Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW 320 Si vs 159 (Διασπαση)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW 320 Si vs 159 (Διασπαση)
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    13
    36
    141
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos last edited by

      Παλιός φίλος από το αλφίστι οδήγησε την si μου και έγραψε ένα ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ review στο αλφίστι. Τι ωραία που τα γράφει ο πστς! Μερικοί έχουν ταλέντο.

      Λοιπόν, θα θυμάστε οι παλιοί το παλαιό μέλος μας εδώ Nikos147 που μετά έγινε Nikos120i....
      τώρα έγινε Nikos320si....

      Ο Νίκος ψαχνόταν τον τελευταίο καιρό για 4θυρο οικογενειακό αυτοκίνητο και μέσα στις επιλογές του ήταν 2 αυτοκίνητα, η Alfa 159 TBi TI και η BMW 320i m-pack. Το ένα θα του κόστιζε 40χιλιάρικα και το άλλο 49 αντίστοιχα με full extra και τα 2.
      Όμως κατά τύχη βρήκε την παραπάνω μπέμπα, την 320si, που δεν είναι σαν τις άλλες 320.
      Αυτό είναι αυτοκίνητο homologation και παράχθηκε σε 2.600 κομμάτια.
      Μεταχειρισμένο ελαφρά με 13.000χιλιόμετρα και τιμή 28.000 ευρώ.....
      Ε δεν θέλει και πολύ σκέψη, έδιωξε την 120 και το τσίμπησε αμέσως....και καλά έκανε γιατί του έμειναν και αυτέ οι μερικές χιλιάδες ευρώ στην τσέπη για βενζίνες και λάστιχα...

      Αυτή την κουκλάρα μπέμπα πάντα την γούσταρα από όταν είχε βγει....
      Βγάζει και αυτά τα 175 ατμοσφαιρικά άλογα στις 7.000σαλ και έχει τον κόφτη στις 7.300σαλ
      Με το που έμαθα ότι ο Νίκος την αγόρασε τελικά δεν ήθελα και πολύ, κανόνισε να βρεθούμε να την οδηγήσω του λέω....όπερ και έγινε.

      Καταρχήν όταν την είδα από κοντά σε τίποτα δεν μου θύμιζε μεταχειρισμένο αμάξι. Κωλόφαρδος που βρήκε χαρτί αμάξι και συλλεκτικό.

      Από κοντά είναι πολύ πιο όμορφη, με χρώμα αλά F1 Sauber BMW, το μπλε LeMans που είναι σκούρο, γαμάτο χρώμα...τελικά οι BMW σε μπλέ λένε πολύ...
      Πανέμορφες και από ότι έμαθα πανάλαφρες ζάντες της BMW Motorsport 18άρες και φαρδιά λάστιχα.
      Φρένα 300χιλιοστών μπρος πίσω και 2πλοί αεριζόμενοι δίσκοι παντού.

      Μπαίνω και μέσα, το αμάξι έχει σπορ πινελιές και σε φτιάχνει να το οδηγήσεις.
      Κάτι οι αλκαντάρα σε όλα τα καθίσματα, κάτι τα φοβερά μπάκετ που ρυθμίζεις και τα πλαινά και νιώθεις σα σαρδέλα σε κονσερβοκούτι και δεν κουνιέσαι χιλιοστό από το κάθισμα, κάτι το μικρό τιμονάκι με την παχιά στεφάνη και το σηματάκι Μ σε αυτό και στο κοντό λεβιεδάκι....και βέβαια το real αλουμίνιο σε όλη την κονσόλα....Δένουν πολύ ωραία όλα αυτά και είναι ένα drivers car στην όψη τουλάχιστον....Μένει να το οδηγήσω λέω για να δω αν όντως είναι και στο δρόμο.

      Πριν ξεκινήσω τις οδηγικές εντυπώσεις να πω ότι σε κουβέντα με τον Νίκο έμαθα ότι αυτό το μοτεράκι είναι πολύ ξεχωριστό.
      Δεν είναι το ίδιο με το 2λιτρο valvetronic των 170 ίππων με το Efficient Dynamics.
      Είναι το παλιό με τα 150 άλογα που είχε και αυτό valvetronic αλλά από αυτό της Si το αφαίρεσαν
      Το μοτεράκι είναι αλουμινένιο αλλά με προσθήκη σηλικόνης στα τοιχώματα για να είναι πιο ανθεκτικό ελέω αυξημένου στροφαρίσματος και βέβαια γιατί σε αυτό βασίζεται η BMW320si WTCC που αποδίδει 275 ίππους.
      Έχει ένα πολύ ψαρωτικό από πραγματικό ανθρακόνημα καπάκι προστατευτικό όπως βλέπετε και στην φωτό και έμαθα ότι είναι για να προσφέρει χαμηλότερο κέντρο βάρους. Έχει αυξημένη σχέση συμπίεσης στο 11:1 και δεν έχει valvetronic για να μην έχει πολλά κινούμενα μέρη ώστε να έχει ευστροφία. Τα 175 τα βγάζει στις 7.000σαλ....άριστη απόδοση....
      Κάλλιστα θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί το TypeR της BMW.

      Bάζω μπροστά και ακούω έναν μπάσο ήχο....Αμάν λέω
      Αυτό είναι άγριο, παιδιά ακούγεται στο ρελαντί πολύ έντονα και με πολύ πορωτικό ήχο.
      Βυθίζω μερικές φορές και το πεντάλ του γκαζιού και σκάει μύτη ένας πανέμορφος μεταλλικός ήχος...
      Θες από το μοτέρ θες από το καλοσχεδιασμένο χταπόδι και την υπόλοιπη εξαγωγή? Από παντού έβγαζε άγριο μεταλλικό ήχο....Με έφτιαξε πολύ άγρια.
      Για να έχετε ένα μέτρο σύγκρισης τέτοιο ήχο μεταλλικό θα ακούσετε μόνο από μαμά 3.2Busso....
      Ενώ οι TS μας είναι πιο ήσυχοι εμπρός στον 2λιτρο Si...
      Ο ήχος θυμίζει 147 1.6 εκκεντροφοράτη και με ελεύθερες εξατμίσεις ενώ αυτό το μέταλλο του ήχου εξαγωγή της SuperSprint.....AΠΟΛΑΥΣΗ

      Ξεκινάω και το αμάξι φεύγει άνετα. Τα κυβικά του φαίνονται ας πούμε σε σχέση με το δικό μου υψηλόστροφο 1.600άρι....Μόλις περνάς τις 3.000σαλ όμως το μοτέρ μπαίνει σιγά σιγά στο φυσικό του περιβάλλον...Είναι αμάξι που θα κάνεις κατεβάσματα, θα το δουλευεις ψηλά και θα γουστάρεις....δεν θα σε κρεμάσει από δύναμη...έχει αρκετή και με τέτοιο ωφέλιμο φάσμα στροφών κάνεις παπάδες στις στροφές.

      Στρίβω και το τιμόνι και εκεί βέβαια γουσταρα επίσης....Υδραυλικό, βαρύ και μοιρογνωμόνιο....Καλυτερη αίσθηση από τα κορυφαία δικά μας....Όχι κατά πολύ αλλά έχει καλύτερη αίσθηση λόγω του ότι οι εμπρός τροχοί είναι απελευθερωμένοι από την αγγαρεία της μετάδοσης...πίσω κίνηση rulezzz δηλαδή
      Μόνο όταν είσαι σταματημένος θυμάσαι ότι έχει 3 στροφές από άκρη σε άκρη....εν κινήσει είναι καταπληκτικό....

      Συνεχίζω την πορεία μου και βρίσκω κάτι στροφούλες, είμαι με 3η μέσα και στρίβω έλαχιστα το τιμόνι και βυθίζω τέρμα το γκάζι.....Να και το πρώτο μου παντιλίκι με 50χλμ/ώρα, ενώ το ανάποδο ήρθε μόνο του πολύ απλά....Φοράει και αυτές τις αναρτήσεις Μ και το αμάξι είναι ακλόνητο...Δεν έχει πλεύσεις και τέτοιες βλακείες....Ζυγίζεις τιμόνι γκάζι και μπαίνεις....so simple...
      Απόλυτα ζυγισμένο και εύκολο στην οδήγηση αυτό το αμάξι....Και έχεις βέβαια και γκάζι. Εκεί που παώ εγώ με την 147 με 2η στο σασμάν με αυτό έχεις 3η και έχεις την ίδια σχεδόν δύναμη...
      Έκανα 2 ακόμη παντιλίκια το οποία ήρθαν πανεύκολα και χωρίς φόβο....Ο Νίκος με εμπιστεύεται κιόλας και τον ευχαριστώ για αυτό...

      Τσεκάρω μια και τα φρένα και είναι και αυτά άψογα στην αίσθηση. Χωρίς κενό διαδρομής όπως έχουν όλα τα γερμανικά. Με πολύ καλλο feeling αλλά και αποτέλεσμα. Δεν ξερω πόσο εύκολα όμως κουράζονται και δεν θα το μάθω κιόλας γιατί το αμάξι δεν είναι δικό μου...

      Στο εσωτερικό το αμάξι είναι ήσυχο, δεν τρίζει κάτι, αυτό έλειπε κιόλας....καλοκατασκευασμένο με πολύ καλή ηχομόνωση τόσο από το μοτέρ οσο και από την πλευρά της εξαγωγής...αφού αυτό που άκουγα από έξω δεν έμπαινε μέσα και παραξενεύτηκα....Θα ήθελα λίγο παραπάνω φασαρία εγώ, σαν την Alfa μου, αλλά ΟΚ....BMW είναι και απευθύνεται και σε μεγαλύτερης ηλικίας άτομα παρότι είναι έκδοση Si αυτή....πταίσμα...

      Το αμάξι έχει και χώρους κάτι που δεν έχει η 159 ας πούμε και αυτό με λειπεί
      Έχει πιο λεπτά καθίσματα η BMW ενώ τα πισω καθίσματα είναι πιο χωστά στο πορτ παγκάζ και κερδίζει έτσι σε χώρους επιβατών.

      Conclusion:
      To αμάξι είναι άψογο και προσωπικά όπως καταλάβατε φαντάζομαι δελεάστικα υπέρ του δέοντος....
      Βρε λες?
      Αυτά να τα βλέπουν κάποια τζιμάνι στο Μιλάνο, που χάνουν πελατεία έτσι και δεν κάνουν τίποτα....
      Πάτωμα Chrysler σου λέει από τη μια, χρώματα για τη Milano από την άλλη ένα κάρο άλλες βλακείες....

      Ορίστε ένα αμάξι σχετικά προσιτό και ως προς την κτήση και ως προς τη συντήρηση και της διαβίωση του....Δεν είναι και 5.000 κυβικά αλλά 2λιτρο....
      Και βέβαια σε μέγιστο βαθμό fun to drive.
      Ειλικρινά δε με νοίαζει το πόσο γρήγορα μπορείς να πας με ένα S3, δε με νοιάζει εμένα προσωπικά.
      Με νοιάζει όμως που οδηγώντας το κατέβηκα από το αμάξι με ένα χαμόγελο σαν του Τζόκερ....τι άλλο θες δηλαδή????
      Έχει χαρακτηρισθεί και ως baby-M3...

      Και μερικά βιντεάκια:
      http://www.youtube.com/watch?v=AxmD91KSiSc
      http://www.youtube.com/watch?v=04qwmJJ5oJ8
      http://www.youtube.com/watch?v=FDvRGxJb3mY
      http://www.youtube.com/watch?v=nEIYCkeq_ec
      Youtube Video

      Source: http://www.alfisti.gr/forum/showthread. ... ost1112621

      Ευχαριστώ για τα καλά του λόγια.

      Nikos @ YouTube

      1 Reply Last reply Reply Quote 7
      • N
        nikos last edited by

        Παλιός φίλος από το αλφίστι οδήγησε την si μου και έγραψε ένα ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ review στο αλφίστι. Τι ωραία που τα γράφει ο πστς! Μερικοί έχουν ταλέντο.

        Λοιπόν, θα θυμάστε οι παλιοί το παλαιό μέλος μας εδώ Nikos147 που μετά έγινε Nikos120i....
        τώρα έγινε Nikos320si....

        Ο Νίκος ψαχνόταν τον τελευταίο καιρό για 4θυρο οικογενειακό αυτοκίνητο και μέσα στις επιλογές του ήταν 2 αυτοκίνητα, η Alfa 159 TBi TI και η BMW 320i m-pack. Το ένα θα του κόστιζε 40χιλιάρικα και το άλλο 49 αντίστοιχα με full extra και τα 2.
        Όμως κατά τύχη βρήκε την παραπάνω μπέμπα, την 320si, που δεν είναι σαν τις άλλες 320.
        Αυτό είναι αυτοκίνητο homologation και παράχθηκε σε 2.600 κομμάτια.
        Μεταχειρισμένο ελαφρά με 13.000χιλιόμετρα και τιμή 28.000 ευρώ.....
        Ε δεν θέλει και πολύ σκέψη, έδιωξε την 120 και το τσίμπησε αμέσως....και καλά έκανε γιατί του έμειναν και αυτέ οι μερικές χιλιάδες ευρώ στην τσέπη για βενζίνες και λάστιχα...

        Αυτή την κουκλάρα μπέμπα πάντα την γούσταρα από όταν είχε βγει....
        Βγάζει και αυτά τα 175 ατμοσφαιρικά άλογα στις 7.000σαλ και έχει τον κόφτη στις 7.300σαλ
        Με το που έμαθα ότι ο Νίκος την αγόρασε τελικά δεν ήθελα και πολύ, κανόνισε να βρεθούμε να την οδηγήσω του λέω....όπερ και έγινε.

        Καταρχήν όταν την είδα από κοντά σε τίποτα δεν μου θύμιζε μεταχειρισμένο αμάξι. Κωλόφαρδος που βρήκε χαρτί αμάξι και συλλεκτικό.

        Από κοντά είναι πολύ πιο όμορφη, με χρώμα αλά F1 Sauber BMW, το μπλε LeMans που είναι σκούρο, γαμάτο χρώμα...τελικά οι BMW σε μπλέ λένε πολύ...
        Πανέμορφες και από ότι έμαθα πανάλαφρες ζάντες της BMW Motorsport 18άρες και φαρδιά λάστιχα.
        Φρένα 300χιλιοστών μπρος πίσω και 2πλοί αεριζόμενοι δίσκοι παντού.

        Μπαίνω και μέσα, το αμάξι έχει σπορ πινελιές και σε φτιάχνει να το οδηγήσεις.
        Κάτι οι αλκαντάρα σε όλα τα καθίσματα, κάτι τα φοβερά μπάκετ που ρυθμίζεις και τα πλαινά και νιώθεις σα σαρδέλα σε κονσερβοκούτι και δεν κουνιέσαι χιλιοστό από το κάθισμα, κάτι το μικρό τιμονάκι με την παχιά στεφάνη και το σηματάκι Μ σε αυτό και στο κοντό λεβιεδάκι....και βέβαια το real αλουμίνιο σε όλη την κονσόλα....Δένουν πολύ ωραία όλα αυτά και είναι ένα drivers car στην όψη τουλάχιστον....Μένει να το οδηγήσω λέω για να δω αν όντως είναι και στο δρόμο.

        Πριν ξεκινήσω τις οδηγικές εντυπώσεις να πω ότι σε κουβέντα με τον Νίκο έμαθα ότι αυτό το μοτεράκι είναι πολύ ξεχωριστό.
        Δεν είναι το ίδιο με το 2λιτρο valvetronic των 170 ίππων με το Efficient Dynamics.
        Είναι το παλιό με τα 150 άλογα που είχε και αυτό valvetronic αλλά από αυτό της Si το αφαίρεσαν
        Το μοτεράκι είναι αλουμινένιο αλλά με προσθήκη σηλικόνης στα τοιχώματα για να είναι πιο ανθεκτικό ελέω αυξημένου στροφαρίσματος και βέβαια γιατί σε αυτό βασίζεται η BMW320si WTCC που αποδίδει 275 ίππους.
        Έχει ένα πολύ ψαρωτικό από πραγματικό ανθρακόνημα καπάκι προστατευτικό όπως βλέπετε και στην φωτό και έμαθα ότι είναι για να προσφέρει χαμηλότερο κέντρο βάρους. Έχει αυξημένη σχέση συμπίεσης στο 11:1 και δεν έχει valvetronic για να μην έχει πολλά κινούμενα μέρη ώστε να έχει ευστροφία. Τα 175 τα βγάζει στις 7.000σαλ....άριστη απόδοση....
        Κάλλιστα θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί το TypeR της BMW.

        Bάζω μπροστά και ακούω έναν μπάσο ήχο....Αμάν λέω
        Αυτό είναι άγριο, παιδιά ακούγεται στο ρελαντί πολύ έντονα και με πολύ πορωτικό ήχο.
        Βυθίζω μερικές φορές και το πεντάλ του γκαζιού και σκάει μύτη ένας πανέμορφος μεταλλικός ήχος...
        Θες από το μοτέρ θες από το καλοσχεδιασμένο χταπόδι και την υπόλοιπη εξαγωγή? Από παντού έβγαζε άγριο μεταλλικό ήχο....Με έφτιαξε πολύ άγρια.
        Για να έχετε ένα μέτρο σύγκρισης τέτοιο ήχο μεταλλικό θα ακούσετε μόνο από μαμά 3.2Busso....
        Ενώ οι TS μας είναι πιο ήσυχοι εμπρός στον 2λιτρο Si...
        Ο ήχος θυμίζει 147 1.6 εκκεντροφοράτη και με ελεύθερες εξατμίσεις ενώ αυτό το μέταλλο του ήχου εξαγωγή της SuperSprint.....AΠΟΛΑΥΣΗ

        Ξεκινάω και το αμάξι φεύγει άνετα. Τα κυβικά του φαίνονται ας πούμε σε σχέση με το δικό μου υψηλόστροφο 1.600άρι....Μόλις περνάς τις 3.000σαλ όμως το μοτέρ μπαίνει σιγά σιγά στο φυσικό του περιβάλλον...Είναι αμάξι που θα κάνεις κατεβάσματα, θα το δουλευεις ψηλά και θα γουστάρεις....δεν θα σε κρεμάσει από δύναμη...έχει αρκετή και με τέτοιο ωφέλιμο φάσμα στροφών κάνεις παπάδες στις στροφές.

        Στρίβω και το τιμόνι και εκεί βέβαια γουσταρα επίσης....Υδραυλικό, βαρύ και μοιρογνωμόνιο....Καλυτερη αίσθηση από τα κορυφαία δικά μας....Όχι κατά πολύ αλλά έχει καλύτερη αίσθηση λόγω του ότι οι εμπρός τροχοί είναι απελευθερωμένοι από την αγγαρεία της μετάδοσης...πίσω κίνηση rulezzz δηλαδή
        Μόνο όταν είσαι σταματημένος θυμάσαι ότι έχει 3 στροφές από άκρη σε άκρη....εν κινήσει είναι καταπληκτικό....

        Συνεχίζω την πορεία μου και βρίσκω κάτι στροφούλες, είμαι με 3η μέσα και στρίβω έλαχιστα το τιμόνι και βυθίζω τέρμα το γκάζι.....Να και το πρώτο μου παντιλίκι με 50χλμ/ώρα, ενώ το ανάποδο ήρθε μόνο του πολύ απλά....Φοράει και αυτές τις αναρτήσεις Μ και το αμάξι είναι ακλόνητο...Δεν έχει πλεύσεις και τέτοιες βλακείες....Ζυγίζεις τιμόνι γκάζι και μπαίνεις....so simple...
        Απόλυτα ζυγισμένο και εύκολο στην οδήγηση αυτό το αμάξι....Και έχεις βέβαια και γκάζι. Εκεί που παώ εγώ με την 147 με 2η στο σασμάν με αυτό έχεις 3η και έχεις την ίδια σχεδόν δύναμη...
        Έκανα 2 ακόμη παντιλίκια το οποία ήρθαν πανεύκολα και χωρίς φόβο....Ο Νίκος με εμπιστεύεται κιόλας και τον ευχαριστώ για αυτό...

        Τσεκάρω μια και τα φρένα και είναι και αυτά άψογα στην αίσθηση. Χωρίς κενό διαδρομής όπως έχουν όλα τα γερμανικά. Με πολύ καλλο feeling αλλά και αποτέλεσμα. Δεν ξερω πόσο εύκολα όμως κουράζονται και δεν θα το μάθω κιόλας γιατί το αμάξι δεν είναι δικό μου...

        Στο εσωτερικό το αμάξι είναι ήσυχο, δεν τρίζει κάτι, αυτό έλειπε κιόλας....καλοκατασκευασμένο με πολύ καλή ηχομόνωση τόσο από το μοτέρ οσο και από την πλευρά της εξαγωγής...αφού αυτό που άκουγα από έξω δεν έμπαινε μέσα και παραξενεύτηκα....Θα ήθελα λίγο παραπάνω φασαρία εγώ, σαν την Alfa μου, αλλά ΟΚ....BMW είναι και απευθύνεται και σε μεγαλύτερης ηλικίας άτομα παρότι είναι έκδοση Si αυτή....πταίσμα...

        Το αμάξι έχει και χώρους κάτι που δεν έχει η 159 ας πούμε και αυτό με λειπεί
        Έχει πιο λεπτά καθίσματα η BMW ενώ τα πισω καθίσματα είναι πιο χωστά στο πορτ παγκάζ και κερδίζει έτσι σε χώρους επιβατών.

        Conclusion:
        To αμάξι είναι άψογο και προσωπικά όπως καταλάβατε φαντάζομαι δελεάστικα υπέρ του δέοντος....
        Βρε λες?
        Αυτά να τα βλέπουν κάποια τζιμάνι στο Μιλάνο, που χάνουν πελατεία έτσι και δεν κάνουν τίποτα....
        Πάτωμα Chrysler σου λέει από τη μια, χρώματα για τη Milano από την άλλη ένα κάρο άλλες βλακείες....

        Ορίστε ένα αμάξι σχετικά προσιτό και ως προς την κτήση και ως προς τη συντήρηση και της διαβίωση του....Δεν είναι και 5.000 κυβικά αλλά 2λιτρο....
        Και βέβαια σε μέγιστο βαθμό fun to drive.
        Ειλικρινά δε με νοίαζει το πόσο γρήγορα μπορείς να πας με ένα S3, δε με νοιάζει εμένα προσωπικά.
        Με νοιάζει όμως που οδηγώντας το κατέβηκα από το αμάξι με ένα χαμόγελο σαν του Τζόκερ....τι άλλο θες δηλαδή????
        Έχει χαρακτηρισθεί και ως baby-M3...

