-
καλημερα και χρονια πολλα.
οταν πηρα το 207 τραβουσε παντα λιγο δεξια και μετα τα γνωτα παραμυθια της αντιπροσωπειας το αφησα ετσι. προχθες μετα απο 10.000χλμ στην εθνικη οδο γυρνωντας απο ταξιδι το τιμονι δεν ηταν στην ευθεια του οταν το αμαξι πηγαινε ισια.ειχε μια δεξια συγκλιση περιπου 4%.Παω καπακια για ευθυγραμμιση.
(ποτε δεν εχω πεσει μεσα σε ταφο μα ποτε)
κανει την ευθυγραμμιση και μαλλον δεν ηξερε και δεν το κλειδωνει στο 1 αλλα την αριστερη στο 0.9 και την δεξια στι 1.1 το τιμονι παλι στραβο.παω την δευτερη μερα κλειδωνουμε τιμονι στην απολυτη ευθεια και τις κλειδωνει και τις 2 στο 1.
φευγω παλι τα ιδια το τιμονι δεν τραβουσε αλλα δεν ηταν στην ευθεια του.παω καπακια σημερα το πρωι το ανεβαζουμε κλειδωνουμε τιμονια -φρενα και ξανα κλειδωμα στο 1.
οπως ηταν επανω το αμαξι με τελειωμενη ευθυγραμμιση παρατηρουμε οτι ακομη και με το κλεισιμο της πορτας τα νουμερα στην οθονη επαιζαν!!!
τελος το κατεβαζω να φυγω για δουλεια γιατι ειχα ηδη αργισει και το τιμονι ηταν στην ευθεια πλεον.
τι μπορει να φταει ρε παιδια και το αμαξι να χανει την ευθυγραμμιση του ετσι απλα?
ευχαριστω και χρονια πολλα σε ολους!
-
καλημερα και χρονια πολλα.
οταν πηρα το 207 τραβουσε παντα λιγο δεξια και μετα τα γνωτα παραμυθια της αντιπροσωπειας το αφησα ετσι. προχθες μετα απο 10.000χλμ στην εθνικη οδο γυρνωντας απο ταξιδι το τιμονι δεν ηταν στην ευθεια του οταν το αμαξι πηγαινε ισια.ειχε μια δεξια συγκλιση περιπου 4%.Παω καπακια για ευθυγραμμιση.
(ποτε δεν εχω πεσει μεσα σε ταφο μα ποτε)
κανει την ευθυγραμμιση και μαλλον δεν ηξερε και δεν το κλειδωνει στο 1 αλλα την αριστερη στο 0.9 και την δεξια στι 1.1 το τιμονι παλι στραβο.παω την δευτερη μερα κλειδωνουμε τιμονι στην απολυτη ευθεια και τις κλειδωνει και τις 2 στο 1.
φευγω παλι τα ιδια το τιμονι δεν τραβουσε αλλα δεν ηταν στην ευθεια του.παω καπακια σημερα το πρωι το ανεβαζουμε κλειδωνουμε τιμονια -φρενα και ξανα κλειδωμα στο 1.
οπως ηταν επανω το αμαξι με τελειωμενη ευθυγραμμιση παρατηρουμε οτι ακομη και με το κλεισιμο της πορτας τα νουμερα στην οθονη επαιζαν!!!
τελος το κατεβαζω να φυγω για δουλεια γιατι ειχα ηδη αργισει και το τιμονι ηταν στην ευθεια πλεον.
τι μπορει να φταει ρε παιδια και το αμαξι να χανει την ευθυγραμμιση του ετσι απλα?
ευχαριστω και χρονια πολλα σε ολους!
-
καλημερα και χρονια πολλα.
οταν πηρα το 207 τραβουσε παντα λιγο δεξια και μετα τα γνωτα παραμυθια της αντιπροσωπειας το αφησα ετσι. προχθες μετα απο 10.000χλμ στην εθνικη οδο γυρνωντας απο ταξιδι το τιμονι δεν ηταν στην ευθεια του οταν το αμαξι πηγαινε ισια.ειχε μια δεξια συγκλιση περιπου 4%.Παω καπακια για ευθυγραμμιση.
(ποτε δεν εχω πεσει μεσα σε ταφο μα ποτε)
κανει την ευθυγραμμιση και μαλλον δεν ηξερε και δεν το κλειδωνει στο 1 αλλα την αριστερη στο 0.9 και την δεξια στι 1.1 το τιμονι παλι στραβο.παω την δευτερη μερα κλειδωνουμε τιμονι στην απολυτη ευθεια και τις κλειδωνει και τις 2 στο 1.
φευγω παλι τα ιδια το τιμονι δεν τραβουσε αλλα δεν ηταν στην ευθεια του.παω καπακια σημερα το πρωι το ανεβαζουμε κλειδωνουμε τιμονια -φρενα και ξανα κλειδωμα στο 1.
οπως ηταν επανω το αμαξι με τελειωμενη ευθυγραμμιση παρατηρουμε οτι ακομη και με το κλεισιμο της πορτας τα νουμερα στην οθονη επαιζαν!!!
τελος το κατεβαζω να φυγω για δουλεια γιατι ειχα ηδη αργισει και το τιμονι ηταν στην ευθεια πλεον.
τι μπορει να φταει ρε παιδια και το αμαξι να χανει την ευθυγραμμιση του ετσι απλα?
ευχαριστω και χρονια πολλα σε ολους!
-
Εγώ πάντως δεν έχω διαπιστώσει κάτι τέτοιο στο δικό μου. Όταν έχω το τιμόνι στην ευθεία πάει εντελώς στην ευθεία. Το περίεργο είναι ότι έχω αλλάξει και ζαντολάστιχα και ωστόσο δεν έχει παρουσιάσει κάτι με την ζυγοστάθμιση ή και την ευθυγράμμιση.
Η εμπειρία μου, λέει ότι είναι λίγα τα συνεργεία που κάνουν σωστές ευθυγραμμίσεις. Την έχω πατήσει και εγώ με 'αποτυχημένες' ευθυγραμμίσεις.
Στα μόνα μέρη που κατάφερα και έκανα με τη μία σωστές ευθυγραμμίσεις είναι ένα FIT&GO στην περιοχή μου και ένα συνεργείο ελαστικών στο Περιστέρι.
-
στο περιστερι που?
αν δω και παλι τα χαλια θα παω στον πουπακη που νομιζω ειναι η κορυφη στις ευθυγραμμισεις. -
Έχεις χαμηλώσει καθόλου;
Γενικά πάντως, είναι περίεργη φάση η ευθυγράμμιση. Είτε τα μηχανήματά τους κατά 90% είναι ακαλιμπράριστα είτε αυτοί δεν ξέρουν τι τους γίνεται.
Εδώ στην Θεσσαλονίκη δεν έχω βρει ακόμα κάποιον που να είναι τέλειος, οι περισσότεροι στο στραβώνουν περισσότερο. -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Έχεις χαμηλώσει καθόλου;+ελενχο στις πιεσεις ελαστικων?
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Έχεις χαμηλώσει καθόλου;
+ελενχο στις πιεσεις ελαστικων?
...εννοείται πριν από κάθε ευθυγράμμιση!
με την μηχανή να δουλεύει και τον οδηγό μέσα κλπκλπκλπκλπ...
πράγματι. Πολύ λίγοι γνωρίζουν να κάνουν ευθυγράμμιση και τα περοσσότερα μηχανήματα είναι τελειωμένα από καιρό.
-
εννοειτε πως ειχα ελεγξει την πιεση απο το βραδυ και ηταν τζαμι και στα 4.
δεν ξερω ρε παιδια, την τελευταια φορα κλειδωσαμε τιμονι και βαλαμε και το μηχανημα στο φρενο με λυμενο χειροφρενο. το κλειδωνει στο +1 μοιρα. με το που βγαινει κατω απο το αμαξι και με οπως ηταν με τα συστηματα πανω στις ροδες. κουναει λιγο την δεξια η την αριστερη ροδα και αμεσως η ενδειξη +1 στην οθονη εκανε τα δικα της.
Παρολα αυτα το τιμονι τωρα ειναι κεντρο αλλα ξερω και εγω..εν το μεταξυ ακουστε το κορυφαιο!
το μηχανημα εδειχνε οτι τα αμορτισερ τα πισω ηταν στο κοκκινο δηλαδη εχαναν. το περιεγο δεν ειναι αυτο αλλα το οτι το αμαξι ειναι 11μηνων με 12.000χλμ... -
Η αμορτισερομετρηση δεν ειναι αξιοπιστη με απόλυτα κριτήρια, μόνο συγκριτικά μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα.
Το 307 μου με καινούρια αμορτισέρ το βγάλαν ότι θέλει πίσω (κλασσικά) αλλαγή και το 406 με τελειωμένα έλεγαν ότι είναι μια χαρά. -
Ο χρήστης koliatsos44 έγραψε:
εν το μεταξυ ακουστε το κορυφαιο!
το μηχανημα εδειχνε οτι τα αμορτισερ τα πισω ηταν στο κοκκινο δηλαδη εχαναν. το περιεγο δεν ειναι αυτο αλλα το οτι το αμαξι ειναι 11μηνων με 12.000χλμ...καλά...εγώ πλέον δεν αγχώνομαι με το αμορτισερόμετρο.Κοιτάω πώς συμπεριφέρεται στο δρόμο το αμάξι και αυτό πιστεύω ότι είναι το πραγματικό κριτήριο.Τα υπόλοιπα είναι υποκατάστατα.
Εδώ σε αμάξι 8 μηνών, μου βγάζανε ότι η ανάρτηση τα έχει ήδη φτύσει (μπρος πίσω).
Πήγα στα καπάκια σε άλλον 'αμορτισερά' και μου τα έβγαλε ΟΚ...Αν το μηχάνημα είναι ΓΤΠ*, και αμάξι 'χαρτί'/τέλειο να πας, θα στο βγάλει από μέτριο ως σκάρτο.
*Για Τον Π@υτσο
-
Ναι αλλα τωρα στο ετησιο σερβις οφειλω να του πω να κανει μια μετρηση γιατι αν οντως θελει μην με πετυχει η ληξη της εγγυησης.
Σχετικα με το τιμονι τωρα σκεφτηκα μηπως ειναι λαθος τοποθετημενο απο το εργοστασιο αλλα δεν νομιζω οτι η μετακινηση του ειναι και η πιο ευκολη δουλεια..
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Η αμορτισερομετρηση δεν ειναι αξιοπιστη με απόλυτα κριτήρια, μόνο συγκριτικά μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα.
Το 307 μου με καινούρια αμορτισέρ το βγάλαν ότι θέλει πίσω (κλασσικά) αλλαγή και το 406 με τελειωμένα έλεγαν ότι είναι μια χαρά.εγώ δεν εμπιστεύομαι αμορτισερομετρήσεις... έχω τα χέρια μου, την μέση μου και το κεφάλι μου να κάνει την δουλειά!
πλάκα πλάκα, δεν έχω δει ποτέ και σωστό αποτέλεσμα, ειδικά σε παλιά που τα βγάζουν όλα φίνα!
γύρω στα 35χιλ.χλμ. τους δίνω και μετά αλλαγή (ίσως σε κάποια άλλη χώρα με άλλους δρόμους να αντέχουν περισσότερο!) -
Ο χρήστης koliatsos44 έγραψε:
Ναι αλλα τωρα στο ετησιο σερβις οφειλω να του πω να κανει μια μετρηση γιατι αν οντως θελει μην με πετυχει η ληξη της εγγυησης.Σχετικα με το τιμονι τωρα σκεφτηκα μηπως ειναι λαθος τοποθετημενο απο το εργοστασιο αλλα δεν νομιζω οτι η μετακινηση του ειναι και η πιο ευκολη δουλεια..
