-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Να σου πω εγώ τι κάνει.
Οδηγίες προς ναυτιλομένους:
Οταν μπαίνει μέσα πελάτης για αμάξι θα τον κλάνετε για ένα τέταρτο,είναι κανόνας.Μετάφραση.
Οσο τον χέζεις τον πελάτη τόσο κολάει σαν τη μύγα στο σκατόεχει ενα δικιο σ'αυτο.. 3 φορές εχω μπεί σε αντιπροσωπεία VW (1998,2005,2008) και εχει γίνει ακριβώς αυτο.. φυσικά απο τα νευρα μου σηκώθηκα και εφυγα κατευθείαν
παντως αν δεν υπήρχε η προιστορία με τα ιταλικά πραγματικά το punto evo φαίνεται πολύ καλο..
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Η VW δε ξέρω τι κάνει...αλλά όταν κοιτούσα το GTI δεν υπήρχε ΚΑΝ test drive...και το ήθελα και DSG
Να σου πω εγώ τι κάνει.
Οδηγίες προς ναυτιλομένους:
Οταν μπαίνει μέσα πελάτης για αμάξι θα τον κλάνετε για ένα τέταρτο,είναι κανόνας.Μετάφραση.
Οσο τον χέζεις τον πελάτη τόσο κολάει σαν τη μύγα στο σκατόΗ αρνητική ψυχολογία που λέγαμε?
Ετσι,θα σας πηδάνε και μετά θα λέτε....ΕΤΥΧΕ και σε μια δεκαετία με τους σημερινούς ρυθμούς ανάπτυξης του μάρκρτινγκ της εταιρίς θα πληρώνετε ένα πόλο όσο μια LEXUS και θα καυλώνετε κι από πάνω
+1000
-
Εγώ την τελευταία τριετία έχω επισκεφτεί είτε για μένα είτε για φίλο πάνω από 10 φορές 4-5 διαφορετικές αντιπροσωπείες vw. Μόνο τη Σασα Γκρευ για τα περαιτέρω δε μου φερανε. Χωρίς να αναφέρομαι στους προλαλησαντες μήπως πηγαίνετε και η πρώτη σας φράση είναι «αδερφε εγώ για το πόλο το γυμνό ενδιαφερομαι αλλά μηπως εχεις κανά gti εξαρι dsg να του κάνω κανά τεστ ντραιβ;»
Στις περισσότερες φορες ότι συμπεριφορά δίνουμε παιρνουμε κιόλας! Και όχι μόνο στις αντιπροσωπείες.
-
Με 20Κ€ αγοράζεις Leon. Δεν είναι λίγο κοροϊδία να τα ξοδέψεις έτσι απερίσκεπτα;
Αν παρόλα αυτά επιμένεις, μία παροιμία λέει καλύτερα πρώτος στο χωριό παρά δεύτερος στην πόλη.
Με άλλα λόγια μία γυμνή 116 ίσως σου φανεί περισσότερο βαρετή από ένα καλο-εξοπλισμένο polo. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Με 20Κ€ αγοράζεις Leon. Δεν είναι λίγο κοροϊδία να τα ξοδέψεις έτσι απερίσκεπτα;
Αν παρόλα αυτά επιμένεις, μία παροιμία λέει καλύτερα πρώτος στο χωριό παρά δεύτερος στην πόλη.
Με άλλα λόγια μία γυμνή 116 ίσως σου φανεί περισσότερο βαρετή από ένα καλο-εξοπλισμένο polo.και πάλι να δώσει 19κ για polo; το leon είναι μακράν καλύρερη επιλογή , αλλά όπως και να το το κάνουμε η 116 είναι πιο ιδιαίτερο αυτοκίνητο πίσω κίνηση , τιμόνι , στήσιμο γενικά .
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
και πάλι να δώσει 19κ για polo; το leon είναι μακράν καλύρερη επιλογή , αλλά όπως και να το το κάνουμε η 116 είναι πιο ιδιαίτερο αυτοκίνητο πίσω κίνηση , τιμόνι , στήσιμο γενικά .Αν και δεν έχω οδηγήσει το καινούριο Polo η 116 είναι σίγουρα πιο ενδιαφέρουσα οδηγικά κυρίως λόγω των ρυθμίσεων του πλαισίου (αμορτισέρ ελατήρια αντιστρεπτικές κ.λ.π.).
Από εκεί και μετά σιγά το τιμόνι (λένε και λένε όλοι για το τιμόνι της 116 λες και είναι 106 rallye). Έχω οδηγήσει 116 κάμποσες φορές (προ και f/l) δεν μπορώ να πω ότι συγκινήθηκα ιδιαίτερα. Σε σύγκριση π.χ. με ένα Golf V δεν βλέπεις και καμιά φοβερή διαφορά. Επιπλέον σιγά την πίσω κίνηση. Με αυτό τον κινητήρα μόνο στο βρεγμένο και με λεία άσφαλτο. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
και πάλι να δώσει 19κ για polo; το leon είναι μακράν καλύρερη επιλογή , αλλά όπως και να το το κάνουμε η 116 είναι πιο ιδιαίτερο αυτοκίνητο πίσω κίνηση , τιμόνι , στήσιμο γενικά .
Αν και δεν έχω οδηγήσει το καινούριο Polo η 116 είναι σίγουρα πιο ενδιαφέρουσα οδηγικά κυρίως λόγω των ρυθμίσεων του πλαισίου (αμορτισέρ ελατήρια αντιστρεπτικές κ.λ.π.).
Από εκεί και μετά σιγά το τιμόνι (λένε και λένε όλοι για το τιμόνι της 116 λες και είναι 106 rallye). Έχω οδηγήσει 116 κάμποσες φορές (προ και f/l) δεν μπορώ να πω ότι συγκινήθηκα ιδιαίτερα. Σε σύγκριση π.χ. με ένα Golf V δεν βλέπεις και καμιά φοβερή διαφορά. Επιπλέον σιγά την πίσω κίνηση. Με αυτό τον κινητήρα μόνο στο βρεγμένο και με λεία άσφαλτο.Εγώ το τιμόνι της το βρήσκω καλύτερο σε αίσθηση το golf και τα παρεμφερή μου φένεται ότι έχουν πιο γρήγορο τίμόνι , εντάξυ παπάδες με την πίσω κίνηση δεν κάνει αλλά είναι άλλη αίσθηση να μπαίνεις στην στροφή και να αισθάνεσαι την ισορροπία του πλαισίου.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Με 20Κ€ αγοράζεις Leon. Δεν είναι λίγο κοροϊδία να τα ξοδέψεις έτσι απερίσκεπτα;Ενώ η αγορά Leon είναι...γεμάτη σωφροσύνη ε;
Τι σχέση έχουν αυτά τα δύο αυτοκίνητα; Απευθύνονται σε εντελώς διαφορετικούς ανθρώπους! Αυτός που κοιτάζει την 116, καλό είναι να μην κοιτάζει το Leon, και τούμπαλιν. Αλλιώς, απλώς ...θα το μετανοιώσουν στην πορεία! -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Με 20Κ€ αγοράζεις Leon. Δεν είναι λίγο κοροϊδία να τα ξοδέψεις έτσι απερίσκεπτα;
Ενώ η αγορά Leon είναι...γεμάτη σωφροσύνη ε;
Τι σχέση έχουν αυτά τα δύο αυτοκίνητα; Απευθύνονται σε εντελώς διαφορετικούς ανθρώπους! Αυτός που κοιτάζει την 116, καλό είναι να μην κοιτάζει το Leon, και τούμπαλιν. Αλλιώς, απλώς ...θα το μετανοιώσουν στην πορεία!Με ποια λογική ισχύει κάτι τέτοιο; Τη λογική ότι εγώ είμαι ψώνιο και θέλω BMW ενώ τα SEAT είναι για τους πληβείους;
Ακόμα και αν ισχύει όμως κάτι τέτοιο, έχει σχέση το polo με την 116? Σε αυτό το topic απλά προσπαθούμε να προτείνουμε καλύτερα αυτοκίνητα από τα δύο παραπάνω και που κυμαίνονται στα 18 με 20Κ€. Αμφιβάλλεις ότι ένα από αυτά είναι το Leon 1.8Tsi και ότι δεν είναι λογική η αγορά του; Αν ναι γιατί; Είμαι πολύ περίεργος να διαβάσω τα επιχειρήματά σου. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Με 20Κ€ αγοράζεις Leon. Δεν είναι λίγο κοροϊδία να τα ξοδέψεις έτσι απερίσκεπτα;
Ενώ η αγορά Leon είναι...γεμάτη σωφροσύνη ε;
Τι σχέση έχουν αυτά τα δύο αυτοκίνητα; Απευθύνονται σε εντελώς διαφορετικούς ανθρώπους! Αυτός που κοιτάζει την 116, καλό είναι να μην κοιτάζει το Leon, και τούμπαλιν. Αλλιώς, απλώς ...θα το μετανοιώσουν στην πορεία!Με ποια λογική ισχύει κάτι τέτοιο; Τη λογική ότι εγώ είμαι ψώνιο και θέλω BMW ενώ τα SEAT είναι για τους πληβείους;
Ακόμα και αν ισχύει όμως κάτι τέτοιο, έχει σχέση το polo με την 116? Σε αυτό το topic απλά προσπαθούμε να προτείνουμε καλύτερα αυτοκίνητα από τα δύο παραπάνω και που κυμαίνονται στα 18 με 20Κ€. Αμφιβάλλεις ότι ένα από αυτά είναι το Leon 1.8Tsi και ότι δεν είναι λογική η αγορά του; Αν ναι γιατί; Είμαι πολύ περίεργος να διαβάσω τα επιχειρήματά σου.Το Leon είναι μια χαρά αυτοκίνητο, ΑΝ ψάχνεις τέτοιο αυτοκίνητο!
Έχει εξαιρετικό μοτέρ και ακόμη καλύτερο σασμάν, αν μιλάμε για το DSG.
Έχει και καλή τιμή.
Έχει και φαντεζί υαλοκαθαριστήρες....
Στο τι δεν έχει τώρα...
Εχει συντήρηση αντίστοιχα ακριβή ή και ακριβότερη από της 116.
Έχει ΑΚΟΜΗ ένα από τα χειρότερα εσωτερικά της κατηγορίας...
Έχει υπερβολικά σκληρή ανάρτηση (που του δίνει καλό κράτημα, αλλά φευ...). Ενδεικτικά να σου πω πως το έχουν 2 συνάδελφοι: ο ένας το κυκλοφορεί με χαμηλότερες πιέσεις , ενώ στο άλλο με τις κανονικές, όσοι μπήκαν, η BMW μου με την Μ sport ανάρτηση τους φάνηκε ...μαγικό χαλί!Εχει μέτρια συναρμολόγηση. Συγνώμη, με την καμία δεν φτάνει η Seat την συναρμολόγηση της VW ή της Skoda (ω ναι, μπορεί να είναι κακάσχημα, αλλά είναι καλά φτιαγμένα...).
Η 116 ΔΕΝ έχει επιδόσεις και ΔΕΝ έχει χώρους. Στην βασική της έκδοση δεν έχει και πλούσιο εξοπλισμό. Σαφέστατα είναι πιο κοντά το Polo στην 116, παρά το Leon, αφού το τελευταίο, μόνον το μέγεθος το βάζει στην ίδια κατηγορία. Οι αγοραστές Leon είναι συνήθως εντελώς διαφορετικοί με αυτούς της 116, γιατί απλούστατα τους ενδιαφέρουν άλλα πράγματα. Αυτό είπα και αυτό ξαναλέω. Ακριβώς γι' αυτό το λόγο λοιπόν, όσο λογική είναι η αγορά του Leon, άλλο τόσο είναι και της 116. Εγώ δεν θ' αγόραζα ΠΟΤΕ Leon, και να μου το χαρίζανε πχ... Πάντως, ΔΕΝ το χαρίζουν και ΔΕΝ κάνει 20Κ αλλά λίγο παραπάνω, ειδικά αν έχει DSG.
Για να μην πρήζουμε τον άνθρωπο λοιπόν, εγώ επιμένω πως το καλύτερο είναι το Polo για τις ανάγκες του, με DSG. Και με 1.2 TSI ακόμη καλύτερα.
-
Τουλάχιστον το Leon είναι τίμιο για τα λεφτά που κοστίζει. Αν το TSI1.8 είναι ακριβό τότε ας πάει κάποιος στο TSI 1.4.
δεν μπορείς να συγκρίνεις σε καμία περίπτωση LEON kai polo γιατί είναι άλλη κατηγορία (εκτός και αν το μείζον κριτήριο είναι τα πλαστικά και η συναρμολόγηση αυτών). Στην σύγκριση BMW και LEON πάλι τα δεδομένα αλλάζουν από την στιγμή που το ένα είναι αμάξι πολυτελείας και το άλλο για τον 'λαό'. Είναι σαφές ότι άλλο κόστος έχει η BMW 1.6 και άλλο το LEON TSI 1.4 που είναι στην ίδια κατηγορία.
Προφανώς η σύγκριση αυτή δεν στέκει !!! -
Επειδή ο χάι δεν θέλει να το (ξανα)γράψει σε τούτο το τόπικς, το γράφω εγώ:
η BMW είναι για να βγάζεις γκομενάκια που θα κοιτάξουν την προπέλα όπως ο Αδάμ κοίταζε το 'μήλο'.
'Σέατ; Άσε, θα με πάει σπίτι ο Ντιντής'.Ως αυτοκίνητα και αναφορικά με τη σχέση κόστους/απόδοσης σαφέστατα το Leon αξίζει πολύ περισσότερο. Μάλιστα, αν η BMW είχε βγάλει το Leon, νομίζω ότι θα το κοστολογούσε στα 25 ως 30 χιλιάρικα.
-
Πάντως και εγώ τις χειρότερες εντυπώσεις έχω απο αντιπροσωπείες VW όταν μου είχαν κλέψει το αμάξι και είχα πάει για το Γκολφ τζι τι αι ο πωλητής με έκλανε με τις ώρες μιλώντας σε ένα πελάτη για ένα βολκσβάγκεν 1.4 (όχι τσι απλό!) και όταν το ρώτησα για τεστ ντράιβ στο γκολφ με κοίταγε σαν να ήμουν απο άλλο πλανήτη χώρια που με μερικά έξτρα που ήθελα έβγαινε ακριβότερο από το ΣΤΙ... Στην Μπε μπε τέτοια αντιμετώπιση δεν θα έχεις ούτε στη Σέατ ούτε στις περισσότερες άλλες. Αν σε ενδιαφέρει για 2 άτομα κυρίως γιατί δεν κοιτάς μια λύση τύπου κουπέ ή ρόουντστερ? Απο τα δύο που λες σίγουρα η Μπέμπα καταρχάς μόνο ο έξυπνος υπολογιστής για τα σέρβις θα σου εξοικονομήσει πολλά χρήματα, μετά ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας είναι πιο αξιόπιστος και λιγότερο απαιτητικός στη συντήρηση απο ένα τούρμπο. Πόλη με σκόνη και υψηλές θερμοκρασίες όπως στην Ελλάδα ταλαιπωρεί πολύ ένα τούρμπο μοτέρ. Βέβαια αν δεν θες να το κρατήσεις πάνω απο 5 έτη δεν σε ενδιαφέρουν αυτά. Αν σου αρέσει η Μίτο το αντίστοιχο πεντάπορτο είναι η Τζουλιέτα που τουλάχιστον σαν ποιότητα κατασκευής και εσωτερικό είναι παρασάγας καλύτερο απο το αυτοκίνητο του λαού. Επίσης δεν ξέρω αν για εσένα παίζουν ρόλο ιστορικοί λόγοι λχ η αντιμετώπιση των γερμανών προς τη χώρα μας (επί ΔΝΤ και στο Β' παγκόσμιο) και η συμμετοχή τόσο της φολκς όσο και της μπεμπε στο Γ ράιχ. Καθαρά αυτοκινητηστικά ένα φοβερό αμάξι αν και μάλλον θα το θεωρείς πολύ μοντέρνο για σενα σχεδιαστηκά είναι το Σιβίκ το οποίο με τον 1.8 καίει περί τα 7 λίτρα!!! και κάνει για τα πάντα (το type S). Αν ενδιαφέρεσαι πουλάω και ένα 206 κάμπριο φουλ εξτρά με δερμάτινα χώροι μπροστά εξαιρετικοί χώροι πίσω στα επίπεδα της 1 ή λίγο χειρότερα (έχω μπει σε 1 πίσω είναι πολύ οριακή). Πάντως όπως είπαν και άλλοι για κίνηση κυρίως πόλη είναι πολλά τα 20 και ίσως θα ήταν καλύτερα να έπαιρνες ελαφρά μτχ ώστε να μη βρίζεις με τις γρατζουνιές και τα μικροτρακαρίσματα που αναπόφεκτα θα γίνουν. Απο την άλλη αν θέλεις να πάρεις καινούργιο και τέτοια χρήση και δεν χρειάζεσαι τους πίσω χώρους ιδιαίτερα γιατί δεν παίρνεις IQ ή 107/c1/aygo να παρκάρεις παντού ???? Θα σου κάνει και ένα ταξιδάκι με λογικές ταχύτητες δεν είναι σμαρτ που είναι φτερό στον άνεμο.
-
Ο χρήστης 206xs έγραψε:
η Τζουλιέτα που τουλάχιστον σαν ποιότητα κατασκευής και εσωτερικό είναι παρασάγας καλύτερο απο το αυτοκίνητο του λαού. -
Αστεια συγκριση....
-
Γεμισαμε σκονες απο το ξεθάψιμο του τοπικ
-
Πάντως αν περιμένεις λίγο το 500 1.2 ίσως είναι αυτό που ζητάς αν και νομίζω δεν βγαίνει 5θ. Έχει και χαμηλή κατανάλωση και μικρό μέγεθος και 0 τέλη και μικρό για τη πόλη και κάνει ταξίδι και είναι σχετικά πρίμιουμ μοντέλο.
Αντι για Πόλο γιατί δεν κοιτάς Α1 σε αυτά τα λεφτά?
VW Polo 1.2 tsi vs BMW 116 ...