-
Παρακολουθώ εδώ και καιρό τα θέματα του forum με αρκετό ενδιαφέρον. Παρόλα αυτά δεν έχω καταφέρει να καταλήξω ακόμη.
Ενδιαφέρομαι για την αγορά ενός μικρομεσαίου μέχρι 19.000 (άντε 20.000 με μερικά εξτρα) σύνολο (με τέλη, προετοιμασία, κτλ). Με ενδιαφέρει να είναι άνετο, να έχει δύναμη για μια προσπέραση και να είναι αξιόπιστο. Αν έχει και λίγο ενδιαφέρουσα συμπεριφορά στις στροφές δεν θα πείραζε χωρίς όμως αυτό να είναι η νο 1 προτεραιότητα. Με ενδιαφέρουν κυρίως τα astra και golf.
Από ότι είδα μπορώ με αυτά τα χρήματα να πάρω ενα astra elegant με μερικά extra (hill assist, εργονομικά καθίσματα,usb port-- με βάση τους γερμανικούς τιμοκαταλόγους) ενώ οριακά ένα golf comfortline με το comfort pack (αισθητήρες φωτεινότητας και βροχής). Αν και δεν τα έχω δει απο κοντά ακόμη (από εβδομάδα θα πάω να κλείσω testdrive και για τα δυο) το astra μοιάζει σαφώς πιο ενδιαφέρον εμφανισιακά τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Επίσης σημαντικός παράγοντας είναι και τα 2+4 χρόνια εγγύσης που παρέχει η opel.
Ξέρω οτι οι ερωτήσεις που θα θέσω δεν μπορούν να απαντηθούν εύκολα αλλά θα ήθελα τη γνώμη σας.
1)Η opel υπολείπεται αξιοπιστίας σε σχέση με τη vw ? (ξέρω όλα τα αυτοκίνητα βγάζουν προβλήματα, αλλά πια ειναι η γενική εικόνα? έχω ενα golf iv και εκτός μερικών ψιλο-ηλεκτρικών προβλήματων δεν έχει βγάλει τιποτα σημαντικό)
2)Επειδή δε ξέρω αν θα καταφέρω να κλείσω test-drive στο astra πως είναι η ποιότητα κύλισης, ο θόρυβος (το golf mk4 μου παίρνει τα αυτιά) και η γενικότερη συμπεριφορά του στο δρόμο. Ξέρω ότι τεχνικά η πίσω
ανάρτηση του golf είναι ανώτερη αλλά δεν έχω σκοπό να οδηγάω σε sport ρυθμούς καθημερινά.3)Aξίζει περισσότερο να πάρω το astra elegant με τα extra που ανέφερα ή στο sport που έχει το σύστημα για τις αναρτήσεις (ξεφεύγει λίγο στη τιμή). Αξίζει? Όταν χρειαστεί να αλλαχθούν αναρτήσεις πόσο θα κοστίσει?
4)Με βάση αυτά τα κριτήρια (αξιοπιστία-άνεση-δυνατότητα μιας προσπέρασης) υπάρχει κάποιο άλλο ανταγωνιστικό μοντέλο που έχω παραλείψει? Δεν θέλω ιταλικό. Τα γαλλικά δεν τα εμπιστεύομαι ιδιαίτερα (έχουν και 2 χρόνια εγγύηση), το auris και το focus θα ανανεωθούν σύντομα? Η να τα κοιτάξω και αυτά?
5)Επειδή θα δώσω το αυτοκίνητο που έχω (golf mk4 1.4 65.000χμ esp 4airbags απο γερμανία) μάλλον στον αντιπρόσωπο πόσο περίπου θα χάσω και ποιά θα ήταν μια καλή τιμή για να το πουλήσω χωρις να με κοροιδέψει? Με συμφέρει να το πουλήσω αλλού και όχι στην αντιπροσωπία? Εκτός απο μερικές γρατζουνίες το αμάξι δεν εχει κανένα πρόβλημα.
Σας ευχαριστώ εκ των προτερων. Ισως μερικές ερωτήσεις να έχουν απαντηθεί σε ορισμένα άλλα θέματα αλλά δεν κατάφερα να σχηματίσω σαφή εικόνα.
