-
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ....ΕΧΩ ΕΝΑ ΑΛΦΑ 156...ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΑ 190 KM/H ΑΚΟΘΓΕΤΕ ΕΝΑΣ ΘΟΡΥΒΟΣ ΣΤΟ ΠΑΡΜΠΡΙΖ...ΕΒΑΛΑ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑΓΩΓΟ ΠΟΥ ΞΕΘΟΛΩΝΕΙ ΤΑ ΤΖΑΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΟΤΙ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΕΡΑΣ...ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΤ??ΠΡΙΝ ΤΑ 190 ΤΠΤ ... META ... AΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ...ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ???ΑΠΟ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΕΡΑΣ???ΚΑΙ ΟΣΟ ΕΠΙΤΑΧΗΝΩ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ...ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΧΤΥΠΑΕΙ ΣΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΠΑΡΜΠΡΙΖ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΘΟΡΥΒΟ!!!
-
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ....ΕΧΩ ΕΝΑ ΑΛΦΑ 156...ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΑ 190 KM/H ΑΚΟΘΓΕΤΕ ΕΝΑΣ ΘΟΡΥΒΟΣ ΣΤΟ ΠΑΡΜΠΡΙΖ...ΕΒΑΛΑ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑΓΩΓΟ ΠΟΥ ΞΕΘΟΛΩΝΕΙ ΤΑ ΤΖΑΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΟΤΙ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΕΡΑΣ...ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΤ??ΠΡΙΝ ΤΑ 190 ΤΠΤ ... META ... AΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ...ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ???ΑΠΟ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΕΡΑΣ???ΚΑΙ ΟΣΟ ΕΠΙΤΑΧΗΝΩ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ...ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΧΤΥΠΑΕΙ ΣΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΠΑΡΜΠΡΙΖ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΘΟΡΥΒΟ!!!
-
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ....ΕΧΩ ΕΝΑ ΑΛΦΑ 156...ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΑ 190 KM/H ΑΚΟΘΓΕΤΕ ΕΝΑΣ ΘΟΡΥΒΟΣ ΣΤΟ ΠΑΡΜΠΡΙΖ...ΕΒΑΛΑ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑΓΩΓΟ ΠΟΥ ΞΕΘΟΛΩΝΕΙ ΤΑ ΤΖΑΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΟΤΙ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΕΡΑΣ...ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΤ??ΠΡΙΝ ΤΑ 190 ΤΠΤ ... META ... AΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ...ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ???ΑΠΟ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΕΡΑΣ???ΚΑΙ ΟΣΟ ΕΠΙΤΑΧΗΝΩ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ...ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΧΤΥΠΑΕΙ ΣΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΠΑΡΜΠΡΙΖ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΘΟΡΥΒΟ!!!
-
Μετά τα 190 έναν τύπο μόνο μπορώ να σκεφτώ που σου χτυπάει το τζάμι με νόημα
Πιθανώς από κάποιο ελαττωματικό σημείο ο εξωτερικός αέρας να διαπερνά τις μονώσεις και να μπαίνει στην καμπίνα;
Αλλά η λύση είναι απλή νομίζω.
Μην περνάς τα 190 -
Ο χρήστης GIANNIS_M έγραψε:
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ....ΕΧΩ ΕΝΑ ΑΛΦΑ 156...ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΑ 190 KM/H ΑΚΟΘΓΕΤΕ ΕΝΑΣ ΘΟΡΥΒΟΣ ΣΤΟ ΠΑΡΜΠΡΙΖ...ΕΒΑΛΑ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑΓΩΓΟ ΠΟΥ ΞΕΘΟΛΩΝΕΙ ΤΑ ΤΖΑΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΟΤΙ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΕΡΑΣ...ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΤ??ΠΡΙΝ ΤΑ 190 ΤΠΤ ... META ... AΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ...ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ???ΑΠΟ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΕΡΑΣ???ΚΑΙ ΟΣΟ ΕΠΙΤΑΧΗΝΩ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ...ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΧΤΥΠΑΕΙ ΣΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΠΑΡΜΠΡΙΖ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΘΟΡΥΒΟ!!!Αν γυρισεις τον αερα στα ποδια ή στο προσωπο συνεχιζει να κανει θορυβο;Αν το βαλεις στην ανακυκλωση αερα;
Εχεις αλλαξει παρμπριζ;
-
Κι εμενα μετα τα 180 ακουγεται θορυβος απ΄τους καθρεφτες . Ειναι το τελευταιο που με απασχολει εκεινη την ωρα...
-
Φυσιολογικό είναι. Επίσης μήν βάλεις το κλαπέτο του κλιματισμού στην ανακύκλωση, η ορμή του αέρα σε αυτές τις ταχύτητες μπορεί να το σπάσει.
-
Πάτα μία να μας πεις αν μετά τα 260 συνεχίζει...
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Μην περνάς τα 190
Η τουλαχιστον βαλε λιγο ποιο δυνατα να παιζει το cd player !
Περα απο την πλακα μυριζομαι κακη τοποθετηση παρμπριζ με μικρο κενο στην παρμπιζοκολλα !
Αν συμβαινει κατι τετοιο το προβλημα σου δεν θα ειναι ο θορυβος αλλα κ η εισαγωγη νερου στην καμπινα!
Εστω κ μικρη να ειναι η τρυπα απο την υποπιεση στις μεγαλες ταχυτητες κ σε συνδιασμο με καλη βροχη δεν θα αργησουν τα φαινομενα υγρασιας να εμφανιζονται ! -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Μετά τα 190 έναν τύπο μόνο μπορώ να σκεφτώ που σου χτυπάει το τζάμι με νόημα -
παει με 190 και δεν το ξερα
-
Έχεις κλειστό τον αεραγωγό και όταν τρέχεις πολύ, ο αέρας σφυρίζει.
Αν ανοίξεις τον αεραγωγό δεν θα σφυρίζει, θα φυσάει όμως αέρα με δύναμη. -
Θα το πηγαίνεις συχνά στα 210 τέζα οπότε κάποιο 'παραθυράκι' αεραγωγού τα'παιξε' .Λιγο οι υγρασίες λίγο το παλιό φιλτρο καμπίνας ,ε ,μετά τα 190 τι να κάνουν τα έρμα!
Το λιγότερο είναι αυτό φίλε μου ! -
θα ειναι ο αγιος πετρος που σου χτυπαει το τζαμι
-
-
ΦΙΛΕ ΑΝΤΩΝΗ ΜΕΤΑ ΧΑΡΑΣ ΝΑ ΕΡΘΩ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ (ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ)
ΑΛΛΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΡΩΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ 8Α ΣΟΥ ΕΡΘΩ...ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ...ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΙ ΤΟ ΘΕΜΑ!!ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΟΙ ΥΔΡΟΡΟΕΣ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΒΑΨΙΜΟ Η' ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΜΙΟΥΡΓΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ???ΔΕΝ ΞΕΡΩ... ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΔΕΙΣ ΕΚΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ.... ΡΕ???ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΜΠΡΙΖ????
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Και μια μέσα στην πλάκα του ο ΓΙΑΝΝΗΣ, αναρωτήθηκε εάν έχει par prize!!!, μια συμβουλή.
Συμβουλή της ημέρας, όπως το πιάτο της ημέρας!!.
Ταξιδεύετε και έσπασε για κάποιο το λόγο το par prize σας.- σταματάτε άμεσα, για να μην μπει κανένα τζάμι στο μάτι σας.
- αφαιρείται το σπασμένο τζάμι εντελώς, και τα γύρο κρυσταλλάκια. Εάν έχετε σκουπάκι του αυτοκινήτου, χρησιμοποιήστε το.
- Ανοίγετε το port bag as, και βρίσκετε της δυο εκροές αέρα, της ταπώνεται πρόχειρα με ένα πανί.
- Κλίνετε όλα τα τζάμια του αυτοκινήτου,
- Μπαίνετε μέσα και οδηγείτε με λογική ταχύτητα, όχι 190!!. Ουδέν πρόβλημα.
- Εάν κάνει κριό, γυρίζεται τον διακόπτη στην ανακύκλωση, και όλον τον αέρα εμπρός επάνω, που είναι για ξεπάγωνα τζαμιού, φουλ την θέρμανση, και φουλ το βεντιλατερ της, και θα έχετε μια θέρμη ‘κουρτίνα’.
Antonis-team.
ευχαριστουμε για τις συμβουλες αλλα δεν καταλαβα γιατι πρεπει να καποιος να φραξει τις εκροες αερα απο το πορτ μπαγκαζ ?
-
Αν δεν μπορεί να βγει ο αέρας δεν θα μπορεί να μπει κι άλλος. Όσος αέρας μπει θα μπει θα συμπιεστεί και τέρμα δεν μπαίνει άλλος αφού δεν χωράει. Έτσι δεν έχεις ρεύμα αέρα να σε ενοχλεί.
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΤΑ ΤΑ 190...