-
Φορά τον υγρόψυκτο κινητήρα του 1198 και έρχεται φορτωμένο για όλες τις δουλειές. 150 ίπποι, Traction Control, ABS, θερμαινόμενα γκριπ, ρυθμιζόμενη ζελατίνα, άνετη τουριστάδικη σέλα, αναρτήσεις με ικανές διαδρομές και για κίνηση εκτός δρόμου, βαλίτσες. Διατίθεται και σε έκδοση S, με αναρτήσεις της Ohlins που ρυθμίζονται ηλεκτρονικά (Ducati Electronic Suspension) και κάμποσο ανθρακόνημα δεξιά κι αριστερά, ενώ με βάση το 1200S προσθέτουμε ακόμη μια εναλλακτική, την 1200 S Touring με τα θερμαινόμενα γκριπ και τις βαλίτσες.
Multistrada 1200 Spec
Κινητήρας: Υγρόψυκτος, L2, τετραβάλβιδοςΙσχύς: 150 ίπποι / 9.250 σ.α.λ.
Ροπή: 12 / 7.500 σ.α.λ.
Συμπλέκτης: Υγρός πολύδισκος, υδραυλικός, περιορισμένης ολίσθησης
Πλαίσιο: Ατσάλινο χωροδικτύωμα και αλουμινένια βάση με υποπλαίσιο, ατσάλινο χωροδικτύωμα
Αναρτήσεις: USD πιρούνι διαμέτρου 50mm. πλήρως ρυθμιζόμενο / αμορτισέρ Sachs πλήρως ρυθμιζόμενο
Τροχοί: Ελαφρού κράματος αλουμινίου, με διαστάσεις 3,50 Χ 17 μπροστά και 6,00 Χ 17 πίσω
Φρένα: Δύο ημίπλευστοι δίσκοι διαμέτρου 320mm με ακτινική 4πίστονη δαγκάνα της Brembo μπροστά, μονός δίσκος διαμέτρου 245mmμε 2πίστονη δαγκάνα πίσω
Ρεζερβουάρ: 20 λίτρα
Βάρος (στεγνό): 189 κιλά
Ύψος σέλας: 850mm
-
Φορά τον υγρόψυκτο κινητήρα του 1198 και έρχεται φορτωμένο για όλες τις δουλειές. 150 ίπποι, Traction Control, ABS, θερμαινόμενα γκριπ, ρυθμιζόμενη ζελατίνα, άνετη τουριστάδικη σέλα, αναρτήσεις με ικανές διαδρομές και για κίνηση εκτός δρόμου, βαλίτσες. Διατίθεται και σε έκδοση S, με αναρτήσεις της Ohlins που ρυθμίζονται ηλεκτρονικά (Ducati Electronic Suspension) και κάμποσο ανθρακόνημα δεξιά κι αριστερά, ενώ με βάση το 1200S προσθέτουμε ακόμη μια εναλλακτική, την 1200 S Touring με τα θερμαινόμενα γκριπ και τις βαλίτσες.
Multistrada 1200 Spec
Κινητήρας: Υγρόψυκτος, L2, τετραβάλβιδοςΙσχύς: 150 ίπποι / 9.250 σ.α.λ.
Ροπή: 12 / 7.500 σ.α.λ.
Συμπλέκτης: Υγρός πολύδισκος, υδραυλικός, περιορισμένης ολίσθησης
Πλαίσιο: Ατσάλινο χωροδικτύωμα και αλουμινένια βάση με υποπλαίσιο, ατσάλινο χωροδικτύωμα
Αναρτήσεις: USD πιρούνι διαμέτρου 50mm. πλήρως ρυθμιζόμενο / αμορτισέρ Sachs πλήρως ρυθμιζόμενο
Τροχοί: Ελαφρού κράματος αλουμινίου, με διαστάσεις 3,50 Χ 17 μπροστά και 6,00 Χ 17 πίσω
Φρένα: Δύο ημίπλευστοι δίσκοι διαμέτρου 320mm με ακτινική 4πίστονη δαγκάνα της Brembo μπροστά, μονός δίσκος διαμέτρου 245mmμε 2πίστονη δαγκάνα πίσω
Ρεζερβουάρ: 20 λίτρα
Βάρος (στεγνό): 189 κιλά
Ύψος σέλας: 850mm
-
Φορά τον υγρόψυκτο κινητήρα του 1198 και έρχεται φορτωμένο για όλες τις δουλειές. 150 ίπποι, Traction Control, ABS, θερμαινόμενα γκριπ, ρυθμιζόμενη ζελατίνα, άνετη τουριστάδικη σέλα, αναρτήσεις με ικανές διαδρομές και για κίνηση εκτός δρόμου, βαλίτσες. Διατίθεται και σε έκδοση S, με αναρτήσεις της Ohlins που ρυθμίζονται ηλεκτρονικά (Ducati Electronic Suspension) και κάμποσο ανθρακόνημα δεξιά κι αριστερά, ενώ με βάση το 1200S προσθέτουμε ακόμη μια εναλλακτική, την 1200 S Touring με τα θερμαινόμενα γκριπ και τις βαλίτσες.
Multistrada 1200 Spec
Κινητήρας: Υγρόψυκτος, L2, τετραβάλβιδοςΙσχύς: 150 ίπποι / 9.250 σ.α.λ.
Ροπή: 12 / 7.500 σ.α.λ.
Συμπλέκτης: Υγρός πολύδισκος, υδραυλικός, περιορισμένης ολίσθησης
Πλαίσιο: Ατσάλινο χωροδικτύωμα και αλουμινένια βάση με υποπλαίσιο, ατσάλινο χωροδικτύωμα
Αναρτήσεις: USD πιρούνι διαμέτρου 50mm. πλήρως ρυθμιζόμενο / αμορτισέρ Sachs πλήρως ρυθμιζόμενο
Τροχοί: Ελαφρού κράματος αλουμινίου, με διαστάσεις 3,50 Χ 17 μπροστά και 6,00 Χ 17 πίσω
Φρένα: Δύο ημίπλευστοι δίσκοι διαμέτρου 320mm με ακτινική 4πίστονη δαγκάνα της Brembo μπροστά, μονός δίσκος διαμέτρου 245mmμε 2πίστονη δαγκάνα πίσω
Ρεζερβουάρ: 20 λίτρα
Βάρος (στεγνό): 189 κιλά
Ύψος σέλας: 850mm
-
Το μόνο που με χαλάει είναι η μύτη του donald μπροστά. Κατά τα άλλα φαίνεται να είναι εξαιρετικό σύμφωνα με τα specs.
-
Να που μπορούν να βγάλουν και πιο άσχημο από το 1ο MultiStrada!!!
Τουλάχιστο οι προδιαγραφές του και το όλο concept είναι πολύ καλές.
Άμα βγει και με τον 800ρη κινητήρα για να μην κάνει 15000 €, μια χαρά θα ΄ναι (γι΄ αυτούς που μπορούν να το αντικρύσουν χωρίς να μαρμαρώσουν ).
Το MultiPla των μοτό!
-
Απο οτι ακουσα θα εχει κοντα στα 20 χιλιαρικα.
Βεβαια εχει TA specs και εξαλλου δεν ειναι οτι η Ducati ηταν ποτε value for money εταιρεια.Παρεπιπτοντως, ξερει κανεις σε τι χρησιμευει η ρυθμιζομενη ζελατινα? Τι αλλαζει αμα της αλλαξεις λιγο την κλιση? Γιατι δεν ειναι σε μια στανταρ θεση που βολευει τη συγκεκριμενη μοτοσυκλετα?
-
Ο χρήστης Sandouras έγραψε:
Απο οτι ακουσα θα εχει κοντα στα 20 χιλιαρικα.
Βεβαια εχει TA specs και εξαλλου δεν ειναι οτι η Ducati ηταν ποτε value for money εταιρεια.Παρεπιπτοντως, ξερει κανεις σε τι χρησιμευει η ρυθμιζομενη ζελατινα? Τι αλλαζει αμα της αλλαξεις λιγο την κλιση? Γιατι δεν ειναι σε μια στανταρ θεση που βολευει τη συγκεκριμενη μοτοσυκλετα?
Τοσο θα εχει το s
Το απλο χωρις abs, θα εχει 17000€, δηλαδη θα ειναι για ''λιγους'', και ακομα πιο λιγοι θα ειναι αυτοι που θα το παρουν και θα το εκμεταλευονται οπως του αρμοζει, κατι σαν τις r1200gs δηλαδη που τις εχουν κανει παπακια για την πολη,.....κριμα! -
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Το μόνο που με χαλάει είναι η μύτη του donald μπροστά. Κατά τα άλλα φαίνεται να είναι εξαιρετικό σύμφωνα με τα specs.+1
Νέο Ducati Multistrada 1200