-
Ο αδερφος μου ξεκινησε, για επαγγελματικους λογους, να κινειται στην Εγνατια Οδο καθημερινα. Υπολογιζει να κανει περιπου 30.000 χλμ ανα ετος σε εθνικο δικτυο συν αλλες περιπου 10.000 χλμ συνηθη καθημερινη χρηση (Θεσσαλονικη-Χαλκιδικη και περιξ).
Αρα ~40.000 χλμ το ετος σουμα.Σκεφτεται να αγορασει ενα μικρομεσαιο, με βασικο κριτηριο τη χαμηλη καταναλωση. Επειδη λογικα θα παει σε diesel, για τα οποια δεν εχω ιδεα τι παιζει, θα ηθελα βοηθεια να κανουμε μια λιστα (τι υπαρχει στην Ελλαδα, τι καιει στις συνθηκες που αναφερω), για να αρχισουμε το ψαξιμο.
Budget συγκεκριμενο δεν υπαρχει, αλλα σιγουρα θα κινηθει σε σχετικα φτηνες απο τις διαθεσιμες επιλογες. -
Ο αδερφος μου ξεκινησε, για επαγγελματικους λογους, να κινειται στην Εγνατια Οδο καθημερινα. Υπολογιζει να κανει περιπου 30.000 χλμ ανα ετος σε εθνικο δικτυο συν αλλες περιπου 10.000 χλμ συνηθη καθημερινη χρηση (Θεσσαλονικη-Χαλκιδικη και περιξ).
Αρα ~40.000 χλμ το ετος σουμα.Σκεφτεται να αγορασει ενα μικρομεσαιο, με βασικο κριτηριο τη χαμηλη καταναλωση. Επειδη λογικα θα παει σε diesel, για τα οποια δεν εχω ιδεα τι παιζει, θα ηθελα βοηθεια να κανουμε μια λιστα (τι υπαρχει στην Ελλαδα, τι καιει στις συνθηκες που αναφερω), για να αρχισουμε το ψαξιμο.
Budget συγκεκριμενο δεν υπαρχει, αλλα σιγουρα θα κινηθει σε σχετικα φτηνες απο τις διαθεσιμες επιλογες. -
Ο αδερφος μου ξεκινησε, για επαγγελματικους λογους, να κινειται στην Εγνατια Οδο καθημερινα. Υπολογιζει να κανει περιπου 30.000 χλμ ανα ετος σε εθνικο δικτυο συν αλλες περιπου 10.000 χλμ συνηθη καθημερινη χρηση (Θεσσαλονικη-Χαλκιδικη και περιξ).
Αρα ~40.000 χλμ το ετος σουμα.Σκεφτεται να αγορασει ενα μικρομεσαιο, με βασικο κριτηριο τη χαμηλη καταναλωση. Επειδη λογικα θα παει σε diesel, για τα οποια δεν εχω ιδεα τι παιζει, θα ηθελα βοηθεια να κανουμε μια λιστα (τι υπαρχει στην Ελλαδα, τι καιει στις συνθηκες που αναφερω), για να αρχισουμε το ψαξιμο.
Budget συγκεκριμενο δεν υπαρχει, αλλα σιγουρα θα κινηθει σε σχετικα φτηνες απο τις διαθεσιμες επιλογες. -
δεν υπάρχουν και πολλές επιλογές. Η fiat βγάζει πολύ καλους diesel. Αν μπορεί ας πάρει το bravo
Γενικά ας προτιμήσει common rail
-
Δεν υπάρχει diesel που να μην είναι common rail εδώ και χρόνια.
-
Δεν απαγορεύονται τα diesel στην Θεσσαλονίκη?
-
οταν λες μικρομεσιαο τι εννοεις? κατι σε corsa-fiesta-i20.....? η πιο μεγαλα οπως focus -308- bravo.....? παντως υπαρχουν αρκετες επιλογες για diesel πλεον.
-
Δεν ξέρω μέχρι που μπορει να κινηθεί ο αδερφος σου (οικονομικά εννοώ) αλλά εγω που έχω την καινουρια Δέλτα με τον 1,9twinturbo ντηζελ μπορω να σου προτείνω άνετα την 1,6Mjt.
Σκέψου μόνο ότι έχω κάνει 5500 χλμ μεσα σε 2 μηνες,με κινηση σε πόλη,αθηνα και θεσσαλονικη (ναι εχω μπεί ο παράνομος)και εγνατια με 170-200χλμ και στο συνολο των χλμ αυτών έχω μεση κατανάλωση στα 7 οπότε φαντάσου πόσο λειγοτερο θα καίει ο 1,6.Αν ειναι μεγάλη η Δέλτα δεν το Bravo με τον ίδιο κινητήρα και τα 30 κιλά ροπάκλας.Αλλιως αν θές πιο μικρο Fiat GPunto ή Οpel Corsa με τον 1,3mjt -
λαθος
-
Ο χρήστης noe έγραψε:
οταν λες μικρομεσιαο τι εννοεις? κατι σε corsa-fiesta-i20.....?Αυτην την κατηγορια εννοω, δηλ. μικρομεσαια ... σουπερμινι
Ειναι μονος, δεν χρειαζεται μεγαλυτερους χωρους.Το αυτοκινητο θα βγει-δηλωθει στο δικο μου ονομα, με 'εδρα' εκτος της πολης της Θεσσαλονικης. Στο κεντρο της πολης σπανια κατεβαινει με αυτοκινητο, κι αν υπαρξει προβλημα με τους (ανυπαρκτους) ελεγχους, εχει εναλλακτικο αυτοκινητο.
Για να μετρησει την 'αποσβεση', υπολογιζει διαφορα 3-4 λιτρα/100 απο ενα αντιστοιχο βενζινοκινητηρα (5-6 l/100 αντι για 8-10). Ειναι πολλα ή λιγα;
Το Insight 'παιζει' ή σε αυτες τις συνθηκες δεν εχει πλεονεκτημα;
-
Έχω την εντύπωση ότι ένα υβριδικό στην εθνική δεν θα έχει πλεονέκτημα σε σχέση μ' ένα ντήζελ... Χώρια που το Insight φεύγει στα 20+ χιλιάρικα...
Προσωπικά θα κοιτούσα κάτι σε G.Punto 1.3 90ps... ή κανένα fiesta 1.6 tdci 90ps... Λογικά δεν θα καίνε πάνω από 5 λίτρα αν δεν πας μονίμως με τελική...
Ενδιαφέρον πρόβλημα...
-
υπάρχουν και τα megane-clio 1.5/105ps
-
Φίλε μου οι δυνατότητες οικονομίας με πετρελαιοκινητήρα σε αυτή την κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων υπάρχουν, αλλά είναι μικρές. Αν δεις τις μέσες καταναλώσεις από το spritmonitor που σου παραθέτω, θα δεις ότι το πολύ να έχει 2 λίτρα στα 100 χλμ διαφορά και όχι 3-4 λίτρα που υπολογίζεις.
Για του λόγου το αληθές.Corsa 1.3 diesel 5,45l/100χλμ.
Yaris 1.4 diesel 5l/100χλμ
Yaris 1.3 βενζ. 6,08l/100χλμ
Ford Φιέστα 1.250 82ps 7,13l/100χλμΓια το Insight να υπολογίζεις κατανάλωση όσο περίπου ένα diesel.
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Ειναι μονος, δεν χρειαζεται μεγαλυτερους χωρους.Για να μετρησει την 'αποσβεση', υπολογιζει διαφορα 3-4 λιτρα/100 απο ενα αντιστοιχο βενζινοκινητηρα (5-6 l/100 αντι για 8-10). Ειναι πολλα ή λιγα;
Aφου δεν τον ενδιαφερουν οι χωροι ας ρωτησει και τιμη για το C30 1.6 drive...3.8l/100km και 99g CO2/km...ισως να ειναι λιγο τσιμπημενο βεβαια
-
Για καθημερινά ταξίδια καλό είναι να πάρει κάτι με σχετικά μεγάλο μεταξόνιο, πιο καλοτάξιδο.
Επίσης να ξεκαθαρίσει για ποια Εγνατία μιλάμε την ανατολική (επίπεδη άδεια) ή την δυτική (πιο γεμάτη και με ανηφόρες).
Θεωρώ ότι η διαφορά στην κατανάλωση με σταθερή μη προκλητική ταχύτητα πχ ως 145 στην ήσυχη ανατολική Εγνατία θα είναι κάτω από 4λτ (πχ από ~5- σε ~8+). Στην πόλη η διαφορά άνετα θα είναι 4λτ ή και περισσότερο. Γενικά όσο πιο επιθετικός είναι και όσο πιο φορτωμένος ή σε διαδρομή με ανηφόρες τόσο πιο πολύ θα κερδίζει το πετρελαιοκίνητο.
Επίσης να σκεφτεί μήπως το πάρει και αυτόματο, με το πετρέλαιο η διαφορά δεν φαίνεται τόσο ούτε σε κατανάλωση ούτε σε επιδόσεις. Κι έχουν και πολύ μακριά τελική σχέση για πιο ήσυχο και οικονομικό ταξίδι.
Επίσης θα συνέφερε το αυτοκίνητο να το πάρετε για τη δουλειά για να αφαιρούνται έξοδα του αυτοκινήτου από την εφορία.
Ενδιαφέρον πρόβλημα που θα απασχολεί όλο και περισσότερους.... θέλω να δω πραγματικούς υπολογισμούς!
Εκτός αν απλά οδηγήσει ένα πετρελαιοκίνητο και πειστεί ότι τέτοια ροπάκλα θέλει να έχει άσχετα από το πόσο ακριβώς λιγότερο καίει! -
στην οικογενεια εχουμε 3 πετρελαιοκινητα..το μικρο ειναι το γιαρις 1.4 πετρελαιο με τα 90 αλογα κ τα 200νμ ροπης..απλως να πω οτι με αρκετα ζορικη(αποτομες επιταχυνσεις κτλ) οδηγηση κ χωρις ο οδηγος να εχει το μυαλο του εστιασμενο στην οικονομια,εχει μια μεση καταναλωση της ταξεως των 5λτ/100χλμ..
απο εκει κ περα δεν στο λεω για να διαλεξεις το γιαρις(το οποιο για εμας κ με βαση τα δικα μας κριτηρια ηταν η πιο ολοκληρωμενη επιλογη),απλως να ξερεις οτι με βαση τα κριτηρια που εχεις θεσει,το πετρελαιο ειναι μονοδρομος.τα υβριδικα σιγουρα δεν σε βολευουν..απο την αλλη να πω οτι λαντσα δ κ φιατ μπραβο ειναι τα ιδια αυτοκινητα,οποτε δεν ισχυει το οτι αν του φαινεται η δ μεγαλη να κοιταξει το μπραβο!!
ακομα,να αναφερω οτι οι καταναλωσεις οι οποιες υποτιθεται παρουσιαζουν μικρες διαφορες μεταξυ βενζινης κ πετρελαιου,δεν γνωριζουμε με τι συνθηκες βγηκαν τα εν λογω αποτελεσματα..μπορει ο αλλος με το βενζινοκινητο να το πηγαινει εντελως χαλαρα κ ο πετρελαιοκινητος να το πιεζει..εκει βρισκεται αλλωστε κ το μεγαλο κερδος της πετρελαιοκινησης..σε συνθηκες πιεσης,η καταναλωση δεν αυξανεται ραγδαια..εν αντιθεσει με τους βενζινοκινητηρες..
-
απο την αλλη να πω οτι λαντσα δ κ φιατ μπραβο ειναι τα ιδια αυτοκινητα,οποτε δεν ισχυει το οτι αν του φαινεται η δ μεγαλη να κοιταξει το μπραβο!!
ακομα,να αναφερω οτι οι καταναλωσεις οι οποιες υποτιθεται παρουσιαζουν μικρες διαφορες μεταξυ βενζινης κ πετρελαιου,δεν γνωριζουμε με τι συνθηκες βγηκαν τα εν λογω αποτελεσματα..μπορει ο αλλος με το βενζινοκινητο να το πηγαινει εντελως χαλαρα κ ο πετρελαιοκινητος να το πιεζει..εκει βρισκεται αλλωστε κ το μεγαλο κερδος της πετρελαιοκινησης..σε συνθηκες πιεσης,η καταναλωση δεν αυξανεται ραγδαια..εν αντιθεσει με τους βενζινοκινητηρες..
Είπε σουπερμίνι ο άνθρωπος και μάλιστα σχετικά φθηνό...
Οι μέσες καταναλώσεις του spritmonitor ξέρουμε και πως βγήκαν και σε ποιές συνθήκες. Επίσης αφ' ένός είναι από δείγματα πολλών δεκάδων έως και εκατοντάδων οδηγών και αυτοκινήτων, αφ΄ετέρου δίνουν και λεπτομέρειες για οδήγηση σε πόλη, επαρχιακό, εθνική και επίσης και τρόπο οδήγησης (rpm, πίεση στο γκάζι ή όχι) σε όλα τα δείγματα.
Απόδειξη του πόσο ρεαλιστικές είναι, στην περίπτωσή μας, οι μέσες καταναλώσεις στο spritimonitor είναι ότι αναφέρει 5 λίτρα/100 χλμ για το πετρελαιοκίνητο Γιάρις, ήτοι όσα ακριβώς αναφέρεις και εσύ!
Το spritmonior είναι αρκετά καλός μπούσουλας, δεν βγαίνουν εύκολα '4 λίτρα διαφορά ή και περισσότερα' σε αυτά τα κυβικά και βάρη. Βάλτε τα μισά για να είστε μέσα.ΥΓ Το Φιέστα σε 1.6 πετρέλαιο δεν συμφέρει με τίποτα γιατί και ακριβό είναι, και η διαφορά σε κατανάλωση από το 1250 βενζίνης μειώνεται στα 1,7 λίτρα/100 χλμ., και τα ασφάλιστα και τα τέλη ανεβαίνουν ψαλιδίζοντας την ήδη μικρότερη διαφορά οικονομίας. Υπάρχει αντ' αυτού το 1.400 σε πετρέλαιο, αλλά είναι πιο αργό από το ριπλέι.
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
απο την αλλη να πω οτι λαντσα δ κ φιατ μπραβο ειναι τα ιδια αυτοκινητα,οποτε δεν ισχυει το οτι αν του φαινεται η δ μεγαλη να κοιταξει το μπραβο!!
Η δ έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο και μήκος. Βασίζεται σε επιμυκημένη πλατφόρμα...
-
ουψ..σοβαρα μιλας?δεν το ηξερα..οποτε εκανα λαθος κ παω πασο..
-
Eτοιμος ημουν να σουν την πω αλλά με πρόλαβαν.
Ουτε ίδια αυτοκίνητα ειναι (καμια σχεση polo,fabia ibiza κατασταση)ούτε καν σε μεγεθος ειναι.
Πολλα χλμ+μικρη καταναλωση=diesel?