        Και μερικά βιντεάκια:
        http://www.youtube.com/watch?v=AxmD91KSiSc
        http://www.youtube.com/watch?v=04qwmJJ5oJ8
        http://www.youtube.com/watch?v=FDvRGxJb3mY
        http://www.youtube.com/watch?v=nEIYCkeq_ec
        Youtube Video

        Source: http://www.alfisti.gr/forum/showthread. ... ost1112621

        Ευχαριστώ για τα καλά του λόγια.

        Nikos @ YouTube

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikos last edited by

          Παλιός φίλος από το αλφίστι οδήγησε την si μου και έγραψε ένα ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ review στο αλφίστι. Τι ωραία που τα γράφει ο πστς! Μερικοί έχουν ταλέντο.

          Λοιπόν, θα θυμάστε οι παλιοί το παλαιό μέλος μας εδώ Nikos147 που μετά έγινε Nikos120i....
          τώρα έγινε Nikos320si....

          Ο Νίκος ψαχνόταν τον τελευταίο καιρό για 4θυρο οικογενειακό αυτοκίνητο και μέσα στις επιλογές του ήταν 2 αυτοκίνητα, η Alfa 159 TBi TI και η BMW 320i m-pack. Το ένα θα του κόστιζε 40χιλιάρικα και το άλλο 49 αντίστοιχα με full extra και τα 2.
          Όμως κατά τύχη βρήκε την παραπάνω μπέμπα, την 320si, που δεν είναι σαν τις άλλες 320.
          Αυτό είναι αυτοκίνητο homologation και παράχθηκε σε 2.600 κομμάτια.
          Μεταχειρισμένο ελαφρά με 13.000χιλιόμετρα και τιμή 28.000 ευρώ.....
          Ε δεν θέλει και πολύ σκέψη, έδιωξε την 120 και το τσίμπησε αμέσως....και καλά έκανε γιατί του έμειναν και αυτέ οι μερικές χιλιάδες ευρώ στην τσέπη για βενζίνες και λάστιχα...

          Αυτή την κουκλάρα μπέμπα πάντα την γούσταρα από όταν είχε βγει....
          Βγάζει και αυτά τα 175 ατμοσφαιρικά άλογα στις 7.000σαλ και έχει τον κόφτη στις 7.300σαλ
          Με το που έμαθα ότι ο Νίκος την αγόρασε τελικά δεν ήθελα και πολύ, κανόνισε να βρεθούμε να την οδηγήσω του λέω....όπερ και έγινε.

          Καταρχήν όταν την είδα από κοντά σε τίποτα δεν μου θύμιζε μεταχειρισμένο αμάξι. Κωλόφαρδος που βρήκε χαρτί αμάξι και συλλεκτικό.

          Από κοντά είναι πολύ πιο όμορφη, με χρώμα αλά F1 Sauber BMW, το μπλε LeMans που είναι σκούρο, γαμάτο χρώμα...τελικά οι BMW σε μπλέ λένε πολύ...
          Πανέμορφες και από ότι έμαθα πανάλαφρες ζάντες της BMW Motorsport 18άρες και φαρδιά λάστιχα.
          Φρένα 300χιλιοστών μπρος πίσω και 2πλοί αεριζόμενοι δίσκοι παντού.

          Μπαίνω και μέσα, το αμάξι έχει σπορ πινελιές και σε φτιάχνει να το οδηγήσεις.
          Κάτι οι αλκαντάρα σε όλα τα καθίσματα, κάτι τα φοβερά μπάκετ που ρυθμίζεις και τα πλαινά και νιώθεις σα σαρδέλα σε κονσερβοκούτι και δεν κουνιέσαι χιλιοστό από το κάθισμα, κάτι το μικρό τιμονάκι με την παχιά στεφάνη και το σηματάκι Μ σε αυτό και στο κοντό λεβιεδάκι....και βέβαια το real αλουμίνιο σε όλη την κονσόλα....Δένουν πολύ ωραία όλα αυτά και είναι ένα drivers car στην όψη τουλάχιστον....Μένει να το οδηγήσω λέω για να δω αν όντως είναι και στο δρόμο.

          Πριν ξεκινήσω τις οδηγικές εντυπώσεις να πω ότι σε κουβέντα με τον Νίκο έμαθα ότι αυτό το μοτεράκι είναι πολύ ξεχωριστό.
          Δεν είναι το ίδιο με το 2λιτρο valvetronic των 170 ίππων με το Efficient Dynamics.
          Είναι το παλιό με τα 150 άλογα που είχε και αυτό valvetronic αλλά από αυτό της Si το αφαίρεσαν
          Το μοτεράκι είναι αλουμινένιο αλλά με προσθήκη σηλικόνης στα τοιχώματα για να είναι πιο ανθεκτικό ελέω αυξημένου στροφαρίσματος και βέβαια γιατί σε αυτό βασίζεται η BMW320si WTCC που αποδίδει 275 ίππους.
          Έχει ένα πολύ ψαρωτικό από πραγματικό ανθρακόνημα καπάκι προστατευτικό όπως βλέπετε και στην φωτό και έμαθα ότι είναι για να προσφέρει χαμηλότερο κέντρο βάρους. Έχει αυξημένη σχέση συμπίεσης στο 11:1 και δεν έχει valvetronic για να μην έχει πολλά κινούμενα μέρη ώστε να έχει ευστροφία. Τα 175 τα βγάζει στις 7.000σαλ....άριστη απόδοση....
          Κάλλιστα θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί το TypeR της BMW.

          Bάζω μπροστά και ακούω έναν μπάσο ήχο....Αμάν λέω
          Αυτό είναι άγριο, παιδιά ακούγεται στο ρελαντί πολύ έντονα και με πολύ πορωτικό ήχο.
          Βυθίζω μερικές φορές και το πεντάλ του γκαζιού και σκάει μύτη ένας πανέμορφος μεταλλικός ήχος...
          Θες από το μοτέρ θες από το καλοσχεδιασμένο χταπόδι και την υπόλοιπη εξαγωγή? Από παντού έβγαζε άγριο μεταλλικό ήχο....Με έφτιαξε πολύ άγρια.
          Για να έχετε ένα μέτρο σύγκρισης τέτοιο ήχο μεταλλικό θα ακούσετε μόνο από μαμά 3.2Busso....
          Ενώ οι TS μας είναι πιο ήσυχοι εμπρός στον 2λιτρο Si...
          Ο ήχος θυμίζει 147 1.6 εκκεντροφοράτη και με ελεύθερες εξατμίσεις ενώ αυτό το μέταλλο του ήχου εξαγωγή της SuperSprint.....AΠΟΛΑΥΣΗ

          Ξεκινάω και το αμάξι φεύγει άνετα. Τα κυβικά του φαίνονται ας πούμε σε σχέση με το δικό μου υψηλόστροφο 1.600άρι....Μόλις περνάς τις 3.000σαλ όμως το μοτέρ μπαίνει σιγά σιγά στο φυσικό του περιβάλλον...Είναι αμάξι που θα κάνεις κατεβάσματα, θα το δουλευεις ψηλά και θα γουστάρεις....δεν θα σε κρεμάσει από δύναμη...έχει αρκετή και με τέτοιο ωφέλιμο φάσμα στροφών κάνεις παπάδες στις στροφές.

          Στρίβω και το τιμόνι και εκεί βέβαια γουσταρα επίσης....Υδραυλικό, βαρύ και μοιρογνωμόνιο....Καλυτερη αίσθηση από τα κορυφαία δικά μας....Όχι κατά πολύ αλλά έχει καλύτερη αίσθηση λόγω του ότι οι εμπρός τροχοί είναι απελευθερωμένοι από την αγγαρεία της μετάδοσης...πίσω κίνηση rulezzz δηλαδή
          Μόνο όταν είσαι σταματημένος θυμάσαι ότι έχει 3 στροφές από άκρη σε άκρη....εν κινήσει είναι καταπληκτικό....

          Συνεχίζω την πορεία μου και βρίσκω κάτι στροφούλες, είμαι με 3η μέσα και στρίβω έλαχιστα το τιμόνι και βυθίζω τέρμα το γκάζι.....Να και το πρώτο μου παντιλίκι με 50χλμ/ώρα, ενώ το ανάποδο ήρθε μόνο του πολύ απλά....Φοράει και αυτές τις αναρτήσεις Μ και το αμάξι είναι ακλόνητο...Δεν έχει πλεύσεις και τέτοιες βλακείες....Ζυγίζεις τιμόνι γκάζι και μπαίνεις....so simple...
          Απόλυτα ζυγισμένο και εύκολο στην οδήγηση αυτό το αμάξι....Και έχεις βέβαια και γκάζι. Εκεί που παώ εγώ με την 147 με 2η στο σασμάν με αυτό έχεις 3η και έχεις την ίδια σχεδόν δύναμη...
          Έκανα 2 ακόμη παντιλίκια το οποία ήρθαν πανεύκολα και χωρίς φόβο....Ο Νίκος με εμπιστεύεται κιόλας και τον ευχαριστώ για αυτό...

          Τσεκάρω μια και τα φρένα και είναι και αυτά άψογα στην αίσθηση. Χωρίς κενό διαδρομής όπως έχουν όλα τα γερμανικά. Με πολύ καλλο feeling αλλά και αποτέλεσμα. Δεν ξερω πόσο εύκολα όμως κουράζονται και δεν θα το μάθω κιόλας γιατί το αμάξι δεν είναι δικό μου...

          Στο εσωτερικό το αμάξι είναι ήσυχο, δεν τρίζει κάτι, αυτό έλειπε κιόλας....καλοκατασκευασμένο με πολύ καλή ηχομόνωση τόσο από το μοτέρ οσο και από την πλευρά της εξαγωγής...αφού αυτό που άκουγα από έξω δεν έμπαινε μέσα και παραξενεύτηκα....Θα ήθελα λίγο παραπάνω φασαρία εγώ, σαν την Alfa μου, αλλά ΟΚ....BMW είναι και απευθύνεται και σε μεγαλύτερης ηλικίας άτομα παρότι είναι έκδοση Si αυτή....πταίσμα...

          Το αμάξι έχει και χώρους κάτι που δεν έχει η 159 ας πούμε και αυτό με λειπεί
          Έχει πιο λεπτά καθίσματα η BMW ενώ τα πισω καθίσματα είναι πιο χωστά στο πορτ παγκάζ και κερδίζει έτσι σε χώρους επιβατών.

          Conclusion:
          To αμάξι είναι άψογο και προσωπικά όπως καταλάβατε φαντάζομαι δελεάστικα υπέρ του δέοντος....
          Βρε λες?
          Αυτά να τα βλέπουν κάποια τζιμάνι στο Μιλάνο, που χάνουν πελατεία έτσι και δεν κάνουν τίποτα....
          Πάτωμα Chrysler σου λέει από τη μια, χρώματα για τη Milano από την άλλη ένα κάρο άλλες βλακείες....

          Ορίστε ένα αμάξι σχετικά προσιτό και ως προς την κτήση και ως προς τη συντήρηση και της διαβίωση του....Δεν είναι και 5.000 κυβικά αλλά 2λιτρο....
          Και βέβαια σε μέγιστο βαθμό fun to drive.
          Ειλικρινά δε με νοίαζει το πόσο γρήγορα μπορείς να πας με ένα S3, δε με νοιάζει εμένα προσωπικά.
          Με νοιάζει όμως που οδηγώντας το κατέβηκα από το αμάξι με ένα χαμόγελο σαν του Τζόκερ....τι άλλο θες δηλαδή????
          Έχει χαρακτηρισθεί και ως baby-M3...

          Και μερικά βιντεάκια:
          http://www.youtube.com/watch?v=AxmD91KSiSc
          http://www.youtube.com/watch?v=04qwmJJ5oJ8
          http://www.youtube.com/watch?v=FDvRGxJb3mY
          http://www.youtube.com/watch?v=nEIYCkeq_ec
          Youtube Video

          Source: http://www.alfisti.gr/forum/showthread. ... ost1112621

          Ευχαριστώ για τα καλά του λόγια.

          Nikos @ YouTube

          1 Reply Last reply Reply Quote 7
          • C
            coyote last edited by

            Μπράβο βρε... τόση διαφορά από την απλή ή δεν εχει οδηγήσει ο φίλος σου απλή?

            1 Reply Last reply Reply Quote 9
            • N
              nikos last edited by

              Ο χρήστης coyote έγραψε:
              Μπράβο βρε... τόση διαφορά από την απλή ή δεν εχει οδηγήσει ο φίλος σου απλή?

              Έχει διαφορά από την απλή γιατί είναι 100 κιλά ελαφρότερη και ενώ μέχρι τις 3.000 η απλή είναι πιο δυνατή, από τις 3000 και πάνω τραβάει καλύτερα η si λόγω μοτέρ.

              Nikos @ YouTube

              1 Reply Last reply Reply Quote 9
              • H
                highfidelity last edited by

                Πάντως είναι ...απίστευτα αρρωστημένοι μερικοί εκεί μέσα (στο alfisti εννοώ...)!
                Τεράστιες παρωπίδες!

                Πάντως, μιας και κάποιος είπε πως ευτυχώς που ' ξεφορτώθηκες ', την 120i, θα συμφωνήσω απολύτως μαζί του! Ευτυχώς, γιατί χαμογελάω κάθε μέρα εγώ που την ' φορτώθηκα ' !

                1 Reply Last reply Reply Quote 9
                • N
                  nikos last edited by

                  Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                  Πάντως είναι ...απίστευτα αρρωστημένοι μερικοί εκεί μέσα (στο alfisti εννοώ...)!
                  Τεράστιες παρωπίδες!

                  Πάντως, μιας και κάποιος είπε πως ευτυχώς που ' ξεφορτώθηκες ', την 120i, θα συμφωνήσω απολύτως μαζί του! Ευτυχώς, γιατί χαμογελάω κάθε μέρα εγώ που την ' φορτώθηκα ' !

                  ...άστα Γρηγόρη   
                  

                  Επίσης, γράφονται κάποιες ανακρίβειες εκεί μέσα...to set the record straight...σε σχέση με την (ΠΟΛΥ πιο βαριά μάλιστα) 159 2.2, η si είναι:
                  -ΠΟΛΥ πιο fun to drive
                  -ΠΟΛΥ πιο ρυθμήσημη
                  -ΠΟΛΥ καλύτερα κρατήματα (ΜΑ ΠΟΛΥ!) σε ίδια διαδρομή που τα έχω πάει
                  -Καλύτερο μοτέρ με πιο ευρύ στροφάρισμα και καλύτερο ήχο
                  -ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ (μα ΠΟΛΥ) χώρους παντού

                  Nikos @ YouTube

                  1 Reply Last reply Reply Quote 10
                  • S
                    stefan147 last edited by

                    Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

                    Πάντως είναι ...απίστευτα αρρωστημένοι μερικοί εκεί μέσα (στο alfisti εννοώ...)!
                    Τεράστιες παρωπίδες!

                    Πάντως, μιας και κάποιος είπε πως ευτυχώς που ' ξεφορτώθηκες ', την 120i, θα συμφωνήσω απολύτως μαζί του! Ευτυχώς, γιατί χαμογελάω κάθε μέρα εγώ που την ' φορτώθηκα ' !

                    ...άστα Γρηγόρη

                    Επίσης, γράφονται κάποιες ανακρίβειες εκεί μέσα...to set the record straight...σε σχέση με την (ΠΟΛΥ πιο βαριά μάλιστα) 159 2.2, η si είναι:
                    -ΠΟΛΥ πιο fun to drive
                    -ΠΟΛΥ πιο ρυθμήσημη
                    -ΠΟΛΥ καλύτερα κρατήματα (ΜΑ ΠΟΛΥ!) σε ίδια διαδρομή που τα έχω πάει
                    -Καλύτερο μοτέρ με πιο ευρύ στροφάρισμα και καλύτερο ήχο
                    -ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ (μα ΠΟΛΥ) χώρους παντού

                    Οι υπερβολές παντού ίδιες είναι!!
                    Και εσένα το αμάξι σου κυκλοφορεί σε όλα τα ελληνόφωνα φόρα!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 7
                    • V
                      vasgti last edited by

                      Επίσης κάτι ανέφεραν και περί μεταπωλητικής αξίας της 320si...

                      Δεν βλέπουν που για την 159 2.2 η ζήτηση είναι ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ενώ και η τιμή της ως μτχ έχει φτάσει στον πάτο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • C
                        coyote last edited by

                        Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

                        Μπράβο βρε... τόση διαφορά από την απλή ή δεν εχει οδηγήσει ο φίλος σου απλή?

                        Έχει διαφορά από την απλή γιατί είναι 100 κιλά ελαφρότερη και ενώ μέχρι τις 3.000 η απλή είναι πιο δυνατή, από τις 3000 και πάνω τραβάει καλύτερα η si λόγω μοτέρ.

                        εγω λέω ότι σου ρίχνω στα αυτιά ..... είμαι πολύ πιο έμπειρος κι αν κάνει πως με περνάς σε πετάω έξω από το δρόμο

                        Δε μου λες... run flat είναι έτσι? οταν ξανάρθεις από το γραφείο θα σου κλέψω και μία βαλβίδα... (μία μου λειπει... μάλλον όταν τις κλέβανε κάτι έγινε και έφυγε ....)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 7
                        • S
                          stefan147 last edited by

                          Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
                          Επίσης κάτι ανέφεραν και περί μεταπωλητικής αξίας της 320si...

                          Δεν βλέπουν που για την 159 2.2 η ζήτηση είναι ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ενώ και η τιμή της ως μτχ έχει φτάσει στον πάτο.

                          Καλά αυτά μας τα χουν πει κι άλλοι. Για ρίξε μια ματιά γιατί αρκετός κόσμος έψαχνε για ευκαιρίες από τη στιγμή που βγήκε η Tbi...αλλά πουθενά!! Όσο για τον κυβισμό να μην αναφερθώ καν...στην Ελλάδα πιστεύω ζούμε όλοι!! Γαμώ τα αυτοκίνητα η Si αλλά είπαμε οι υπερβολές είναι παντού ίδιες. Άλλωστε και στο αλφίστι που όλοι παίρνετε μάτι γράφτηκαν κολακευτικά λόγια! Δεν νομίζω να υπάρχει σώφρων αλφίστας να κράξει BMW! Οι βαγγέληδες οι πουθενάδες είναι το θέμα!!

                          BTW δασκαλεμένος έσκασε ο Giannis 147 και του την έχουν πέσει του κακομοίρη τώρα όλοι!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                          • N
                            nikos last edited by

                            @stef...άστο...δεν έχει νόημα να συζητάμε τα αυτονόητα.

                            Ο χρήστης coyote έγραψε:

                            Μπράβο βρε... τόση διαφορά από την απλή ή δεν εχει οδηγήσει ο φίλος σου απλή?

                            Έχει διαφορά από την απλή γιατί είναι 100 κιλά ελαφρότερη και ενώ μέχρι τις 3.000 η απλή είναι πιο δυνατή, από τις 3000 και πάνω τραβάει καλύτερα η si λόγω μοτέρ.

                            εγω λέω ότι σου ρίχνω στα αυτιά ..... είμαι πολύ πιο έμπειρος κι αν κάνει πως με περνάς σε πετάω έξω από το δρόμο

                            Δε μου λες... run flat είναι έτσι? οταν ξανάρθεις από το γραφείο θα σου κλέψω και μία βαλβίδα... (μία μου λειπει... μάλλον όταν τις κλέβανε κάτι έγινε και έφυγε ....)

                            ...θα ξαναπεράσω βόλτα...να δω πότε γιατί από αύριο πίσω στη δουλειά    
                            

                            Runflat ναι...σιγά μη σου δώσω βαλβίδα...πριτς!

                            Nikos @ YouTube

                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                            • R
                              red_monster last edited by

                              Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

                              Πάντως είναι ...απίστευτα αρρωστημένοι μερικοί εκεί μέσα (στο alfisti εννοώ...)!
                              Τεράστιες παρωπίδες!

                              Πάντως, μιας και κάποιος είπε πως ευτυχώς που ' ξεφορτώθηκες ', την 120i, θα συμφωνήσω απολύτως μαζί του! Ευτυχώς, γιατί χαμογελάω κάθε μέρα εγώ που την ' φορτώθηκα ' !

                              ...άστα Γρηγόρη

                              Επίσης, γράφονται κάποιες ανακρίβειες εκεί μέσα...to set the record straight...σε σχέση με την (ΠΟΛΥ πιο βαριά μάλιστα) 159 2.2, η si είναι:
                              -ΠΟΛΥ πιο fun to drive
                              -ΠΟΛΥ πιο ρυθμήσημη
                              -ΠΟΛΥ καλύτερα κρατήματα (ΜΑ ΠΟΛΥ!) σε ίδια διαδρομή που τα έχω πάει
                              -Καλύτερο μοτέρ με πιο ευρύ στροφάρισμα και καλύτερο ήχο
                              -ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ (μα ΠΟΛΥ) χώρους παντού

                              Tώρα τα μηδενίζεις όλα ...
                              Ξεχνάς -σκόπιμα??- οτι η si είναι ειδική έκδοση της απλής 320
                              Για βάλε στην εξίσωση την 159 tb ti ...

                              1)Oμορφότερη (ΠΟλυ)
                              2) Γρηγορότερη (αρκετά)
                              3) Φτηνότερη
                              4) Για κράτημα δεν ξέρω αλλά δεν μπορεί να είναι πολύ καλύτερη

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • N
                                nikos last edited by

                                Bill sorry για το παρακάτω OT αλλά δε θέλω να ανοίξω νέο τόπικ χωρίς νόημα ούτε να γεμίζω της 159 ή της BMW...οπότε επέτρεψε μου να απαντήσω. Αν θεωρείς ότι πρέπει να μεταφερθεί, κάντο (μη το σβήσεις μόνο pls).

                                Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                Πάντως είναι ...απίστευτα αρρωστημένοι μερικοί εκεί μέσα (στο alfisti εννοώ...)!
                                Τεράστιες παρωπίδες!

                                Πάντως, μιας και κάποιος είπε πως ευτυχώς που ' ξεφορτώθηκες ', την 120i, θα συμφωνήσω απολύτως μαζί του! Ευτυχώς, γιατί χαμογελάω κάθε μέρα εγώ που την ' φορτώθηκα ' !

                                ...άστα Γρηγόρη

                                Επίσης, γράφονται κάποιες ανακρίβειες εκεί μέσα...to set the record straight...σε σχέση με την (ΠΟΛΥ πιο βαριά μάλιστα) 159 2.2, η si είναι:
                                -ΠΟΛΥ πιο fun to drive
                                -ΠΟΛΥ πιο ρυθμήσημη
                                -ΠΟΛΥ καλύτερα κρατήματα (ΜΑ ΠΟΛΥ!) σε ίδια διαδρομή που τα έχω πάει
                                -Καλύτερο μοτέρ με πιο ευρύ στροφάρισμα και καλύτερο ήχο
                                -ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ (μα ΠΟΛΥ) χώρους παντού

                                Tώρα τα μηδενίζεις όλα ...
                                Ξεχνάς -σκόπιμα??- οτι η si είναι ειδική έκδοση της απλής 320
                                Για βάλε στην εξίσωση την 159 tb ti ...

                                1)Oμορφότερη (ΠΟλυ)
                                2) Γρηγορότερη (αρκετά)
                                3) Φτηνότερη
                                4) Για κράτημα δεν ξέρω αλλά δεν μπορεί να είναι πολύ καλύτερη

                                Τι σχέση έχει αν είναι ειδική έκδοση? Κυκλοφορεί, δε κυκλοφορεί? Μεταχειρισμένα βρίσκεις, δε βρίσκεις? Ίδια κατηγορία είναι...άρα είναι συγκρίσημη. Η ανάρτηση είναι ίδια...Μ-ανάρτηση ή Σπορ ανάρτηση που φοράει το M-Pack (extra, κάτι σαν το ΤΙ pack).

                                1. Ομορφώτερη δεν είναι...όμορφα εξίσου είναι και τα δύο στις αντίστοιχες εκδόσεις τους.
                                2. Γρηγορότερη (αρκετά κιόλας) δεν είναι. Ξεχνάς ότι η 159 2.2 βγάζει 185 άλογα και είναι 1.490 κιλά (122hp/ton), τη στιγμή που η 320si είναι 173 άλογα και είναι 1350 κιλά (126hp/ton).
                                3. Δεν αντιλέγω...ό,τι πληρώνεις παίρνεις.
                                4. Είναι αρκετά καλύτερη λόγω χαμηλότερου κέντρου βάρους (ο λόγος που το καπάκι του μοτέρ είναι carbon είναι αυτός καθώς και γιατί το μοτέρ είναι τοποθετημένο χαμηλά) και συνολικού στησίματος, 50/50 ζύγισμα και μοτέρ που λόγω χαμηλού βάρους του αμαξώματος σε ξεκολλάει από τη στροφή πιο γρήγορα και πιο ουδέτερα.

                                Μη μένεις όμως στη θεωρία...αν τα οδηγήσεις, θα καταλάβεις τι λέω. Αν δεν τα οδηγήσεις, τα νούμερα δεν αποδεικνύουν ΤΙΠΟΤΑ σε πληροφορώ. Γενικώς, δεν είναι κακό να παραδεχόμαστε κάποια πράγματα, οτιδήποτε κι αν οδηγάμε

                                Ακόμα όμως και με την 320i με τα 170, πάλι καλύτερη είναι η BMW από τη 2.2 στις αντίστοιχες εκδόσεις τους (comfort & Μ) λόγω βάρους και μοτέρ. Επίσης η 2.2 αν θυμάμαι καλά δεν έχει καν μπλοκέ και μου έκαναν εντύπωση οι έντονες τάσεις υποστροφής που είχε (μεγάλο 2.2 μοτέρ εμπρός, εγκάρσια). Η 320i είναι εντελώς ουδέτερο αυτοκίνητο...καλά για την si σου εξήγησα παραπάνω.

                                Η ΤΒΙ είναι άλλη περίπτωση...έχει 35 κιλά ροπής, 200 άλογα, turbo και μπλοκέ. Μη κλέβουμε εκκλησία...έχω πει, στη κατηγορία της δεν υπάρχει αντίπαλος κατά την άποψή μου σε γκάζι και κράτημα...οι χώροι όμως είναι ΑΘΛΙΟΙ.-

                                Nikos @ YouTube

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • R
                                  red_monster last edited by

                                  Δεν μπορώ να καταλαβω γιατί επιμένεις να την συγκρίνεις με την 2,2...

                                  Το ζουμί στην 159 και την ελληνική αγορά είναι η 1750tb...

                                  Σου ξαναλέω οτι η si είναι ειδική έκδοση ... 2500 κομμάτια είναι αυτά
                                  Η 159 είναι ευρείας παραγωγής...
                                  Το ιδανικό ζύγισμα σε φάση επιτάχυνσης/επιβράδυνσης πρέπει να είναι 50-50 , όχι στατικά

                                  Το ποιο είναι ομορφότερο είναι υποκειμενικό ( η πλειοψηφία όμως μπορεί να εκφράζει την γενική αντίληψη)
                                  Το μοτέρ είναι καλύτερο ...
                                  Οι χώροι για τους πίσω είναι καλύτεροι σε σχέση με την (320)

                                  Αυτό το ότι πληρώνουμε παίρνουμε μου κάνει λίγο ... απωθημένο μιας άλλης κοινωνικής τάξης /γεννιάς ...

                                  Εκανες προφανώς την καλύτερη επολογή για τις ανάγκες σου ,αλλά

                                  είτε την οδηγείς είτε την κοιτάς , είτε την συντηρείς ...159 is better

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                  • E
                                    eddie_147 last edited by

                                    Ο χρήστης Ο Προφήτης έγραψε:
                                    Καλά μας κοροιδεύεις Γιάννη οι χώροι στη 3 Ε90 είναι χειρότεροι από την 159...πέρα ότι πίσω ειδικά είναι απαράδεκτοι(αισθητά μικρότεροι από την 159...) και σου δίνουν μια κλειστοφοβική αίσθηση στην 3 Ε90 που δεν συναντάς σε άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας...
                                    Ο κινητήρας της συλλεκτικής 320si έχει χαμηλή απόδοση για τις στροφές μέγιστης ισχύος...και έλειψη ροπής στης χαμηλές στροφές...γενικά είναι χειρότερος από τον κλασσικό 2.0 για καθημερινή χρήση αλλά όντως ακούγεται καλύτερα χάρη στην αφαίρεση του valvetronic και την πιο υψηλόστροφη ρύθμιση...σε επιδόσεις από στάση είναι καλύτερος από τον σημερινό 2.0 170...αλλά χειρότερος σε ρεπρίζ...και φυσικά όπως και ο 2.0 170...είναι παρωχημένη και με ελειπείς επιδόσεις σε σύγκριση με τις υπερτροφοδοτούμενες alfa & audi ίσου ή χαμηλότερου κυβισμού που ταιριάζουν καλύτερα στους σημερινούς κινητήρες με τις προδιαγραφές ευρω 4 και ακόμα χειρότερα ευρω 5(η 320si βέβαια δεν είναι ευρω5)
                                    Baby M σε καμία περίπτωση αυτή η 320 Si.....η μόνη Si baby M είναι η 320 Si Ε30....με τους 190 ίππους....στα τέλη του '80....αυτή όντως είχε επιδόσεις και δεν σερνόταν όπως η σύγχρονη 320 Si....που είναι πιο αργή στη πράξη από μια 159 2.2....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                    • V
                                      vasgti last edited by

                                      Όταν βγήκε η 320si τότε υπήρχε η 159 2,2 και όχι η Tbi

                                      Αν ψάξεις λίγο το ιντερνετ αυτή ήταν η σύγκριση που γινόταν τότε.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • K
                                        kikizas-grigoris last edited by

                                        Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                                        Δεν μπορώ να καταλαβω γιατί επιμένεις να την συγκρίνεις με την 2,2...

                                        Το ζουμί στην 159 και την ελληνική αγορά είναι η 1750tb...

                                        Σου ξαναλέω οτι η si είναι ειδική έκδοση ... 2500 κομμάτια είναι αυτά
                                        Η 159 είναι ευρείας παραγωγής...
                                        Το ιδανικό ζύγισμα σε φάση επιτάχυνσης/επιβράδυνσης πρέπει να είναι 50-50 , όχι στατικά

                                        Το ποιο είναι ομορφότερο είναι υποκειμενικό ( η πλειοψηφία όμως μπορεί να εκφράζει την γενική αντίληψη)
                                        Το μοτέρ είναι καλύτερο ...
                                        Οι χώροι για τους πίσω είναι καλύτεροι σε σχέση με την (320)
                                        Αυτό το ότι πληρώνουμε παίρνουμε μου κάνει λίγο ... απωθημένο μιας άλλης κοινωνικής τάξης /γεννιάς ...

                                        Εκανες προφανώς την καλύτερη επολογή για τις ανάγκες σου ,αλλά

                                        είτε την οδηγείς είτε την κοιτάς , είτε την συντηρείς ...159 is better

                                        Σε καμμια περιπτωση!!! Για αυτο μπορω να σε διαβεβαιωσω και εγω. Εχω κατσει και στου
                                        Νικου και σε TBi πισω...ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ
                                        Τα υπολοιπα ειναι συζητησιμα, οι χωροι οχι.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Εγινε διασπαση απο το 'Οδηγησα'.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikos last edited by

                                            Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                                            Δεν μπορώ να καταλαβω γιατί επιμένεις να την συγκρίνεις με την 2,2...

                                            Το ζουμί στην 159 και την ελληνική αγορά είναι η 1750tb...

                                            Σου ξαναλέω οτι η si είναι ειδική έκδοση ... 2500 κομμάτια είναι αυτά
                                            Η 159 είναι ευρείας παραγωγής...
                                            Το ιδανικό ζύγισμα σε φάση επιτάχυνσης/επιβράδυνσης πρέπει να είναι 50-50 , όχι στατικά

                                            Το ποιο είναι ομορφότερο είναι υποκειμενικό ( η πλειοψηφία όμως μπορεί να εκφράζει την γενική αντίληψη)
                                            Το μοτέρ είναι καλύτερο ...
                                            Οι χώροι για τους πίσω είναι καλύτεροι σε σχέση με την (320)

                                            Αυτό το ότι πληρώνουμε παίρνουμε μου κάνει λίγο ... απωθημένο μιας άλλης κοινωνικής τάξης /γεννιάς ...

                                            Εκανες προφανώς την καλύτερη επολογή για τις ανάγκες σου ,αλλά

                                            είτε την οδηγείς είτε την κοιτάς , είτε την συντηρείς ...159 is better

                                            Μα με τι θα τη συγκρίνω? Με τη ΤΒΙ? Έχει νόημα αυτή η σύγκριση? Το 2006 που βγήκε η si η 2.2 υπήρχε.

                                            Ναι, είναι 'ειδική' έκδοση...αλλά βασίζεται στη 3άρα ευρείας παραγωγής με κάποιες (βασικές μεν) διαφορές. Και εν πάση περιπτώσει...με αυτή τη συγκρίνω....επειδή ήταν περιορισμένης παραγωγής δεν έχει σύγκριση? ...εγώ με αυτή θέλω να τη συγκρίνω. παράδειγμα: βρίσκεις δύο μεταχειρισμένα αυτοκίνητα. Μια 2.2 και μια si...τι παίρνεις?! Ε, αυτό απαντάει στη σύγκρισή μου.

                                            Για να γράφεις τα παραπάνω, χωρίς μάλιστα επιχειρήματα (πχ 'το μοτέρ είναι καλύτερο'...γιατί είναι? ) και χωρίς να τα έχεις οδηγήσει προφανώς από αυτά που διαβάζω και μάλλον δεν έχεις μπει καν για να μη καταλαβαίνεις ότι οι χώροι στην 159 είναι από τους μικρότερους στη κατηγορία (πχ 50λτ μικρότερο πορτ-μπαγκάζ από τη 3άρα, χαμηλότερο roof-line άρα δυσκολότερο πίσω φόρτωμα και άλλα πολλά), δεν έχει νόημα να συνεχίσουμε τη κουβέντα...επιμένεις λόγω 'Ιταλικού δόγματος'. Δε βλέπω κανένα άλλο λόγο.

                                            Καλά μας κοροιδεύεις Γιάννη οι χώροι στη 3 Ε90 είναι χειρότεροι από την 159...πέρα ότι πίσω ειδικά είναι απαράδεκτοι(αισθητά μικρότεροι από την 159...) και σου δίνουν μια κλειστοφοβική αίσθηση στην 3 Ε90 που δεν συναντάς σε άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας...
                                            Ο κινητήρας της συλλεκτικής 320si έχει χαμηλή απόδοση για τις στροφές μέγιστης ισχύος...και έλειψη ροπής στης χαμηλές στροφές...γενικά είναι χειρότερος από τον κλασσικό 2.0 για καθημερινή χρήση αλλά όντως ακούγεται καλύτερα χάρη στην αφαίρεση του valvetronic και την πιο υψηλόστροφη ρύθμιση...σε επιδόσεις από στάση είναι καλύτερος από τον σημερινό 2.0 170...αλλά χειρότερος σε ρεπρίζ...και φυσικά όπως και ο 2.0 170...είναι παρωχημένη και με ελειπείς επιδόσεις σε σύγκριση με τις υπερτροφοδοτούμενες alfa & audi ίσου ή χαμηλότερου κυβισμού που ταιριάζουν καλύτερα στους σημερινούς κινητήρες με τις προδιαγραφές ευρω 4 και ακόμα χειρότερα ευρω 5(η 320si βέβαια δεν είναι ευρω5)
                                            Baby M σε καμία περίπτωση αυτή η 320 Si.....η μόνη Si baby M είναι η 320 Si Ε30....με τους 190 ίππους....στα τέλη του '80....αυτή όντως είχε επιδόσεις και δεν σερνόταν όπως η σύγχρονη 320 Si....που είναι πιο αργή στη πράξη από μια 159 2.2....

                                            Καλά...τι περίμενες να γράψει δηλαδή? Μ'αρέσει που λέει ότι είναι 'αισθητικά' μικρότεροι οι χώροι...όταν 3-4 άτομα λένε ότι της 3άρας οι χώροι είναι καλύτεροι.

                                            Επίσης λάθος για τα περί κινητήρα. Αυτό που δε καταλαβαίνει είναι ότι το στροφάρισμα έχει μετατοπιστεί πρακτικά 1000 στροφές....τραβάει από 3000 αλλά στροφάρει έως 7.300, όταν ο 170άρης τραβάει από 2000 και έχει κόφτη στις 6.250. Είναι άλλο μοτέρ, άλλη ρύθμιση, άλλη φιλοσοφία και στροφάρισμα. Άλλο το ένα...άλλο το άλλο και το καθένα με τα καλά του. Δεν αναφέρει βεβαίως και το hp/ton όπου η 2.2 χάνει απέναντι στην si. Μετά συγκρίνει το ατμοσφαιρικό 170άρι με τα turbo...

                                            Το baby M ΠΡΟΦΑΝΩΣ και αναφέρεται στο στήσιμο, τη φιλοσοφία και τον ήχο...όχι στο μοτέρ!

                                            Nikos @ YouTube

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr