-
Κατα την διαρκεια ενος design conference την περασμενη εβδομαδα στην Σεουλ ο αρχισχεδιαστης της KIA Peter Schreyer** αποκαλυψε ενα σκιτσο το οποιο πιστευεται οτι θα ειναι ο εκπροσωπος της ΚΙΑ στην κατηγορια των πολυτελων πισωκινητων sedan και θα παρουσιαστει το 2012.
Το Κ9 οπως μαλλον θα ειναι η ονομασια του θα βασιζεται στο πατωμα και τα μηχανικα μερη του Ηyundai Genesis sedan http://www.hyundaigenesis.com/sedan/
αλλα οπως φαινεται απο την φωτογραφια θα εχει πιο δυναμικο σχεδιο.
Οι κινητηρες που θα εξοπλιζεται συνολικα θα ειναι 3,
οι 2 θα ειναι της οικογενειας Lamda των 3.5 και 3.8 λιτρων
και ο ο τριτος θα ειναι ο βραβευμενος V8 Tau των 4.6 λιτρων που στην συγκεκριμενη περιπτωση θα βγαζει πανω απο 385 αλογα , επεισης υπαρχει και εκδοση του συγκεκριμενου κινητηρα οπου με υπερτροφοδοτηση βγαζει 460 αλογα και το κιβωτιο που θα εξοπλιζεται θα ειναι 8ταχυτο παρακαλω !!!Οπως αφησε να εννοηθει ο Peter Schreyer οι ανταγωνιστες του Κ9 θα ειναι η Mercedes S-class, η BMW σειρα 7, και το Audi A8.
**Για οσους δεν ξερουν τον κυριο Peter Schreyer να πουμε οτι ηταν σχεδιαστης της Audi και ειναι ο πατερας του audi TT,τα τελευταια χρονια δουλευει για την ΚΙΑ και ηγείται του σχεδιασμου των μοντελων της.
Αυτη ειναι η φωτογραφια του Κ9 που αποκαλυφθηκε
και αυτος ειναι ο V8 Tau των 460 ιππων
-
Κατα την διαρκεια ενος design conference την περασμενη εβδομαδα στην Σεουλ ο αρχισχεδιαστης της KIA Peter Schreyer** αποκαλυψε ενα σκιτσο το οποιο πιστευεται οτι θα ειναι ο εκπροσωπος της ΚΙΑ στην κατηγορια των πολυτελων πισωκινητων sedan και θα παρουσιαστει το 2012.
Το Κ9 οπως μαλλον θα ειναι η ονομασια του θα βασιζεται στο πατωμα και τα μηχανικα μερη του Ηyundai Genesis sedan http://www.hyundaigenesis.com/sedan/
αλλα οπως φαινεται απο την φωτογραφια θα εχει πιο δυναμικο σχεδιο.
Οι κινητηρες που θα εξοπλιζεται συνολικα θα ειναι 3,
οι 2 θα ειναι της οικογενειας Lamda των 3.5 και 3.8 λιτρων
και ο ο τριτος θα ειναι ο βραβευμενος V8 Tau των 4.6 λιτρων που στην συγκεκριμενη περιπτωση θα βγαζει πανω απο 385 αλογα , επεισης υπαρχει και εκδοση του συγκεκριμενου κινητηρα οπου με υπερτροφοδοτηση βγαζει 460 αλογα και το κιβωτιο που θα εξοπλιζεται θα ειναι 8ταχυτο παρακαλω !!!Οπως αφησε να εννοηθει ο Peter Schreyer οι ανταγωνιστες του Κ9 θα ειναι η Mercedes S-class, η BMW σειρα 7, και το Audi A8.
**Για οσους δεν ξερουν τον κυριο Peter Schreyer να πουμε οτι ηταν σχεδιαστης της Audi και ειναι ο πατερας του audi TT,τα τελευταια χρονια δουλευει για την ΚΙΑ και ηγείται του σχεδιασμου των μοντελων της.
Αυτη ειναι η φωτογραφια του Κ9 που αποκαλυφθηκε
και αυτος ειναι ο V8 Tau των 460 ιππων
-
Κατα την διαρκεια ενος design conference την περασμενη εβδομαδα στην Σεουλ ο αρχισχεδιαστης της KIA Peter Schreyer** αποκαλυψε ενα σκιτσο το οποιο πιστευεται οτι θα ειναι ο εκπροσωπος της ΚΙΑ στην κατηγορια των πολυτελων πισωκινητων sedan και θα παρουσιαστει το 2012.
Το Κ9 οπως μαλλον θα ειναι η ονομασια του θα βασιζεται στο πατωμα και τα μηχανικα μερη του Ηyundai Genesis sedan http://www.hyundaigenesis.com/sedan/
αλλα οπως φαινεται απο την φωτογραφια θα εχει πιο δυναμικο σχεδιο.
Οι κινητηρες που θα εξοπλιζεται συνολικα θα ειναι 3,
οι 2 θα ειναι της οικογενειας Lamda των 3.5 και 3.8 λιτρων
και ο ο τριτος θα ειναι ο βραβευμενος V8 Tau των 4.6 λιτρων που στην συγκεκριμενη περιπτωση θα βγαζει πανω απο 385 αλογα , επεισης υπαρχει και εκδοση του συγκεκριμενου κινητηρα οπου με υπερτροφοδοτηση βγαζει 460 αλογα και το κιβωτιο που θα εξοπλιζεται θα ειναι 8ταχυτο παρακαλω !!!Οπως αφησε να εννοηθει ο Peter Schreyer οι ανταγωνιστες του Κ9 θα ειναι η Mercedes S-class, η BMW σειρα 7, και το Audi A8.
**Για οσους δεν ξερουν τον κυριο Peter Schreyer να πουμε οτι ηταν σχεδιαστης της Audi και ειναι ο πατερας του audi TT,τα τελευταια χρονια δουλευει για την ΚΙΑ και ηγείται του σχεδιασμου των μοντελων της.
Αυτη ειναι η φωτογραφια του Κ9 που αποκαλυφθηκε
και αυτος ειναι ο V8 Tau των 460 ιππων
-
Αγρίεψε η kia!
-
Τι πιθανότητες επιτυχίας θα έχει όμως σε μια κατηγορία που οι γερμανοί κυριαρχούν;
-
Ο χρήστης www2000 έγραψε:
Τι πιθανότητες επιτυχίας θα έχει όμως σε μια κατηγορία που οι γερμανοί κυριαρχούν;Όπως το βλέπω εγώ πάρα πολύ μικρές. Θα πρέπει να παρουσιάσουν κάτι το εξαιρετικό, ενώ παράλληλα να έχουν σχεδόν εξαλείψει ότι προκατάληψη συνεπάγεται το όνομα kia.
Βέβαια σε αυτό θα βοηθήσουν αρκετά τα Soul, Forte Koup, Venga και το νέο Sorento που θα πετάξουν στην αγορά και νομίζω θα βάλουν την kia σε άλλη βάση.
-
Συμφωνώ μαζί σου αλλά προσωπικά θεωρώ ότι θα ήταν πιο σωστό να επαναπροσδιοριστούν πρώτα στις μικρές κατηγορίες (όπως με αρκετά μεγάλη επιτυχία έχουν κάνει πχ με το ceed) και μετά να αρχίσουν να ανεβαίνουν σε κατηγορίες που το κύρος και η δύναμη της συνήθειας είναι ισχυρότεροι παράγοντες.
Εδώ η VW με το Phaethon αντιμετωπίζει προβλήματα βιωσιμότητας στην κατηγορία- ακόμα και το Α8 φαίνεται 'λίγο' στα μάτια του υποψήφιου αγοραστή, μπροστά σε BMW και Mercedes.
-
ίσως να στοχεύουν στην Αμερική, εκεί μοντέλα τέτοιου μεγέθους από γενικούς κατασκευαστές έχουν περισσότερη τύχη
-
Ο χρήστης svlach έγραψε:
ίσως να στοχεύουν στην Αμερική, εκεί μοντέλα τέτοιου μεγέθους από γενικούς κατασκευαστές έχουν περισσότερη τύχηΑκριβώς.
Η Αμερικάνικη αγορά έχει αποδείξει ότι ένα καλό προϊόν θα το επιβραβεύσει, ανεξάρτητα από το σήμα του. Ακόμα και αν δεν πρόκειται να χτυπήσει Merc και Bmw, υπάρχουν και τα Infinity, Acura και εν μέρει τα Lexus για να τους φάει τη θέση. Το Genesis στο οποίο θα βασίζεται έχει τύχει θερμότατης υποδοχής στην αγορά και κέρδισε και τον τίτλο του COTY.
-
Ένα καλό photoshop που μεταφέρει με ακρίβεια τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του σκίτσου που παρουσίασε ο Schreyer στο σώμα ενός Κ7.
-
Οι ανταγωνιστές του αυτοκινήτου στην αμερικάνικη αγορά δεν είναι τα Μερσεντές, τα BMW και τα Λέξους, αλλά τα Buick LaCrosse, Ford Taurus, VW Passat (εκεί δεν έχει ούτες 1.400 ούτε 1800, αλλά 3.600 V6), Chrysler 300, Toyota Avalon, Hyundai Genesis.
Μια ολόκληρη γκάμα αυτοκινήτων δηλαδή που απουσιάζει από την ευρωπαική ήπειρο, όπου η λίστα εξαντλείται στα Μερσεντέ και BMW, άντε με ολίγη από Άουντι.
Είναι φανερό ότι οι Κορεάτες δεν έχουν την ευρωπαική αγορά στο μυαλό τους. Μπορούν και κερδίζουν περισσότερα και ευκολότερα από αλλού. -
Μου θυμιζει Σααμπ
-
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Μου θυμιζει ΣααμπΤο πρωτο πραγμα που σκεφτηκα κι εγω..
-
-
και να πει κανείς οτι δεν έχουν καλό σχέδιο να πω οτι καταλαβαίνω την ανάγκη για κοπιάρισμα.
τώρα όμως wtf -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Αυτό ή την 7άρα ;
http://carscoop.blogspot.com/2012/02/fi ... ARSCOOP%29
Φυσικά αυτό...
-
Βρε τι μου θυμίζει....τι μου θυμίζει....
-
την 7αρα αντιγράφει αλλά θα είναι στη κατηγορία της 5?
ΤΡΑΓΙΚΟ να αντιγράφουν έτσι στεγνά την bmw, αλλά είναι ωραίο και πισωκίνητο -
Να υποθέσω ότι προορίζεται για Αμερική - Ασία; Όπως και να έχει είναι ωραίο αν και ψιλοαντιγράφει την 7άρα.
KIA K9 / 2012