Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κολπα στην εκινηση κινητηρα......
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Κολπα στην εκινηση κινητηρα......
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    8
    14
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      puntogt255ps last edited by

      Βαζω μπροστα το αμαξι,κανω μερικα χιλιομετρα.
      Σταματαω σε βενζιναδικο βαζω βενζινα,βαζω μπροστα και το αμαξι περνει μπροστα με το ζορι σαν να ανοιγουν ενα ενα τα μπουζι!!!!!
      Μετα δουλευει κανονικα και παει οπως πρεπει να πηγαινει!
      Μπαταρια καινουργια(73αρα)θερμοκρασιες-λαδια ολα.....κατω του νορμαλ.
      Ειναι τα μπουζι?η ηλεκτρονικη?
      Και δεν το κανει παντα,σπανια θα ελεγα.....

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • P
        puntogt255ps last edited by

        Βαζω μπροστα το αμαξι,κανω μερικα χιλιομετρα.
        Σταματαω σε βενζιναδικο βαζω βενζινα,βαζω μπροστα και το αμαξι περνει μπροστα με το ζορι σαν να ανοιγουν ενα ενα τα μπουζι!!!!!
        Μετα δουλευει κανονικα και παει οπως πρεπει να πηγαινει!
        Μπαταρια καινουργια(73αρα)θερμοκρασιες-λαδια ολα.....κατω του νορμαλ.
        Ειναι τα μπουζι?η ηλεκτρονικη?
        Και δεν το κανει παντα,σπανια θα ελεγα.....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          puntogt255ps last edited by

          Βαζω μπροστα το αμαξι,κανω μερικα χιλιομετρα.
          Σταματαω σε βενζιναδικο βαζω βενζινα,βαζω μπροστα και το αμαξι περνει μπροστα με το ζορι σαν να ανοιγουν ενα ενα τα μπουζι!!!!!
          Μετα δουλευει κανονικα και παει οπως πρεπει να πηγαινει!
          Μπαταρια καινουργια(73αρα)θερμοκρασιες-λαδια ολα.....κατω του νορμαλ.
          Ειναι τα μπουζι?η ηλεκτρονικη?
          Και δεν το κανει παντα,σπανια θα ελεγα.....

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            drosxo last edited by

            To punto gt mk1 του κολλητου το εκανε και καινουριο (του κουτιου) μεχρι που το πουλησε, no problem...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • M
              mikegr last edited by

              καλα αμα μιλαμε για Punto GT χαιρετισματα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                puntogt255ps last edited by

                Ο χρήστης mikegr έγραψε:
                καλα αμα μιλαμε για Punto GT χαιρετισματα

                Φιλε ησουν κατατοπιστικοτατος,παντα τετοια.....
                Τετοια σπουδη και γνωση σπανια.....

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • M
                  mikegr last edited by

                  φιλε μου σορυ για το αλλα νομιζω οτι ειναι ιστορια μεγαλη τετοιο αμαξι ιδιαιτερα αμα ειναι και πειραγμενο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    professeur last edited by

                    Οι ιστορίες είναι για να λέγονται. Δεν είναι λογικό να απαιτούμε όλοι μας να κυκλοφορούμε με Μaybach η αποκλειστικά 'μαμά'. Θα ήταν ένας βαρετός κόσμος. Ο νοών νοείτω ...

                    Στο προκείμενο. Εφόσον μιλάμε για συμπεριφορά στο κρύο έχω μια έμπνευση (για την ακρίβεια όχι 'έμπνευση' αλλά ανάλογη συμπεριφορά στη ... βέσπα μου ) ότι κάτι δεν πάει καλά με τα μπουζί. Θα πρότεινα μια τετράδα καινούρια και δοκιμή. Δηλαδή, με τα παλιά φορεμένα άναμμα-λειτουργία για λίγη ώρα-σβήσιμο-ξανά εκκίνηση. Μετά αλλαγή στα μπουζάκια και ξανά δοκιμή.

                    Αν δεν είναι τα μπουζί θα έλεγα να κοιτάξεις για απώλεια συμπίεσης σε κάποιο μηχανικό.

                    Δεν είμαι ειδικός. Ιδέες δίνω !

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Γενικά προσπαθώντας να βάλεις μπρος σε ζεστό κινητήρα χρειάζεσαι πολύ γκάζι για να μπει πολύς αέρας αλλιώς μπορεί να δυσκολεύεται γιατί μπουκώνει. Μήπως λοιπόν έτυχε οι συνθήκες υγρασίας και θερμοκρασίας να το μπουκώσουν;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr