Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mini Cooper S μεταχειρισμενο Vs 500 abarth καινουριο
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mini Cooper S μεταχειρισμενο Vs 500 abarth καινουριο
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    81
    400
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • limited_one
      limited_one moderator last edited by

      Εχω βρει ενα mini cooper του 2007 με 45000χλμ προ face lift απο μια γνωστη με 17000 ευρω.
      προοριζεται για την αντικατασταση του limited one smart επισης του 2007 αλλα με 20000χλμ.
      αξιζει τελικα το cooper?
      μηπως τελικα να επιλεξω ενα καινουριο 500 abarth με λιγα παραπανω χρηματα?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • limited_one
        limited_one moderator last edited by

        Εχω βρει ενα mini cooper του 2007 με 45000χλμ προ face lift απο μια γνωστη με 17000 ευρω.
        προοριζεται για την αντικατασταση του limited one smart επισης του 2007 αλλα με 20000χλμ.
        αξιζει τελικα το cooper?
        μηπως τελικα να επιλεξω ενα καινουριο 500 abarth με λιγα παραπανω χρηματα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • limited_one
          limited_one moderator last edited by

          Εχω βρει ενα mini cooper του 2007 με 45000χλμ προ face lift απο μια γνωστη με 17000 ευρω.
          προοριζεται για την αντικατασταση του limited one smart επισης του 2007 αλλα με 20000χλμ.
          αξιζει τελικα το cooper?
          μηπως τελικα να επιλεξω ενα καινουριο 500 abarth με λιγα παραπανω χρηματα?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            eddie_147 last edited by

            Με αυτά τα χρήματα παίρνεις μεταχειρισμένο Mx5 mk3, ακόμα και Rx8.
            Για να μη συζητήσουμε τι παίρνεις καινούριο... (500 Abarth πχ)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • limited_one
              limited_one moderator last edited by

              με προλαβες EDDIE_147....!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                eddie_147 last edited by

                Ευκολάκι...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  red_monster last edited by

                  πιο δυνατό , πιο όμορφο (υποκειμενικό) , πιο σπάνιο και σαφώς ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ...

                  500abarth με κλειστά μάτια

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    saxon_747 last edited by

                    Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                    πιο δυνατό , πιο όμορφο (υποκειμενικό) , πιο σπάνιο και σαφώς ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ...

                    500abarth με κλειστά μάτια

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      blinkys last edited by

                      Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                      πιο δυνατό , πιο όμορφο (υποκειμενικό) , πιο σπάνιο και σαφώς ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ...

                      500abarth με κλειστά μάτια

                      +1000

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        travelman last edited by

                        Τσέκαρε και στα δύο ΧΩΡΟΥΣ.

                        Ή διαμονή στις πίσω θέσεις και των δύο είναι τραυματική εμπειρία ενώ κανένα δεν έχει πορτμπαγκάζ της προκοπής...

                        Θα μου πεις ότι εδώ είχα σμαρτ στα τετράθεσια θα κολλήσω?

                        Ε τότε 500...

                        Προσωπικά θα κοίταγα και το πούντο άμπαρθ στα ίδια ακριβώς χρήματα, που είναι όμως πολύ περισσότερο αμάξι

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          saxon_747 last edited by

                          Ο χρήστης travelman έγραψε:

                          Ή διαμονή στις πίσω θέσεις και των δύο είναι τραυματική εμπειρία ενώ κανένα δεν έχει πορτμπαγκάζ της προκοπής...

                          Τι να τις κανεις τις πισω θεσεις?
                          Να μη σου πω βγαζεις εντελως και τα πισω καθισματα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            travelman last edited by

                            Ντάξει γούστα και προσωπικές προτεραιότητες είναι αυτές. Για μένα πάντως θα ήταν πολύ δύσκολη η κατοχή διθέσιου οχήματος. Χωρίς να έχω παιδιά, η συχνότητα των διαδρομών μου με περισσότερο από ένα επιβάτη είναι μεγάλη. Ο καθένας είπαμε με τις ανάγκες του...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • limited_one
                              limited_one moderator last edited by

                              εγω παλι δεν εχω προβλημα ουτε με 2 πορτες ουτε με 2 θεσεις...
                              θελω να εχω περισσοτερα γκαζια απλα.....δεν με ενδιαφερουν οι χωροι, ασε που αν υπηρχε μονοθεσιο θα το ειχα ηδη παρει!!!!για εμενα μονο...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • limited_one
                                limited_one moderator last edited by

                                το 500 abarth το εβλεπα μονο σε φωτο μεχρι που μια μερα ειδα ενα εδω στη ροδο....
                                απλα μαγικο....εμεινα και το χαζευα....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  evgenios last edited by

                                  Σε γιατρο πηγες τελευταια γιατι τετοια διλληματα ειναι ανησυχητικα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • limited_one
                                    limited_one moderator last edited by

                                    δεν πηγα....περναω κριση βλεπεις
                                    και που να βαλω και mito 155 στην παρεα....~!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • E
                                      evgenios last edited by

                                      Παντως μεταξυ Mito 155 και 500 Abarth , αν δεν εχεις προβλημα με τους χωρους των πισω και τον χωρο αποσκευων, 500 abarth με κλειστα ματια.Ειναι 100 κιλα πιο ελαφρυ , εχει βγαλει σε δυναμομετρο 156 αλογα στροφαλο οταν η Mito εχει βγαλει 163 και ειναι καλυτερα στημενο ενω ειναι και πιο ξεχωριστο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • limited_one
                                        limited_one moderator last edited by

                                        εχω παθει πλακα με το 500...να περιμενω και τουσ multiair?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          evgenios last edited by

                                          Δεν θα ηταν κακο να περιμενεις αλλα αν βιαζεσαι δεν θα χασεις και πολλα πραγματα αν το αγορασεις με τον τωρινο κινητηρα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kikizas-grigoris last edited by

                                            Ειναι καθαρα προσωπικο το θεμα, και τα δυο ειναι πολυ ικανα και ευχαριστα στο δρομο, το 500 Abarth ειναι και λιγο πιο μπιμπελο με πιο ισορροπημενες γραμμες σε σχεση με το νεο R56 cooper το οποιο εχασε λιγο την αρμονια -αισθητικα- που ειχε το προηγουμενο. Εαν εχεις κολλημα για καινουργιο, παρε 500 Abarth, φοβερο παιχνιδι και πανεμορφο, αν ομως δεν σε πειραζει το ελαφρως μτχ και ειναι 'καθαρο' το Cooper S, xτυπα το, (σε τετοια τιμη ειναι πειρασμος... ) ειναι ενα κλικ ικανοτερο απο το 500αρακι με περισσοτερα περιθωρια για γρηγορη οδηγηση χαρις και το εκπληκτικο-δυνατο μοτερ αλλα και το ελαφρως μεγαλυτερο σασι-μεταξονιο που εχει...

                                            Edit: Sorry ακυρο! Μπερδευτηκα, νομιζα οτι βρηκες το S R56 17κ...Λεω και εγω...
                                            Χτυπα το 500 Abarth αν θες τουρμπακι, ειναι εκπληκτικο.
                                            Αν εισαι της 'ατμοσφαιρικης σχολης' και δεν σε πειραζει να εχεις λιγο πιο αργα 'μπαμ'
                                            απο τα τουρμπο, το cooper ειναι εξαιρετικα στημενο για παιχνιδι και στριψιμο γενικοτερα,
                                            σε καθημερινες ομως συνθηκες το 'διαβολακι' ειναι παντου γρηγοροτερο...
                                            Βεβαια το ιδανικο θα ηταν να περιμενεις λιγο αν δεν βιαζεσαι(ποσο ομως θα κανει να βγει? )
                                            το m-air, θα ειναι καταπληκτικο!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr