-
για σας φίλοι μου.θα ήθελα να μου απαντήσει κάποιος στο εξής. εχω βάλει στην 316 ε30 2λιτρο μοτερ.το 2λιτρο φορούσε διαφορικό 4.10. το δικό μου είναι 3.91. μπορεί καποιος να μου πει ποιο είναι κοντύτερο και αν πρέπει να το αλλάξω.να σημειώσω οτι έχω και τα 2 διαφορικά.
ευχαριστώ. -
για σας φίλοι μου.θα ήθελα να μου απαντήσει κάποιος στο εξής. εχω βάλει στην 316 ε30 2λιτρο μοτερ.το 2λιτρο φορούσε διαφορικό 4.10. το δικό μου είναι 3.91. μπορεί καποιος να μου πει ποιο είναι κοντύτερο και αν πρέπει να το αλλάξω.να σημειώσω οτι έχω και τα 2 διαφορικά.
ευχαριστώ. -
για σας φίλοι μου.θα ήθελα να μου απαντήσει κάποιος στο εξής. εχω βάλει στην 316 ε30 2λιτρο μοτερ.το 2λιτρο φορούσε διαφορικό 4.10. το δικό μου είναι 3.91. μπορεί καποιος να μου πει ποιο είναι κοντύτερο και αν πρέπει να το αλλάξω.να σημειώσω οτι έχω και τα 2 διαφορικά.
ευχαριστώ. -
Ο χρήστης Georgee3075 έγραψε:
για σας φίλοι μου.θα ήθελα να μου απαντήσει κάποιος στο εξής. εχω βάλει στην 316 ε30 2λιτρο μοτερ.το 2λιτρο φορούσε διαφορικό 4.10. το δικό μου είναι 3.91. μπορεί καποιος να μου πει ποιο είναι κοντύτερο και αν πρέπει να το αλλάξω.να σημειώσω οτι έχω και τα 2 διαφορικά.
ευχαριστώ.Το κ/π εννοείς κ όχι το διαφορικό. Από τα 2, το 4.1 είναι κοντύτερο.
-
οφείλω να πώ ότι δεν ξέρω τι είναι το κ/π. εννοώ αυτό που βρίσκεται ανάμεσα στα ιμιαξόνια στον πίσω άξονα και το οποίο το ξέρω ως διαφορικό (differential) αν εννοείς αυτό μιλάμε για το ίδιο πράγμα και σε ευχαριστώ πολύ.
-
Μάλλον εννοεί κορώνα και πινιόν. Πρόκειται για δύο γρανάζια τα οποία εμπλέκονται μεταξύ τους. Ο λόγος των δοντιών τους είναι η σχέση του διαφορικού, το 4,10 (θα μπορούσε να προκύψει από λόγο δοντιών 41/10). Όσο πιο μεγάλος ο λόγος τόσο πιο κοντό το διαφορικό, τόσο καλύτερες επιταχύνσεις αλλά και μικρότερη τελική ανά σχέση.
Έχω την εντύπωση ότι σαν όρος το κ/π χρησιμοποιείται περισσότερο σε προσθιοκίνητα αυτοκίνητα. -
Η διαφορά στην επιτάχυνση είναι αισθητή αλλά όχι μεγάλη.
Στα 100 χαω θα έχεις περίπου 5 χαω διαφορά με τα δύο διαφορικά.
(5 χαω λιγότερα με το 4,10) -
Έχεις 2 διαφορετικά καβούκια δλδ? (το κάθε ένα με δικό του διαφορικό κ κ/π?). Αν ναι, εγώ θα έβαζα το πιο κοντό. Τα 2 διαφορικά είναι ίδια όμως? Ανοιχτά? Μπλοκέ?
-
Για να καταλάβεις καλήτερα έχω φέρει απο Γερμανία 1 e30 320i και έχω βάλει τα πάντα απο την 320i στην δική μου 316 εκτός απο το διαφορικό. Η 320i φορούσε διαφορικό 4.10 ενώ η 316 η δική μου φοράει 3.91. Δηλαδή αν και μικρότερη η 316 και με σαφώς μικρότερη ιπποδύναμη(40 ps λιγότερα) έχει μακρύτερο διαφορικό.Ισως γιατί ώς 316 είχε 4σάρι σασμάν.Τελικά αξίζει να βάλω το 4.10 ή να το αφήσω με το 3.91;και κάτι ακόμα . Με ποιο απο τα 2 διαφορικά θα έχω μικρότερη κατανάλωση;
-
Λοιπόν κάθε 'καβούκι' από τα 2 που έχεις περιέχει μέσα το διαφορικό, την κορώνα και το πηνίο. Αυτό που έχουν διαφορετικό οπότε στάνταρ είναι τα δύο κ/π. Το θέμα είναι κ τι είναι τα 2 διαφορικά (ελεύθερα ή μπλοκέ). Του 316 λογικά θα είναι ελεύθερο, οπότε στη θέση σου θα έβαζα του 320 που είναι λίγο πιο κοντό (αφού κ η αλλαγή είναι εύκολη μιας κ είναι κομπλέ) μπας κ του 320 είναι κ μπλοκέ. οκ τώρα?
Για την κατανάλωση δεν θα έχεις τρελή διαφορά έως καθόλου θα έλεγα. Το θέμα είναι πως οδηγείς. Ορισμένοι μάλιστα έχουν πει ότι βλέπουν μικρότερη κατανάλωση με το κοντό γιατί αλλάζουν γρήγορα ταχύτητες.
-
θα βάλω το 4.10 απο το 320i. Σας ευχαριστώ πολύ φίλοι μου.
bmw e30 διαφορικό