-
geia xara se olous paideia k xronia polla!!! me endiaferoun oi agones gp. (agones autokinhtou pou diexagontai se kartodromeia) san autous stis afidnes, oi opoioi exoun egkrish ethea. prospathisa na vro egkuklio k kanonismous apo to site ths ethea, alla tipota... tha ithela na matho texnikous kanonismous ana katigoria. help!!!!
Tα greeklish απαγορευονται στο φορουμ,γραφε με ελληνικους χαρακτηρες[mod]
-
geia xara se olous paideia k xronia polla!!! me endiaferoun oi agones gp. (agones autokinhtou pou diexagontai se kartodromeia) san autous stis afidnes, oi opoioi exoun egkrish ethea. prospathisa na vro egkuklio k kanonismous apo to site ths ethea, alla tipota... tha ithela na matho texnikous kanonismous ana katigoria. help!!!!
Tα greeklish απαγορευονται στο φορουμ,γραφε με ελληνικους χαρακτηρες[mod]
-
geia xara se olous paideia k xronia polla!!! me endiaferoun oi agones gp. (agones autokinhtou pou diexagontai se kartodromeia) san autous stis afidnes, oi opoioi exoun egkrish ethea. prospathisa na vro egkuklio k kanonismous apo to site ths ethea, alla tipota... tha ithela na matho texnikous kanonismous ana katigoria. help!!!!
Tα greeklish απαγορευονται στο φορουμ,γραφε με ελληνικους χαρακτηρες[mod]
-
Τι τεχνικούς κανονισμούς να βρεις;
Ο καθένας εκεί μπαίνει και τρέχει με ότι έχει...
Στοιχειώδεις κανόνες ασφαλείας και σχεδόν κανένας τεχνικός περιορισμός....
-
Κράνος, ζώνη και έφυγες.
Δεν πρέπει να υπάρχει κάποιος ειδικός κανονισμός για μπάρες καθίσματα και τέτοια.
Πληροφορίες… Start line http://startline.gr/portal/index.php?cPath=91_95 -
Δες και εδώ:
-
Πλημμύραααααααααααααααααααααααααααααααααααα
-
ξυπνήστε γιατί ο κόσμος δεν θελει φρου φρού και άλλους εραστές
θέλει αγώνες, θέλει να τρέξει και θα τρέξει βλέπε gtcc attc και άλλα
υπάρχουν όσο και αν δεν σας (μας) αρέσει σε αυτές τις διοργανώσεις (gtcc attc)
αυτοκίνητα που δεν βλέπουμε κάθε μέρα
(106 2.0,civic 2.0,ax τέρατα με σειριακά κτλ)
ξεκίνησε απο αλλού
και έρχεται με όσα και εδώ
αν τα λεφτά και η όρεξη αυτών και τόσων άλλων παιδιών ήταν
στους ελληνικούς αγώνες φανταστήτε τι θα είχε γίνει...
καλή συνέχεια στο μοναχικό σας δρόμο!!!!1
-
malista..... sas eyxaristo polu paidia , alla exo na kano mia erotish, pio eidiki, kathara texnikh k sukgekrimenh gia to thema paidies k kanonismoi.. :hmmm: ... epidei eimai apo eparxeia k sumetexo se tetoiou eidous agones, exontas arketa kala apotelesmata... epeita apo arketes diamaxes k amfisvithseis. loipon: erwthma prwto: to tetrapetaloudo, thewreite uperkivismos??????? (diladi, automatos na pas mia katigoria pano ap oti dilwneis?) erwtish deuterh: ena autokinhto me allo moter apo mama, eisagwghs, k spanio, ftiagmeno toumpano, strofarontas kofth stis 11500 strofes me seiriako sasman, elafrvmeno apo kathe pleura, se epikinduno vathmo.
sorry, katatagetai sthn idia katigoria, ef oson dilwnei 1600 k den elegxetai apo pouthena me ena mama rallye h saxo??? apanthste mou sas parakalw..
Tα greeklish απαγορευονται στο φορουμ,γραφε με ελληνικους χαρακτηρες[mod] -
malista..... sas eyxaristo polu paidia , alla exo na kano mia erotish, pio eidiki, kathara texnikh k sukgekrimenh gia to thema paidies k kanonismoi.. :hmmm: ... epidei eimai apo eparxeia k sumetexo se tetoiou eidous agones, exontas arketa kala apotelesmata... epeita apo arketes diamaxes k amfisvithseis. loipon: erwthma prwto: to tetrapetaloudo, thewreite uperkivismos??????? (diladi, automatos na pas mia katigoria pano ap oti dilwneis?) erwtish deuterh: ena autokinhto me allo moter apo mama, eisagwghs, k spanio, ftiagmeno toumpano, strofarontas kofth stis 11500 strofes me seiriako sasman, elafrvmeno apo kathe pleura, se epikinduno vathmo.
sorry, katatagetai sthn idia katigoria, ef oson dilwnei 1600 k den elegxetai apo pouthena me ena mama rallye h saxo??? apanthste mou sas parakalw.. -
Φίλε μου δεν υπάρχει κανείς κανονισμός από την ΕΘΕΑ για τέτοιους αγώνες (παιδείες) πλην της δεξιοτεχνίας και των 4χ4 .
Η μόνη λέσχη που θέσπισε ένα τυπικό κανονισμό και τον δημοσίευσε ήταν το psclub σε συνδυασμό με τα άλλα clubs όταν ξεκίνησαν το gtcc , από κει και πέρα δεν έχω δει κάπου αλλού κάτι ΓΡΑΜΜΕΝΟ αλλά κυρίως αιωρούνται κάποιοι τυπικοί κανόνες οπως πχ οτι τα ημισλίκ ελαστικά μονο τρέχουν ή οτι τα turbo και τα τετραπετάλουδα πανε μια κατηγορία πανω..
Οσο για το θέμα ελέγχου ούτε λόγος, όλα βασίζονται στην καλοσύνη μεταξύ των αγωνίζομενων (οπου υπάρχει) , οταν βλεπεις να τρεχουν στα 1400 αυτοκίνητα που σίγουρα ειναι 1600 κτλ..Τωρα στην περίπτωσή σου, επειδη κατα κύριο λόγο οι λέσχες που κάνουν τέτοιους αγώνες είναι ιδιωτικές (εταιρείες) αρα και όσοι τρέχουμε ήμαστε πελάτες, κι επειδή οι κανόνες είναι αιωρούμενοι και εφόσον δεν ισχύουν ΓΡΑΠΤΟΙ κανόνες, ο επιμένων νικά.. οποτε ζητάς εσυ σε ποια κατηγορία θέλεις να τρέχεις μεχρι να δικαιωθείς εφόσον δεν στο αποδικνύουν βάση κάποιου κανονισμού οτι τρέχεις αλλου λόγω εισαγωγής..
Ισως ετσι αναγκαστουν να φτιάξουν ένα ενιαίο κανονισμό να μπουνε κι αλλοι νέοι στο παιχνίδι σωστα και με κανόνες και να μην ειναι τα GP μόνο αρπαχτες ..
-
an θες ψαξε στο σαιτ toy time attack ελλαδος ή αγγλιας μαλλον ιδια ειναι.
αυτων οι κανονισμοι ειναι ο γενικος μπουσουλας που εχει αντιγραφει αφου ειναι οτι πιο εγκυρο σα διοργανωτηςβεβαια ελλαδα θα ακουσεις πολλους να κοροιδευουν αφου τα time attack αγγλιας και ευρωπης ειναι ποταπες διοργανωσεις μπροστα στους ελληνικους αγωνες και το κολοσσο της ΕΘΕΑ...
και οπως θα διαβασεις στους κανονισμους αυτους τα πραματα ειναι πολυ φλου γενικα οσον αφορα αυτο που ρωτας.
απλα απο οσο θυμαμαι μετα απο ενα σημειο εχουν δυο κατηγοριες τη προ που επιτρεπονται τα παντα και μια πιο νορμαλ για φυσιολογικες καταστασεις...το θεμα ειναι ομως οτι σε τετοιες διοργανωσεις δε πας να διακριθεις. πας να συμμετασχεις...
αν σου κολλησει το μικροβιο της νικης απλα πρεπει να σκασεις ΤΑ ΛΕΦΤΑ οπως ακριβως και στους κανονικους αγωνες...ουσιαστικα τα gtccc-ta Κλπ ειναι μικρογραφιες των ελληνικων αγωνων απλα δεν εχει προλαβει ακομα να τα διαβρωσει η ελπα...
-
Κανονισμός του Τime Attack of Patras(T.A.P.) του 2009
και μάλλον ο ίδιος θα είναι και το 2010, με πέντε(5)αγώνες όπως το 2009.ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ
Ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Πατρών με την έγκριση της ΕΘ.Ε.Α. - Ε.Λ.Π.Α. διοργανώνει ατομική χρονομέτρηση(παιδιές αυτοκινήτων) με την ονομασία T.A.P.(time attack Patras) 2009 στην πίστα ΚΑΡΤΜΑΝΙΑ στα Βραχνέικα Πατρών.
Ο εκδήλωση θα διεξαχθεί σύμφωνα με τις διατάξεις
α. Του Διεθνούς Αθλητικού Κώδικα (ΔΑΚ) και των παραρτημάτων του.
β. Του Εθνικού Αθλητικού Κανονισμού (ΕΑΚ) και των παραρτημάτων του.
γ. Του παρόντος κανονισμού και των παραρτημάτων του.ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Έναρξη εγγραφών: ................................Λήξη εγγραφών: ......................................
Έλεγχος εξακρίβωσης: .......................................Έναρξη Παιδιάς: ........................................
Δημοσίευση αποτελεσμάτων: .......
Απονομή Επάθλων: ........Γραμματεία εκδήλωσης: .....ο
Πίνακας ανακοινώσεων: .
ΑΡΘΡΟ 1: ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
1.1 Όνομα Παιδιάς: T.A.G. (Time Attack Greece)ατομική χρονομέτρηση.
1.2 Περιγραφή Παιδιάς:
Τα αυτοκίνητα που θα συμμετέχουν θα είναι χωρισμένα σε Κατηγορίες. Οι συμμετέχοντες θα διαγωνίζονται στην Κατηγορία που ανήκουν ανά δυάδες.
Κάθε αυτοκίνητο θα εκτελεί ένα (2) ελεύθερους και τέσσερεις (4) χρονομετρημένους γύρους εκ των οποίων θα προσμετρά ο συνολικός χρόνος και θα λαμβάνεται υπ' όψη για την Κατηγορία στην οποία διαγωνίζεται. Η Εκκίνηση δίδεται εν κινή¬σει (Flying) με την συμπλήρωση του αναγνωριστικού γύρου στη γραμμή χρονομέτρησης.Για λόγους ασφαλείας τα αυτοκίνητα θα έχουν διαφορά μεταξύ τους, ενώ δεν επιτρέπεται η προσπέραση.
1.3 Κατηγορίες:
A. έως 1150cc
B. Από 1151 cc έως 1.400cc / έως1150cc με Turbo
C. Από 1401 cc έως 1.600cc / έως1400cc με Turbo
D. Από 1601 cc έως 1800cc / έως 1600cc με Turbo
E. Από 1801 cc έως 2000cc / έως 1800cc με Turbo
F. Από 2000cc έως 3000cc / έως 2.000cc με Turbo
G. Πάνω από 3.000 cc / πάνω από 2.001 cc με Turbo
S. (Sport) Αγωνιστικά και οχήματα που δεν ανήκουν στις υπόλοιπες κατηγορίεςΠαρατηρήσεις
1.3.1 Αυτοκίνητα με 4κίνηση (4x4) ανεβαίνουν αυτομάτως μία κατηγορία από την κατηγορία που ανήκουν.
1.3.2 Στην Κατηγορία S κατατάσσονται όσα αυτοκίνητα δεν ανήκουν στις υπόλοιπες κατηγορίες,τα αυτοκίνητα που δεν έχουν ελαστικά χρήσης δρόμου (βλέπε 1.6) καθώς και τα αγωνιστικά αυτοκίνητα που διαθέτουν Δελτίο Τεχνικής Ταυτότητας.
1.3.3 Αυτοκίνητα με κινητήρα περιστροφικό(Wankel-Rotary)διπλασιάζονται τα κυβικά της άδειας κυκλοφορίας του πχ 1300ccΧ2=2600cc.
1.4 Συμμετοχές
Η Οργανωτική επιτροπή έχει το δικαίωμα να μη δεχθεί περισσότερες από 100 συμμέτοχες και λιγότερες από 20.
1.5 Γενικές Διατάξεις
Η εκδήλωση απευθύνεται σε κατόχους αυτοκινήτων , οι οποίοι διαθέτουν δίπλωμα οδήγησης και άδεια κυκλοφορίας, ανεξάρτητα από το είδος αριθμού κυκλοφορίας που μπορεί να διαθέτουν.
1.6 Ελαστικά
Τα αυτοκίνητα επιτρέπεται να διαθέτουν μόνο ελαστικά χρήσης δρόμου. Όσα αυτοκίνητα δεν έχουν ελαστικά χρήσης δρόμου, μπορούν να συμμετέχουν στην κατηγορία S (Sport) ανεξάρτητα αν διαθέτουν κλωβό ασφαλείας(roll-cage).
ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ
Ελαστικά δρόμου θεωρούνται όσα ελαστικά δεν αναφέρουν οτιδήποτε για αγωνιστική χρήση δηλ.FOR COMPETITION USE η οτιδήποτε σχετικό.
1.7 Εξωτερική Εμφάνιση Οχημάτων
Δεν επιτρέπεται να έχουν αφαιρεθεί κύρια εξαρτήματα από το εξωτερικό του αυτοκινήτου όπως προφυλακτήρες, καπό πόρτες κλπ. για λόγους ασφαλείας. Σε περίπτωση που κατά τον έλεγχο διαπιστωθεί έλλειψη τμήματος του οχήματος, ο διαγωνιζόμενος θα αποκλείεται.
