-
Εχω βρει ενα mini cooper του 2007 με 45000χλμ προ face lift απο μια γνωστη με 17000 ευρω.
προοριζεται για την αντικατασταση του limited one smart επισης του 2007 αλλα με 20000χλμ.
αξιζει τελικα το cooper?
μηπως τελικα να επιλεξω ενα καινουριο 500 abarth με λιγα παραπανω χρηματα? -
Εχω βρει ενα mini cooper του 2007 με 45000χλμ προ face lift απο μια γνωστη με 17000 ευρω.
προοριζεται για την αντικατασταση του limited one smart επισης του 2007 αλλα με 20000χλμ.
αξιζει τελικα το cooper?
μηπως τελικα να επιλεξω ενα καινουριο 500 abarth με λιγα παραπανω χρηματα? -
Εχω βρει ενα mini cooper του 2007 με 45000χλμ προ face lift απο μια γνωστη με 17000 ευρω.
προοριζεται για την αντικατασταση του limited one smart επισης του 2007 αλλα με 20000χλμ.
αξιζει τελικα το cooper?
μηπως τελικα να επιλεξω ενα καινουριο 500 abarth με λιγα παραπανω χρηματα? -
Με αυτά τα χρήματα παίρνεις μεταχειρισμένο Mx5 mk3, ακόμα και Rx8.
Για να μη συζητήσουμε τι παίρνεις καινούριο... (500 Abarth πχ) -
με προλαβες EDDIE_147....!
-
Ευκολάκι...
-
πιο δυνατό , πιο όμορφο (υποκειμενικό) , πιο σπάνιο και σαφώς ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ...
500abarth με κλειστά μάτια
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
πιο δυνατό , πιο όμορφο (υποκειμενικό) , πιο σπάνιο και σαφώς ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ...500abarth με κλειστά μάτια
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
πιο δυνατό , πιο όμορφο (υποκειμενικό) , πιο σπάνιο και σαφώς ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ...500abarth με κλειστά μάτια
+1000
-
Τσέκαρε και στα δύο ΧΩΡΟΥΣ.
Ή διαμονή στις πίσω θέσεις και των δύο είναι τραυματική εμπειρία ενώ κανένα δεν έχει πορτμπαγκάζ της προκοπής...
Θα μου πεις ότι εδώ είχα σμαρτ στα τετράθεσια θα κολλήσω?
Ε τότε 500...
Προσωπικά θα κοίταγα και το πούντο άμπαρθ στα ίδια ακριβώς χρήματα, που είναι όμως πολύ περισσότερο αμάξι
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Ή διαμονή στις πίσω θέσεις και των δύο είναι τραυματική εμπειρία ενώ κανένα δεν έχει πορτμπαγκάζ της προκοπής...
Τι να τις κανεις τις πισω θεσεις?
Να μη σου πω βγαζεις εντελως και τα πισω καθισματα. -
Ντάξει γούστα και προσωπικές προτεραιότητες είναι αυτές. Για μένα πάντως θα ήταν πολύ δύσκολη η κατοχή διθέσιου οχήματος. Χωρίς να έχω παιδιά, η συχνότητα των διαδρομών μου με περισσότερο από ένα επιβάτη είναι μεγάλη. Ο καθένας είπαμε με τις ανάγκες του...
-
εγω παλι δεν εχω προβλημα ουτε με 2 πορτες ουτε με 2 θεσεις...
θελω να εχω περισσοτερα γκαζια απλα.....δεν με ενδιαφερουν οι χωροι, ασε που αν υπηρχε μονοθεσιο θα το ειχα ηδη παρει!!!!για εμενα μονο... -
το 500 abarth το εβλεπα μονο σε φωτο μεχρι που μια μερα ειδα ενα εδω στη ροδο....
απλα μαγικο....εμεινα και το χαζευα.... -
Σε γιατρο πηγες τελευταια γιατι τετοια διλληματα ειναι ανησυχητικα
-
δεν πηγα....περναω κριση βλεπεις
και που να βαλω και mito 155 στην παρεα....~! -
Παντως μεταξυ Mito 155 και 500 Abarth , αν δεν εχεις προβλημα με τους χωρους των πισω και τον χωρο αποσκευων, 500 abarth με κλειστα ματια.Ειναι 100 κιλα πιο ελαφρυ , εχει βγαλει σε δυναμομετρο 156 αλογα στροφαλο οταν η Mito εχει βγαλει 163 και ειναι καλυτερα στημενο ενω ειναι και πιο ξεχωριστο.
-
εχω παθει πλακα με το 500...να περιμενω και τουσ multiair?
-
Δεν θα ηταν κακο να περιμενεις αλλα αν βιαζεσαι δεν θα χασεις και πολλα πραγματα αν το αγορασεις με τον τωρινο κινητηρα.
-
Ειναι καθαρα προσωπικο το θεμα, και τα δυο ειναι πολυ ικανα και ευχαριστα στο δρομο, το 500 Abarth ειναι και λιγο πιο μπιμπελο με πιο ισορροπημενες γραμμες σε σχεση με το νεο R56 cooper το οποιο εχασε λιγο την αρμονια -αισθητικα- που ειχε το προηγουμενο. Εαν εχεις κολλημα για καινουργιο, παρε 500 Abarth, φοβερο παιχνιδι και πανεμορφο, αν ομως δεν σε πειραζει το ελαφρως μτχ και ειναι 'καθαρο' το Cooper S, xτυπα το, (σε τετοια τιμη ειναι πειρασμος... ) ειναι ενα κλικ ικανοτερο απο το 500αρακι με περισσοτερα περιθωρια για γρηγορη οδηγηση χαρις και το εκπληκτικο-δυνατο μοτερ αλλα και το ελαφρως μεγαλυτερο σασι-μεταξονιο που εχει...
Edit: Sorry ακυρο! Μπερδευτηκα, νομιζα οτι βρηκες το S R56 17κ...Λεω και εγω...
Χτυπα το 500 Abarth αν θες τουρμπακι, ειναι εκπληκτικο.
Αν εισαι της 'ατμοσφαιρικης σχολης' και δεν σε πειραζει να εχεις λιγο πιο αργα 'μπαμ'
απο τα τουρμπο, το cooper ειναι εξαιρετικα στημενο για παιχνιδι και στριψιμο γενικοτερα,
σε καθημερινες ομως συνθηκες το 'διαβολακι' ειναι παντου γρηγοροτερο...
Βεβαια το ιδανικο θα ηταν να περιμενεις λιγο αν δεν βιαζεσαι(ποσο ομως θα κανει να βγει? )
το m-air, θα ειναι καταπληκτικο!!!
Mini Cooper S μεταχειρισμενο Vs 500 abarth καινουριο