Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    αντιπροσωπειες και εγγυηση
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. αντιπροσωπειες και εγγυηση
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    10
    17
    60
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      joegl last edited by

      Καλησπερα,
      Ηθελα να αναφερθω σε ενα θεμα για το οποιο πολλοι ενδιαφερονται αλλα μεχρι στιγμης ολως παραδοξως δεν εχω βρει αρκετα δημοσιευματα η εμπεριστατωμενες αποψεις.. Κατα ποσο εφαρμοζεται ο νομος 1400-2002 που επιτρεπει να κανουμε σερβις κλπ παντου (σε οποιοδηποτε συνεργειο εχει νομιμη αδεια λειτουργιας) χωρις να χασουμε την εργοστασιακη εγγυηση;
      Απ οσο διαβασα μπορουμε να χρησιμοποιουμε ολα τα λαδια, φιλτρα, τακακια, υγρα κλπ του εμποριου που καλυπτουν ομως τις προδιαγραφες του κατασκευαστη, και να απαιτησουμε ωστοσο καλυψη εγγυησης απο την αντιπροσωπεια σε περιπτωση βλαβης. Αν προκυψουν θεματα συμβατοτητας των ανταλλακτικων απο την αντιπροσωπεια τοτε αυτη θα πρεπει να αποδειξει οτι αυτα ηταν εκτος προδιαγραφων (πραγμα δυσκολο φανταζομαι αν εχουν χρησιμοποιηθει επωνυμα αντ/κα).
      Το ιδιο και στην περιπτωση service του αυτ/του σε μη εξουσιοδοτημενο. Η αντιπροσωπεια θα πρεπει να αποδειξει με στοιχεια τυχον παραλειψεις του συνεργειου.
      Υπαρχει κανενας που το εφαρμοζει αυτο σωστα (με υπογραφες πχ του ανεξαρτητου συνεργειου στο τί ακριβως έκανε κλπ ) και να καλυφθηκε απο την αντιπροσωπεια του σε περιπτωση βλάβης;
      Θετω το θεμα γιατι απλα βαρεθηκα να πληρωνω κοροιδιστικα λεφτά (20Ε το λιτρο τα λαδια της σουμπαρου) , βαρεθηκα να ακουω τον καθε εξουσιοδοτημενο να ζηταει ότι λεφτα θελει και να θελει να κανει και ασχετες ως προς το book service εργασιες (βαλβολινες κιβωτιου στον 1 χρονο και 30.000χλμ αντι των 60 που αναφερονται στο βιβλιο), αλλα και αμφιβολου ποιοτητας μονο και μονο εκβιαστικά για την ...εγγυηση!
      Οι περισσοτεροι εξουσιοδοτημενοι οταν τους τα αναφερω κανουν πως δεν γνωριζουν το .... νομο! Γιατι ομως εμεις να δεχομαστε τον εκβιασμο οταν ο νομος μας επιτρεπει το αντιθετο;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        joegl last edited by

        Καλησπερα,
        Ηθελα να αναφερθω σε ενα θεμα για το οποιο πολλοι ενδιαφερονται αλλα μεχρι στιγμης ολως παραδοξως δεν εχω βρει αρκετα δημοσιευματα η εμπεριστατωμενες αποψεις.. Κατα ποσο εφαρμοζεται ο νομος 1400-2002 που επιτρεπει να κανουμε σερβις κλπ παντου (σε οποιοδηποτε συνεργειο εχει νομιμη αδεια λειτουργιας) χωρις να χασουμε την εργοστασιακη εγγυηση;
        Απ οσο διαβασα μπορουμε να χρησιμοποιουμε ολα τα λαδια, φιλτρα, τακακια, υγρα κλπ του εμποριου που καλυπτουν ομως τις προδιαγραφες του κατασκευαστη, και να απαιτησουμε ωστοσο καλυψη εγγυησης απο την αντιπροσωπεια σε περιπτωση βλαβης. Αν προκυψουν θεματα συμβατοτητας των ανταλλακτικων απο την αντιπροσωπεια τοτε αυτη θα πρεπει να αποδειξει οτι αυτα ηταν εκτος προδιαγραφων (πραγμα δυσκολο φανταζομαι αν εχουν χρησιμοποιηθει επωνυμα αντ/κα).
        Το ιδιο και στην περιπτωση service του αυτ/του σε μη εξουσιοδοτημενο. Η αντιπροσωπεια θα πρεπει να αποδειξει με στοιχεια τυχον παραλειψεις του συνεργειου.
        Υπαρχει κανενας που το εφαρμοζει αυτο σωστα (με υπογραφες πχ του ανεξαρτητου συνεργειου στο τί ακριβως έκανε κλπ ) και να καλυφθηκε απο την αντιπροσωπεια του σε περιπτωση βλάβης;
        Θετω το θεμα γιατι απλα βαρεθηκα να πληρωνω κοροιδιστικα λεφτά (20Ε το λιτρο τα λαδια της σουμπαρου) , βαρεθηκα να ακουω τον καθε εξουσιοδοτημενο να ζηταει ότι λεφτα θελει και να θελει να κανει και ασχετες ως προς το book service εργασιες (βαλβολινες κιβωτιου στον 1 χρονο και 30.000χλμ αντι των 60 που αναφερονται στο βιβλιο), αλλα και αμφιβολου ποιοτητας μονο και μονο εκβιαστικά για την ...εγγυηση!
        Οι περισσοτεροι εξουσιοδοτημενοι οταν τους τα αναφερω κανουν πως δεν γνωριζουν το .... νομο! Γιατι ομως εμεις να δεχομαστε τον εκβιασμο οταν ο νομος μας επιτρεπει το αντιθετο;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          joegl last edited by

          Καλησπερα,
          Ηθελα να αναφερθω σε ενα θεμα για το οποιο πολλοι ενδιαφερονται αλλα μεχρι στιγμης ολως παραδοξως δεν εχω βρει αρκετα δημοσιευματα η εμπεριστατωμενες αποψεις.. Κατα ποσο εφαρμοζεται ο νομος 1400-2002 που επιτρεπει να κανουμε σερβις κλπ παντου (σε οποιοδηποτε συνεργειο εχει νομιμη αδεια λειτουργιας) χωρις να χασουμε την εργοστασιακη εγγυηση;
          Απ οσο διαβασα μπορουμε να χρησιμοποιουμε ολα τα λαδια, φιλτρα, τακακια, υγρα κλπ του εμποριου που καλυπτουν ομως τις προδιαγραφες του κατασκευαστη, και να απαιτησουμε ωστοσο καλυψη εγγυησης απο την αντιπροσωπεια σε περιπτωση βλαβης. Αν προκυψουν θεματα συμβατοτητας των ανταλλακτικων απο την αντιπροσωπεια τοτε αυτη θα πρεπει να αποδειξει οτι αυτα ηταν εκτος προδιαγραφων (πραγμα δυσκολο φανταζομαι αν εχουν χρησιμοποιηθει επωνυμα αντ/κα).
          Το ιδιο και στην περιπτωση service του αυτ/του σε μη εξουσιοδοτημενο. Η αντιπροσωπεια θα πρεπει να αποδειξει με στοιχεια τυχον παραλειψεις του συνεργειου.
          Υπαρχει κανενας που το εφαρμοζει αυτο σωστα (με υπογραφες πχ του ανεξαρτητου συνεργειου στο τί ακριβως έκανε κλπ ) και να καλυφθηκε απο την αντιπροσωπεια του σε περιπτωση βλάβης;
          Θετω το θεμα γιατι απλα βαρεθηκα να πληρωνω κοροιδιστικα λεφτά (20Ε το λιτρο τα λαδια της σουμπαρου) , βαρεθηκα να ακουω τον καθε εξουσιοδοτημενο να ζηταει ότι λεφτα θελει και να θελει να κανει και ασχετες ως προς το book service εργασιες (βαλβολινες κιβωτιου στον 1 χρονο και 30.000χλμ αντι των 60 που αναφερονται στο βιβλιο), αλλα και αμφιβολου ποιοτητας μονο και μονο εκβιαστικά για την ...εγγυηση!
          Οι περισσοτεροι εξουσιοδοτημενοι οταν τους τα αναφερω κανουν πως δεν γνωριζουν το .... νομο! Γιατι ομως εμεις να δεχομαστε τον εκβιασμο οταν ο νομος μας επιτρεπει το αντιθετο;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            BLOCK EXEMPTION REGULATION 1400/2002

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tractioner last edited by

              Θηγεις ενα πολυ καυτο θεμα που σκεφτομουν κ εγω να ανοιξω αν κ πιστευω οτι θα εχει ξανα λεχθει εδω στο forum αλλα και οταν διαβασα αυτο που εγραψες:

              ''Απ οσο διαβασα μπορουμε να χρησιμοποιουμε ολα τα λαδια, φιλτρα, τακακια, υγρα κλπ του εμποριου που καλυπτουν ομως τις προδιαγραφες του κατασκευαστη, και να απαιτησουμε ωστοσο καλυψη εγγυησης απο την αντιπροσωπεια σε περιπτωση βλαβης. Αν προκυψουν θεματα συμβατοτητας των ανταλλακτικων απο την αντιπροσωπεια τοτε αυτη θα πρεπει να αποδειξει οτι αυτα ηταν εκτος προδιαγραφων (πραγμα δυσκολο φανταζομαι αν εχουν χρησιμοποιηθει επωνυμα αντ/κα).
              Το ιδιο και στην περιπτωση service του αυτ/του σε μη εξουσιοδοτημενο. Η αντιπροσωπεια θα πρεπει να αποδειξει με στοιχεια τυχον παραλειψεις του συνεργειου''.

              Σκεφτηκα 5 παπαδες με μαγιο !!!

              Οταν ετυχε να κανω την ερωτηση περυ εγγυησεως στον αρχιμηκανικο Αντιπροσωπιας μου εγνεψε ειρωνικα το κεφαλι κ μου απαντησε ! ''Επιφυλασομαι''
              Μπορει τωρα το συνεργειο του ''κυρ Μπαμπη'' να σου παρεχει ανταλλακτικα ''εντος προδιαγραφων'' και αυτα να φαινονται κ τιμολογημενα για να εισαι κατοχειρωμενος? Τι σημαινει εντος προδιαγραφων? ποιος το καθοριζει αυτο? και μεσα σε ποια πλαισια?
              Θα κοιταμε το ΑCEA του λαδιου να δουμε εχει προδιαγραφη για το αυτοκινητο μας πχ?
              Δεν ξερω μεγαλο ζητημα! Παντως Αυτο που αντιλαμβανομαι εγω ειναι οτι τα εργοστασια φροντισαν να εξασφαλιστουν στο επακρο απελευθερονοντας την αγορα στο θεμα σερβις και δεν τους πιανεις μ@λ@κες, αυτο ειναι σιγουρο!
              Με αλλα λογια ειναι σαν τις τραπεζες κανεις δεν διαβαζει τα ψιλα γραμματα κ εκει την παταει.
              Ισως αν καποιος εχει τυχει απο εδω μεσα να εχει ζυτησει εγγυση απο Αντιπροσωπεια(ενω εκανε ''εξω'' σερβις) ας μας καταθεσει την εμπειρια του!
              Θα ειναι ποιο διαφωτιστικο περα απο οποιοδηποτε γραμμα του νομου!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • xenos
                xenos last edited by

                s.o.s

                Εγώ αν αγοράσω ένα μπλοκέ διαφορικό (oem mx5 2.0) καινούριο από εξωτερικό και το βάλω σε έναν μάστορα εκτός αντιπροσωπείας που προφανώς έχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος θα είμαι καλυμμένος από την εγγύηση?

                Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kostis20 last edited by

                  Ο χρήστης xenos έγραψε:
                  s.o.s

                  Εγώ αν αγοράσω ένα μπλοκέ διαφορικό (oem mx5 2.0) καινούριο από εξωτερικό και το βάλω σε έναν μάστορα εκτός αντιπροσωπείας που προφανώς έχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος θα είμαι καλυμμένος από την εγγύηση?

                  Θεωρείται τακτικη συντηρηση αυτο?
                  Παντως οντως ειναι μεγαλο θεμα...Ο ξαδελφος μου πηγε να αλλαξει λαδια στo Octavia sta 10000 km και του πηραν 100 ευρω!Του χρεωσαν 23 ευρω το λιτρο!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tiger last edited by

                    Παλαιοτερα ειχα κανει service στο ibiza εκτος αντιπροσωπειας.
                    Στην συνεχεια καλύφθηκα κανονικα απο την εγγυηση οταν χρειαστηκα κατι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • xenos
                      xenos last edited by

                      Ο χρήστης kostis20 έγραψε:

                      Θεωρείται τακτικη συντηρηση αυτο?

                      Ναι, μέχρι τα 10κ χλμ πρέπει να αλλάξεις λάδια, φίλτρα, μπλοκέ! Τι λες ρε συ?

                      Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kostis20 last edited by

                        Ο χρήστης xenos έγραψε:

                        Θεωρείται τακτικη συντηρηση αυτο?

                        Ναι, μέχρι τα 10κ χλμ πρέπει να αλλάξεις λάδια, φίλτρα, μπλοκέ! Τι λες ρε συ?

                        Εγω τι λεω ?
                        Για service(Λαδια τακακια) εκτος αντιπροσωπειας εγραψε ο ανθρωπος και εσυ εγραψες για μπλοκε .Για αυτο σου εγραψα για πλακα αν θεωρειται τακτικη συντηρηση αυτο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • xenos
                          xenos last edited by

                          Έχει σχέση με την εγγύηση όμως!

                          Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            iosif last edited by

                            23 ΕΥΡΩ ΤΟ ΛΙΤΡΟ τα λάδια;;;;;
                            Τι είχαν μέσα;
                            Ρινίσματα χρυσού;
                            Μια έρευνα αγοράς παιδιά σε 2-3 εξουσιοδοτημένα πριν την επιλογή για service και αποφεύγονται τέτοια πιασίματα κ...ου. Τώρα όσον αφορά την εγγύηση, μέγα θέμα διότι μπορεί να έχει την ευθύνη της αποδείξεως του εναντίου, η αντιπροσωπεία, αλλά όταν θα σου ζητήσει να πληρώσεις την όποια ζημιά για να πάρεις το αυτοκίνητό σου απο το συνεργείο, μέχρι να το αποδείξει, τι θα κάνεις;
                            Θα το αφήσεις στο συνεργείο ενέχυρο μέχρι να αποδειχτεί ότι σε καλύπτει η εγγύηση;
                            Μήπως χρειαστεί δικηγόρος; Ποιός θα τον πληρώσει;
                            Όπως βλέπετε πάει μακριά η βαλίτσα, αξίζει το ρίσκο;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              jpl73 last edited by

                              Καλησπέρα,
                              εάν κάποιος εισαγωγέας (ανεξάρτητος, όχι επίσημη αντιπρσωπεία) είχε εισάγει καινούργιο αυτοκίνητο πρίν 1-2 χρόνια και δεν το εχει πουλήσει ακόμα διότι δεν υπήρχε ζήτηση για το συγκεκριμένο μοντέλο (Chrysler Crossfire). τι γίνετε με την εγγύηση; Ισχύει; και με ποιά ημερ/νια έναρξης;
                              να σημειώσω οτι το αυτοκίνητο δεν έχει ακόμα ταξινομηθεί στην Ελλάδα. Έχει σχεδόν μηδέν χλμ.
                              Καμιά ιδέα;
                              Ευχαριστώ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cosneo last edited by

                                Έχω την εντύπωση ότι η εγγύηση ξεκινά απο την στιγμή της αγοράς του αυτοκίνητου και της έκδοσης τιμολογίου στο όνομα του πρώτου ιδιώτη ιδιοκτήτη.
                                Αν δεν κάνω λάθος και στη περίπτωση του συγκεκριμένου αυτοκινήτου ισχύει ότι και σε αγορά αυτοκινήτου απο στοκ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • pitt
                                  pitt last edited by

                                  Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                                  Έχω την εντύπωση ότι η εγγύηση ξεκινά απο την στιγμή της αγοράς του αυτοκίνητου και της έκδοσης τιμολογίου στο όνομα του πρώτου ιδιώτη ιδιοκτήτη.
                                  Αν δεν κάνω λάθος και στη περίπτωση του συγκεκριμένου αυτοκινήτου ισχύει ότι και σε αγορά αυτοκινήτου απο στοκ.

                                  Έτσι θα έπρεπε να είναι. Για τον καταναλωτή η εγγύηση αρχίζει από την στιγμή που το αγοράζει.

                                  Από την άλλη όμως θυμάμαι τον ντόρο που είχε γίνει και αφορούσε 'μεγάλο εισαγωγικό όμιλο' που σκότωσε εκατοντάδες πολυτελή αυτοκίνητα τα οποία βρίσκονταν στο τελωνείο από το 2006 και πλέον δεν καλύπτονταν από εργοστασιακή εγγύηση. Εδώ είναι και το σχετικό άρθρο.

                                  [Off Topic] Το ότι τις ημέρες εκείνες ανακοινώθηκε ξαφνικά η μείωση του ΕΤΤ θεωρώ ότι ήταν... τελείως τυχαίο και συμπτωματικό γεγονός. [/Off Topic]

                                  I hooked up my accelerator pedal to my brake lights. I hit the gas, people behind me stop and I'm gone...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    joegl last edited by

                                    Ο χρήστης ΙΩΣΗΦ έγραψε:
                                    23 ΕΥΡΩ ΤΟ ΛΙΤΡΟ τα λάδια;;;;;
                                    Τι είχαν μέσα;
                                    Ρινίσματα χρυσού;
                                    Μια έρευνα αγοράς παιδιά σε 2-3 εξουσιοδοτημένα πριν την επιλογή για service και αποφεύγονται τέτοια πιασίματα κ...ου. Τώρα όσον αφορά την εγγύηση, μέγα θέμα διότι μπορεί να έχει την ευθύνη της αποδείξεως του εναντίου, η αντιπροσωπεία, αλλά όταν θα σου ζητήσει να πληρώσεις την όποια ζημιά για να πάρεις το αυτοκίνητό σου απο το συνεργείο, μέχρι να το αποδείξει, τι θα κάνεις;
                                    Θα το αφήσεις στο συνεργείο ενέχυρο μέχρι να αποδειχτεί ότι σε καλύπτει η εγγύηση;
                                    Μήπως χρειαστεί δικηγόρος; Ποιός θα τον πληρώσει;
                                    Όπως βλέπετε πάει μακριά η βαλίτσα, αξίζει το ρίσκο;

                                    Αυτο ειναι αληθεια, εχεις δικιο δεν το ειχα σκεφτει..

                                    Παντως ειναι κριμα να εχουν γινει νομικα βηματα προς τη σωστη κατευθυνση και επι της ουσιας να μην εχει αλλαξει τιποτα. Εγω εχω απογοητευτει πολυ από τους εξουσιοδοτημενους της σουμπαρου, αφου οι λιγοι που δεν ηταν ''αρπαχτες'' ή απατεώνες , ειχαν εξωφρενικες τιμές. Σκεφτομαι σοβαρα να τους παρατησω τελειως και αυτους και την εγγυηση και να τα κανω ολα μονος μου ή σε βενζιναδικα -σιγα τις δουλειες αλλωστε - αφου με τετοιες τιμες και μεχρι 1000 - 1200 ευρω ζημια να μου βγαλει μεσα σε 3 χρονια παλι με συμφερει..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      iosif last edited by

                                      Subaru ωραία και καλά αυτοκίνητα αλλά με υψηλό κόστος συντήρησης το οποίο προφανώς δεν σκέφτηκες πριν το αγοράσεις. Εγώ, θα σου πρότεινα σαν ιαπωνέζικα που είναι και δεν παρουσιάζουν συχνές βλάβες να βρείς ένα εξουσιοδοτημένο με λογικές τιμές ή κάποιο εξειδικευμένο συνεργείο και μια φορά το χρόνο που είναι τα service του να πληρώνεις κάτι παραπάνω ώστε να έχεις ένα ασφαλές αυτοκίνητο παρά να πειραματίζεσαι καινούριο αυτοκίνητο απο εδώ και απο εκεί.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        cosneo last edited by

                                        http://www.gm.com/guarantee/?brandId=gm&src=gm_com&evar24=gm_com_hom_60DayGuarantee
                                        Θεωρώ ότι πιο σοβαρό και επαγγελματικό μπορεί να υπάρχει στην αγορά του συτοκινήτου.
                                        Με κάποιους περιορισμούς και παραμέτρους βέβαια αλλά δείχνει ένα ανώτερο επίπεδο πολιτικής πωλήσεων.
                                        Και με πολύ καλό αποτελεσμα έως τώρα.
                                        http://carscoop.blogspot.com/2009/11/gm-only-01-or-193-buyers-have-returned.html
                                        Θα ήθελα να είμαι 'ισόβιος' πελάτης μιας τέτοιας εταιρίας αλλά για να την βρω πρέπει ... να πάω Αμερική!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr