Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Help--Αγορά μεταχειρισμένου Astra
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Help--Αγορά μεταχειρισμένου Astra
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    5
    7
    108
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      h3llhamm3r last edited by

      Χαιρετώ τους πάντες στο forum! Θα ήθελα τη βοήθειά σας σε ένα θέμα: Ψάχνω εδώ και καιρό για ένα μικρό-μικρομεσαίο μεταχειρισμένο, με περίπου 5-6 χιλιάρικα, και με δεδομένο ότι δε με ενδιαφέρει να έχει 'τρομερές' επιδόσεις αλλά θέλω να είναι άνετο και ταξιδιάρικο (συν ότι έχω και μια συμπάθεια προς τα αυτόματα) βρήκα ένα Opel Astra 1,4 μοντέλο του 2000, με κάτι λιγότερα από 70.000 χιλιόμετρα. Η έκδοση είναι η full extra, με αυτόματο κιβώτιο, ηλιοροφή κλπ κλπ, και πωλείται 5000 ευρώ. Το είχε ένας μπάρμπας που μας άφησε χρόνους.. Το αυτοκίνητο είναι ατρακάριστο (με κάτι ψιλοστοκαρίσματα στους προφυλακτήρες) και εσωτερικά είναι σε άψογη κατάσταση. Αύριο πιθανότατα θα το πάρω να το πάω σε δικό μου μηχανικό να το δει. Θα ήθελα αν κάποιος από σας έχει εμπειρία από το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, ειδικά το αυτόματο, να πει τη γνώμη του, και γενικά καμιά ιδέα στο τι να προσέξω κυρίως...Ευχαριστώ!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        h3llhamm3r last edited by

        Χαιρετώ τους πάντες στο forum! Θα ήθελα τη βοήθειά σας σε ένα θέμα: Ψάχνω εδώ και καιρό για ένα μικρό-μικρομεσαίο μεταχειρισμένο, με περίπου 5-6 χιλιάρικα, και με δεδομένο ότι δε με ενδιαφέρει να έχει 'τρομερές' επιδόσεις αλλά θέλω να είναι άνετο και ταξιδιάρικο (συν ότι έχω και μια συμπάθεια προς τα αυτόματα) βρήκα ένα Opel Astra 1,4 μοντέλο του 2000, με κάτι λιγότερα από 70.000 χιλιόμετρα. Η έκδοση είναι η full extra, με αυτόματο κιβώτιο, ηλιοροφή κλπ κλπ, και πωλείται 5000 ευρώ. Το είχε ένας μπάρμπας που μας άφησε χρόνους.. Το αυτοκίνητο είναι ατρακάριστο (με κάτι ψιλοστοκαρίσματα στους προφυλακτήρες) και εσωτερικά είναι σε άψογη κατάσταση. Αύριο πιθανότατα θα το πάρω να το πάω σε δικό μου μηχανικό να το δει. Θα ήθελα αν κάποιος από σας έχει εμπειρία από το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, ειδικά το αυτόματο, να πει τη γνώμη του, και γενικά καμιά ιδέα στο τι να προσέξω κυρίως...Ευχαριστώ!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          h3llhamm3r last edited by

          Χαιρετώ τους πάντες στο forum! Θα ήθελα τη βοήθειά σας σε ένα θέμα: Ψάχνω εδώ και καιρό για ένα μικρό-μικρομεσαίο μεταχειρισμένο, με περίπου 5-6 χιλιάρικα, και με δεδομένο ότι δε με ενδιαφέρει να έχει 'τρομερές' επιδόσεις αλλά θέλω να είναι άνετο και ταξιδιάρικο (συν ότι έχω και μια συμπάθεια προς τα αυτόματα) βρήκα ένα Opel Astra 1,4 μοντέλο του 2000, με κάτι λιγότερα από 70.000 χιλιόμετρα. Η έκδοση είναι η full extra, με αυτόματο κιβώτιο, ηλιοροφή κλπ κλπ, και πωλείται 5000 ευρώ. Το είχε ένας μπάρμπας που μας άφησε χρόνους.. Το αυτοκίνητο είναι ατρακάριστο (με κάτι ψιλοστοκαρίσματα στους προφυλακτήρες) και εσωτερικά είναι σε άψογη κατάσταση. Αύριο πιθανότατα θα το πάρω να το πάω σε δικό μου μηχανικό να το δει. Θα ήθελα αν κάποιος από σας έχει εμπειρία από το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, ειδικά το αυτόματο, να πει τη γνώμη του, και γενικά καμιά ιδέα στο τι να προσέξω κυρίως...Ευχαριστώ!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            stormold last edited by

            Έχω κάνει πολλά και μεγάλα πολυήμερα ταξίδια με ASTRA 1.4 λευκό εταιρικό μοντέλο 2000.
            Είχα και το ASTRA G-Sport 1600 μοντέλο 2004.

            Γενικές εντυπώσεις:

            1. Το 1.4 πάει πολύ καλά στην Εθνική. Ο κινητήρας είναι ιδιαίτερα ελαστικός και δεν βγάζει θόρυβο. Μέσα στην πόλη είναι ευέλικτο. Οι χώροι είναι ιδιαίτερα καλοί και αξίζει η αγορά 5πορτου. Το τρίθυρο που είχα εγώ ήταν κλειστοφοβικό πίσω και σίγουρα οι πίσω θέσεις μάλλον διακοσμητικές είναι.

            2. Το 1.6 έχει καλύτερη ροπή και κάποια άλογα παραπάνω (άλλοι λέγανε ότι είναι 101 άλογα άλλοι 110). Μείον στο 1.6SPORT οι 16άρες ζάντες αλουμινίου που χάλαγαν ιδιαίτερα την άνεση και ήταν κουραστικές. Προτείνω 15άρες οι οποίες πραγματικά μεταμορφώνουν το ASTRA και το κάνουν ιδιαίτερα ταξιδιάρικο. Σκληρή και η ανάρτηση στο 1.6SPORT. Καλύτερο κράτημα αλλά χάσιμο στην άνεση. Στο 1.4 η ποιο μαλακή ανάρτηση βόλευε στα ταξίδια που έκανα. Από επιδόσεις το 1.4 απλά πήγαινε καλά, το 1.6 ήταν φανερά ποιο σβέλτο και τράβαγε καλά σε υψηλές ταχύτητες.

            3. Προτείνω απλό AC και όχι Clima. Το Clima καλώς ή κακώς είχε μία ιδιορρυθμία. Οι αεραγωγοί δεν έβαζαν καθόλου αέρα αν ήταν κλειστός ο ανεμιστήρας. Σε ταξίδι έπρεπε να ενεργοποιήσεις το ανεμιστήρα (δηλαδή το σύστημα του Clima χωρίς όμως τον συμπιεστή). Στο απλό AC του 1.4 δεν υπήρχε αυτό το πρόβλημα.

            4. Το 1.4 δεν είχε κανένα πρόβλημα με βενζίνες. Το 1.6 ήθελε καλή ποιότητα γιατί διαφορετικά χτυπούσε ο knock sensor (αντικρουστικός ανιχνευτής βενζίνης) και ήταν ιδιαίτερα εκνευριστικός. Ο σένσορας αυτός χτυπά κατά την εναλλαγή ταχυτήτων σε χαμηλές στροφές.

            5. Από ποιότητα κατασκευής, συναρμολόγηση κλπ... νομίζω ότι το ASTRA G ήταν ιδιαίτερα δεμένο και ποιοτικό αυτοκίνητο χωρίς ψεγάδια. Άριστη η ηχομόνωση και το φινίρισμα.

            6. Προτείνω να αναζητήσεις ασημένιο ASTRA ή λευκό!. Τα σκούρα χρώματα ήταν ιδιαίτερα ευαίσθητα και πολύ εύκολα το αμάξωμα γέμιζε σημαδάκια.

            7. Σημείωσε ότι τα φρένα πίσω είναι ταμπούρα. Αρνητικό κάπως αυτό γιατί η σπογγώδης αίσθηση στο φρενάρισμα είναι δεδομένη. Στο ταξίδι το φρένο σκληραίνει αρκετά και γίνεται λιγάκι κουραστικό. Πολλοί τα άλλαξαν τα ταμπούρα με δίσκους (όπως και εγώ!)

            Αυτά για την ώρα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              toxotis last edited by

              το αμαξι ειναι πολυ καλο σε γενικες γραμμες και σε παρα πολυ καλη τιμή. Αξίζει τα λεφτα του. Το μόνο που δεν ξέρω να σου πω ειναι για το αυτοματο κιβωτιο του για το οποιο κραταω μια μικρη επιφυλαξη.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                leftgalan last edited by

                Αψογο το αστρα g το εχω ακομη με 240.000 χλμ χωρις κανενα μα κανενα προβλημα .... εχω μεινει πολυ ευχαριστημενος ... παρε ασημι και να προσεξεις να εχει abs ... τωρα το μοντελο του 2000 με 70.000 χλμ κατι μου μυριζει

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mad_max_geo last edited by

                  Αν θες δες και focus.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    h3llhamm3r last edited by

                    Αυτό που έχω βάλει στο μάτι είναι 1.4, ασημί, με ABS, και αυτόματο σασμάν. Με το συγκεκριμένο μοτέρ (1.4) και τέτοιο επίπεδο εξοπλισμού δεν έχω ξαναδεί στην Ελλάδα, λογικά πρέπει να είναι απ'έξω φερμένο (είχα δει 2-3 στη Γερμανία).Απ όσο ξέρω τα 70000 χιλιόμετρα είναι λόγω του ότι ο παππούς που το είχε πέθανε και τα παιδιά του δεν το κυκλοφορούσαν ιδιαίτερα. Το παιδί που το πουλάει τώρα έχει βάλει και καινούρια μπαταρία.. Το χω τσεκάρει μόνος μου για σκουριές, τυχόν διαρροές από ηλιοροφή κλπ κλπ και είναι μια χαρά..Βέβαια τον τελευταίο λόγο θα έχει ο φίλος μηχανικός που θα το ξεψαχνίσει..Πιστεύω ότι για τα λεφτά του αξίζει, μιας και δεν ενδιαφέρομαι τόσο για επιδόσεις όσο για άνεση και ταξιδάκια..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr