποιότητα κατασκευής, συναρμολόγηση κλπ... νομίζω ότι το ASTRA G ήταν ιδιαίτερα δεμένο και ποιοτικό αυτοκίνητο χωρίς ψεγάδια. Άριστη η ηχομόνωση και το φινίρισμα.
-
Προτείνω να αναζητήσεις ασημένιο ASTRA ή λευκό!. Τα σκούρα χρώματα ήταν ιδιαίτερα ευαίσθητα και πολύ εύκολα το αμάξωμα γέμιζε σημαδάκια.
-
Σημείωσε ότι τα φρένα πίσω είναι ταμπούρα. Αρνητικό κάπως αυτό γιατί η σπογγώδης αίσθηση στο φρενάρισμα είναι δεδομένη. Στο ταξίδι το φρένο σκληραίνει αρκετά και γίνεται λιγάκι κουραστικό. Πολλοί τα άλλαξαν τα ταμπούρα με δίσκους (όπως και εγώ!)
Αυτά για την ώρα...
-
-
το αμαξι ειναι πολυ καλο σε γενικες γραμμες και σε παρα πολυ καλη τιμή. Αξίζει τα λεφτα του. Το μόνο που δεν ξέρω να σου πω ειναι για το αυτοματο κιβωτιο του για το οποιο κραταω μια μικρη επιφυλαξη.
-
Αψογο το αστρα g το εχω ακομη με 240.000 χλμ χωρις κανενα μα κανενα προβλημα .... εχω μεινει πολυ ευχαριστημενος ... παρε ασημι και να προσεξεις να εχει abs ... τωρα το μοντελο του 2000 με 70.000 χλμ κατι μου μυριζει
-
Αν θες δες και focus.
-
Αυτό που έχω βάλει στο μάτι είναι 1.4, ασημί, με ABS, και αυτόματο σασμάν. Με το συγκεκριμένο μοτέρ (1.4) και τέτοιο επίπεδο εξοπλισμού δεν έχω ξαναδεί στην Ελλάδα, λογικά πρέπει να είναι απ'έξω φερμένο (είχα δει 2-3 στη Γερμανία).Απ όσο ξέρω τα 70000 χιλιόμετρα είναι λόγω του ότι ο παππούς που το είχε πέθανε και τα παιδιά του δεν το κυκλοφορούσαν ιδιαίτερα. Το παιδί που το πουλάει τώρα έχει βάλει και καινούρια μπαταρία.. Το χω τσεκάρει μόνος μου για σκουριές, τυχόν διαρροές από ηλιοροφή κλπ κλπ και είναι μια χαρά..Βέβαια τον τελευταίο λόγο θα έχει ο φίλος μηχανικός που θα το ξεψαχνίσει..Πιστεύω ότι για τα λεφτά του αξίζει, μιας και δεν ενδιαφέρομαι τόσο για επιδόσεις όσο για άνεση και ταξιδάκια..
Help--Αγορά μεταχειρισμένου Astra