1.8 Ημερομηνία & τόπος Διεξαγωγής της παιδιάς.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα.
ΑΡΘΡΟ 2: ΔΙΚΑΙΟΥΜΕΝΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
2.1. Γίνεται δεκτό κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο, και κατέχει έγκυρη αγω¬νιστική άδεια διαγωνιζομένου ή αγωνιζομένου κατηγορίας C, ή σχετική αγωνιστική άδεια ημέρας της ίδιας κατηγορίας, σύμφωνα με τις εγκυκλίους της ΕΘΕΑ.
2.2. Κάθε οδηγός μπορεί να συμμετέχει στην ίδια κατηγορία μόνο μία φορά.ΑΡΘΡΟ 3: ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ - ΕΓΓΡΑΦΕΣ
3.1 Όποιος επιθυμεί να συμμετέχει στην εκδήλωση οφείλει να συμπληρώσει δήλωση συμμετοχής και να την υποβάλει στη Γραμματεία της εκδήλωσης μέχρι την Παρασκευή 20 ΜΑΡΤΙΟΥ 2009 στα γραφεία της Λέσχης. Οι συμμετέχοντες μαζί με τη δήλωση, πρέπει να προσκομίσουν φωτοτυπίες του διπλώματος, την αγωνιστική άδεια (αν υπάρχει) και την άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου. Σε περίπτωση που το αυτοκίνητο, δεν είναι στο όνομα του, πρέπει να υπάρχει και σχετι¬κή εξουσιοδότηση του ιδιοκτήτη. Τα παραπάνω έγγραφα θα κρατηθούν σε φωτοαντίγραφο στην γραμματεία της Παιδιάς.
3.2 Μετά την υποβολή της δήλωσης δεν επιτρέπεται η τροποποίηση της, εκτός από τις περιπτώσεις που αυτό προβλέπεται από τον κανονισμό της παιδιάς. Ο διαγωνιζόμενος μπορεί όμως να αντικαταστήσει το αυτοκίνητο που δήλωσε με άλλο της ίδιας κατηγορίας μέχρι τον έλεγχο εξακρίβωσης.
Εάν κατά τον έλεγχο εξακρίβωσης ένα αυτοκίνητο δεν ανταποκρίνεται στην κατηγορία που έχει εγγραφεί, το αυτοκίνη¬το αυτό μπορεί μετά από πρόταση του τεχνικού εφόρου και απόφαση του αγωνοδίκη, να μεταφερθεί στην κατηγορία που ανταποκρίνεται ή να μην γίνει αποδεκτό.
3.3 Η Οργανωτική επιτροπή έχει το δικαίωμα, με τη σύμφωνη γνώμη της ΕθΕΑ, να αρνηθεί την εγγραφή οποιουδήποτε διαγωνιζόμενου ή οδηγού χωρίς να είναι υποχρεωμένη να αιτιολογήσει τους λόγους άρνησης. Η απόρριψη πρέπει να γνω¬στοποιηθεί στον ενδιαφερόμενο το αργότερο 24 ώρες μετά το κλείσιμο των εγγραφών.
3.4 Η υπογραφή της δήλωσης συμμετοχής σημαίνει αυτόματα ότι ο συμμετέχων και/ή ο οδηγός αποδέχεται ανεπιφύλακτα τον κανονισμό της παιδιάς και παραδέχεται ότι οι καθιερωμένες από τον ΔΑΚ και ΕΑΚ δωσιδικίες, ισχύουν αποκλειστι¬κά για κάθε θέμα που αφορά την παιδιά.
ΑΡΘΡΟ 4: ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ - ΑΣΦΑΛΙΣΗ
4.1. Το παράβολο συμμετοχής ορίζεται σε 40 ευρώ συν 25 ευρώ για την αγωνιστική άδεια ημέρας (εφόσον δεν υπάρχει ετήσια). Η δήλωση συμμετοχής δεν γίνεται δεκτή αν δεν συνοδεύεται από το παράβολο συμμετοχής, την άδεια κυκλοφορίας του οχήματος, την άδεια οδήγησης του οδηγού,ή τον αριθμό αγωνιστικής αδείας και τον αριθμό αγωνιστικής πινακίδας της ΕΘΕΑ θεωρημένα για το τρέχον έτος.
4.2 Στο παράβολο συμμετοχής περιλαμβάνεται και ασφάλιση του διαγωνιζόμενου που καλύπτει αστική ευθύνη προς τρί¬τους. Η ασφάλιση αυτή ισχύει σε όλη τη διάρκεια τα εκδήλωσης από τη στιγμή της εκκίνησης τους και παύει να ισχύ¬ει με τη λήξη της προθεσμίας υποβολής ένστασης ή διαφορετικά από τη στιγμή εγκατάλειψης της παιδιάς ή του απο¬κλεισμού από αυτήν.
4.3 Τα παράβολα συμμετοχής επιστρέφονται στις εξής περιπτώσεις
Α. Εάν η δήλωση συμμετοχής δεν γίνει δεκτή και
Β. Εάν η εκδήλωση ματαιωθεί.
ΑΡΘΡΟ 5: ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ
5.1 Για την ασφάλεια τους οι συμμετέχοντες πρέπει υποχρεωτικά να φέρουν προστατευτικό κράνος. Ακόμη πρέπει υποχρεωτικά να είναι δεμένοι με ζώνη ασφαλείας 3 τουλάχιστον σημείων και να διαθέτουν πυροσβεστήρα ενός (1) κιλού τοπο¬θετημένο σταθερά στο εσωτερικό του αυτοκινήτου και να είναι εύκολα προσβάσιμος από τον οδηγό. Μέσα στο αυτο¬κίνητο απαγορεύεται να υπάρχουν ελεύθερα αντικείμενα ή εργαλεία. Σε περίπτωση μη τήρησης των παραπάνω δεν θα επιτρέπεται η εκκίνηση.
Συνιστάται η τοποθέτηση κλωβών ασφαλείας (roll bars) σε όλα τα διαγωνιζόμενα αυτοκίνητα. Όσα από τα συμμετέχοντα αυτοκίνητα είναι ανοιχτού τύπου (cabrio) θα πρέπει υποχρεωτικά η οροφή (υφασμάτινη ή μεταλλική) να είναι κλειστή. Σε όλη την διάρκεια τα παιδιάς θα βρίσκονται στο χώρο ασθενοφόρο, πυροσβεστικό όχημα και γιατρός.
ΑΡΘΡΟ 6: ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙΣ
6.1 Για λόγους ασφαλείας, σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται η προσπέραση κατά την ώρα τα παιδιάς. Σε περίπτωση που ένας διαγωνιζόμενος πλησιάσει προπορευόμενο όχημα και κινείται πιο γρήγορα από αυτό, τότε και μόνο μετά από ένδειξη μπλε σημαίας από τον αλυτάρχη, ο διαγωνιζόμενος που θα εμποδίζεται, θα βγαίνει στον χώρο των pits όπου
θα ξανά πραγματοποιήσει την προσπάθεια του από την αρχή. Ο πιο αργός διαγωνιζόμενος θα συνεχίζει κανονικά την προσπάθεια του.ΑΡΘΡΟ 7: ΠΟΙΝΕΣ
7.1 Σε περίπτωση που διακοπεί ο αγώνας (κόκκινη σημαία) για λόγους ασφαλείας (κατάσταση πίστας) εξαιτίας κάποιου δια¬γωνιζόμενου (οδηγικό λάθος κλπ.), τότε ο διαγωνιζόμενος που δεν ευθύνεται, μπορεί να ξεκινήσει ξανά την προσπάθεια του από την αρχή .
Επίσης, ποινή 5' δευτερολέπτων επι¬φέρει επαφή επιβεβαιωμένη από αρμόδιο κριτή των πρόσθετων εμποδίων (κορύνες) που έχουν τοποθετηθεί από την οργάνωση.
ΑΡΘΡΟ 8: ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙΣ
8.1 Σε καμία περίπτωση αυτοκίνητο που έχει εκκινήσει από την έξοδο των pits δεν επιτρέπεται κατά την διάρκεια της προσπάθειας του (συμπεριλαμβανομένου και το γύρου Warm-up) να επιστρέψει στα pits, παρά μόνο μετά από ένδειξη του αλυτάρχη (άρθρο 6). Αν κάποιος διαγωνιζόμενος επιστρέψει στα pits από λάθος ή από τεχνικό πρόβλημα, αποκλείεται από την παιδιά.
ΑΡΘΡΟ 9: ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ - ΕΦΕΣΕΙΣ
9.1 Οι ενστάσεις υποβάλλονται ως εξής:
Α. Σχετικά με αντικανονική εγγραφή ή με τον έλεγχο εξακρίβωσης ως 30 λεπτά μετά το τέλος του ελέγχου εξακρίβωσης.
Β. Σχετικά με τεχνικά θέματα μέσα σε 15 λεπτά από τον τερματισμό του τελευταίου αυτοκινήτου.
Γ. Σχετικά με τα προσωρινά αποτελέσματα της τελικής κατάταξης, μέσα σε 20 λεπτά από την ανάρτηση τους.
Δ. Κατά τη χρονομέτρηση δεν χωράει καμία ένσταση.
9.2. Οι ενστάσεις υποβάλλονται εγγράφως στον Αλυτάρχη, στο βοηθό του ή αν λείπουν σε ένα από τους Αγωνοδίκες και πρέπει να συνοδεύεται από το σχετικό παράβολο που είναι ίσο με το ποσό της συμμετοχής. Το παράβολο επιστρέφεται εφόσον η ένσταση γίνει δεκτή.
Σε περίπτωση υποβολής ένστασης ο διαγωνιζόμενος κατά του οποίου έγινε η ένσταση, θέτει στη διάθεση των αγωνοδικών το αυτοκίνητο του χωρίς καμία επιφύλαξη και συμμορφώνεται με τις υποδείξεις τους. Κάθε παράβαση επιφέρει τον αποκλεισμό του από την εκδήλωση και αναφορά στην ΕΘΕΑ.
Η ένσταση που γίνεται για τεχνικά θέματα πρέπει να αφορά απόλυτος συγκεκριμένα σημεία του αυτοκινήτου και ο ενιστάμενος οφείλει να καταθέσει στον Αλυτάρχη συμπληρωματικά ποσά δαπανών αποσυναρμολόγησης που απαιτούνται σύμφωνα με την εγκύκλιο της ΕΘΕΑ. Σχετικά με το ποσό που απαιτείται για εξαρτήματα που δεν αναφέρονται στη σχε¬τική εγκύκλιο της ΕΘΕΑ αποφασίζουν οι Αγωνοδίκες (βλέπε σχετική εγκύκλιο της ΕΘΕΑ).
Τα έξοδα για την αποσυναρμολόγηση και συναρμολόγηση του αυτοκινήτου καθώς και τα έξοδα μεταφοράς του αυτο¬κινήτου επιβαρύνουν τον ενιστάμενο αν η ένσταση δεν γίνει δεκτή και τον διαγωνιζόμενο κατά του οποίου έγινε η ένσταση αν αυτή γίνει δεκτή. Αν η ένσταση δεν γίνει δεκτή και τα έξοδα για τις εργασίες και τη μεταφορά του αυτοκι¬νήτου είναι μεγαλύτερα από το ποσόν που έχει κατατεθεί η διαφορά θα επιβαρύνει τον ενιστάμενο. Σε αντίθετη περί¬πτωση αν τα έξοδα είναι λιγότερα θα του επιστραφεί η διαφορά.
9.3 Οι συμμετέχοντες έχουν το δικαίωμα της έφεσης που υποβάλλεται σύμφωνα με τα όσα ορίζει ο ΕΑΚ (άρθρο 181 και επόμενα) και πρέπει να συνοδεύεται από το τριπλάσιο της συμμετοχής.
Για ότι δεν προβλέπεται στον παρόντα κανονισμό θα ισχύουν οι διατάξει του ΕΑΚ (άρθρο 171 κλπ).
ΑΡΘΡΟ 10: ΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ
Τα αποτελέσματα θα ανακοινώνονται στο χώρο τα εκδήλωσης, εντός (30) τριάντα λεπτών μετά τη λήξη της εκδήλωσης και θα αναρτώνται στον Επίσημο Πίνακα ανακοινώσεων.
ΑΡΘΡΟ 11: ΕΠΑΘΛΑ
Απονέμονται έπαθλα στους 3 πρώτους κάθε κατηγορίας εφόσον περάσουν τεχνικό έλεγχο τουλάχιστον 5 αυτοκίνητα ανά κατη¬γορία. Σε αντίθετη περίπτωση στα 4 αυτοκίνητα παίρνουν έπαθλο οι 2 πρώτοι και τέλος, στα 3 αυτοκίνητα μόνο ο πρώτος.
Σε περίπτωση δύο η μιας συμμετοχής σε μία κατηγορία αυτομάτως η κατηγορία συμπτύσσετε στην επόμενη μεγαλύτερη.ΑΡΘΡΟ 12: ΑΠΟΝΟΜΗ
Η απονομή των Επάθλων θα γίνεται μετά το τέλος της εκδήλωσης.
ΑΡΘΡΟ 13: ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
13.1 Σε κάθε παιδιά, συντάσσονται 2 πίνακες γενικής κατάταξης.Η μία αφορά τις κατηγορίες απο Α εώς και Ε και η άλλη τις κατηγορίες απο F εώς και S. Ελέγχεται αν ο αριθμός των εκκινησάντων ήταν ίσος ή μεγαλύτερος από 8, και απονέμονται οι πιο κάτω βαθμοί:
0 πρώτος 20 Βαθμ.
0 δεύτερος 17 Βαθμ
0 τρίτος 15 Βαθμ
0 τέταρτος 13 Βαθμ
0 πέμπτος 11 Βαθμ
0 έκτος 9 Βαθμ
0 έβδομος 7 Βαθμ
0 όγδοος 5 Βαθμ
0 ένατος 3 Βαθμ
0 δέκατος 1 ΒαθμΑπο αυτές τις κατατάξεις θα βγούν η τελικές βαθμολογίες του κυπέλλου TAG στο τέλος της χρονιάς.
13.2 Επίλυση Ισοβαθμιών
Για την επίλυση ισοβαθμιών που προκύπτουν στο τέλος της βαθμολογίας για την απονομή των τίτλων (όταν έχει ολο¬κληρωθεί το πρόγραμμα των παιδιών του έτους) εφαρμόζεται η αρχή της επίλυσης της ισοβαθμίας με την πρόκριση του ισοβαθμούντων που διαθέτει τις περισσότερες καλύτερες Θέσεις. Δηλαδή, ελέγχονται πόσες πρώτες Θέσεις έχει, πόσες δεύτερες κλπ, μέχρι ότου επιλυθεί η ισοβαθμία. Εάν η ισοβαθμία συνεχίζεται τότε οι ισοβαθμούντες παίρνουν την ίδια θέση στον πίνακα κατάταξης, ο δε επόμενος παίρνει την μεθεπόμενη.
13.3 Ένας διαγωνιζόμενος μπορεί κατά τη διάρκεια του έτους να αλλάξει κατηγορία, οπότε το όνομα του θα αναφερθεί στους αντίστοιχους πίνακες βαθμολογίας της κατηγορίας στην οποία συμμετείχε κατά την διάρκεια του έτους και για τις αντίστοιχες παιδιές.
13.4 Κάτοχος κάθε τίτλου στο τέλος της περιόδου των παιδιών είναι αυτός που συγκεντρώνει το μεγαλύτερο σύνολο των βαθμών.Εκ μέρους της Οργανωτικής Επιτροπής,
-
ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ. Κ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ. ΑΝ Κ ΤΑ ΕΧΩ ΔΕΙ Κ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ. Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΥ ΞΑΝΑ, ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΕΙΣ. ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ, ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝ, 1600ΚΥΒΙΚΩΝ, ΠΧ, ΚΟΡΟΛΑ, ΜΕ ΑΛΛΟ ΙΑΠΩΝΙΚΟ ΜΟΤΕΡ, ΤΕΤΡΑΠΕΤΑΛΟΥΔΟ, ΠΟΥ ΣΤΡΟΦΑΡΕΙ 11500 ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΟΦΤΗ, ΧΩΡΙΣ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ , ΜΕ ΣΕΙΡΙΑΚΟ ΣΑΣΜΑΝ, ΦΡΕΝΑ, ΕΛΑΦΡΩΜΕΝΟ ΣΕ ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΒΑΘΜΟ, ΧΩΡΙΣ ΚΛΟΒΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, ΜΗ ΕΛΕΓΜΕΝΟ, ΑΠΟ ΠΟΥΘΕΝΑ Κ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ , ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΕΤΕΧΕΙ, ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΠΛΩΝ 1600 ΜΕ ΜΑΜΑ ΣΑΞΟΡΑΛΑ??? ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ, Η ΕΣΤΩ ΣΤΑ 2000??? ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΑΝΥΣΟ?? ΣΤΗΝ ΠΕΡΣΙΝΗ ΧΡΟΝΙΑ, ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΝ 30 1600 ΜΕ ΠΕΡΙΠΟΙΗΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝ Κ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΧΕΡΙΑ ΠΟΣΑ ΠΑΙΔΙΑ Κ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ, ΛΑΚΙΣΑΝΕ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ ΜΟΝΟ ΑΠΟ 30, 5 ΑΤΟΜΑ...... . Κ ΕΡΩΤΩ, ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ?? ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΝΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ Η ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΟΔΙΚΕΣ ΜΕ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΕΘΕΑ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟΛΥΤΟΣ/??
-
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΩΝΑΣ
ΕΙΝΑΙ ΑΘΛΟΠΑΙΔΙΑκαι θα σε ερωτησω κατι απλο.
στις δεξιοτεχνιες που ειναι αθλοπαιδιες επισης
εχεις δει ποτε κατι απο αυτα που αναφερεις?υ.γ απο οσο θυμαμαι αυτοκινητα με αλλο μοτερ πανε σπορ κατηγορια κατευθειαν
-
Αν ο κανονισμός που διέπει όλες αυτές τις εκδηλώσεις είναι σαν αυτόν που έβαλε παραπάνω ο koulis1, τότε ο τύπος με την 'πχ. Corolla' είναι νόμιμα εκεί που είναι: δε φοράει αγωνιστικά λάστιχα, δεν είναι αγωνιστικό (δεν έχει ΔΤΤ και δεν θα μπορούσε να έχει) οπότε γιατί να πάει στην κατηγορία S ή ακόμα και στην παραπάνω κατηγορία ?
Κλέβει εκκλησίες ? Σίγουρα... Αλλά νόμιμα. Ας ζητήσουν από την ΕΘΕΑ οι λέσχες που διοργανώνουν αυτούς τους αγώνες να υπάρξει συγκεκριμένος γενικός κανονισμός που να έχει και τεχνικούς περιορισμούς.
-
ΣΥΜΦΩΝΩ ΕΝ ΜΕΡΗ, ΑΠΛΑ, ΑΠ ΟΤΙ ΕΙΔΑ ΣΤΙΣ ΣΥΜΕΤΟΧΕΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ, ΚΟΙΤΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙ ΓΙΑ ΣΥΜΕΤΟΧΕΣ, ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ, ΕΠΕΣΕ ΤΥΧΑΙΑ ΣΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ, ΠΟΥ ΕΔΙΝΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΚΑΤΙΓΟΡΙΑ Κ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΣΕ ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ, ΕΛΕΓΕ ΡΙΤΑ ΄΄ΤΟΥΡΜΠΟ,ΤΕΤΡΑΠΕΤΑΛΟΥΔΑ Κ ΒΑΝΚΕΛ, ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ ΜΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΑΝΩ''''!!! Κ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΕΓΡΙΣΗ ΕΘΕΑ ΕΤΣΙ... ΓΙ ΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΣΕ ΠΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΤΑ ΤΕΤΡΑΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΣΤΙΣ ΕΝ ΛΟΓΟ ΑΘΛΟΠΑΙΔΙΕΣ????
-
κυριε νασο επειδη εχω δει τους κανονισμους
η λογικη τους βασιζεται κυριως στα time attack του εξωτερικου
οπου η βασικη ιδεα ειναι τρεξε με οτι εχεις...βρηκα και αυτο
http://www.timeattack.gr/portal/index.p ... 3&Itemid=8αν εμπλακει εθεα στη μεση μονο προβληματα θα δημιουργησει...
θα βγουν δυσκολοι στον ελεγχο κανονισμοι που θα απαιτουν τεχνικους ελεγχους απο εξειδικευμενα ατομααυτες οι παιδιες γινονται για να ερθουν πιο κοντα στους αγωνες παιδια ασχετοι με το αθλημα. και οντως υπαρχουν παρα πολλοι που εχουν κανει το επομενο βημα βαζοντας ενα κλουβι στο σαξοραλλο τους και τρεχοντας και σε μια αναβαση....
αν ειχαν λιγο μυαλο στη μεσογειων και στη μιχαλακοπουλου θα ηταν σε καθε αγωνα gtcc Κλπ αντιπροσωποι και γενικα ανθρωποι του χωρου που θα προσπαθουσαν να εξηγησουν 5 πραματα σε αυτα τα παιδια και να κανουν ακομα πιο ευκολη τη μεταβαση αυτη...
αλλα το κομπλεξ καποιων τους κανει να βλεπουν ανταγωνιστικα τις αθλοπαιδιες αυτου του τυπου νομιζοντας οτι κλεβουν κοσμο απο τους αγωνες αντι να καταλαβουν οτι ουσιαστικα αποτελουν το πρωτο βημα για ενα ερασιτεχνη που μεχρι προτινος μονο σα θεατης μπορουσε να μπει στη τριπολη π.χ......τωρα για αυτους που τρεχουν να κερδισουν ενα τσιγκακι για να δειχνουν στο καφενειο στο χωριο τους οτι βγηκαν πρωτοι στο 92ο gtcc ανω κωλοπετινιτσας και ειναι πρωταθλητες στο ραλλυ ευρυτανιας....τετοιοι δοξα το θεο στους ελληνικους αγωνες υπαρχουν απειροι...
Youtube Videoαρα οι κανονισμοι στα gtcc κλπ ειναι κατα τη γνωμη μου μια χαρα (με εξαιρεση τα θεματα ασφαλειας που θα επρεπε να υπαρχει μια μεγαλύτερη πιεση στις γρηγορες κατηγοριες...δε νοειται εβο να γυρναει 1.05 μεγαρα να εχει στοιχισει απειρα λεφτα και να μην εχει κλουβι)
-
-
μαλιστα.μια τελευταια ερωτηση. το τετραπεταλουδο, θεωρηται υπερκιβισμοσ?
agones autokinhtou (gp) se kartodromeia.