-
Μετά από αρκετή ταλαιπωρία και με σκοπό να γίνουν οι αναγνώστες του περιοδικού/forum πιο υποψιασμένοι με τις μάρκες αυτοκίνητων που επιλέγουν παραθέτω την ιστορία μου……
Είμαι κάτοχος ενός Α200 (W169) coupe Avantgarde και ημερομηνία 1ης κυκλοφορίας 2006.
Από τα πρώτα χιλιόμετρα μαζί του άρχισαν τα προβλήματα έτσι έχουν αλλαχτεί τα πιο κάτω :- Μπεκ καυσίμου
- Ζαμφόρ μπροστινού συστήματος
- Μπροστινές αναρτήσεις
- Κάθισμα Οδηγού (μετακίνηση του στις στροφές)
- Κάθισμα Συνοδηγού (μετακίνηση του στις στροφές)
- Θήκη κινητού τηλεφώνου στο υπαβραχιόνιο(δεν έκλεινε)
- Επισκευή ανεμοθώρακα οροφής
- Αλλαγή οροφής (Το αυτοκίνητο μετά την επισκευή οροφής γέμισε νερά)
- Αφαλός κλειδαριάς οδηγού
- Πίσω αριστερό Τζάμι
- Πίσω δεξιά τζάμι
- Φλοτέρ Βενζίνης (ακόμα δεν δείχνει σωστά)
- Ζώνη ασφαλείας συνοδηγού
Έχω επισκεφτεί πολλές φορές το εξουσιοδοτημένο συνεργείο για μια αστάθεια και κραδασμούς που εμφανίζει ο κινητήρας στο ρελαντί. Δεν μπόρεσαν όμως να κάνουν κάτι μου είπαν ότι έτσι είναι όλα τα αυτοκίνητα της σειράς W169.
Ο αναπτήρας των πίσω καθισμάτων δεν έχει συνδεθεί ποτέ γιατί μόλις συνδεθεί μειώνεται ο εσωτερικός φωτισμός στα όργανα και το αυτοκίνητο είναι σε night mode.
Έχω επισκεφτεί το συνεργείο τουλάχιστον τέσσερις φόρες για τριγμούς που έρχονται από το πίσω μέρος. Την τελευταία φορά άλλαξα και λάστιχο πόρτας αλλά οι τριγμοί είναι εκεί. Το καλοκαίρι με τον καύσωνα σταματάμε τις κρύες μέρες επανέρχονται.
Πρόσφατα άρχισαν πάλι οι τριγμοί και από τα καθίσματα και γενικά όλο το αυτοκίνητο τρίζει παρά την καθ όλα ευγενική μεταχείριση και την προσεκτική οδηγική συμπεριφορά μου σε αυτό.
Στη συνέχεια ξεφλούδισε εσωτερικά η πόρτα του συνοδηγού και εμφανίστηκε εσωτερικά προχωρημένο στάδιο σκουριάς!
Σε ερευνά που έκανα στο διαδίκτυο και από ερώτηση σε ένα γνωστό που έχω στη Γερμάνια έμαθα ότι υπάρχει σχετικά ανάκληση για τα μοντέλα W169 σχετικά με τις πόρτες και το καπό.
Παρά το γεγονός ότι το αυτοκίνητο έχει επισκεφτεί μόνο εξουσιοδοτημένα συνεργεία ποτέ δεν με ενημέρωσαν για τη συγκεκριμένη ανάκληση. Αρχικά δέχτηκα να μου αλλάξουν την πόρτα με καινούργια. Έτσι όταν με ειδοποίησαν ότι η πόρτα μου ήρθε κανονίσαμε για να μην μείνει μέσα το αυτοκίνητο να προγραμματίσουμε την επισκευή με το επόμενο τακτικό service που γίνεται στην ΕΚΚΑ.
Τώρα που επικοινώνησα για να κλείσω ραντεβού για service άλλαξαν τα δεδομένα και δεν μου αλλάζουν την πόρτα αλλά μπορούν μονό να την επισκευάσουν.
Να ξύσουν την σκουριά και να την βάψουν από πάνω!!!
Είναι γεγονός ότι έχω επισκεφτεί το εξουσιοδοτημένο συνεργείο Mercedes πάνω από 30 φόρες μέσα σε αυτά τα 2-3 χρόνια. Επειδή παλαιοτέρα είχα στην κατοχή μου και άλλα Mercedes και ακόμα έχω παράλληλα ένα σειρά 124. Επειδή έχω εμπειρία και από άλλες γερμανικές μάρκες Audi και BMW θεωρώ ότι αυτά που έχω περάσει είναι απαράδεκτα. Θυμίζουν ιταλικό αυτοκίνητο της δεκαετίας του 80, μια και η Ιταλία τελευταία κατασκευάζει πολύ καλά και αξιόπιστα αυτοκίνητα.
Είναι γεγονός από την περίπτωση μου ότι δεν πρέπει να παίρνουμε τα μικρά μοντέλα εταιρειών που πιθανά να είχαν αξιόπιστο όνομα στο παρελθόν. Να σημειώσω εδώ ότι το αυτοκίνητο μου ήταν full option και μάλιστα η ακριβότερη έκδοση. Είμαι ποια πεπεισμένος ότι φθηνότερα και άλλων όχι τόσων διάσημων εταιρειών αυτοκίνητα είναι σίγουρα μια καλύτερη αγορά.
Καλές βόλτες !
Στη διάθεση του περιοδικου ολα τα σχετικά παραστατικά. -
Μετά από αρκετή ταλαιπωρία και με σκοπό να γίνουν οι αναγνώστες του περιοδικού/forum πιο υποψιασμένοι με τις μάρκες αυτοκίνητων που επιλέγουν παραθέτω την ιστορία μου……
Είμαι κάτοχος ενός Α200 (W169) coupe Avantgarde και ημερομηνία 1ης κυκλοφορίας 2006.
Από τα πρώτα χιλιόμετρα μαζί του άρχισαν τα προβλήματα έτσι έχουν αλλαχτεί τα πιο κάτω :- Μπεκ καυσίμου
- Ζαμφόρ μπροστινού συστήματος
- Μπροστινές αναρτήσεις
- Κάθισμα Οδηγού (μετακίνηση του στις στροφές)
- Κάθισμα Συνοδηγού (μετακίνηση του στις στροφές)
- Θήκη κινητού τηλεφώνου στο υπαβραχιόνιο(δεν έκλεινε)
- Επισκευή ανεμοθώρακα οροφής
- Αλλαγή οροφής (Το αυτοκίνητο μετά την επισκευή οροφής γέμισε νερά)
- Αφαλός κλειδαριάς οδηγού
- Πίσω αριστερό Τζάμι
- Πίσω δεξιά τζάμι
- Φλοτέρ Βενζίνης (ακόμα δεν δείχνει σωστά)
- Ζώνη ασφαλείας συνοδηγού
Έχω επισκεφτεί πολλές φορές το εξουσιοδοτημένο συνεργείο για μια αστάθεια και κραδασμούς που εμφανίζει ο κινητήρας στο ρελαντί. Δεν μπόρεσαν όμως να κάνουν κάτι μου είπαν ότι έτσι είναι όλα τα αυτοκίνητα της σειράς W169.
Ο αναπτήρας των πίσω καθισμάτων δεν έχει συνδεθεί ποτέ γιατί μόλις συνδεθεί μειώνεται ο εσωτερικός φωτισμός στα όργανα και το αυτοκίνητο είναι σε night mode.
Έχω επισκεφτεί το συνεργείο τουλάχιστον τέσσερις φόρες για τριγμούς που έρχονται από το πίσω μέρος. Την τελευταία φορά άλλαξα και λάστιχο πόρτας αλλά οι τριγμοί είναι εκεί. Το καλοκαίρι με τον καύσωνα σταματάμε τις κρύες μέρες επανέρχονται.
Πρόσφατα άρχισαν πάλι οι τριγμοί και από τα καθίσματα και γενικά όλο το αυτοκίνητο τρίζει παρά την καθ όλα ευγενική μεταχείριση και την προσεκτική οδηγική συμπεριφορά μου σε αυτό.
Στη συνέχεια ξεφλούδισε εσωτερικά η πόρτα του συνοδηγού και εμφανίστηκε εσωτερικά προχωρημένο στάδιο σκουριάς!
Σε ερευνά που έκανα στο διαδίκτυο και από ερώτηση σε ένα γνωστό που έχω στη Γερμάνια έμαθα ότι υπάρχει σχετικά ανάκληση για τα μοντέλα W169 σχετικά με τις πόρτες και το καπό.
Παρά το γεγονός ότι το αυτοκίνητο έχει επισκεφτεί μόνο εξουσιοδοτημένα συνεργεία ποτέ δεν με ενημέρωσαν για τη συγκεκριμένη ανάκληση. Αρχικά δέχτηκα να μου αλλάξουν την πόρτα με καινούργια. Έτσι όταν με ειδοποίησαν ότι η πόρτα μου ήρθε κανονίσαμε για να μην μείνει μέσα το αυτοκίνητο να προγραμματίσουμε την επισκευή με το επόμενο τακτικό service που γίνεται στην ΕΚΚΑ.
Τώρα που επικοινώνησα για να κλείσω ραντεβού για service άλλαξαν τα δεδομένα και δεν μου αλλάζουν την πόρτα αλλά μπορούν μονό να την επισκευάσουν.
Να ξύσουν την σκουριά και να την βάψουν από πάνω!!!
Είναι γεγονός ότι έχω επισκεφτεί το εξουσιοδοτημένο συνεργείο Mercedes πάνω από 30 φόρες μέσα σε αυτά τα 2-3 χρόνια. Επειδή παλαιοτέρα είχα στην κατοχή μου και άλλα Mercedes και ακόμα έχω παράλληλα ένα σειρά 124. Επειδή έχω εμπειρία και από άλλες γερμανικές μάρκες Audi και BMW θεωρώ ότι αυτά που έχω περάσει είναι απαράδεκτα. Θυμίζουν ιταλικό αυτοκίνητο της δεκαετίας του 80, μια και η Ιταλία τελευταία κατασκευάζει πολύ καλά και αξιόπιστα αυτοκίνητα.
Είναι γεγονός από την περίπτωση μου ότι δεν πρέπει να παίρνουμε τα μικρά μοντέλα εταιρειών που πιθανά να είχαν αξιόπιστο όνομα στο παρελθόν. Να σημειώσω εδώ ότι το αυτοκίνητο μου ήταν full option και μάλιστα η ακριβότερη έκδοση. Είμαι ποια πεπεισμένος ότι φθηνότερα και άλλων όχι τόσων διάσημων εταιρειών αυτοκίνητα είναι σίγουρα μια καλύτερη αγορά.
Καλές βόλτες !
Στη διάθεση του περιοδικου ολα τα σχετικά παραστατικά.
Προβλήματα με A class W169