-
€δώ και λίγο καιρό, περνά από το μυαλό μου η αγορά ενός 'στριφτερού' οχήματος, βασικά για 2ο αυτοκίνητο, για διασκέδαση σε βουνά και σε trackdays. Δεν θέλω να ξοδέψω μια περιουσία και να αγοράσω ένα νεώτερο και πολύ βαρύτερο, με ηλεκτρονικά που δεν απενεργοποιούνται. Έχω καταλήξει σε αυτά τα δύο. Ποια θα ήταν η επιλογή σας και γιατί ? παρακαλώ να αιτιολογήσετε την επιλογή σας. Το μόνο που με σταματάει, είναι τα πολύ ψηλά πάγια τέλη, αναμένω λοιπόν να δω τι θα αποφασίσει η νέα κυβέρνηση και σε αυτό το θέμα. Προλαμβάνω ίσως, την παρότρυνση κάποιου, για αγορά 106Rallye και την 'παγώνω' προς το παρόν, αφού είχα τέτοιο για 4χρόνια ή την αγορά ΜΧ5 1.8 sporty, αφού είμαστε ήδη 3άτομα και ακόμα και περιστασιακά μπορεί να 'πρέπει' να μπούμε όλοι στο όχημα. Δεκτές και άλλες προτάσεις αρκεί να είναι στριφτερές και τουλάχιστον πιο γρήγορες από το 106R που είχα κάποτε.
306Race 2.0 167Hp ** Vs** Renault Clio II 2.0 RS 172Hp
Vs
http://www.306gti6.com/downloads/euro/euro.htm
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=100144
http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=74745 -
€δώ και λίγο καιρό, περνά από το μυαλό μου η αγορά ενός 'στριφτερού' οχήματος, βασικά για 2ο αυτοκίνητο, για διασκέδαση σε βουνά και σε trackdays. Δεν θέλω να ξοδέψω μια περιουσία και να αγοράσω ένα νεώτερο και πολύ βαρύτερο, με ηλεκτρονικά που δεν απενεργοποιούνται. Έχω καταλήξει σε αυτά τα δύο. Ποια θα ήταν η επιλογή σας και γιατί ? παρακαλώ να αιτιολογήσετε την επιλογή σας. Το μόνο που με σταματάει, είναι τα πολύ ψηλά πάγια τέλη, αναμένω λοιπόν να δω τι θα αποφασίσει η νέα κυβέρνηση και σε αυτό το θέμα. Προλαμβάνω ίσως, την παρότρυνση κάποιου, για αγορά 106Rallye και την 'παγώνω' προς το παρόν, αφού είχα τέτοιο για 4χρόνια ή την αγορά ΜΧ5 1.8 sporty, αφού είμαστε ήδη 3άτομα και ακόμα και περιστασιακά μπορεί να 'πρέπει' να μπούμε όλοι στο όχημα. Δεκτές και άλλες προτάσεις αρκεί να είναι στριφτερές και τουλάχιστον πιο γρήγορες από το 106R που είχα κάποτε.
306Race 2.0 167Hp ** Vs** Renault Clio II 2.0 RS 172Hp
Vs
http://www.306gti6.com/downloads/euro/euro.htm
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=100144
http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=74745 -
€δώ και λίγο καιρό, περνά από το μυαλό μου η αγορά ενός 'στριφτερού' οχήματος, βασικά για 2ο αυτοκίνητο, για διασκέδαση σε βουνά και σε trackdays. Δεν θέλω να ξοδέψω μια περιουσία και να αγοράσω ένα νεώτερο και πολύ βαρύτερο, με ηλεκτρονικά που δεν απενεργοποιούνται. Έχω καταλήξει σε αυτά τα δύο. Ποια θα ήταν η επιλογή σας και γιατί ? παρακαλώ να αιτιολογήσετε την επιλογή σας. Το μόνο που με σταματάει, είναι τα πολύ ψηλά πάγια τέλη, αναμένω λοιπόν να δω τι θα αποφασίσει η νέα κυβέρνηση και σε αυτό το θέμα. Προλαμβάνω ίσως, την παρότρυνση κάποιου, για αγορά 106Rallye και την 'παγώνω' προς το παρόν, αφού είχα τέτοιο για 4χρόνια ή την αγορά ΜΧ5 1.8 sporty, αφού είμαστε ήδη 3άτομα και ακόμα και περιστασιακά μπορεί να 'πρέπει' να μπούμε όλοι στο όχημα. Δεκτές και άλλες προτάσεις αρκεί να είναι στριφτερές και τουλάχιστον πιο γρήγορες από το 106R που είχα κάποτε.
306Race 2.0 167Hp ** Vs** Renault Clio II 2.0 RS 172Hp
Vs
http://www.306gti6.com/downloads/euro/euro.htm
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=100144
http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=74745 -
Άμα βρεις 306 GTi σε καλή κατάσταση το πήρες αμέσως
Μιλάμε για καταπληκτικό αυτοκίνητοΓια το Clio δεν έχω γνώμη
-
Γιάννη αν συζητούσαμε για καινούρια αυτοκίνητα τότε θα πρότεινα 306 δαγκωτό. Με δεδομένο όμως ότι έχεις ήδη μεγάλο αυτοκίνητο και το γεγονός ότι clio θα βρεις πολύ πιο καινούριο τότε ίσως να πρέπει να πας προς το clio.
-
Ευχαριστώ για την απόκριση ....
οι χρονολογίες των αυτοκινήτων που με ενδιαφέρουν είναι από το 99-02, για να είναι και λογικές οι τιμές απόκτησης τους. Για παράδειγμα οι πωλητές των Clio182, ζητάνε πολλά €€€ και δεν ξέρω τελικά, αν καταφέρνουν κιόλας να τα πουλήσουν. Άλλο όχημα που θα είχε ενδιαφέρον είναι και το typeR όχι το διαστημόπλοιο, αλλά εδώ η τιμή ξεφεύγει πολύ, πρέπει να χάνει αρκετά σε τιμόνι και τελικά δεν το σκέφτομαι. Τρίτο και καταϊδρωμένο μπορεί να τοποθετώ και το FocusST170, αλλά ο κινητήρας του από ότι λέγεται πρέπει να κρατάει τις ρίζες του όχι από το πολύ πρόσφατο παρελθόν. -
το κλιο ειναι σιγουρα καλυτερο σε ποιοτητα εναι πιο καινουργιο κ με φοβερα κρατηματα.καθαρα για στροφιλικια.το 306 ειναι ενα κλικ κατω για μενα.το typeR δεν εχει κακο τιμονι.επειδη το εχω οδηγηση να σου πω πωσ εχει φανταστικο κιβωτιο,θεσ ολη την ωρα να αλλαζεισ,ο κινητηρα ακουγεται φοβερα οταν στροφαρει στισ 8500......
-
Πάντως με το type r θά έχεις και μεγαλύτερη αξία μεταπώλησης
Το 306 δεν είναι λίγο δυσεύρετο όμως; Πάντως θεωρώ χρυσή τομή το clio γιατι πιστεύω λόγω των αυξημένων τελών να μπορείς να το βρείς σε πάρα πολυ καλή τιμή.Καλά, το ότι είναι στριφτερό το ξέρουμε όλοι -
To type R, (ep3 ) προσφατως αγορασα ενα , ειναι εκπληκτικο αυτοκινητο , (qsis δεν πουλησα το type S ) , k νομιζω πως ενα μοντελο 2004 π.χ μπορεις να το βρεις γυρω στα 17-18 χιλιαρικα . Εχει πολυ καλους χωρους κ σε οτι αφορα την οδικη συμπεριφορα εχουν ειπωθει πολλα για το ποσο καλο ειναι. Ειδικα μεσα στην πιστα θα σου αρεσει παρα πολυ. Το τιμονι μια χαρα ειναι απλα στο καινουργιο civic ειναι καλυτερο , αλλα κακο δεν ειναι .
-
σε τέστ του εξωτερικού, διαβάζω ότι το Clio172 σε απόλυτα νούμερα είναι λίγο πιο γρήγορο από το 306Gti, αλλά σε διαδρομές, ο οδηγός του Clio πρέπει να ιδρώσει πολύ περισσότερο για να ακολουθήσει το 306Gti, πόσο μάλλον το Race6 που είναι και 50-60kg ελαφρύτερο από το Gti6. Σε θέμα οδικής συμπεριφοράς πιστεύω ότι το 306 είναι αρκετά καλύτερο (ειδικά τιμόνι), έχει μεγαλύτερα μετατρόχια και μεταξόνιο. Το Clio μου μοιάζει πιο συμπαγές. Αλήθεια είναι ότι το 306 είναι αρκετά πιο σπάνιο. Επίσης τα ανταλλακτικά της PeugeotSport είναι αρκετά πιο φθηνά και έχουν καλύτερη εκπροσώπηση στην Ελλάδα από αυτά της RanaultSport.
μείον του Race6 .... δεν έχει κλιματιστικό.
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
To type R, (ep3 ) προσφατως αγορασα ενα , ειναι εκπληκτικο αυτοκινητο , (qsis δεν πουλησα το type S ) , k νομιζω πως ενα μοντελο 2004 π.χ μπορεις να το βρεις γυρω στα 17-18 χιλιαρικα . Εχει πολυ καλους χωρους κ σε οτι αφορα την οδικη συμπεριφορα εχουν ειπωθει πολλα για το ποσο καλο ειναι. Ειδικα μεσα στην πιστα θα σου αρεσει παρα πολυ. Το τιμονι μια χαρα ειναι απλα στο καινουργιο civic ειναι καλυτερο , αλλα κακο δεν ειναι .δεν θα ήθελα να ξεπεράσω το φράγμα των 10Κ. Κανείς δεν αντιλέγει πόσο αποτελεσματικό είναι το EP3
-
αρκετα καλυτερο δεν γινεται να ειναι.μιλαμε για γαλλουσ τισ ιδιασ κατηγοριασ.το 306 δεν προκειται να το πουλησεισ μετα.το κλιο λιγο πιο ευκολα,κ το χοντα σιγουρα κ σε καλη τιμη.πιστευω οτι δεν εχουν κ μεγαλη διαφορα,2-3 χιλ.τα οποια θα τα παρεισ πισω οταν το δωσεισ.εγω γαλλοφιλοσ ειμαι αλλα το χοντα ειναι πολυ καλο για οδηγηση.
-
To τιμόνι του ταπερ πάντως δεν συγκρίνεται με αυτό του 306.
-
Ο χρήστης klf έγραψε:
αρκετα καλυτερο δεν γινεται να ειναι.μιλαμε για γαλλουσ τισ ιδιασ κατηγοριασ.το 306 δεν προκειται να το πουλησεισ μετα.το κλιο λιγο πιο ευκολα,κ το χοντα σιγουρα κ σε καλη τιμη.πιστευω οτι δεν εχουν κ μεγαλη διαφορα,2-3 χιλ.τα οποια θα τα παρεισ πισω οταν το δωσεισ.εγω γαλλοφιλοσ ειμαι αλλα το χοντα ειναι πολυ καλο για οδηγηση.αν το πάρω, όποιο πάρω, θα το δώσω στην επόμενη απόσυρση . Το EP3, ξεφεύγει αρκετά από τον προϋπολογισμό μου .&-
-
Renault Clio Williams είναι το αμάξι που ψάχνεις.
-
τι τιμεσ εχει βρει για τουσ γαλλουσ δηλαδη?κατω απο 10χιλ.?
-
το williams είναι 1800cc ή 2.000cc ?
-
Ο χρήστης klf έγραψε:
τι τιμεσ εχει βρει για τουσ γαλλουσ δηλαδη?κατω απο 10χιλ.?αρκετά κάτω από 10.000 ειδικά για το Clio172
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
το williams είναι 1800cc ή 2.000cc ?2.000 με 150 άλογα
-
κ το σκεφτεσαι?αν ειναι οκ,οντωσ ειναι καλη αγορα ..πολυ φτηνο φαινεται παντωσ..καλο ελεγχο σε μπροστινο κ φρενα κ αμαξωμα..
Αγορά μτχ (Peugeot 306Race Vs Renault Clio 2.0)