-
Σε επιδοσεις το A4 1.8Τfsi δειχνει να ειναι πολυ κοντα με την 159Tbi, σε αποτελεσματικοτητα το ιδιο.
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12755
Alfa 159 Tbihttp://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12318
'Γερμανικο' συγκριτικο μαζι με Audi A4 1.8/160Σε αισθηση διαχωριζονται τα πραγματα με την Alfa να υπερτερει ξεκαθαρα στην οδηγικη αισθηση αλλα το Audi να δινει την εντυπωση πως θα λειτουργει σε επιπεδο αποσβεσης, ποιοτητας, τυπου 'χρηματοκιβωτιου', κατ' αυτο τον τροπο...για παντα.
-
Σε επιδοσεις το A4 1.8Τfsi δειχνει να ειναι πολυ κοντα με την 159Tbi, σε αποτελεσματικοτητα το ιδιο.
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12755
Alfa 159 Tbihttp://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12318
'Γερμανικο' συγκριτικο μαζι με Audi A4 1.8/160Σε αισθηση διαχωριζονται τα πραγματα με την Alfa να υπερτερει ξεκαθαρα στην οδηγικη αισθηση αλλα το Audi να δινει την εντυπωση πως θα λειτουργει σε επιπεδο αποσβεσης, ποιοτητας, τυπου 'χρηματοκιβωτιου', κατ' αυτο τον τροπο...για παντα.
-
Σε επιδοσεις το A4 1.8Τfsi δειχνει να ειναι πολυ κοντα με την 159Tbi, σε αποτελεσματικοτητα το ιδιο.
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12755
Alfa 159 Tbihttp://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12318
'Γερμανικο' συγκριτικο μαζι με Audi A4 1.8/160Σε αισθηση διαχωριζονται τα πραγματα με την Alfa να υπερτερει ξεκαθαρα στην οδηγικη αισθηση αλλα το Audi να δινει την εντυπωση πως θα λειτουργει σε επιπεδο αποσβεσης, ποιοτητας, τυπου 'χρηματοκιβωτιου', κατ' αυτο τον τροπο...για παντα.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Σε επιδοσεις το A4 1.8Τfsi δειχνει να ειναι πολυ κοντα με την 159Tbi, σε αποτελεσματικοτητα το ιδιο.http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12755
Alfa 159 Tbihttp://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12318
'Γερμανικο' συγκριτικο μαζι με Audi A4 1.8/160Σε αισθηση διαχωριζονται τα πραγματα με την Alfa να υπερτερει ξεκαθαρα στην οδηγικη αισθηση αλλα το Audi να δινει την εντυπωση πως θα λειτουργει σε επιπεδο αποσβεσης, ποιοτητας, τυπου 'χρηματοκιβωτιου', κατ' αυτο τον τροπο...για παντα.
Επειδη εχει τυχει τωρα τελευταια να ψαχνω για τα συγκεκριμενα αυτοκινητα ,νομιζω οτι το Α41,8 Τ δεν ειναι και τοσο κοντα με την Τβ .Σκεψου οτι οσο κανει το Α4 το 80-110 με 3η (4,7) η 159 το κανει με 4η!
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Σε επιδοσεις το A4 1.8Τfsi δειχνει να ειναι πολυ κοντα με την 159Tbi, σε αποτελεσματικοτητα το ιδιο.
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12755
Alfa 159 Tbihttp://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12318
'Γερμανικο' συγκριτικο μαζι με Audi A4 1.8/160Σε αισθηση διαχωριζονται τα πραγματα με την Alfa να υπερτερει ξεκαθαρα στην οδηγικη αισθηση αλλα το Audi να δινει την εντυπωση πως θα λειτουργει σε επιπεδο αποσβεσης, ποιοτητας, τυπου 'χρηματοκιβωτιου', κατ' αυτο τον τροπο...για παντα.
Επειδη εχει τυχει τωρα τελευταια να ψαχνω για τα συγκεκριμενα αυτοκινητα ,νομιζω οτι το Α41,8 Τ δεν ειναι και τοσο κοντα με την Τβ .Σκεψου οτι οσο κανει το Α4 το 80-110 με 3η (4,7) η 159 το κανει με 4η!
Ναι , αλλά κάποιο λάκκο έχει η φάβα...
Δεν μπορεί να είναι γρηγορότερη , απολαυστικότερη , φτηνότερη και τρομέρα ομορφότερη...
Πόσες φορές θα το κάνεις αυτό με την 4άρτη , την 5τη φορά θα σπάσει το μοτέρ της 59 , θα ξεφλουδίσει το χρώμα , θα πέσουν τα παράθυρα και θα κάψει πολ/στές... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Σε επιδοσεις το A4 1.8Τfsi δειχνει να ειναι πολυ κοντα με την 159Tbi, σε αποτελεσματικοτητα το ιδιο.
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12755
Alfa 159 Tbihttp://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12318
'Γερμανικο' συγκριτικο μαζι με Audi A4 1.8/160Σε αισθηση διαχωριζονται τα πραγματα με την Alfa να υπερτερει ξεκαθαρα στην οδηγικη αισθηση αλλα το Audi να δινει την εντυπωση πως θα λειτουργει σε επιπεδο αποσβεσης, ποιοτητας, τυπου 'χρηματοκιβωτιου', κατ' αυτο τον τροπο...για παντα.
Επειδη εχει τυχει τωρα τελευταια να ψαχνω για τα συγκεκριμενα αυτοκινητα ,νομιζω οτι το Α41,8 Τ δεν ειναι και τοσο κοντα με την Τβ .Σκεψου οτι οσο κανει το Α4 το 80-110 με 3η (4,7) η 159 το κανει με 4η!
Ναι , αλλά κάποιο λάκκο έχει η φάβα...
Δεν μπορεί να είναι γρηγορότερη , απολαυστικότερη , φτηνότερη και τρομέρα ομορφότερη...
Πόσες φορές θα το κάνεις αυτό με την 4άρτη , την 5τη φορά θα σπάσει το μοτέρ της 59 , θα ξεφλουδίσει το χρώμα , θα πέσουν τα παράθυρα και θα κάψει πολ/στές...Όχι όχι!! Κάποιο λάθος κάνεις...το μπερδεύεις με Audi!!
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Σε επιδοσεις το A4 1.8Τfsi δειχνει να ειναι πολυ κοντα με την 159Tbi, σε αποτελεσματικοτητα το ιδιο.
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12755
Alfa 159 Tbihttp://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12318
'Γερμανικο' συγκριτικο μαζι με Audi A4 1.8/160Σε αισθηση διαχωριζονται τα πραγματα με την Alfa να υπερτερει ξεκαθαρα στην οδηγικη αισθηση αλλα το Audi να δινει την εντυπωση πως θα λειτουργει σε επιπεδο αποσβεσης, ποιοτητας, τυπου 'χρηματοκιβωτιου', κατ' αυτο τον τροπο...για παντα.
Επειδη εχει τυχει τωρα τελευταια να ψαχνω για τα συγκεκριμενα αυτοκινητα ,νομιζω οτι το Α41,8 Τ δεν ειναι και τοσο κοντα με την Τβ .Σκεψου οτι οσο κανει το Α4 το 80-110 με 3η (4,7) η 159 το κανει με 4η!
Aυτο γινεται γιατι η 3η του Α4 ειναι λιγο πιο κοντη απο την 4η της Αlfa.Η Alfa Romeo εχει πολυ κοντο σασμαν.
H διαφορα παντως οντως δεν πρεπει να ειναι και πολυ μεγαλη.Το ενα μοτερ βγαζει 150-155 αλογα τροχο ενω το αλλο 165-170 τροχο.Βεβαια η ροπη στην alfa ειναι ακομα μεγαλυτερη. -
το χρωμα οντως μπορει να ξεφλουδισει..
ρε παιδια γιατι δεν καταλαβαινετε οτι η αλφα χαριζει την 159 γιατι δεν τη παιρνει κανεις , ενω ΔΕΝ χαριζει τη Mito για παραδειγμα που πουλαει...
αμα το μοντελο εκανε καλες πωλησεις (το βοηθανε πολυ και τα κυβικα του κοντρα στους 2λιτρους tfsi που εχουν αρκετα μεγαλυτερο τελος ταξινομησης) αμφιβαλλετε οτι θα ξεκινουσε απο τα 40Κ+ η βασικη?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το χρωμα οντως μπορει να ξεφλουδισει..ρε παιδια γιατι δεν καταλαβαινετε οτι η αλφα χαριζει την 159 γιατι δεν τη παιρνει κανεις , ενω ΔΕΝ χαριζει τη Mito για παραδειγμα που πουλαει...
αμα το μοντελο εκανε καλες πωλησεις (το βοηθανε πολυ και τα κυβικα του κοντρα στους 2λιτρους tfsi που εχουν αρκετα μεγαλυτερο τελος ταξινομησης) αμφιβαλλετε οτι θα ξεκινουσε απο τα 40Κ+ η βασικη?
Ναι εγώ αμφιβάλλω!! Τι θες τώρα?? Να πλακωθούμε?? Άμα γουστάρεις στις 10 στο παρκάκι!! Χωρίς παρέα...
-
αρα και φιλανθρωπικο ιδρυμα η αλφα
γιατι δε δινει και τη μιτο 16 χιλιαρικα τοτε?
γιατι δε δινουν και το 500 9 Κ? -
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Aυτο γινεται γιατι η 3η του Α4 ειναι λιγο πιο κοντη απο την 4η της Αlfa.Η Alfa Romeo εχει πολυ κοντο σασμαν.
H διαφορα παντως οντως δεν πρεπει να ειναι και πολυ μεγαλη.Το ενα μοτερ βγαζει 150-155 αλογα τροχο ενω το αλλο 165-170 τροχο.Βεβαια η ροπη στην alfa ειναι ακομα μεγαλυτερη.Σιγουρα για καποιο λογο συμβαινει δε διαφωνω,αλλα συμβαινει ...
Θα κατσω να βρω αναλυτικους πινακες επιδοσεων.Δυστυχως οι 4Τ τις επιδοσεις της 159 δεν τις εχουν ολες ,εχουν λιγες ρεπριζ.. -
Οι γερμαναραδες του φορουμ αρχιζουν παλι τα ιδια.. Δε βαρεθηκαν τις σφαλιαρες,θελουν κι αλλες.. Τη μια η μπρερα ειναι πανακριβη και γι αυτο δεν πουλαει,την αλλη η 59 ειναι παμφθηνη επειδη δεν πουλαει.. Φαινεται οι τυποι ειναι συνηθισμενα ΘΥΜΑΤΑ που θελουν παντα να δινουν 25000 για Α3 1.6 φσι με γρυλους και δωρο ανεμιστηρακι που κολλαει στο παρμπριζ,σαν το παρακατω..
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αρα και φιλανθρωπικο ιδρυμα η αλφαγιατι δε δινει και τη μιτο 16 χιλιαρικα τοτε?
γιατι δε δινουν και το 500 9 Κ?Απόλα είμαστε!! ΑΒ Βασιλόπουλος και του πουλιού το γάλα άμα γουστάρεις!!
Μακάρι να έδινε 16 τη ΜΙΤΟ 135 m-air να δώσω από το νέο χρόνο το 500αρακι να πάρω μια και καλά για τη μάνα μου...
Έχω βρει και αγοραστή ήδη για το 500! 6500χλμ έχει! Είναι κάποιος που θέλει ένα entry level Ιταλικό αυτοκίνητο για να αρχίσει να ανεβαίνει το κοινωνικό του status και να πετάξει στο περιθώριο τα γαλλο-γερμανικά κατασκευάσματα... -
@πασχος
η brera ειναι το κορυφαιο σας μοντελο , δε μπορειτε να το χαριζετε κι αυτο...δε πουλαει γιατι υπαρχει το ΤΤ μην τα ξαναλεμε..
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Οι γερμαναραδες του φορουμ αρχιζουν παλι τα ιδια.. Δε βαρεθηκαν τις σφαλιαρες,θελουν κι αλλες.. Τη μια η μπρερα ειναι πανακριβη και γι αυτο δεν πουλαει,την αλλη η 59 ειναι παμφθηνη επειδη δεν πουλαει.. Φαινεται οι τυποι ειναι συνηθισμενα ΘΥΜΑΤΑ που θελουν παντα να δινουν 25000 για Α3 1.6 φσι με γρυλους και δωρο ανεμιστηρακι που κολλαει στο παρμπριζ,σαν το παρακατω..Άστους άστους έχω κέφια σήμερα!! Absolut speaking ακόμα...
-
Παντως με τα περιοδικα συμβαινουν περιεργα πραγματα.
Ενω ολα τα περιοδικα βγαλανε την TBi 0-100 σε 8.3+ το Power την εβγαλε 7.25
Περιεργα πραγματα...
Το ιδιο ειχε γινει και με το T-jet ολοι το βγαζανε 9.8+ και το Power το εβγαλε 9.1.
2 πραγματα μπορει να συμβαινουν:-Το Power τα παιρνει χοντρα απο την Fiat Hellas
-Oι αλλοι δεν ξερουν να οδηγανεΠαρολαυτα τα Grande Punto Abarth ενω τα αλλα περιοδικα τα βγαλανε 8.1 - 8.2 δευτερολεπτα για το 0-100, το Power το εβγαλε 8.6
Τι στο διαολο γινεται τελος παντων???
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
@πασχος
**η brera ειναι το κορυφαιο σας μοντελο **, δε μπορειτε να το χαριζετε κι αυτο...δε πουλαει γιατι υπαρχει το ΤΤ μην τα ξαναλεμε..
Ευχαριστώ!!
-
Κιουση
- 8c competizione...
Παω να φαω τα κανα κοψιδι γιατι δεν εχω ορεξη παλι να στην πεσω και να σε καρω ρομπα..
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
-Το Power τα παιρνει χοντρα απο την Fiat Hellas
-Oι αλλοι δεν ξερουν να οδηγανεΝα εύχεσαι μη σε ακούσει ο skullone
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Παντως με τα περιοδικα συμβαινουν περιεργα πραγματα.
Ενω ολα τα περιοδικα βγαλανε την TBi 0-100 σε 8.3+ το Power την εβγαλε 7.25
Περιεργα πραγματα...
Το ιδιο ειχε γινει και με το T-jet ολοι το βγαζανε 9.8+ και το Power το εβγαλε 9.1.
2 πραγματα μπορει να συμβαινουν:-Το Power τα παιρνει χοντρα απο την Fiat Hellas
-Oι αλλοι δεν ξερουν να οδηγανεΠαρολαυτα τα Grande Punto Abarth ενω τα αλλα περιοδικα τα βγαλανε 8.1 - 8.2 δευτερολεπτα για το 0-100, το Power το εβγαλε 8.6
Τι στο διαολο γινεται τελος παντων???
Κάθεσαι τώρα κι εσύ και ασχολείσαι με μετρήσεις ελληνικών περιοδικών!! Waste of time φίλε μου!!
Alfa Romeo Brera TBi vs. Audi A4/TT [Διάσπαση]