-
Καλημέρα στο φόρουμ. Θα ήθελα παρακαλώ τη γνώμη ενός τεχνικού ή οποιουδήποτε γνωρίζει σχετικά με τη φθορά του σετ συμπλέκτη σε NISSAN X-TRAIL 2.0 μοντέλο 2005, με 85000 χλμ και στο οποίο να απαιτείται και η αλλαγή ΒΟΛΑΝ.Θέλω την άποψή σας καθώς το όχημα μου δεν κινείται εκτός δρόμου πολύ συχνά και η φθορά σε επικοινωνία με την εταιρία θεωρήθηκε φυσιολογική, αν και το κόστος αλλαγής και ανταλλακτικών ανήλθε στα 1800€. Έχει άλλος ιδιοκτήτης XTRAIL 4ετίας ή πενταετίας σε παρόμοια χλμ πραγματοποιήσει τέτοια αλλαγή; Ευχαριστώ.
-
Καλημέρα στο φόρουμ. Θα ήθελα παρακαλώ τη γνώμη ενός τεχνικού ή οποιουδήποτε γνωρίζει σχετικά με τη φθορά του σετ συμπλέκτη σε NISSAN X-TRAIL 2.0 μοντέλο 2005, με 85000 χλμ και στο οποίο να απαιτείται και η αλλαγή ΒΟΛΑΝ.Θέλω την άποψή σας καθώς το όχημα μου δεν κινείται εκτός δρόμου πολύ συχνά και η φθορά σε επικοινωνία με την εταιρία θεωρήθηκε φυσιολογική, αν και το κόστος αλλαγής και ανταλλακτικών ανήλθε στα 1800€. Έχει άλλος ιδιοκτήτης XTRAIL 4ετίας ή πενταετίας σε παρόμοια χλμ πραγματοποιήσει τέτοια αλλαγή; Ευχαριστώ.
-
Καλημέρα στο φόρουμ. Θα ήθελα παρακαλώ τη γνώμη ενός τεχνικού ή οποιουδήποτε γνωρίζει σχετικά με τη φθορά του σετ συμπλέκτη σε NISSAN X-TRAIL 2.0 μοντέλο 2005, με 85000 χλμ και στο οποίο να απαιτείται και η αλλαγή ΒΟΛΑΝ.Θέλω την άποψή σας καθώς το όχημα μου δεν κινείται εκτός δρόμου πολύ συχνά και η φθορά σε επικοινωνία με την εταιρία θεωρήθηκε φυσιολογική, αν και το κόστος αλλαγής και ανταλλακτικών ανήλθε στα 1800€. Έχει άλλος ιδιοκτήτης XTRAIL 4ετίας ή πενταετίας σε παρόμοια χλμ πραγματοποιήσει τέτοια αλλαγή; Ευχαριστώ.
-
Ο δίσκος, πατάει ανάμεσα στο βολάν και στο πλατό, οπότε μετά από τα χλμ που λες, υπάρχει περίπτωση να έχει φθορά το βολάν (θεωρητικά).
Αν το δεις πάντως όταν το βγάλουν θα καταλάβεις. Πρέπει να έχει ή πολλά ανάματα (κηλίδες πάνω στην επιφάνειά του), ή γραμμές και δόντι όπως μια δισκόπλακα. -
Φίλε stolis σε ευχαριστώ. Τη Δευτέρα θα πάρω το αυτοκίνητο απ το service και έχω ζητήσει να κρατήσουν το βολάν. Ο αρχιμηχανικός στο service της Λαμίας μου είπε ότι είναι καμμένο. Νομίζω ότι το όλο σετ συμπλέκτη και βολάν θα έπρεπε να είναι πιο ανθεκτικά, σκέψου να ήμουν στα βουνά κάθε σαββατοκύριακο, δεν θα έβγαζα τα κανονικά service,θα ήθελα συνέχεια αλλαγή και 1800€. Σου εύχομαι καλές γιορτές και καλή χρονιά.
-
Εμένα πάλι τα 1.800€ γιατί μου φαίνονται παρα πολλά?
Τι κόστη ανταλακτικών και εργασιών υπάρχουν? -
Φίλε cosneo τα κόστη είναι όπως παρακάτω:
α. Σετ συμπλέκτη 300€
β. ΒΟΛΑΝ άκουσον άκουσον 1270€
γ. Εργασία 350€Όλη η εργασία στο service το επίσημο και μαμίσια ανταλλακτικά.
Δεν εμπιστεύομαι τα imitation γιατί εδώ στη Λαμία δεν έχεις επιλογές για άλλες αγορές.
Περιμένω τις προτάσεις σου. Τα υλικά-ανταλλακτικά μάλλον είναι οικολογικά(η οικολογία είναι ακριβή)
Ευχαριστώ -
Κάπως δύσκολο πάντως να θέλει και αλλαγή βολάν στα 85 χιλ. χιλιόμετρα σε normal χρήση. Συνήθως αντέχουν για πολλές αλλαγές δίσκου πριν να χρειαστεί αλλαγή βολάν. Μήπως το άφησες και άναψε πουθενά απο πολύ πατινάρισμα και καταστράφηκε λόγω θερμοκρασίας; Το ζόρισες κάποια στιγμή πολύ; Σε άμμο πχ;
Κοίτα και για κάνα aftermarket πάντως. Ίσως να βρεις τίποτα πιο ποιοτικό σε καλύτερη τιμή. Εξάλλου μη ξεχνάς ότι δεν είσαι ευχαριστημένος από το εργοστασιακό δεδομένου οτι δεν το ζόρισες κάπου παραπάνω. Στις αντιπροσωπίες σε κάθε περίπτωση πέφτει κόπανος
-
Φίλε foufoutoz το αυτοκίνητο έχει κινηθεί μια φορά σε άμμο σε παραλία αλλά δεν κόλλησε, αλλά συνέχισε κανονικά 4Χ4 lock, μύρισε ασφαλώς, αλλά απο ότι συζητώ και με άλλα άτομα με μια φορά λίγο δύσκολο να πάρει βάγια, τι στιγμή που δεν κόλλησε για να το ζορήσω, δεν σπινιάρισε απλά ζορίστηκε αλλά κινούνταν κανονικά. Για aftersales εδώ στη επαρχία είναι λίγο δύσκολο, το αυτοκίνητο με κρέμασε διότι το χρειαζόμουν στη δουλειά και για ανταλλακτικά αν δεν έχεις γνωστό, την πατάς. Την έχω πατήσει με σετ συμπλέκτη με το προηγούμενο ΙΧ και δεν είμαι πολύ υπέρ. Έθεσα το θέμα για το πρόβλημα για να καταλάβω αν είμαι εγώ αποκλειστικά ο υπαίτιος ή μας κοροϊδεύουν οι εταιρίες ασύστολα. Πάντως ίσως και να φταίει και η παρτίδα κατασκευής αφού σε συζήτηση με μηχανικό στο service της ΝΙΣΣΑΝ, μου είπε πως και σε άλλα ακόμη 5 αυτοκίνητα XTRAIL που άλλαξαν δισκο, άλλαξαν και βολάν, με πολύ περισσότερα χλμ(πάνω απο 100000). Δεν ξέρω αν έχεις να μου προτείνεις καμία διέυθυνση internet για ανταλλακτικά. Ευχαριστώ..... Στην εταιρία που διαμαρτυρήθηκα(Θεοχαράκη) μου ανέφεραν ότι σε αυτά τα χλμ η φθορά είναι φυσιολογική
-
Το έχεις φτιάξει τώρα το αυτοκίνητο; Κινείται;
Η φθορά του δίσκου μπορεί να θεωρηθεί φυσιολογική, του βολάν δεν νομίζω. Εντός εγγύησης είσαι; Αν είσαι εντός πίεσε μήπως σου καλύψουν το βολάν
Αν το πρώτο βολάν ήταν ελαττωματικό λογικά αυτό που θα σου βάλουν τώρα θα έχει πιο μεγάλες αντοχές
Πάντως απο όσο έψαξα λίγο βλέπω ότι το Xtrail δεν έχει συμβατικό βολάν αλλά Dual Mass το οποίο μπορεί να έχει πρόβλημα υπό συνθήκες όπως οδήγηση σε άμμο και γενικά σε μεγάλες καταπονήσεις(δεν εννοώ κακής χρήσης συμπλέκτη από μεριά σου). Βλέπω είχαν κι άλλοι το ίδιο πρόβλημαhttp://www.nissanforums.com/x-trail/137 ... lutch.html
http://www.high-impact.net/transmission ... olidFW.htm
http://www.earthstores.com/HitePartsExc ... 20mass.jpgΣτη θέση σου πριν κάνω την επισκευή θα έπαιρνα τιμές και θα το έψαχνα πολύ παραπάνω άλλα από τη στιγμή που μου λες ότι χρειαζόσαι το αυτοκίνητο άμεσα μάλλον δεν μπορείς να κάνεις και πολλά. Η τιμή ίσως και να ναι λογική γιατί χρειάζεσαι βολάν και μάλιστα όχι συμβατικό. Ίσως να μπορούσες να βαλεις συμβατικό βολάν στη θέση του. Για το HR-V είχα πληρώσει 300€ για δίσκο-πλατό-εργατικά. Λογικά για αυτά μόνο κάπου τόσο θα πήγαινε και στο xtrail. Όταν λέω aftermarket δεν εννοώ απαραίτητα ιμιτασιόν - μαϊμού. Εξάλλου από όσο έχω δεί και στη αντιπροσωπείες τέτοια ανταλλακτικά πολλές φορές δεν γράφουν τον τίτλο του κατασκευαστή. Και οι αντιπροσωπίες τα αγοράαζουν και τα πουλάνε σε αυξημένη τιμή σαν επίσημα
Δε ξέρω να σου πω πολλά παραπάνω και τίποτα με σιγουριά απλά απέφευγε να ζορίζεις το συγκεκριμένο εξάρτημα του αυτοκινητου σου τώρα που ξέρεις ότι βγάζει εύκολα πρόβλημα
-
Φίλε foufoutoz, είσαι κορυφή. Βρήκα το φώς μου, τελικά κατάλαβα με τα links που έστειλες, είναι ότι το ζήτημα της τεχνολογίας για άνεση, δεν υποστηρίζει την αντοχή. Η NISSAN δεν λεει πουθενά μην πάτε το όχημα σε άμμο, βαθύ χιόνι ή βαριά ρυμούλκυση, τα τεστ όλα λένε για εξαιρετικές επιδόσεις εκτός δρόμου(χωματόδρομο μόνο εννοείται), και όλα ωραία. Τη ζημιά την έπαθα μάλλον τη μια και μοναδική φορά που μπήκα σε άμμο ψιλή σε παραλία που χαζοζορίστηκε αλλά δεν κόλλησε, το ποιηματάκι όμως το ξέρει η εταιρία αλλά δεν το λέει. Θα είμαι ιδιαίτερα προσεκτικός στην άμμο(δεν ξαναπατάω) και σε υπερβολικό βάρος. Το βολάν που το είχαν κρατήσει είχε κηλίδες, δόντι και κενά μεταξύ των πλακών(γύριζαν αντίθετα), ενώ ο δίσκος είχε πάρει βάγια χοντρά.
Πάντως το πρόβλημα με τα βολάν dual mass είναι γενικό και όχι μόνο δικό μου. Πρέπει να βρούνε κάτι πιο ανθεκτικό.
Αν τελικά για να αγοράσεις καινούργιο ΙΧ θα πρέπει να έχει γνώσεις μηχανικού αυτοκινήτων, δεν το είχα φανταστεί ποτέ. Θα πρέπει να τα κάνουμε ακτινογραφία τα οχήματα για να αποφασίσουμε τι θα πάρουμε.
Αnyway και πάλι σε ευχαριστώ.
Το όχημα το πήρα ΟΚ τα έσκασα 1750€, αλλά μυρίζει , μήπως επειδή είναι καινούργιο; Θα ρωτήσω αύριο πάλι. -
Η άμμος εχει οδυνηρές επιπτώσεις στα σύγχρονα SUV
-
Φίλε cpp το κατάλαβα και μάλιστα πόνεσε πολύ στη τσέπη μου. Καλή τη εχνολογία αλλά τα αδύνατα σημεία τα μαθαίνεις εκ των υστέρων. Προσοχή απο δω και πέρα...... Ευχαριστώ.
-
Γειά χαρά σε όλο το forum.Το δικο μου X-TRAIL ειναι 2.5 του 2005(αγορά ΝΟΕΜ.2006).Στα 44000 χιλ. δίσκο-πλατό,στα 52000 δίσκο-πλατό-βολάν-ρουλεμάν κ.λ.π..Αύριο το περιμένω από Λαμία, όπου μου εμεινε,μάλλον με μεγαλύτερη ζημιά!!! στά 60000 χιλ.Και τισ τρεις φορές με αφησε χωρίς προειδοποίηση,τις 2 τελευταιες εθνικη οδο με 140 χιλ.ταχύτητα.ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ παιδιά,δεν πάει άλλο,αυτη τη φορά ΔΕΝ τους δίνω μία,τούς το χαρίζω καί πάω δικαστικά.Τις επισκευές τις πλήρωσα 750 κι 1650 ευρω.Ο πραγματογνώμονας που έβαλα δηλώνει αστοχία υλικού,αυτοί όμως το χαβά τους.Δικαιολογίες πολλές!!Η πιό σοβαρή ?? ξεκινάω απότομα!!!!!! Κινδύνεψε η ζωή μου τις 2 τελευταίες φορές....
-
Φιλέ imar84,
γεια και σε σενα. Βαρα τους στο κεφάλι. Άκουσα για τη περίπτωσή σου στη NISSAN της Λαμίας επείδη είμαι απο τα μέρη, αλλά τελικά η αστοχία ή μάλλον η κακοτεχνία δεν έχει όρια. Εμένα η ΝΙSSAN μου απάντησε εγγράφως ότι όλα οφείλονται σε κακή χρήση, (χε χε) και έχω κάνει μέχρι τώρα στη ζωή μου πάνω απο 500000 χλμ, αλλά τέτοιο πράγμα δεν έχω συναντήσει. Παίρνουν τα € και μετά τον αλέκο. Άλλαξε τους τα φώτα, παίρνεις SUV τελικά μόνο για την άσφαλτο γιατί αν το βγάλεις εκτός δρόμου το πληρώνεις χρυσάφι. -
Μπες στη διαδικασία με δικαστήρια κλπ. Ίσως και καταγγελία σε καμιά οργάνωση καταναλωτή ...
Το θέμα με τους συμπλέκτες είναι σοβαρό ... πέρα απο το κόστος.
Κάτι πρέπει να παίζει πάντως ... όπως και στη Suzuki με τα SX4 που λένε για ... οικολογικούς συμπλέκτες!
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ NISSAN X-TRAIL 2.0