Edit:
ΥΓ. Με ενδιαφέρει να είναι και ασφαλές (τόσο παθητικά-euroncap- όσο και ενεργητικά -esp-bas-κτλ)
ΥΓ2. Δεδομένου ότι το αυτοκίνητο θα το κρατήσω τουλάχιστον 7 χρόνια υπάρχει πρόβλημα με τα μικρά υπετροφοδοτούμενα? (μια που και τα δυο ανήκουν σε αυτή την κατηγορία 122/140hp) -
Παρακολουθώ εδώ και καιρό τα θέματα του forum με αρκετό ενδιαφέρον. Παρόλα αυτά δεν έχω καταφέρει να καταλήξω ακόμη.
Ενδιαφέρομαι για την αγορά ενός μικρομεσαίου μέχρι 19.000 (άντε 20.000 με μερικά εξτρα) σύνολο (με τέλη, προετοιμασία, κτλ). Με ενδιαφέρει να είναι άνετο, να έχει δύναμη για μια προσπέραση και να είναι αξιόπιστο. Αν έχει και λίγο ενδιαφέρουσα συμπεριφορά στις στροφές δεν θα πείραζε χωρίς όμως αυτό να είναι η νο 1 προτεραιότητα. Με ενδιαφέρουν κυρίως τα astra και golf.
Από ότι είδα μπορώ με αυτά τα χρήματα να πάρω ενα astra elegant με μερικά extra (hill assist, εργονομικά καθίσματα,usb port-- με βάση τους γερμανικούς τιμοκαταλόγους) ενώ οριακά ένα golf comfortline με το comfort pack (αισθητήρες φωτεινότητας και βροχής). Αν και δεν τα έχω δει απο κοντά ακόμη (από εβδομάδα θα πάω να κλείσω testdrive και για τα δυο) το astra μοιάζει σαφώς πιο ενδιαφέρον εμφανισιακά τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Επίσης σημαντικός παράγοντας είναι και τα 2+4 χρόνια εγγύσης που παρέχει η opel.
Ξέρω οτι οι ερωτήσεις που θα θέσω δεν μπορούν να απαντηθούν εύκολα αλλά θα ήθελα τη γνώμη σας.
1)Η opel υπολείπεται αξιοπιστίας σε σχέση με τη vw ? (ξέρω όλα τα αυτοκίνητα βγάζουν προβλήματα, αλλά πια ειναι η γενική εικόνα? έχω ενα golf iv και εκτός μερικών ψιλο-ηλεκτρικών προβλήματων δεν έχει βγάλει τιποτα σημαντικό)
2)Επειδή δε ξέρω αν θα καταφέρω να κλείσω test-drive στο astra πως είναι η ποιότητα κύλισης, ο θόρυβος (το golf mk4 μου παίρνει τα αυτιά) και η γενικότερη συμπεριφορά του στο δρόμο. Ξέρω ότι τεχνικά η πίσω
ανάρτηση του golf είναι ανώτερη αλλά δεν έχω σκοπό να οδηγάω σε sport ρυθμούς καθημερινά.3)Aξίζει περισσότερο να πάρω το astra elegant με τα extra που ανέφερα ή στο sport που έχει το σύστημα για τις αναρτήσεις (ξεφεύγει λίγο στη τιμή). Αξίζει? Όταν χρειαστεί να αλλαχθούν αναρτήσεις πόσο θα κοστίσει?
4)Με βάση αυτά τα κριτήρια (αξιοπιστία-άνεση-δυνατότητα μιας προσπέρασης) υπάρχει κάποιο άλλο ανταγωνιστικό μοντέλο που έχω παραλείψει? Δεν θέλω ιταλικό. Τα γαλλικά δεν τα εμπιστεύομαι ιδιαίτερα (έχουν και 2 χρόνια εγγύηση), το auris και το focus θα ανανεωθούν σύντομα? Η να τα κοιτάξω και αυτά?
5)Επειδή θα δώσω το αυτοκίνητο που έχω (golf mk4 1.4 65.000χμ esp 4airbags απο γερμανία) μάλλον στον αντιπρόσωπο πόσο περίπου θα χάσω και ποιά θα ήταν μια καλή τιμή για να το πουλήσω χωρις να με κοροιδέψει? Με συμφέρει να το πουλήσω αλλού και όχι στην αντιπροσωπία? Εκτός απο μερικές γρατζουνίες το αμάξι δεν εχει κανένα πρόβλημα.
Σας ευχαριστώ εκ των προτερων. Ισως μερικές ερωτήσεις να έχουν απαντηθεί σε ορισμένα άλλα θέματα αλλά δεν κατάφερα να σχηματίσω σαφή εικόνα.
Edit:
ΥΓ. Με ενδιαφέρει να είναι και ασφαλές (τόσο παθητικά-euroncap- όσο και ενεργητικά -esp-bas-κτλ)
ΥΓ2. Δεδομένου ότι το αυτοκίνητο θα το κρατήσω τουλάχιστον 7 χρόνια υπάρχει πρόβλημα με τα μικρά υπετροφοδοτούμενα? (μια που και τα δυο ανήκουν σε αυτή την κατηγορία 122/140hp) -
Παρακολουθώ εδώ και καιρό τα θέματα του forum με αρκετό ενδιαφέρον. Παρόλα αυτά δεν έχω καταφέρει να καταλήξω ακόμη.
Ενδιαφέρομαι για την αγορά ενός μικρομεσαίου μέχρι 19.000 (άντε 20.000 με μερικά εξτρα) σύνολο (με τέλη, προετοιμασία, κτλ). Με ενδιαφέρει να είναι άνετο, να έχει δύναμη για μια προσπέραση και να είναι αξιόπιστο. Αν έχει και λίγο ενδιαφέρουσα συμπεριφορά στις στροφές δεν θα πείραζε χωρίς όμως αυτό να είναι η νο 1 προτεραιότητα. Με ενδιαφέρουν κυρίως τα astra και golf.
Από ότι είδα μπορώ με αυτά τα χρήματα να πάρω ενα astra elegant με μερικά extra (hill assist, εργονομικά καθίσματα,usb port-- με βάση τους γερμανικούς τιμοκαταλόγους) ενώ οριακά ένα golf comfortline με το comfort pack (αισθητήρες φωτεινότητας και βροχής). Αν και δεν τα έχω δει απο κοντά ακόμη (από εβδομάδα θα πάω να κλείσω testdrive και για τα δυο) το astra μοιάζει σαφώς πιο ενδιαφέρον εμφανισιακά τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Επίσης σημαντικός παράγοντας είναι και τα 2+4 χρόνια εγγύσης που παρέχει η opel.
Ξέρω οτι οι ερωτήσεις που θα θέσω δεν μπορούν να απαντηθούν εύκολα αλλά θα ήθελα τη γνώμη σας.
1)Η opel υπολείπεται αξιοπιστίας σε σχέση με τη vw ? (ξέρω όλα τα αυτοκίνητα βγάζουν προβλήματα, αλλά πια ειναι η γενική εικόνα? έχω ενα golf iv και εκτός μερικών ψιλο-ηλεκτρικών προβλήματων δεν έχει βγάλει τιποτα σημαντικό)
2)Επειδή δε ξέρω αν θα καταφέρω να κλείσω test-drive στο astra πως είναι η ποιότητα κύλισης, ο θόρυβος (το golf mk4 μου παίρνει τα αυτιά) και η γενικότερη συμπεριφορά του στο δρόμο. Ξέρω ότι τεχνικά η πίσω
ανάρτηση του golf είναι ανώτερη αλλά δεν έχω σκοπό να οδηγάω σε sport ρυθμούς καθημερινά.3)Aξίζει περισσότερο να πάρω το astra elegant με τα extra που ανέφερα ή στο sport που έχει το σύστημα για τις αναρτήσεις (ξεφεύγει λίγο στη τιμή). Αξίζει? Όταν χρειαστεί να αλλαχθούν αναρτήσεις πόσο θα κοστίσει?
4)Με βάση αυτά τα κριτήρια (αξιοπιστία-άνεση-δυνατότητα μιας προσπέρασης) υπάρχει κάποιο άλλο ανταγωνιστικό μοντέλο που έχω παραλείψει? Δεν θέλω ιταλικό. Τα γαλλικά δεν τα εμπιστεύομαι ιδιαίτερα (έχουν και 2 χρόνια εγγύηση), το auris και το focus θα ανανεωθούν σύντομα? Η να τα κοιτάξω και αυτά?
5)Επειδή θα δώσω το αυτοκίνητο που έχω (golf mk4 1.4 65.000χμ esp 4airbags απο γερμανία) μάλλον στον αντιπρόσωπο πόσο περίπου θα χάσω και ποιά θα ήταν μια καλή τιμή για να το πουλήσω χωρις να με κοροιδέψει? Με συμφέρει να το πουλήσω αλλού και όχι στην αντιπροσωπία? Εκτός απο μερικές γρατζουνίες το αμάξι δεν εχει κανένα πρόβλημα.
Σας ευχαριστώ εκ των προτερων. Ισως μερικές ερωτήσεις να έχουν απαντηθεί σε ορισμένα άλλα θέματα αλλά δεν κατάφερα να σχηματίσω σαφή εικόνα.
Edit:
ΥΓ. Με ενδιαφέρει να είναι και ασφαλές (τόσο παθητικά-euroncap- όσο και ενεργητικά -esp-bas-κτλ)
ΥΓ2. Δεδομένου ότι το αυτοκίνητο θα το κρατήσω τουλάχιστον 7 χρόνια υπάρχει πρόβλημα με τα μικρά υπετροφοδοτούμενα? (μια που και τα δυο ανήκουν σε αυτή την κατηγορία 122/140hp) -
Δε ξέρω κατά πόσο ισχύει ο συγκεκριμένος τιμοκατάλογος:
http://img32.imageshack.us/img32/2957/astra1r.png
Αλλά οριακά παίρνεις το 1,4Τ (140hp)Sport με flexride (ESP και τα σχετικά συμπεριλαμβάνονται). Σε αυτά τα λεφτά και εξοπλισμό παίρνεις το golf με τους 122.
Όλα τα τεστ δείχνουν ότι έχει πολύ καλή ποιότητα κύλησης.
Για ασφάλεια στην κορυφή:
http://www.euroncap.com/latest.aspx
Το 1,4Τ όμως θα περιμένεις μέχρι Μαρτη νομίζω για Τεστ Ντραιβ.
Από προβλήματα μη περιμένεις τίποτα, κανά ψιλό στην αρχή σα νέο μοντέλο που θα λύνεται με κανα software update. Ούτε το H είχε τίποτα το ιδιαίτερο. -
H μεγάλη δυσκολία είναι η ανταλλαγή. Οι αντιπροσωπείες δεν στοκάρουν μτχ. ούτε για πλάκα παρά μόνον τεράστιες ευκαιρίες (γι αυτούς). Ιδιωτική μεταπώληση=μονόδρομος.
-
Θα προσπαθήσω αρχικά να πουλήσω το αυτοκίνητο σε κανέναν εμπορο μεταχειρισμένων και αν δεν μου το πάρει όσο θέλω θα προσπαθήσω να το πουλήσω μόνος μου.
Περισσότερο απο όλα με προβληματίζει η αξιοπιστία ... και στα δυο μοντέλα. Αλλά από την άλλη τα ιαπωνικά που υπάρχουν σε αυτή την κατηγορία είναι αρκετά πιο αργά και δεν μου αρέσουν ιδιαίτερα. Όμως σκέφτομαι οτι μπορεί μεν τα vw να ειναι πιο αξιόπιστα (υπόθεση-δεν ξέρω αν ισχύει) αλλά τα opel εχουν 6 χρόνια εγγύηση και ειναι turbo... Ολο και κάτι θα βγάλει.
Τις τελευταίες μέρες έκλεινα περισσότερο προς το astra αλλά σήμερα που διάβαζα στο opel-club τα προβλήματα που νέου insignia απογοητεύτηκα. Βέβαια υπάρχουν και άτομα που είναι ικανοποιημένα και όλα τα αυτοκίνητα βγάζουν προβλήματα. Μετά σκέφτομαι ότι θα είναι καλύτερα να είμαι στο συνεργείο με ένα αυτοκίνητο που μου αρέσει πάρα μέ ένα που το αγόρασα για πιο αξιοπιστό και δεν μου άρεσε τοσο.
Μήπως είναι καλύτερα να αφήσω να περάσουν μερικοι μήνες για να απαλλαγούν από τις πιθανές παιδικές ασθένειες και να πάρω ενα 3-θυρο (astra)?
Υ.Γ. Μάλλον ψυχίατρο θέλω και όχι αυτοκίνητο!!!
-
O 1.6T του Άστρα έιναι ήδη 3 χρόνια στην αγορά χωρίς κανένα πρόβλημα.
Άλλα τουρμπο ήταν αυτά που παλιοτερα πίνανε τον αγλέωρα
Σε όλα τα club-forum προφανώς για να μπει καποιος να γράψει θα γράψει κάποιο πρόβλημα. Το θέμα είναι τι είδους προβλήματα είναι αυτα και σε τι ποσοστό στο σύνολο της αγοράς. Τα insignia πουλάνε σα τρελά, άμα υπήρχαν μαζικά προβλήματα θα είχε γίνει χαμός. Άσε που η συντριπτική πλειοψηφία των μηχανικών προβλημάτων στα περισσότερα αμάξια γίνεται σε άτομα που τα έχουνε πειράξει στο μπαρμπα-μιτσο της γειτονιάς. Αφού σε αγχώνει το θέμα αξιοπιστίας τα 6 χρόνια εγγύηση της οπελ ειναι καλύτερα για σένα.
Το 3-θυρο astra θα το περιμένεις σε 1 χρόνο, όχι λιγότερο. -
Βασικα οι κατοχοι στο Insigniaclub περισσοτερο ανησυχουν με το παραμικρο και για ψιλουπηδημα παρα για κατ ισημαντικο..Τα περισσοτερα απο αυτα δεν ειναι καν προβληματα ετσι που τα κοιταζα αρχικα..μονο 1-2 ειχαν κατι χοντρο..
Εγω το astra θα επαιρνα αναμεσα σε αυτα τα 2 πρωτα απ ολα γιατι ειναι πιο ομορφο..Σε αξιοπιστια ολα τα νεα με μικρα turbo στα ιδια πιστευω ειναι ανεξαρτητως χωρας προελευσης. -
Με ανακουφίζουν αυτά διότι το astra πραγματικά το έχω ερωτευτεί!!! Απλώς δεν έιχα ποτε opel και δεν έιχα κάποια άμεση εμπειρία.
Τώρα το θέμα είναι αν πρέπει να περιμένω για το 3θυρο!!! Μάλλον όμως θα πάω για το 5-θυρο. Δεν νομίζω ότι μπορώ να περιμένω ενα χρόνο!
-
Περίμενε και θα ανταμειφθείς
-
Το Leon το σκέφτηκες;;;
Μηχανικά μέρη Golf με καλύτερες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις (αρκεί να μην πάρεις την έκδοση με τις ζμπορρρ αναρτήσεις, που είναι σκληρή) και χαμηλότερο κόστος κτήσης - συντήρησης. Και με 20Κ λογικά χτυπάς το 1,8Τ...
Βέβαια από εικόνα εσωτερικού ψιλοπάσχει απ' ότι λένε πολλοί, αλλά προσωπικά μου φαίνεται μια χαρά...
Όσο αφορά την αξιοπιστία, οι τουρμποκινητήρες είναι πλέον όσο αξιόπιστοι είναι και οι απλοί.
-
Μπα, στο προφίλ το νέο Astra θα του αρέσει καλύτερα από το Leon !
-
Σημείωσε πώς - νομίζω το κάνουν ακόμη - στα VW μπορείς να επεκτείνεις την **εργοστασιακή ** εγγύηση για 2 ακόμη χρόνια ( 500 ευρώ περίπου όταν το είχα ακούσει ) ενώ στο Astra μετά τα δύο χρόνια μόνο τα πολύ ακριβά ανταλλακτικά καλύπτονται ( εγκέφαλοι , εγκέφαλος μηχανής , μηχανή ) αλλά καλύπτεται και η τουρμπίνα. Άρα στο θέμα τούρμπο καλύπτεσαι είτε από τα +2 χρόνια του VW είτε από τα 6 συνολικά του Astra.
Θα σου πρότεινα το Astra ως ευτυχής και απροβλημάτιστος κάτοχος του απερχομένου μοντέλου αλλά και οι δύο είναι ισάξιες επιλογές. Το Astra θα το απολαύσεις σε ότι αφορά σε gadget που δίνει απλόχερα η μαμά , την εξαίρετη οδική συμπεριφορά , την ποιότητα κύλισης , τους χώρους , τις πολλές θήκες που έχει το νέο κα. Υστερεί έναντι του VW στην οδηγική συμπεριφορά , δηλαδή δεν είναι παιχνιδιάρικο αμάξι. Θα σταθεί όπου το βάλεις σε ευθείες και στροφές ( τουλάχιστον το δικό μου Astra H έτσι συμπεριφέρεται ) αλλά από το VW , βάσει αυτών που διαβάζω εδώ , θα αποκομίσεις καλλίτερη εμπειρία σε αυτές τις περιπτώσεις.
Όταν έψαχνα για το δικό μου , το Golf V και το Astra H ήταν περίπου όπως και σήμερα. Μετά από αλλαγές μοντέλων.Θεώρησα το VW πολύ υπερτιμημένο για αυτά που προσφέρει.
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Το Leon το σκέφτηκες;;;Μηχανικά μέρη Golf με καλύτερες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις (αρκεί να μην πάρεις την έκδοση με τις ζμπορρρ αναρτήσεις, που είναι σκληρή) και χαμηλότερο κόστος κτήσης - συντήρησης. Και με 20Κ λογικά χτυπάς το 1,8Τ...
Βέβαια από εικόνα εσωτερικού ψιλοπάσχει απ' ότι λένε πολλοί, αλλά προσωπικά μου φαίνεται μια χαρά...
Όσο αφορά την αξιοπιστία, οι τουρμποκινητήρες είναι πλέον όσο αξιόπιστοι είναι και οι απλοί.
Το κόστος συντήρησης θα είναι χαμηλότερο σε σχέση με VW ή σε σχέση με Astra ; Γιατί η seat στα service της είναι ακριβότερη από την Opel.
-
Πραγματικά ενδιαφέρομαι να ακούσω τιμές σε αντίστοιχες εργασίες και αντίστοιχα σέρβις,
μεταξύ των τριων Opel, VW και SEAT. -
αμα ειναι να τα βαλεις με τα service της φαου βι , καλυτερα να παρεις audi μιας και το κοστος ειναι ιδιο
οσο για την αξιπιστια ειναι θεμα τυχης, το astra παντως σαν νεο αυτοκινητο πιθανοτατα να εχει θεματακια νεοτητας (ακουσα κι εκει να πεφτουν παραθυρα ) και απο την εμπειρια που ειχαμε απο την κατοχη οπελ, σοβαρα προβληματα δε θα εχεις αλλα κατι χαζοπροβληματακια μπορει να εμφανιστουν
εμεις κυριως τετοια ειχαμε , τα οποια κοστιζαν φυσικαβεβαια σοβαρο προβλημα δε νομιζω οτι εχει καποιο μοντελο εδω που τα λεμε, με λιγες εξαιρεσεις
αρα παρε οποιο σου αρεσει περισσοτερο
-
Το Leon αν και πολύ καλό αμάξι και αρκετά πιο τίμιο από το υπερτιμημένο (κατ εμε) golf δεν μου αρέσει καθόλου, ειδικά στο εσωτερικό. Από την άλλη το Astra με ελκύει και στην εμφάνιση αλλά και στα παιχνιδάκια (εξτρα) που έχει σε πολύ προσιτές τιμές (σε σχέση με το golf).
Τα μικρο-προβλήματα δε με πειράζουν ιδιαίτερα. Όλα τα αυτοκίνητα βγάζουν. (Ακόμη και τα ιαπωνικα !!!) Απλώς με αυτα που διάβασα σε μερικά forums τρόμαξα, αλλά μάλλον δεν πρέπει να τα λαμβάνω πολύ υπόψιν (Ο άλλος δεν μπορούσε να κάνει οπισθεν σε ανηφόρα και έλεγε οτι είχε πρόβλημα το αμάξι...) .
Ακούω όμως απο μερικές δοκιμές οτι η συμπεριφορά του astra πρέπει να έχει βελτιωθεί. Δε ξέρω βέβαια σε τι βαθμό. Δεν ενδιαφέρομαι υπερβολικά για σπορ οδήγηση απλώς θα ήθελα να το ψιλοευχαριστιέμαι αν τύχει να βρεθώ σε δρόμο με στροφές χωρις βέβαια αυτό να αποτελεί το μοναδικό κριτήριο. Για αυτό με ενδιαφέρει το flex-ride της έκδοσης sport. Ο μόνος ενδοιασμός που έχω αφορά στο κόστος αντικατάστασης των αμορτισερ όταν αυτό θα χρειαστεί. Μήπως έχετε καμιά ίδεα για το πόσο μπορεί να κοστίσουν?
Και εμένα θα με ενδιέφερε μια σύγκριση τιμών σερβις opel-vw-seat.
-
τα οπελ ειναι σιγουρα πιο φθηνα απο vw στα απλα, οπως λαδια πχ..
τωρα σε κατι αλλα πχ εξατμιση , η οποια σε μας τρυπουσε σιγουρα καθε χρονο ή ακομα και τα αμορτισερ του πορτ μπαγκαζ η οπελ ζητουσε αρκετα
αναλογα για τι μιλαμε, αλλα η vw γενικα πρεπει να ειναι πιο ακριβη απο τη στιγμη που εχει τιμες audi
επισης οταν διαβαζεις προβληματα στο internet να εχεις στο νου σου οτι καποιοι υπερβαλλουν σε βαθμο βλακειας
-
Καλά για κόστος συντήρησης δεν υπάρχει σύγκριση της Οπελ , ειδικά με Seat.
- 1 χρονος (η 15Κ χιλ.) λαδια+ φιλτρο μόνο= 70Ε
- 2 χρόνος (η 30Κ χιλ) λαδια+φιλτρο λαδ+φιλτρο αερ.+φιλτρο καμπινας+ δωρεαν χειμερινοι και καλοκαιρινοι ελεγχοι + διαφορες φλωριες= ~180Ε
Και μετά εναλλάξ μέχρι τα 6 χρόνια.
Ενας φίλος που έχει ιμπιζα δίνει κερατιάτικα και αν δε κάνω λάθος τα πρώτα λάδια στα 5Κ χιλ?
-
καποια μοτερ το ειχαν αυτο με τα λιγα χλμ για τα πρωτα λαδια-γρεζια
γενικα τα tsi δεν το εχουν , λενε καθε 15
(βεβαια καλο ειναι τα πρωτα λαδια να μη μεινουν τοσο μεσα, ασχετως μαρκας)στα φαου βι νομιζω λαδια φιλτρα κτλ κανουν σαφως περισσοτερα , εμενα που τους παω λαδια απ'εξω μου παει γυρω στα 120 η αλλαγη λαδιων με τα ολα της , βγαλε κανα 13αρι ευρω γιατι παιρνω 5 λιτρα και οχι 4 οπως τα 1400/1800
και στα 30.000 χλμ εδωσα 260 + 67 ευρω τα λαδια απ'εξω (βγαλε παλι τα 13 )
τα golf νομιζω οτι χρεωνονται το ιδιο με μενα, εχουν ελαχιστα πιο φθηνη εργατωρα , τα αναλωσιμα φιλτρα κτλ κτλ ειναι ιδια
για αυτο αν ειναι να παρεις φαου βι σκεψου και τα audi μονο στην αγορα πανε παραπανω
Μικρομεσαίο μέχρι 20000 (νεο Astra vs Golf) και ανταλλαγή