Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέο Ducati Multistrada 1200
    1. Home
    2. Μοτοσικλέτα
    3. Νέο Ducati Multistrada 1200
    • 1 / 1
    Μοτοσικλέτα
    6
    7
    65
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      turist last edited by

      Φορά τον υγρόψυκτο κινητήρα του 1198 και έρχεται φορτωμένο για όλες τις δουλειές. 150 ίπποι, Traction Control, ABS, θερμαινόμενα γκριπ, ρυθμιζόμενη ζελατίνα, άνετη τουριστάδικη σέλα, αναρτήσεις με ικανές διαδρομές και για κίνηση εκτός δρόμου, βαλίτσες. Διατίθεται και σε έκδοση S, με αναρτήσεις της Ohlins που ρυθμίζονται ηλεκτρονικά (Ducati Electronic Suspension) και κάμποσο ανθρακόνημα δεξιά κι αριστερά, ενώ με βάση το 1200S προσθέτουμε ακόμη μια εναλλακτική, την 1200 S Touring με τα θερμαινόμενα γκριπ και τις βαλίτσες.

      Multistrada 1200 Spec
      Κινητήρας: Υγρόψυκτος, L2, τετραβάλβιδος

      Ισχύς: 150 ίπποι / 9.250 σ.α.λ.

      Ροπή: 12 / 7.500 σ.α.λ.

      Συμπλέκτης: Υγρός πολύδισκος, υδραυλικός, περιορισμένης ολίσθησης

      Πλαίσιο: Ατσάλινο χωροδικτύωμα και αλουμινένια βάση με υποπλαίσιο, ατσάλινο χωροδικτύωμα

      Αναρτήσεις: USD πιρούνι διαμέτρου 50mm. πλήρως ρυθμιζόμενο / αμορτισέρ Sachs πλήρως ρυθμιζόμενο

      Τροχοί: Ελαφρού κράματος αλουμινίου, με διαστάσεις 3,50 Χ 17 μπροστά και 6,00 Χ 17 πίσω

      Φρένα: Δύο ημίπλευστοι δίσκοι διαμέτρου 320mm με ακτινική 4πίστονη δαγκάνα της Brembo μπροστά, μονός δίσκος διαμέτρου 245mmμε 2πίστονη δαγκάνα πίσω

      Ρεζερβουάρ: 20 λίτρα

      Βάρος (στεγνό): 189 κιλά

      Ύψος σέλας: 850mm

      Youtube Video



      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        turist last edited by

        Φορά τον υγρόψυκτο κινητήρα του 1198 και έρχεται φορτωμένο για όλες τις δουλειές. 150 ίπποι, Traction Control, ABS, θερμαινόμενα γκριπ, ρυθμιζόμενη ζελατίνα, άνετη τουριστάδικη σέλα, αναρτήσεις με ικανές διαδρομές και για κίνηση εκτός δρόμου, βαλίτσες. Διατίθεται και σε έκδοση S, με αναρτήσεις της Ohlins που ρυθμίζονται ηλεκτρονικά (Ducati Electronic Suspension) και κάμποσο ανθρακόνημα δεξιά κι αριστερά, ενώ με βάση το 1200S προσθέτουμε ακόμη μια εναλλακτική, την 1200 S Touring με τα θερμαινόμενα γκριπ και τις βαλίτσες.

        Multistrada 1200 Spec
        Κινητήρας: Υγρόψυκτος, L2, τετραβάλβιδος

        Ισχύς: 150 ίπποι / 9.250 σ.α.λ.

        Ροπή: 12 / 7.500 σ.α.λ.

        Συμπλέκτης: Υγρός πολύδισκος, υδραυλικός, περιορισμένης ολίσθησης

        Πλαίσιο: Ατσάλινο χωροδικτύωμα και αλουμινένια βάση με υποπλαίσιο, ατσάλινο χωροδικτύωμα

        Αναρτήσεις: USD πιρούνι διαμέτρου 50mm. πλήρως ρυθμιζόμενο / αμορτισέρ Sachs πλήρως ρυθμιζόμενο

        Τροχοί: Ελαφρού κράματος αλουμινίου, με διαστάσεις 3,50 Χ 17 μπροστά και 6,00 Χ 17 πίσω

        Φρένα: Δύο ημίπλευστοι δίσκοι διαμέτρου 320mm με ακτινική 4πίστονη δαγκάνα της Brembo μπροστά, μονός δίσκος διαμέτρου 245mmμε 2πίστονη δαγκάνα πίσω

        Ρεζερβουάρ: 20 λίτρα

        Βάρος (στεγνό): 189 κιλά

        Ύψος σέλας: 850mm

        Youtube Video



        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          turist last edited by

          Φορά τον υγρόψυκτο κινητήρα του 1198 και έρχεται φορτωμένο για όλες τις δουλειές. 150 ίπποι, Traction Control, ABS, θερμαινόμενα γκριπ, ρυθμιζόμενη ζελατίνα, άνετη τουριστάδικη σέλα, αναρτήσεις με ικανές διαδρομές και για κίνηση εκτός δρόμου, βαλίτσες. Διατίθεται και σε έκδοση S, με αναρτήσεις της Ohlins που ρυθμίζονται ηλεκτρονικά (Ducati Electronic Suspension) και κάμποσο ανθρακόνημα δεξιά κι αριστερά, ενώ με βάση το 1200S προσθέτουμε ακόμη μια εναλλακτική, την 1200 S Touring με τα θερμαινόμενα γκριπ και τις βαλίτσες.

          Multistrada 1200 Spec
          Κινητήρας: Υγρόψυκτος, L2, τετραβάλβιδος

          Ισχύς: 150 ίπποι / 9.250 σ.α.λ.

          Ροπή: 12 / 7.500 σ.α.λ.

          Συμπλέκτης: Υγρός πολύδισκος, υδραυλικός, περιορισμένης ολίσθησης

          Πλαίσιο: Ατσάλινο χωροδικτύωμα και αλουμινένια βάση με υποπλαίσιο, ατσάλινο χωροδικτύωμα

          Αναρτήσεις: USD πιρούνι διαμέτρου 50mm. πλήρως ρυθμιζόμενο / αμορτισέρ Sachs πλήρως ρυθμιζόμενο

          Τροχοί: Ελαφρού κράματος αλουμινίου, με διαστάσεις 3,50 Χ 17 μπροστά και 6,00 Χ 17 πίσω

          Φρένα: Δύο ημίπλευστοι δίσκοι διαμέτρου 320mm με ακτινική 4πίστονη δαγκάνα της Brembo μπροστά, μονός δίσκος διαμέτρου 245mmμε 2πίστονη δαγκάνα πίσω

          Ρεζερβουάρ: 20 λίτρα

          Βάρος (στεγνό): 189 κιλά

          Ύψος σέλας: 850mm

          Youtube Video



          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kon5 last edited by

            Το μόνο που με χαλάει είναι η μύτη του donald μπροστά. Κατά τα άλλα φαίνεται να είναι εξαιρετικό σύμφωνα με τα specs.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              danaos_master last edited by

              Να που μπορούν να βγάλουν και πιο άσχημο από το 1ο MultiStrada!!!

              Τουλάχιστο οι προδιαγραφές του και το όλο concept είναι πολύ καλές.

              Άμα βγει και με τον 800ρη κινητήρα για να μην κάνει 15000 €, μια χαρά θα ΄ναι (γι΄ αυτούς που μπορούν να το αντικρύσουν χωρίς να μαρμαρώσουν ).

              Το MultiPla των μοτό!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sandouras last edited by

                Απο οτι ακουσα θα εχει κοντα στα 20 χιλιαρικα.
                Βεβαια εχει TA specs και εξαλλου δεν ειναι οτι η Ducati ηταν ποτε value for money εταιρεια.

                Παρεπιπτοντως, ξερει κανεις σε τι χρησιμευει η ρυθμιζομενη ζελατινα? Τι αλλαζει αμα της αλλαξεις λιγο την κλιση? Γιατι δεν ειναι σε μια στανταρ θεση που βολευει τη συγκεκριμενη μοτοσυκλετα?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  after last edited by

                  Ο χρήστης Sandouras έγραψε:
                  Απο οτι ακουσα θα εχει κοντα στα 20 χιλιαρικα.
                  Βεβαια εχει TA specs και εξαλλου δεν ειναι οτι η Ducati ηταν ποτε value for money εταιρεια.

                  Παρεπιπτοντως, ξερει κανεις σε τι χρησιμευει η ρυθμιζομενη ζελατινα? Τι αλλαζει αμα της αλλαξεις λιγο την κλιση? Γιατι δεν ειναι σε μια στανταρ θεση που βολευει τη συγκεκριμενη μοτοσυκλετα?

                  Τοσο θα εχει το s
                  Το απλο χωρις abs, θα εχει 17000€, δηλαδη θα ειναι για ''λιγους'', και ακομα πιο λιγοι θα ειναι αυτοι που θα το παρουν και θα το εκμεταλευονται οπως του αρμοζει, κατι σαν τις r1200gs δηλαδη που τις εχουν κανει παπακια για την πολη,.....κριμα!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • M
                    mad_max_geo last edited by

                    Ο χρήστης kon5 έγραψε:
                    Το μόνο που με χαλάει είναι η μύτη του donald μπροστά. Κατά τα άλλα φαίνεται να είναι εξαιρετικό σύμφωνα με τα specs.

                    +1

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr