-
γεια σας
την τελευταια φορα που ζητησα την συμβουλη σας δεν προλαβα να την αξιοποιησω
μια και μας προεκυψε η αποσυρση , και αλλαξαν πολλα δεδομενα.
οποτε λοιπον παμε σε
πετρελαιο
οσον το δυνατον μικροτερου κυβισμου
οσον το δυνατον ευρυχωρου , μπορουμε βεβαια να χρησιμοποιησουμε και μπαγκαζιερα οροφης.
μικρη καταναλωση
αξιοπιστια
οσον το δυνατον πιο ψηλα
εχω ξεχωρισει μερικα
opel meriva 1256cc λιγο σπανιο βεβαια ακομη και στην γερμανια
renault scenic or grand scenic 1500cc
mercedes vaneo 1700cc
suzuki ingnis 1256cc
xsara picasso 1600cc
ακουω τις αποψεις σας εμπειριες καθως και προτασεις.
ευχαριστω. -
γεια σας
την τελευταια φορα που ζητησα την συμβουλη σας δεν προλαβα να την αξιοποιησω
μια και μας προεκυψε η αποσυρση , και αλλαξαν πολλα δεδομενα.
οποτε λοιπον παμε σε
πετρελαιο
οσον το δυνατον μικροτερου κυβισμου
οσον το δυνατον ευρυχωρου , μπορουμε βεβαια να χρησιμοποιησουμε και μπαγκαζιερα οροφης.
μικρη καταναλωση
αξιοπιστια
οσον το δυνατον πιο ψηλα
εχω ξεχωρισει μερικα
opel meriva 1256cc λιγο σπανιο βεβαια ακομη και στην γερμανια
renault scenic or grand scenic 1500cc
mercedes vaneo 1700cc
suzuki ingnis 1256cc
xsara picasso 1600cc
ακουω τις αποψεις σας εμπειριες καθως και προτασεις.
ευχαριστω. -
γεια σας
την τελευταια φορα που ζητησα την συμβουλη σας δεν προλαβα να την αξιοποιησω
μια και μας προεκυψε η αποσυρση , και αλλαξαν πολλα δεδομενα.
οποτε λοιπον παμε σε
πετρελαιο
οσον το δυνατον μικροτερου κυβισμου
οσον το δυνατον ευρυχωρου , μπορουμε βεβαια να χρησιμοποιησουμε και μπαγκαζιερα οροφης.
μικρη καταναλωση
αξιοπιστια
οσον το δυνατον πιο ψηλα
εχω ξεχωρισει μερικα
opel meriva 1256cc λιγο σπανιο βεβαια ακομη και στην γερμανια
renault scenic or grand scenic 1500cc
mercedes vaneo 1700cc
suzuki ingnis 1256cc
xsara picasso 1600cc
ακουω τις αποψεις σας εμπειριες καθως και προτασεις.
ευχαριστω. -
Προσωπικά έχω το Scenic II Conquest 1.5 d, αλλά με μόλις 5.000 km στο οδόμετρο δε μπορώ να σε πληροφορήσω περί αξιοπιστίας, παρά μόνο να σου πώ ότι είμαι πλήρως ικανοποιημένος για τις απαιτήσεις που είχα απ΄αυτό όταν το αγόρασα, κατά σειρά: Ασφάλεια, Άνεση, Οικογενειακές μεταφορές, Χωρητικότητα και Οικονομία. Με ξενίζει η ψηλή θέση οδήγησης (θα ήθελα κάτι πιο 'κοντό'), αλλά αποζημιώνεσαι από την ορατότητα που είναι μοναδική. Πλήρως εξοπλισμένο, σχετικά αθόρυβο (για ντήζελ, αλλά και για ψηλό = μη αεροδυναμικό όχημα), αλλά και εκπληκτικά ευκίνητο και ευέλικτο σε συνθήκες πόλης, πιστεύω ότι θα σε αφήσει ικανοποιημένο. Το θέμα είναι αν θα βρεις να πουλιέται κάποιο μεταχειρισμένο...
-
πόσα χλμ θα κάνεις το χρόνο ?
-
lesoko το Scenic II Conquest 1.5 d ειναι το καινουργιο ;
επειδη μιλαω για μεταχειρισμενο αυτο που θα μπορω να αγορασω μαλλον θα ειναι
αυτο που εβγαινε 2002 - 2008 δεν ειμαι και τοσο σιγουρος αν ειναι ετσι οι χρονολογιες.
στην ερωτηση που θα βρω καποιο μεταχ/νο ειναι Γερμανια η Βελγιο.johnkyr θα κανω περιπου 23000χλμ τον χρονο.
-
μιας και τα diesel κρατάνε αδικαιολόγητα κατά την γνώμη μου της αξία μεταπώλησης τους
μιας και όλα έχουν πολλά χλμ στην πλάτη τους, μιας και το diesel στην Ελλάδα είναι αμφιβόλου ποιότητας
κι αν σού βγάλει μεσοπρόθεσμα μια τρόμπα ...πάει χαμένη η όποια οικονομία θα σκεφτόμουν και τέτοιες επιλογές.http://www.car.gr/classifieds/cars/?c=2 ... o=&nu=&tr=
http://www.car.gr/classifieds/cars/?c=2 ... o=&nu=&tr=
http://www.car.gr/classifieds/cars/?va= ... =sale&or=a
- αυτά τα 23.000χλμ το χρόνο σε ποιους δρόμους θα γίνονται ?
- πόσα χλμ / χρόνια σκέφτεσαι να το κρατήσεις ?
- χρηματική οροφή ?
-
Ο χρήστης otso έγραψε:
εχω ξεχωρισει μερικα
opel meriva 1256cc λιγο σπανιο βεβαια ακομη και στην γερμανια
renault scenic or grand scenic 1500cc
mercedes vaneo 1700cc
suzuki ingnis 1256cc
xsara picasso 1600ccΑποψη εχω για το scenic, το picasso και το ignis:
Το σενικ και το πικασσο σαφως υπερτερουν σε χωρους και οδικη συμπεριφορα απο το ignis και πιστευω και απο το μεριβα. Στην πραγματικοτητα ανηκουν σε ανωτερη κατηγορια απο καθε αποψη.
To Vaneo εμφανισιακα δεν μου αρεσει καθολου. Πιστευω βεβαια θα ειναι καλο για τη χρηση που το θελεις, αλλα και πιο ακριβο απο τα γαλλικα, χωρις να προσφερει ουσιαστικα κατι παραπανω. -
Ο χρήστης otso έγραψε:
lesoko το Scenic II Conquest 1.5 d ειναι το καινουργιο ;
επειδη μιλαω για μεταχειρισμενο αυτο που θα μπορω να αγορασω μαλλον θα ειναι
αυτο που εβγαινε 2002 - 2008 δεν ειμαι και τοσο σιγουρος αν ειναι ετσι οι χρονολογιες.
στην ερωτηση που θα βρω καποιο μεταχ/νο ειναι Γερμανια η Βελγιο.Φυσικά και δεν είναι το καινούριο, το νέο είναι το Scenic III. Βέβαια είναι το τελευταίο Scenic ΙΙ, που βγήκε από το τελωνείο τον Μάϊο του 2009, όταν και το αγόρασα.
-
υβριδικα οχι ,μια και η γυναικα μου ειναι περιβαντολογος και απο οτι μου λεει η συνολικη επιβαρυνση του κυκλου ζωης αυτων των αυτοκινητων ειναι μεγαλυτερη αυτης των συμβατικων.
παιδια λαθος 12000χλμ ηθελα να γραψω .
δρομοι ανοιχτοι επαρχιακοι ,αποστασεις 30 ως 80 χλμ.
θαθελα να το κρατησω τουλαχιστον 10 χρονια.
τρομπες πετραιλαιου μια και μενω σε αγροτικη περιοχη αν σας πω οτι συμφερει να στελνεις john deere τρομπα στην αμερικη και σου στελνουν αλλη ιδια επισκευασμενη
στα μισα λεφτααπο δω θα με πιστεψετε;
δεν θα υπαρχει κατι αντοιστιχο και για τρομπες αυτοκινητων; -
Ο χρήστης otso έγραψε:
υβριδικα οχι ,μια και η γυναικα μου ειναι περιβαντολογος και απο οτι μου λεει η συνολικη επιβαρυνση του κυκλου ζωης αυτων των αυτοκινητων ειναι μεγαλυτερη αυτης των συμβατικων.
παιδια λαθος 12000χλμ ηθελα να γραψω .
δρομοι ανοιχτοι επαρχιακοι ,αποστασεις 30 ως 80 χλμ.
θαθελα να το κρατησω τουλαχιστον 10 χρονια.
τρομπες πετραιλαιου μια και μενω σε αγροτικη περιοχη αν σας πω οτι συμφερει να στελνεις john deere τρομπα στην αμερικη και σου στελνουν αλλη ιδια επισκευασμενη
στα μισα λεφτααπο δω θα με πιστεψετε;
δεν θα υπαρχει κατι αντοιστιχο και για τρομπες αυτοκινητων;Έχεις γυναικα περιβαλλοντολόγο και δεν σου είπε ότι η επιβάρυνση ενός ντίζελ είναι πολλαπλάσια στο περιβάλλον; Μόνο λιγότερο CΟ2 εκπέμπει λόγο μικρότερης κατανάλωσης. Επίσης με 12000 το χρόνο δε νομίζω ότι συμφέρει το πετρελαιοκίνητο λόγω αυξημένου κόστους αγοράς και πολλές φορές συντήρησης.
-
από αυτά που εγραψες χαλάρα το scenic και με τον 1,9dCi, ειδικα αν μιλας για grand συν οτι στα diesel η renault εχει και από τους καλύτερους και πιο αξιόπιστους κινητηρες
αλλιώς να βάλω στην εξίσωση το ford S-max TDCi, αν και κατι ακουσα για τους diesel της ford, που ομως ειναι πανεμορφο
mazda 5(ανυπαρκτο στην Ελλάδα βεβαια)
τι αλλο γενικά τα υποψηφια που σκεφτηκες περα από το scenic δε μου γεμιζουν το ματι
-
με 12.000χλμ τον χρόνο... μάλλον δεν συμφέρει diesel.
-
Ο χρήστης otso έγραψε:
υβριδικα οχι ,μια και η γυναικα μου ειναι περιβαντολογος και απο οτι μου λεει η συνολικη επιβαρυνση του κυκλου ζωης αυτων των αυτοκινητων ειναι μεγαλυτερη αυτης των συμβατικων.
παιδια λαθος 12000χλμ ηθελα να γραψω .
δρομοι ανοιχτοι επαρχιακοι ,αποστασεις 30 ως 80 χλμ.
θαθελα να το κρατησω τουλαχιστον 10 χρονια.
τρομπες πετραιλαιου μια και μενω σε αγροτικη περιοχη αν σας πω οτι συμφερει να στελνεις john deere τρομπα στην αμερικη και σου στελνουν αλλη ιδια επισκευασμενη
στα μισα λεφτααπο δω θα με πιστεψετε;
δεν θα υπαρχει κατι αντοιστιχο και για τρομπες αυτοκινητων;Μην συγκρίνεις αγροτικά μηχανήματα με σύγχρονα αυτοκίνητα. Η πίεση που ανεβάζουν τα common rail συστήματα είναι στρατοσφαιρική και καμμία σχέση με οποιοδήποτε μηχάνημα...
Επίσης, με τόσα λίγα χλμ, οικονομικά δεν συμφέρει το ντήζελ...
Καλύτερα ένα τούρμπο βενζίνης, που θα έχει και τη ροπή...
-
12000χλμ ηθελα να γραψω .
δρομοι ανοιχτοι επαρχιακοι ,αποστασεις 30 ως 80 χλμ.
θαθελα να το κρατησω τουλαχιστον 10 χρονια.εχω ξεχωρισει μερικα
opel meriva 1256cc λιγο σπανιο βεβαια ακομη και στην γερμανια
renault scenic or grand scenic 1500cc
mercedes vaneo 1700cc
suzuki ingnis 1256cc
xsara picasso 1600cc
ακουω τις αποψεις σας εμπειριες καθως και προτασεις.Δεν κοιτάς κανένα meriva,scenic, altea σε βενζίνη? Με τα χλμ. που κάνεις και μάλιστα σε επαρχιακούς δρόμους, άρα άνετη οδήγηση, τα οφέλη από μεταχειρισμένο πετρελαιοκίνητο θα είναι πολύ μικρά, έως και ανύπαρκτα.
Δεν ξέρω επίσης σε ποιό μέρος της επαρχίας είσαι, αλλά είθισται να εξυπηρετείσαι καλύτερα για σέρβις αν έχεις βενζινοκίνητο.
αγορα μεταχ/νου οικογενειακου πετρελαιοκινητου