Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φλας σε κυκλική πορεία
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Φλας σε κυκλική πορεία
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    7
    13
    1729
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      ktselios last edited by

      Παιδιά είχα μια κουβέντα με κάτι φίλουε χθες και θέλω τη γνώμη όσων γνωρίζουν **πραγματικά **τον ΚΟΚ.

      Όταν κινούμαστε στην πλατεία είμαστε υποχρεωμένοι να ανάψουμε φλάς;

      ΠΡΟΣΟΧΗ, η ερώτηση αναφέρεται ενώ είμαστε **μέσα **στην πλατεία.
      Από όσο γνωρίζω είμαστε υποχρεωμένοι να ανάψουμε φλας όταν βγαίνουμε.
      Επίσης, από όσο γνωρίζω όταν μπαίνουμε δεν ανάβουμε φλάς.
      Τι κάνουμε όμως όταν κινούμαστε σε μια πλατεία η οποία έχει 6 εξόδους και θέλουμε να βγούμε στην τελευταία; Όλες τις προηγούμενες τις περνάμε με σβηστό φλας ή ανάβουμε το αριστερό;

      Να σας πω ότι συνήθως μπαίνω χωρίς φλας, βγαίνω με φλας και όταν κινούμαι εντός αυτής ανάβω το αριστερό φλας. Η δική μου λογική είναι ότι έτσι διευκολύνω όλους να καταλάβουν που θέλω να πάω χωρίς να προκαλώ σύγχυση. Επιπλέον, θεωρώ ότι η πλατεία είναι ένα σύμπλεγμα σταυροδρόμων οπότε όσο κινούμαστε εντός αυτής πρέπει να ανάβουμε φλας για να δείχνουμε που πάμε, όπως είμαστε υποχρεωμένοι από τον ΚΟΚ να κάνουμε σε κάθε άλλη διαστάυρωση.

      Παρακαλώ απαντήστε όσοι ξέρετε τι υπαγορεύει ο ΚΟΚ...

      Ευχαριστώ
      Κώστας

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • K
        ktselios last edited by

        Παιδιά είχα μια κουβέντα με κάτι φίλουε χθες και θέλω τη γνώμη όσων γνωρίζουν **πραγματικά **τον ΚΟΚ.

        Όταν κινούμαστε στην πλατεία είμαστε υποχρεωμένοι να ανάψουμε φλάς;

        ΠΡΟΣΟΧΗ, η ερώτηση αναφέρεται ενώ είμαστε **μέσα **στην πλατεία.
        Από όσο γνωρίζω είμαστε υποχρεωμένοι να ανάψουμε φλας όταν βγαίνουμε.
        Επίσης, από όσο γνωρίζω όταν μπαίνουμε δεν ανάβουμε φλάς.
        Τι κάνουμε όμως όταν κινούμαστε σε μια πλατεία η οποία έχει 6 εξόδους και θέλουμε να βγούμε στην τελευταία; Όλες τις προηγούμενες τις περνάμε με σβηστό φλας ή ανάβουμε το αριστερό;

        Να σας πω ότι συνήθως μπαίνω χωρίς φλας, βγαίνω με φλας και όταν κινούμαι εντός αυτής ανάβω το αριστερό φλας. Η δική μου λογική είναι ότι έτσι διευκολύνω όλους να καταλάβουν που θέλω να πάω χωρίς να προκαλώ σύγχυση. Επιπλέον, θεωρώ ότι η πλατεία είναι ένα σύμπλεγμα σταυροδρόμων οπότε όσο κινούμαστε εντός αυτής πρέπει να ανάβουμε φλας για να δείχνουμε που πάμε, όπως είμαστε υποχρεωμένοι από τον ΚΟΚ να κάνουμε σε κάθε άλλη διαστάυρωση.

        Παρακαλώ απαντήστε όσοι ξέρετε τι υπαγορεύει ο ΚΟΚ...

        Ευχαριστώ
        Κώστας

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          ktselios last edited by

          Παιδιά είχα μια κουβέντα με κάτι φίλουε χθες και θέλω τη γνώμη όσων γνωρίζουν **πραγματικά **τον ΚΟΚ.

          Όταν κινούμαστε στην πλατεία είμαστε υποχρεωμένοι να ανάψουμε φλάς;

          ΠΡΟΣΟΧΗ, η ερώτηση αναφέρεται ενώ είμαστε **μέσα **στην πλατεία.
          Από όσο γνωρίζω είμαστε υποχρεωμένοι να ανάψουμε φλας όταν βγαίνουμε.
          Επίσης, από όσο γνωρίζω όταν μπαίνουμε δεν ανάβουμε φλάς.
          Τι κάνουμε όμως όταν κινούμαστε σε μια πλατεία η οποία έχει 6 εξόδους και θέλουμε να βγούμε στην τελευταία; Όλες τις προηγούμενες τις περνάμε με σβηστό φλας ή ανάβουμε το αριστερό;

          Να σας πω ότι συνήθως μπαίνω χωρίς φλας, βγαίνω με φλας και όταν κινούμαι εντός αυτής ανάβω το αριστερό φλας. Η δική μου λογική είναι ότι έτσι διευκολύνω όλους να καταλάβουν που θέλω να πάω χωρίς να προκαλώ σύγχυση. Επιπλέον, θεωρώ ότι η πλατεία είναι ένα σύμπλεγμα σταυροδρόμων οπότε όσο κινούμαστε εντός αυτής πρέπει να ανάβουμε φλας για να δείχνουμε που πάμε, όπως είμαστε υποχρεωμένοι από τον ΚΟΚ να κάνουμε σε κάθε άλλη διαστάυρωση.

          Παρακαλώ απαντήστε όσοι ξέρετε τι υπαγορεύει ο ΚΟΚ...

          Ευχαριστώ
          Κώστας

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • G
            georgt last edited by

            Πλατεία εννοείς κυκλική πορεία?

            αριστερό φλας δεν χρειαζετε, μόνο δεξι οταν βγαίνεις

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              arrowsfa1 last edited by

              Όσο και αν σου φαίνεται περίεργο, ο ΚΟΚ δεν έχει κάποια ειδική πρόβλεψη για την κυκλοφορία σε κυκλικούς κόμβους. Συνεπώς έχουν εφαρμογή τα γενικώς ισχύοντα για την κυκλοφορία σε ισόπεδους κόμβους.

              Ολόκληρο το κείμενο του ΚΟΚ βρίσκεται εδώ

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • K
                ktselios last edited by

                Ο χρήστης GeorgT έγραψε:
                Πλατεία εννοείς κυκλική πορεία?

                αριστερό φλας δεν χρειαζετε, μόνο δεξι οταν βγαίνεις

                Ναί, κυκλική πορεία εννοώ. Έχεις δίκιο, οι πλατείες δεν έχουν όλες δρόμο γύρω-γύρω και μπορεί να είναι και τετράγωνές κλπ!
                Σωστά το έθεσες.

                Κατατοπίστηκα πάντως!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • G
                  georgt last edited by

                  εγω παντως εβγαλα το δίπλωμα γερμανια κ εκεί ηταν ξεκάθαρο, εδω βλέπω οτι οι περισσότεροι οδηγοί δυσκολεύονται σε κυκλ. πορεία κ γίνεται ενα ψιλομπαχαλο!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • A
                    arrowsfa1 last edited by

                    Από το βιβλίο θεωρίας που δίνεται στους υποψήφιους οδηγούς αυτοκινήτων οχημάτων:

                    Τα άτοπα αποτελέσματα στα οποία οδηγεί η εφαρμογή της εκ δεξιών προτεραίοτητας και στους κυκλικούς κόμβους έχουν αναλυθεί πολλάκις....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      avel last edited by

                      [Off-topic] Ωραία φωτογραφία η προηγούμενη με το μποτιλιάρισμα. Μού θύμισε αυτήν:

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • M
                        megane98hp last edited by

                        Ο χρήστης ArrowsFA1 έγραψε:
                        Από το βιβλίο θεωρίας που δίνεται στους υποψήφιους οδηγούς αυτοκινήτων οχημάτων:

                        Τα άτοπα αποτελέσματα στα οποία οδηγεί η εφαρμογή της εκ δεξιών προτεραίοτητας και στους κυκλικούς κόμβους έχουν αναλυθεί πολλάκις....

