-
Μάγκες χαιρετώ άπαντες.
Έχω ενα Fiat Punto Sporting, μοντέλο 2000 με 100.000km στο κοντέρ.Ακούστε τώρα τι παίζει.
Ας υποθέσουμε ότι έχω αναπτύξει ταχύτητα 30-40-50km και πηγαίνω ευθεία.
Κάποια στιγμή, θέλω να στρίψω αριστερά, και καθώς στριβω το τιμόνι αρκετά (1-2 κύκλους) ακούγεται από εμπρός - κάτω - αριστέρα κάτι σαν κρότος, ο οποίος απ` ό,τι΄έχω παρατηρήσει συνεχίζεται μέχρι να επαναφέρω το τιμόνι σχεδόν στα ίσια του.Αυτός ο κρότος ακούγεται μόνο όταν στρίβω αριστέρα. Στις δεξιές στροφές δεν έχω ακούσει κάτι.
Σημειώνω, ότι ο κρότος ΔΕΝ ακούγεται όταν έχω πολύ χαμηλή ταχύτητα (π.χ. 5-10km/h)
Δηλαδή αν βάλω μπρος το αμάξι και ξεκινήσω σιγά σιγα με το τιμόνι τέρμα αριστερά, τότε δεν ακούγεται τίποτα.Σημείωση 2η, όταν ακούγεται ο κρότος, το αυτοκίνητο ταρακουνιέται ελαφρώς.
Παρακαλώ δώστε τα φώτα σας.
Ευχαριστώ.
-
Μάγκες χαιρετώ άπαντες.
Έχω ενα Fiat Punto Sporting, μοντέλο 2000 με 100.000km στο κοντέρ.Ακούστε τώρα τι παίζει.
Ας υποθέσουμε ότι έχω αναπτύξει ταχύτητα 30-40-50km και πηγαίνω ευθεία.
Κάποια στιγμή, θέλω να στρίψω αριστερά, και καθώς στριβω το τιμόνι αρκετά (1-2 κύκλους) ακούγεται από εμπρός - κάτω - αριστέρα κάτι σαν κρότος, ο οποίος απ` ό,τι΄έχω παρατηρήσει συνεχίζεται μέχρι να επαναφέρω το τιμόνι σχεδόν στα ίσια του.Αυτός ο κρότος ακούγεται μόνο όταν στρίβω αριστέρα. Στις δεξιές στροφές δεν έχω ακούσει κάτι.
Σημειώνω, ότι ο κρότος ΔΕΝ ακούγεται όταν έχω πολύ χαμηλή ταχύτητα (π.χ. 5-10km/h)
Δηλαδή αν βάλω μπρος το αμάξι και ξεκινήσω σιγά σιγα με το τιμόνι τέρμα αριστερά, τότε δεν ακούγεται τίποτα.Σημείωση 2η, όταν ακούγεται ο κρότος, το αυτοκίνητο ταρακουνιέται ελαφρώς.
Παρακαλώ δώστε τα φώτα σας.
Ευχαριστώ.
-
Μάγκες χαιρετώ άπαντες.
Έχω ενα Fiat Punto Sporting, μοντέλο 2000 με 100.000km στο κοντέρ.Ακούστε τώρα τι παίζει.
Ας υποθέσουμε ότι έχω αναπτύξει ταχύτητα 30-40-50km και πηγαίνω ευθεία.
Κάποια στιγμή, θέλω να στρίψω αριστερά, και καθώς στριβω το τιμόνι αρκετά (1-2 κύκλους) ακούγεται από εμπρός - κάτω - αριστέρα κάτι σαν κρότος, ο οποίος απ` ό,τι΄έχω παρατηρήσει συνεχίζεται μέχρι να επαναφέρω το τιμόνι σχεδόν στα ίσια του.Αυτός ο κρότος ακούγεται μόνο όταν στρίβω αριστέρα. Στις δεξιές στροφές δεν έχω ακούσει κάτι.
Σημειώνω, ότι ο κρότος ΔΕΝ ακούγεται όταν έχω πολύ χαμηλή ταχύτητα (π.χ. 5-10km/h)
Δηλαδή αν βάλω μπρος το αμάξι και ξεκινήσω σιγά σιγα με το τιμόνι τέρμα αριστερά, τότε δεν ακούγεται τίποτα.Σημείωση 2η, όταν ακούγεται ο κρότος, το αυτοκίνητο ταρακουνιέται ελαφρώς.
Παρακαλώ δώστε τα φώτα σας.
Ευχαριστώ.
-
Κροτος, οπως...εκρηξη?
Ακουγεται στιγμιαια?
Μεταλλικος ηχος?
Aν 'αποτομα 'παιξεις' το τιμονι δεξια-αριστερα (σταματημενος) ακουγεται κατι? -
Σκύψε κάτω από την αριστερή ρόδα και δες την φούσκα του ημιαξονίου, πρός τον τροχό.
Κατα πάσα πιθανότητα, έχει σκιστεί και σαν αποτέλεσμα του ότι έχασε το γράσο...κτύπησε ο μπιλιοφόρος... -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Κροτος, οπως...εκρηξη?
Ακουγεται στιγμιαια?
Μεταλλικος ηχος?
Aν 'αποτομα 'παιξεις' το τιμονι δεξια-αριστερα (σταματημενος) ακουγεται κατι?Λοιπόν, ακούγεται στιγμιαία, ο ήχος είναι μεταλλικός, ας πούμε σαν 'τσίγκινος'..
Σαν να είναι δυο επιφάνειες, και να συγκρούονται μεταξύ τους.Αν παίξω το τιμόνι δεξια-αριστερά, ακούγεται ένας ήχος πολλές φορες (εδώ και πολλούς μήνες) σαν τον ήχο του χειροφρένου όταν 'ψιλοπιάνει'. Σαν συρματόσκοινο ένα πράγμα. Δεν μπορώ να το προσδιορίσω επακριβώς, αλλά ακούγεται τριγμός. (Αυτό εδώ και πολλούς μήνες, όταν είμαι σταματημένος και γυρίζω αρκετά το τιμόνι)
Έχω όμως νέα δεδομένα.
Φαίνεται ότι το πρόβλημα έχει επιδεινωθεί..Παρατήρησα τον ίδιο ήχο πριν λίγο, μια φορά, σε δεξιά στροφή.
Επίσης, είχα βάλει όπισθεν, και κάποια στιγμη το αυτοκίνητο (στιγμιαία εννοώ, κλάσματα του δευτερολέπτου) έκανε σαν κάτι να μπλόκαρε τη μετάδοση..!
ΠΑΙΔΙΑ πειτε καμμια ιδέα, γιατί έχω απογοητευτεί με το Punto που έχω σύρει 6 φορές στο συνεργείο, μέσα σε 15.000km.
-
Ο χρήστης Unleaded έγραψε:
(Αυτό εδώ και πολλούς μήνες, όταν είμαι σταματημένος και γυρίζω αρκετά το τιμόνι)
Αυτό θυμίζει κάτι απο το μακ φέρσον...δεν ξέρω με ποιο τρόπο δουλεύει στο πάνω μέρος του Πούντο (πιατάκια, λαστιχα)...
Επίσης, είχα βάλει όπισθεν, και κάποια στιγμη το αυτοκίνητο (στιγμιαία εννοώ, κλάσματα του δευτερολέπτου) έκανε σαν κάτι να μπλόκαρε τη μετάδοση..!
Αυτό θυμίζει έντονα μπιλιοφόρο!!! Δες το γρήγορα...και η γνώμη μου είναι να αλλάξεις και τις δύο φούσκες, μήπως γλυτώσεις και τον άλλον (αν)...
Αυτό γίνεται όταν σπάει η φούσκα του ημιαξονίου και φεύγει το γραφιτούχο γράσσο που κρατάει για να λιπαίνει τον μπιλιοφόρο. αν έχει σκιστεί, απο κάτι (πετραδάκι, πετρα, κοτρώνα), άλλαξε μόνο την χαλασμένη...Αν όμως δεν είναι ελαστική και έχει ραγάδες, άλλαξέτις και τις δύο. (εγω θα τις άλλαζα και τις δύο, αλλά δεν μπορώ να μπω στο πορτοφόλι σου)
Τον έναν μπιλιοφόρο, όμως δεν τον γλυτώνεις δυστυχώς... -
Παιδιά, το συγκεκριμένο Punto, νομίζω ότι έχει ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ και όχι υδραυλική υποβοήθηση..
Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο αυτό στο που πρέπει να ψάξω το πρόβλημα.
Να πω κάτι αλλά μη γελάσετε, λέτε να λυθει το πρόβλημα αν αφαιρέσω την μπαταρία για μισή ώρα ή βγάλω για λίγο τα φισάκια από τον εγκέφαλο;
Υπάρχει περίπτωση να είναι ηλεκτρονική δυσλειτουργία;
-
Ο χρήστης Unleaded έγραψε:
Παιδιά, το συγκεκριμένο Punto, νομίζω ότι έχει ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ και όχι υδραυλική υποβοήθηση..Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο αυτό στο που πρέπει να ψάξω το πρόβλημα.
Να πω κάτι αλλά μη γελάσετε, λέτε να λυθει το πρόβλημα αν αφαιρέσω την μπαταρία για μισή ώρα ή βγάλω για λίγο τα φισάκια από τον εγκέφαλο;
Υπάρχει περίπτωση να είναι ηλεκτρονική δυσλειτουργία;
Πολύ δύσκολο...μέχρι αδύνατο...
-
Εαν ηταν καποια ηλεκτρικη δυσλειτουργεια που σχετιζεται με το τιμονι, θα σου αναβε σχετικο λαμπακι και θα εχανε υποβοηθηση το τιμονι.
Καλυτερα να το πας σε κανα συνεργειο... -
Ο χρήστης Unleaded έγραψε:
Παιδιά, το συγκεκριμένο Punto, νομίζω ότι έχει ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ και όχι υδραυλική υποβοήθηση..Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο αυτό στο που πρέπει να ψάξω το πρόβλημα.
Να πω κάτι αλλά μη γελάσετε, λέτε να λυθει το πρόβλημα αν αφαιρέσω την μπαταρία για μισή ώρα ή βγάλω για λίγο τα φισάκια από τον εγκέφαλο;
Υπάρχει περίπτωση να είναι ηλεκτρονική δυσλειτουργία;
Πηγαινε σε συνεργειο .
-
Το αυτοκίνητο πήγε συνεργείο...
Τα νέα είναι:
Σπασμένο διαφορικό...
Αυτό σημαίνει αλλαγή σασμάν...
Αυτό σημαίνει 400 Ευρώ το 5άρι και 600 Ευρώ το 6άρι...
Αυτό σημαίνει 100 Ευρώ εργασία & βαλβολίνες...
Αυτό σημαίνει 500-700 Ευρώ ΖΗΜΙΑ...
Αυτό σημαίνει ότι το Punto πωλείται για ανταλλακτικα... ή βάφεται μπλέ και κάνει βουτιά από τη Γέφυρα Ριου - Αντιρρίου..
Δεν δίνω πια ούτε ένα cent για ένα αμάξι με τη χειρότερη ποιότητα υλικών κατασκευής..
Το μόνο που έχω να πω, είναι ότι αν έβγαζα το θυμό μου για όσα μου έχει κάνει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο από την ημέρα που το αγόρασα, θα έτρωγα ban από τους διαχειριστές.
Καλή σας ημέρα.
-
Ο χρήστης Unleaded έγραψε:
O λόγος που ανοίγω αυτό το θέμα είναι για να καταλάβουν οι νέοι οδηγοί, ότι ορισμένα αυτοκίνητα γεννήθηκαν μόνο για να σε διευκολύνουν στις μετακινήσεις και ότι αν αρχίσεις να ζητάς πολλά από ένα απλό αυτοκίνητο πόλης, είναι σίγουρο ότι θα σου αδειάσει την τσέπη.To αυτοκίνητο μου είναι ενα Fiat Punto Sporting μοντέλο 2000, με 96.000km στο κοντέρ.
Το αγόρασα μεταχειρισμένο πρίν 8 μήνες με 82.000 στο κοντέρ.
Μέσα σε αυτούς τους 8 μήνες έχω επισκεφτεί συνεργεία για τους παρακάτω λόγους, συγχρόνως θα εξηγώ και τους λόγους που με οδήγησαν κάθε φορά στο μηχανικό, για να δείξω ότι στο 90% πληρώνουμε τα οδηγικά λάθη. (ή καλύτερα, την κακή χρήση.), ειδικά στη δική μου περίπτωση.
- Καίγεται η ασφάλεια του μοτέρ του τιμονιού (είναι ηλεκτρικό το τιμόνι)
Aιτία η παρατεταμένη χρήση του City Mode, δηλαδή υπερλειτουργία του μοτέρ.
Αποτέλεσμα, το τιμόνι έγινε πιο σκληρό και από μηχανικό.
Δίδαγμα: Μην κάνετε χρήση του City Mode χωρίς λόγο, και ακόμη καλύτερα μη το χρησιμοποιείτε καθόλου, το τιμόνι είναι ήδη πολύ ελαφρύ και δεν χρειάζεται αυτή η επιλογή.
-
Μένω από δίσκο/πλατώ/ρουλεμάν (ο δίσκος είχε 60.000 - σχετικα λίγα Km).
Αιτία, το γεγονός ότι τον έκαψα 3-4 φορές με γκάζωμα ανευ λόγου και συνεχείς εκκινήσεις με 5-6.000rpms. -
Σπάει η μια ντίζα του κιβωτίου, λόγω του καρφώματος των ταχυτήτων και γενικά της κακής χρήσης του λεβιέ.
-
Αδειαζει όλη η βαλβολίνη στο δρόμο επειδή σπάει η ασφάλεια του εμπρός ημιαξονίου με κύρια αιτία τα σπινιαρίσματα στις εκκινήσεις (φανάρια κ.λ.π.)
-
Σπάει η ντίζα του χειροφρένου, έπειτα από απανωτά σβουρίδια στους κόμβους του πανεπιστημίου πατρών.
Μου έχουν φύγει πανω από 700 Ευρώ για ένα αυτοκίνητο αξίας 3.000.
Μήπως τελικά ευθυνόμαστε εμείς που ζητάμε πολλά από αυτοκίνητα που δεν έχουν κατασκευαστεί για καταστάσεις WRC;
Ανοίγω αυτό το thread για να αναφέρει ο κάθε κάτοχος ιταλικού τα προβλήματα που του έχουν παρουσιαστεί, με γνώμωνα πάντοτε τη χρήση που γίνεται.
Υ.Γ. Ο θείος μου, καταπληκτικός οδηγός από πλευράς χρήσης & συμπεριφοράς, οδηγεί ακόμη το Mirafiori..
Ευχαριστώ.
Τα παραπανω τα εγραψες σε αλλο θεμα.Πιστευεις οτι φταιει μονο το αμαξι ή και ο τροπος που το οδηγουσες;
- Καίγεται η ασφάλεια του μοτέρ του τιμονιού (είναι ηλεκτρικό το τιμόνι)
-
Και ο τρόπος που οδηγούσα.
Αλλά υπενθυμίζω ότι κολλητός μου με Peugeot 106 είναι συνέχεια στις κόντρες με 245.000κμ απροβλημάτιστα.
Και σίγουρα το 106 ...δεν είναι αγωνιστικό.
-
Ο χρήστης Unleaded έγραψε:
Και ο τρόπος που οδηγούσα.Αλλά υπενθυμίζω ότι κολλητός μου με Peugeot 106 είναι συνέχεια στις κόντρες με 245.000κμ απροβλημάτιστα.
Και σίγουρα το 106 ...δεν είναι αγωνιστικό.
Ειναι το πουντο αγωνιστικο δηλαδη;Πολλες φορες ειναι και ατυχια να χαλασει το αμαξι αλλα και η κακομεταχειριση παιζει ρολο.Στον προηγουμενο ιδιοκτητη γιατι δεν ετυχε κατι ;Εκτος αν εισαι τοσο 'τυχερος' και εισπραττεις ολη τα αρνητικα του προηγουμενου.
Εγω ελπιζω να σε βοηθησει η εμπειρια αυτη να εισαι πιο προσεκτικος στον τροπο μου μεταχειρίζεσαι τα αμαξια.Μπορει να ειναι λαμαρινες αλλα ειναι δαπανηρες λαμαρινες.
-
Ο χρήστης Unleaded έγραψε:
Το αυτοκίνητο πήγε συνεργείο...Τα νέα είναι:
Σπασμένο διαφορικό...
Αυτό σημαίνει αλλαγή σασμάν...
Αυτό σημαίνει 400 Ευρώ το 5άρι και 600 Ευρώ το 6άρι...
Αυτό σημαίνει 100 Ευρώ εργασία & βαλβολίνες...
Αυτό σημαίνει 500-700 Ευρώ ΖΗΜΙΑ...
Αυτό σημαίνει ότι το Punto πωλείται για ανταλλακτικα... ή βάφεται μπλέ και κάνει βουτιά από τη Γέφυρα Ριου - Αντιρρίου..
Δεν δίνω πια ούτε ένα cent για ένα αμάξι με τη χειρότερη ποιότητα υλικών κατασκευής..
Το μόνο που έχω να πω, είναι ότι αν έβγαζα το θυμό μου για όσα μου έχει κάνει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο από την ημέρα που το αγόρασα, θα έτρωγα ban από τους διαχειριστές.
Καλή σας ημέρα.
υπαρχουν και μεταχειρισμενα και αμα θες σου βρισκω ενα .
5νταρι θες η 6αρι; -
Δυστυχώς τα αυτοκινητάκια μας χρειάζονται στοργή και προδέρμ.
Μια φορά μπήκα στις Σέρες και το κιβώτιο μέσα σε 15 γύρους ήταν σαν να έβαλε 60,000 χλμ το μόνο που χρειάστηκε για να χαθεί ο γλυκός μεταλλικός ήχος κουμπώματος της 3ης ήταν μερικά απότομα κατεβάσματα από 4η σε 3η στην Κ1.
Δε μου δημιούργησε κάποιο πρόβλημα( έχουν περάσει από τότε 4 χρόνια) αλλά έχασε εκείνο το γλυκό κούμπωμα.
Πλέον δεν απορώ όταν ακούω για σπασμένα κιβώτια σε αγωνιστικά -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
υπαρχουν και μεταχειρισμενα και αμα θες σου βρισκω ενα .
5νταρι θες η 6αρι;οι τιμες που αναφερει για μεταχειρα ειναι.... τα καινουργια ειναι πανακριβα!
-
Μου άναψε κι εμένα το κλασσικό λαμπάκι Steering Failure
Πόσο πάει το μαλλί?
Χρειάζεται οπωσδήποτε εξουδιοδοτημένο, ή μπορώ να παραγγείλω μέσω e-bay το ανταλλακτικό και να το πάω σε κάποιο συνεργείο μη εξουσιοδοτημένο? (εννοώ από άποψη διαγνωστικών κλπ.).Αφού απ'ότι έχω καταλάβει χαλάει σε όλα τα punto, γιατί δεν κάνει ανάκληση η φίλτατη Fiat?
Fiat Punto Sporting 03 1.4 εδώ
-
Ο χρήστης sotirisk82 έγραψε:
Μου άναψε κι εμένα το κλασσικό λαμπάκι Steering FailureΠόσο πάει το μαλλί?
Χρειάζεται οπωσδήποτε εξουδιοδοτημένο, ή μπορώ να παραγγείλω μέσω e-bay το ανταλλακτικό και να το πάω σε κάποιο συνεργείο μη εξουσιοδοτημένο? (εννοώ από άποψη διαγνωστικών κλπ.).Αφού απ'ότι έχω καταλάβει χαλάει σε όλα τα punto, γιατί δεν κάνει ανάκληση η φίλτατη Fiat?
Fiat Punto Sporting 03 1.4 εδώ
Κοιτα και στο viewtopic.php?f=15&t=16578&start=2895#p1754654
Πρόβλημα με το τιμόνι - Punto Sporting MKII