-
Πρόκειται να αγοράσω καινούριο αυτοκίνητο και θα ήθελα τα φώτα σας.
Είμαστε μια μικρή οικογένεια (μια μικρή κόρη) και ζούμε στο κέντρο πόλης με τα γνωστά προβλήματα παρκαρίσματος.Με ενδιαφέρει πολυμορφικό. Ύψος, εύκολη τοποθέτηση της μικρής στο καρεκάλι, λειτουργικότητα, χώροι κλπ. Είμαι από τους τυχερούς που πηγαίνει στη δουλειά του με τα πόδια. Η γυναίκα μου θα πηγαινοέρχεται από του χρόνου σε διπλανό νομό, πράγμα που σημαίνει καθημερινά με περίπου 100+ χλμ.
Το αυτοκίνητο δεν το βλέπω σα χόμπυ (δεν είμαι τρελαμένος), δεν παρακολουθώ την αγορά παρά μόνο όποτε χρειάστηκε να αγοράσω αυτοκίνητο, και θέλω κάτι που να είναι ιδιαίτερα εύχρηστο και ευκολοοδήγητο και για τη γυναίκα μου, αξιόπιστο κλπ κλπ... (ζητάω πολλά ??? )
Κατέληξα κατ' αρχήν στο Golf Plus (1.4 TSI/122 HP) λόγω του μήκους (μόνο 4.20 και πολυμορφικό).
[Στο φόρουμ έχω διαβάσει διάφορες 'απογοητευτικές' αναρτήσεις για τους TSI κινητήρες (προβλήματα) και δε βρήκα επίσης τίποτα για το συγκεκριμένο μοντέλο.]Δυστυχώς δεν το βρήκα σε καμία έκθεση αυτοκινήτου (δυσεύρετο), αντίθετα οδήγησα σε test-drive το Golf VI με τον αντίστοιχο κινητήρα.
Θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη σας για την επιλογή αυτή, ίσως και προτάσεις ανταγωνιστικών μοντέλων, πάντα στη λογική χρήσης που προανέφερα.Οι διαστάσες του αυτοκινήτου είναι καθοριστικές στην όποια μου επιλογή.
Σας ευχαριστώ
-
Πρόκειται να αγοράσω καινούριο αυτοκίνητο και θα ήθελα τα φώτα σας.
Είμαστε μια μικρή οικογένεια (μια μικρή κόρη) και ζούμε στο κέντρο πόλης με τα γνωστά προβλήματα παρκαρίσματος.Με ενδιαφέρει πολυμορφικό. Ύψος, εύκολη τοποθέτηση της μικρής στο καρεκάλι, λειτουργικότητα, χώροι κλπ. Είμαι από τους τυχερούς που πηγαίνει στη δουλειά του με τα πόδια. Η γυναίκα μου θα πηγαινοέρχεται από του χρόνου σε διπλανό νομό, πράγμα που σημαίνει καθημερινά με περίπου 100+ χλμ.
Το αυτοκίνητο δεν το βλέπω σα χόμπυ (δεν είμαι τρελαμένος), δεν παρακολουθώ την αγορά παρά μόνο όποτε χρειάστηκε να αγοράσω αυτοκίνητο, και θέλω κάτι που να είναι ιδιαίτερα εύχρηστο και ευκολοοδήγητο και για τη γυναίκα μου, αξιόπιστο κλπ κλπ... (ζητάω πολλά ??? )
Κατέληξα κατ' αρχήν στο Golf Plus (1.4 TSI/122 HP) λόγω του μήκους (μόνο 4.20 και πολυμορφικό).
[Στο φόρουμ έχω διαβάσει διάφορες 'απογοητευτικές' αναρτήσεις για τους TSI κινητήρες (προβλήματα) και δε βρήκα επίσης τίποτα για το συγκεκριμένο μοντέλο.]Δυστυχώς δεν το βρήκα σε καμία έκθεση αυτοκινήτου (δυσεύρετο), αντίθετα οδήγησα σε test-drive το Golf VI με τον αντίστοιχο κινητήρα.
Θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη σας για την επιλογή αυτή, ίσως και προτάσεις ανταγωνιστικών μοντέλων, πάντα στη λογική χρήσης που προανέφερα.Οι διαστάσες του αυτοκινήτου είναι καθοριστικές στην όποια μου επιλογή.
Σας ευχαριστώ
-
Πρόκειται να αγοράσω καινούριο αυτοκίνητο και θα ήθελα τα φώτα σας.
Είμαστε μια μικρή οικογένεια (μια μικρή κόρη) και ζούμε στο κέντρο πόλης με τα γνωστά προβλήματα παρκαρίσματος.Με ενδιαφέρει πολυμορφικό. Ύψος, εύκολη τοποθέτηση της μικρής στο καρεκάλι, λειτουργικότητα, χώροι κλπ. Είμαι από τους τυχερούς που πηγαίνει στη δουλειά του με τα πόδια. Η γυναίκα μου θα πηγαινοέρχεται από του χρόνου σε διπλανό νομό, πράγμα που σημαίνει καθημερινά με περίπου 100+ χλμ.
Το αυτοκίνητο δεν το βλέπω σα χόμπυ (δεν είμαι τρελαμένος), δεν παρακολουθώ την αγορά παρά μόνο όποτε χρειάστηκε να αγοράσω αυτοκίνητο, και θέλω κάτι που να είναι ιδιαίτερα εύχρηστο και ευκολοοδήγητο και για τη γυναίκα μου, αξιόπιστο κλπ κλπ... (ζητάω πολλά ??? )
Κατέληξα κατ' αρχήν στο Golf Plus (1.4 TSI/122 HP) λόγω του μήκους (μόνο 4.20 και πολυμορφικό).
[Στο φόρουμ έχω διαβάσει διάφορες 'απογοητευτικές' αναρτήσεις για τους TSI κινητήρες (προβλήματα) και δε βρήκα επίσης τίποτα για το συγκεκριμένο μοντέλο.]Δυστυχώς δεν το βρήκα σε καμία έκθεση αυτοκινήτου (δυσεύρετο), αντίθετα οδήγησα σε test-drive το Golf VI με τον αντίστοιχο κινητήρα.
Θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη σας για την επιλογή αυτή, ίσως και προτάσεις ανταγωνιστικών μοντέλων, πάντα στη λογική χρήσης που προανέφερα.Οι διαστάσες του αυτοκινήτου είναι καθοριστικές στην όποια μου επιλογή.
Σας ευχαριστώ
-
Με ένα παιδί γιατί δεν πέρνεις το απλό golf;
-
Για τους λίγο μεγαλύτερους χώρους, την καλύτερη λειτουργικότητα. Ξεκίνησα από το απλό Golf αλλά βλέποντας το Plus (κάτι ανάμεσα σε Golf και Touran) το είδα με καλό μάτι.
-
Honda Jazz: ίδιοι χώροι ακόμα μικρότερο μήκος, ακόμα μεγαλύτερη αξιοπιστία.
-
+1 Χωρις να τα εχω οδηγησει μου φαινεται καλυτερο το τζαζ.
-
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
Honda Jazz: ίδιοι χώροι ακόμα μικρότερο μήκος, ακόμα μεγαλύτερη αξιοπιστία.Οι χώροι του Jazz είναι κορυφαίοι αλλά για την κατηγορία του. Δεν μπορεί να συγκριθεί με το Golf plus στους χώρους ενώ υστερεί στην ηχομόνωση, στην ποιότητα κύλισης και γενικότερα σε αυτό που λέμε καλό ταξίδι. Επιπλέον στην αίσθηση και την οδική συμπεριφορά το Golf Plus είναι ανώτερο.
Για την αξιοπιστία τώρα και εγώ πιστεύω ότι το honda λογικά θα υπερέχει, όμως δεν έχουμε ακόμα σημαντικό feedback για το καινούριο jazz και όπως δείχνουν τα πράγματα, σήμερα δεν μπορείς να είσαι απόλυτα σίγουρος με καμία εταιρία.
Στην κατηγορία του Golf plus θα πρότεινα ο φίλος μας να κοιτάξει και το Seat Altea που έχει τις αντίστοιχες χάρες σε καλύτερη τιμή με μειονέκτημα το φτωχότερο στην εμφάνιση εσωτερικό. -
Επειδη κι εγω προτιθεμαι να αποκτησω πολυμορφικο ή εστω hatchback με καποια ευελιξια στη διαμόρφωση του εσωτερικού, κάποια στιγμή μεσα στο 2010, το εχω δει απο κοντα σε έκθεση το plus (χωρις παντως να το οδηγησω). Για το jazz δε μπορω να εκφερω γνώμη, λογικό πάντως να είναι μία κατηγορία κάτω από το plus όμως απ' την άλλη υπάρχει και χαώδης διαφορά στις τιμές. Προσωπικά θα περιμενω να δω και τα kia venga και opel meriva που - λογικά - μεσα στο 2010 θα παρουσυαστούν, περιμενω λιγο-πολυ να δινουν παρόμοια πράγματα σε χώρους και κινητηρες (εφόσον το meriva εχει τον turbo 1400)
-
Το νεο jazz ειναι 1300 κ.εκ 100 αλογα , κ εχει πολυ καλη οδικη συμπεριφορα ,οχι μονο σε σχεση με το προηγουμενο jazz αλλα και γενικα στην κατηγορια. An κ κατα ττην γνωμη μου το nissan note ειναι η ενδεδειγμενη επιλογη για τον φιλο , εχει ακριβως οτι χρειαζεται κ δεν εχω ακουσει κ τπτ προβληματα ...
-
το C3 picasso
-
Τη SEAT θα ήθελα να την αποφύγω. Το αυτοκίνητο που έχω τώρα αποδείχθηκε απομίμηση VW κατώτερης ποιότητας. Μου έβγαλε αρκετές μικροζημιές (συνέχεια το χέρι στην τσέπη). Δε θέλω να τους δώσω άλλα χρήματα.
Το jazz το έχω δει αλλά είναι μια κατηγορία πιο κάτω. Στα προηγούμενα αυτοκίνητα πέρασα από το ASTRA στο Ibiza (σκέφτηα μικρότερο, άρα και πιο εύκολο στην πόλη) αλλά στην ουσία δε μου 'έκατσε' αυτή η κατηγορία.
Το citroen C3 φαίνεται ως πολύ καλή πρόταση απέναντι στο Gοlf Plus αλλά κάποιοι φίλοι μου λεν να μη 'μπλέξω' με citroen (!!! ????). Είναι η λύση του Golf περισσότερο αξιόπιστη σε σχέση με αυτή του C3; Από πλευράς τιμής το δεύτερο είναι αρκετά ανταγωνιστικό. Το θέμα είναι να μην τα δώσεις μετά στα συνεργεία (πάντα στη λογική ότι το αυτοκίνητο δε θa σου βγει ελαττωματικό (Δευτεριάτικο όπως λεν οι Γερμανοί)).
-
Αν και εκτιμώ ιδιαίτερα το Golf Plus το σαν μια πιο λειτουργική και σύγχρονη λύση απο ένα 5θυρο Golf και προσφέροντας στο περίπου ότι και ένα μεσαίο (και ογκοδέστερο) MPV θα ήθελα να σου προτείνω 2 εναλλακτικές που τις θεωρώ ίσως καλύτερες.
Το Skoda Yeti 1,2 (περίπου στις διαστάσεις του Plus) με πιο σύγχρονη και ευχάριστη σχεδίαση, πολυμορφικές λειτουργίες στο εσωτερικό του, χαμηλά ετήσια πάγια λογω 1,2 και άλλα υπέρ (σύμφωνα με εμένα).
Το Mini Clubman 1,6 120ΗΡ (περίπου στη τιμή του Plus) ξεχωριστή έως και premium σχεδίαση, καλούς χώρους για μικρή οικογένεια, σύγχρονο κινητήρα και ιδιαίτερα 'νεανική' συμπεριφορά.
Εναλλακτικά (από τα μικρά MPV) θα κοίταζα τη Lancia Musa ή θα περίμενα το νέο Opel Meriva που δείχνει να έχει 'το κάτι' (αν και δεν συμπαθώ ιδιαίτερα την Opel) ενώ σαν τίμια, φτηνή και απροβλημάτιστη λύση θα ήμουν στο Note. -
Ο χρήστης svlach έγραψε:
Επειδη κι εγω προτιθεμαι να αποκτησω πολυμορφικο ή εστω hatchback με καποια ευελιξια στη διαμόρφωση του εσωτερικού, κάποια στιγμή μεσα στο 2010, το εχω δει απο κοντα σε έκθεση το plus (χωρις παντως να το οδηγησω). Για το jazz δε μπορω να εκφερω γνώμη, λογικό πάντως να είναι μία κατηγορία κάτω από το plus όμως απ' την άλλη υπάρχει και χαώδης διαφορά στις τιμές. Προσωπικά θα περιμενω να δω και τα kia venga και opel meriva που - λογικά - μεσα στο 2010 θα παρουσυαστούν, περιμενω λιγο-πολυ να δινουν παρόμοια πράγματα σε χώρους και κινητηρες (εφόσον το meriva εχει τον turbo 1400)To venga παίζει να είναι απίστευτο αμαξάκι!
-
ναι, τουλαχιστον ότι φωτογραφίες έχουν εμφανιστεί προϊδεάζουν ότι το εσωτερικο θα είναι αρκετά ποιοτικό. Αρκει να μπει το μοτέρ 1.6 με τους 122/126 ίππους
-
Φίλε μου, είχα το Golf+ TSi 140...
Εξαιρετικό αυτοκίνητο.
Αρκετοί χώροι (στο πορτ μπαγκάζ), με δύο παιδιά ήμουν οκ.
Επίσης, κανένα πρόβλημα αξιοπιστίας στα χέρια μου!
Τα μόνα αρνητικά:- Θόρυβοι από τις τσιμούχες στις πόρτες στα σαμαράκια
- 'Ψυχρό' αυτοκίνητο : Τα κάνει όλα καλά, στρίβει, πάει αλλά δεν έχει 'ψυχή', σκέψου κάτι σε καλό πλυντήριο...
Θα έλεγα ότι είναι το 2ο τιμιότερο αυτοκίνητο που είχα ποτέ, μετά το Matrix...
Σε σχέση με skoda, άλλη κατηγορία, και σε σχέση με seat (altea), είναι vw! (βλέπετε κύριοι γερμανόφιλοι, δεν έχω τπτ με το group!). Το citroen τώρα, το C3, απλά δεν συγκρίνεται με κανένα από τα υπόλοιπα, είναι πολύ πίσω : Πάρε ένα Matrix και θα μείνεις πολύ περισσότερο ικανοποιημένος
Σε σχέση με το Jazz, ως πρώην κάτοχος Honda, δεν νομίζω επίσης ότι συγκρίνεται σαν κατηγορία, αλλά επιπλέον με το civic είχα μάλλον περισσότερα θέματα από το plus άσε που από πίσω υπάρχει και ο Σαρα .
Ομως θα είναι πιό ενδιαφέρον!
-
Ο χρήστης svlach έγραψε:
και **opel meriva **που - λογικά - μεσα στο 2010 θα παρουσυαστούν, περιμενω λιγο-πολυ να δινουν παρόμοια πράγματα σε χώρους και κινητηρες (εφόσον το meriva εχει τον turbo 1400)Εγώ θα σου έλεγα να περιμένεις για το meriva (με συρόμενες πόρτες το επόμενο, άρα πολύ πιο πρακτικό).
Επίσης, κοίτα κάτι σε Berlingo, Roomster, γενικά τα vanοειδή πολυμορφικά, αλλά προς θεού, μακριά από τη Citroen Hellas! Η γιαγιά μου θα τα κατάφερνε καλύτερα σε όλα... τραγικοί... μιλάω από πικρή προσωπική εμπειρία.
Προσωπικά επίσης είχα πολύ κακή εμπειρία με την αντιπροσωπεία της VW (νόμιζα ότι τα είχα δει όλα μέχρι που έμπλεξα με τη Citroen), άρα ούτε VW προτείνω, συν το ότι μου φαίνεται ακριβό για όσα δίνει (χωρίς να είναι κακό αμάξι...)
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Εγώ θα σου έλεγα να περιμένεις για το meriva (με συρόμενες πόρτες το επόμενο, άρα πολύ πιο πρακτικό)...Αντίθετα ανοιγόμενες πόρτες (suicide doors) -όπως είχε και το εκθεσιακό- θα έχει και όχι συρόμενες. Πρακτικό και λειτουργικό δεν ξέρω αλλά εφετζίδικο και εντυπωσιακό σίγουρα.
-
Σας ευχαριστώ γαι τις απαντήσεις/προτάσεις σας.
Διάβασα markvag την ιστορία σου με τη citroen... κάτι ανάλογες περιπτώσεις άκουγα από μακρινούς γνωστούς. -
C4 1.6 THP
-
This post is deleted!
GOLF Plus (1.4 TSI/122 ΗP), κ.ά. ...