-
Οταν δουλευει στο ρελαντι το αμαξι παρατηρω οτι τρεμουν, ελαφρα, τα φωτα. Μολις μαρσαρω λιγο ολα οκ.
Επισης και τα λαμπακια στο καντραν τρεμουν ελαφρως....
Παω για δυναμο? -
Οταν δουλευει στο ρελαντι το αμαξι παρατηρω οτι τρεμουν, ελαφρα, τα φωτα. Μολις μαρσαρω λιγο ολα οκ.
Επισης και τα λαμπακια στο καντραν τρεμουν ελαφρως....
Παω για δυναμο? -
Οταν δουλευει στο ρελαντι το αμαξι παρατηρω οτι τρεμουν, ελαφρα, τα φωτα. Μολις μαρσαρω λιγο ολα οκ.
Επισης και τα λαμπακια στο καντραν τρεμουν ελαφρως....
Παω για δυναμο? -
Λογικά ναι..
-
Λογικά μπορεί να παίρνει κ επισκευή. Ρώτα πριν...
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Λογικά μπορεί να παίρνει κ επισκευή. Ρώτα πριν...Eχει κανει προσφατα επισκευη (αυτοματος, καρβουνακια και κατι τετοια) πριν κανα χρονο οταν με ειχε αφησει εντελως ξαφνικα χωρις τετοια κοπλα που κανει τωρα.
Μπορει να με αφησει αραγε παλι? Δεν ειμαι στην Αθηνα που εκανα την επισκευη να παω να το δει. -
Μπορεί να φταίει και η μπαταρία λίγο.
Σιγουρέψου ότι η φόρτιση της μπαταρίας γίνεται σε σωστές τάσεις και δεν την υποφορτίζεις ούτε την βράζεις. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Μπορεί να φταίει και η μπαταρία λίγο.
Σιγουρέψου ότι η φόρτιση της μπαταρίας γίνεται σε σωστές τάσεις και δεν την υποφορτίζεις ούτε την βράζεις.Με αναμμένο τον κινητήρα τα φώτα τροφοδοτούνται από την μπαταρία;
-
Παρατηρηση: Μετα απο ταξιδι σε εθνική δεν το παρουσιαζει! Το κανει μονο αν κανω συχνες μικρες διαδρομες εντος πολης...
-
Τη μπαταρία κοίταξε...
-
Ο χρήστης iliasp έγραψε:
Τη μπαταρία κοίταξε...Aλλαγμενη πριν 9 μηνες...
Οταν το αφησα με τα κρυα τις προαλλες ακινητο για 10 μερες πηρε με την μια μπρος! -
Εγώ την άλλαξα το καλοκαίρι, από τη μία δεν έπαιρνε με την πρώτη σωστά ο κινητήρας και από την άλλη υπήρχαν μεγάλες αυξομειώσης της έντασης στα φώτα του εσωτερικού (και του καντράν δλδ) όταν χρησιμοποιούσα ακόμη και το διακόπτη των παραθύρων.
Δεν γνωρίζω πόσο μεγάλες αυξομειώσεις έχεις εσύ, αλλά θα τραβήξω κανα βίντεο από το δικό μου για να δεις!
Στα εξωτερικά φώτα δεν έχω παρατηρήσει τίποτα!
Έχεις ελέγξει με πολύμετρο από την έξοδο τάσης του δυναμό ώστε να πάρεις τιμές και να παρατηρήσεις την όποια αυξομείωση;
Εάν όντως υπάρχουν μεγάλες αυξομειώσεις τότε κοίτα τον αυτόματο, μπορεί να επισκευάστηκε στο παρελθόν αλλά υπάρχουν πιθανότητες να μην έγινε σωστά
Εάν όλα είναι σωστά εκεί τότε έλεγχος για 'διαρροές' αλλού...Λάμπες σου καίει συχνά ή δεν είχες ποτέ τέτοιο πρόβλημα;
-
Για τις λαμπες που ρωτας 17 χρονια ή 1 ή 2 φορες εχω αλλαξει καποια μπροστινη...
Με το πολυμετρο θα μετρησω με την πρωτη ευκαιρια... -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Παρατηρηση: Μετα απο ταξιδι σε εθνική δεν το παρουσιαζει! Το κανει μονο αν κανω συχνες μικρες διαδρομες εντος πολης...Τα φώτα (όπως και όλες οι άλλες καταναλώσεις) δεν τροφοδοτούνται από το δυναμό, αλλά από την μπαταρία. Αν η μπαταρία σου ήταν σωστή, δεν θα έτρεμαν τα φώτα.
-
Ο χρήστης Pitt έγραψε:
Παρατηρηση: Μετα απο ταξιδι σε εθνική δεν το παρουσιαζει! Το κανει μονο αν κανω συχνες μικρες διαδρομες εντος πολης...
Τα φώτα (όπως και όλες οι άλλες καταναλώσεις) δεν τροφοδοτούνται από το δυναμό, αλλά από την μπαταρία. Αν η μπαταρία σου ήταν σωστή, δεν θα έτρεμαν τα φώτα.
Όχι! Αν το δυναμό είναι σε καλή κατάσταση και φορτίζει τη μπαταρία και παρέχει ισχύ σε όλες τις καταναλώσεις. Δηλαδή απο τη στιγμή που έχει πάρει μπρός το αμάξι μπορείς να αφαιρέσεις εντελώς τη μπαταρία και όλα θα συνεχίσουν να δουλεύουν κανονικά.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Παρατηρηση: Μετα απο ταξιδι σε εθνική δεν το παρουσιαζει! Το κανει μονο αν κανω συχνες μικρες διαδρομες εντος πολης...
Τα φώτα (όπως και όλες οι άλλες καταναλώσεις) δεν τροφοδοτούνται από το δυναμό, αλλά από την μπαταρία. Αν η μπαταρία σου ήταν σωστή, δεν θα έτρεμαν τα φώτα.
Όχι! Αν το δυναμό είναι σε καλή κατάσταση και φορτίζει τη μπαταρία και παρέχει ισχύ σε όλες τις καταναλώσεις. Δηλαδή απο τη στιγμή που έχει πάρει μπρός το αμάξι μπορείς να αφαιρέσεις εντελώς τη μπαταρία και όλα θα συνεχίσουν να δουλεύουν κανονικά.
Σχεδόν σωστά, θα έλεγα.
Το 'σωστά' αναφέρεται στην δεύτερη πρότασή σου. Αν αφαιρέσουμε την μπαταρία οι καταναλώσεις θα δουλεύουν μεν, αλλά η τάση (και κατά συνέπεια και η ένταση της δέσμης των φώτων) θα μεταβάλλεται ανάλογα με την συνολική ισχύ των καταναλώσεων που είναι σε λειτουργία (π.χ. αν ανάψουμε την πίσω αντίσταση, θα μειωθεί η ένταση των φώτων) και ενδεχομένως τις στροφές του κινητήρα. Περίπου κάτι σαν αυτό που συμβαίνει και στον φίλο μας, μόνο που σε αυτόν δεν θα πρέπει να είναι τόσο έντονο, δεδομένου ότι υπάρχει μπαταρία, έστω και προβληματική.
Το 'σχεδόν' αναφέρεται στην πρώτη σου πρόταση την οποία επαναδιατυπώνω: Αν η μπαταρία σου είναι βραχυκυκλωμένη και το δυναμό είναι σε καλή κατάσταση τότε, ΟΥΤΕ φορτίζεται η μπαταρία, ΟΥΤΕ παρέχεται επαρκής ενέργεια σε όλες τις καταναλώσεις.
-
ρε το βρηκα εγω γιατι τρεμουν τα φωτα.
απλως φοβουνται το σκοταδι. -
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Δηλαδή απο τη στιγμή που έχει πάρει μπρός το αμάξι μπορείς να αφαιρέσεις εντελώς τη μπαταρία και όλα θα συνεχίσουν να δουλεύουν κανονικά.Δεν είναι καλή ιδέα γιατί τα ηλεκτρονικά στο αμάξι θα καλοπεράσουν.
Η μπαταρία λειτουργεί σαν 'φίλτρο' στο κύκλωμα και χωρίς μπαταρία θα δεις στιγμιαίες τάσεις μέχρι και 100 βολτ.
-
-
Η μπαταρία λειτουργεί σαν ένας τεράστιος πυκνωτής εξομάλυνσης, ρουφάει ό,τι παραπάνω περισσεύει όποτε περισσεύει και δίνει ότι παραπάνω χρειάζεται όποτε χρειαστεί.
Αν η μπαταρία δεν έχει τη χωρητικότητα που πρέπει (είτε λόγω φθοράς είτε λόγο κακής φόρτισης) τότε στο ρελαντί που το δυναμό δεν κάνει πολλά πράματα στηρίζεσαι σχεδόν πλήρως στην μπαταρία και τυχόν αδυναμία της γίνεται πιο φανερή. Τα φώτα που τρέμουν στο ρελαντί και δυναμώνουν με γκάζι είναι το σύνηθες σύμπτωμα.
Σε παλιό αυτοκίνητο χωρίς ηλεκτρονικά μπορούσες να αποσυνδέσεις τη μπαταρία και λειτουργούσαν όλα αν πάταγες λίγο γκάζι. Σε σύγχρονο όμως με τα ηλεκτρονικά είναι πολύ τολμηρή κίνηση...Με παιγμένη βραχυκυκλωμένη μπαταρία και καλό δυναμό χαραμίζεται τόσο πολύ ενέργεια που το αυτοκίνητο πηγαίνει σαν να τραβάει τρέιλερ. (όπως έπαθα κι έμαθα!.... μα γιατί δεν τραβάει το αυτοκίνητο...)
Τρεμουν τα φωτα στο ρελαντι.