βγάζεις και βάζεις την στεφάνη σε άλλο δόντι... και έρχεται στα ίσια του αν όλα τα άλλα από κάτω είναι σωστά!
-
Ο χρήστης koliatsos44 έγραψε:
Ναι αλλα τωρα στο ετησιο σερβις οφειλω να του πω να κανει μια μετρηση γιατι αν οντως θελει μην με πετυχει η ληξη της εγγυησης.Σχετικα με το τιμονι τωρα σκεφτηκα μηπως ειναι λαθος τοποθετημενο απο το εργοστασιο αλλα δεν νομιζω οτι η μετακινηση του ειναι και η πιο ευκολη δουλεια..
Αμορτισερ σε εγγυηση δυσκολο φίλε, εκτός αν έχεις πολύ λίγα χλμ. Και πάλι...
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Ναι αλλα τωρα στο ετησιο σερβις οφειλω να του πω να κανει μια μετρηση γιατι αν οντως θελει μην με πετυχει η ληξη της εγγυησης.
Σχετικα με το τιμονι τωρα σκεφτηκα μηπως ειναι λαθος τοποθετημενο απο το εργοστασιο αλλα δεν νομιζω οτι η μετακινηση του ειναι και η πιο ευκολη δουλεια..
βγάζεις και βάζεις την στεφάνη σε άλλο δόντι... και έρχεται στα ίσια του αν όλα τα άλλα από κάτω είναι σωστά!
δεν παιζουν ρολο οι αεροσακοι, δηλαδη ειναι απλη δουλεια η θελει αντιπροσωπεια?
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ναι αλλα τωρα στο ετησιο σερβις οφειλω να του πω να κανει μια μετρηση γιατι αν οντως θελει μην με πετυχει η ληξη της εγγυησης.
Σχετικα με το τιμονι τωρα σκεφτηκα μηπως ειναι λαθος τοποθετημενο απο το εργοστασιο αλλα δεν νομιζω οτι η μετακινηση του ειναι και η πιο ευκολη δουλεια..
Αμορτισερ σε εγγυηση δυσκολο φίλε, εκτός αν έχεις πολύ λίγα χλμ. Και πάλι...
Φιλε κωστα δηλαδη ειναι τοσο συχνο ωστε να χαλανε τα εργοστασιακα αμορτισερ με 12.000χλμ??
δεν εχω πειραξει στο αμαξι το παραμικρο -
(Κωνσταντίνος)
Όχι, ειδικά στα πεζό. Εσύ το νιώθεις το αμάξι βάρκα-γυαλό; Θα στο ξαναπώ, η αμορτισερομέτρηση δεν λέει τίποτα απολύτως από μόνη της... Ειδικά τα πίσω τα βγάζει πανεύκολα off επειδή στην δοκιμή κατά 99% ο πίσω άξονας είναι χωρίς φορτίο.
Ένα να χαλάσει λόγω αστοχίας, πιθανό. Και τα 4; Χλωμό ως άσπρο.
-
Κωνσταντινε..
γαι τα 2 πισω μου ειπε μονο, απλα εγω ειπα οτι στο σερβις θα ζητησω να μου τα μετρησουν. και οντως μου πουν οτι δεν ειναι οκ τοτε βλεπουμε..Παρολα αυτα συμφωνω μαζι σου οτι δεν μπορεις να ''μετρησεις'' χωρις σφαλματα τον πισω αξονα-αμορτισερ.
-
Σε παλιό αυτοκίνητο άνετα αλλάζεις μερικά δόντια για να σου κάτσει ίσια το τιμόνι. Σε καινούργια όμως καλύτερα να το αποφύγεις γιατί θα μπερδευτεί ο αισθητήρας θέσης τιμονιού που στέλνει μηνύματα στον εγκέφαλο που ελέγχει το ESP.
περιεργο τιμονι??