                        Είναι δυνατόν να είναι αληθές αυτο που γράφει εδώ μέσα? Αν ισχύει η προτεραιότητα απο δεξιά δεν γίνεται ένα μπάχαλο στο κυκλικό?
                        Εγώ γιατι είχα την εντύπωση ότι όποιος είναι μέσα στο κυκλικό έχει προτεραιότητα?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          drdino last edited by

                          Στην Ελλάδα παίζουν και τα δύο τινά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • M
                            manosk last edited by

                            Δεν ισχύει ότι κάθε αλλαγή πορείας πρέπει να συνοδεύεται από χρήση φλας;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              drdino last edited by

                              Σαφώς.

                              Εγώ όταν μπαίνω σε κυκλικό βγάζω αριστερό φλας για όσο κινούμε σε αυτόν. Όταν πλησιάσω στην έξοδο που θέλω να βγω, βγάζω δεξί.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • A
                                arrowsfa1 last edited by

                                Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:

                                Από το βιβλίο θεωρίας που δίνεται στους υποψήφιους οδηγούς αυτοκινήτων οχημάτων:

                                Τα άτοπα αποτελέσματα στα οποία οδηγεί η εφαρμογή της εκ δεξιών προτεραίοτητας και στους κυκλικούς κόμβους έχουν αναλυθεί πολλάκις....

                                Είναι δυνατόν να είναι αληθές αυτο που γράφει εδώ μέσα? Αν ισχύει η προτεραιότητα απο δεξιά δεν γίνεται ένα μπάχαλο στο κυκλικό?
                                Εγώ γιατι είχα την εντύπωση ότι όποιος είναι μέσα στο κυκλικό έχει προτεραιότητα?

                                Ναι είναι. Σε όλον τον υπόλοιπο κόσμο έχει προτεραιότητα ο κινούμενος εντός του κυκλικού κόμβου. Και στην Ελλάδα αυτό ήταν το σχέδιο. Αλλά επειδή θεωρήθηκε ότι, το να καταλάβεις ότι ενώ παντού αλλού έχει προτεραιότητα ο εκ δεξιών, στον κυκλικό κόμβο έχει ο κινούμενος εντός αυτού, απαιτεί υπερβολική νοητική προσπάθεια, προτιμήθηκε η απλή λύση 'προτεραιότητα δεξιά από παντού' και τελείωσε η υπόθεση.

                                Το ότι αυτό οδηγεί σε απαράδεκτες καταστάσεις έχει αναλυθεί πολλές φορές

                                Ευτυχώς πάντως στην πράξη όλο και περισσότεροι δρόμοι που οδηγούν σε κυκλικό κόμβο έχουν ΣΤΟΠ στο τέλος τους, ώστε στην ουσία οι κινούμενοι ήδη εντός του κόμβου να έχουν προτεραιότητα. Το ορθό βέβαια θα ήταν αντί για ΣΤΟΠ να είχαν το ανάποδο τρίγωνο για την υποχρέωση παραχώρησης προτεραιότητας, ώστε να μην είναι απαραίτητο να σταματήσεις αν δεν χρειάζεται. Αλλά προκειμένου να έχουν προτεραιότητα οι εισερχόμενοι, κάτι είναι και αυτό..

                                Όσο για το αριστερό φλας: από τη στιγμή που εισέλθεις σε κυκλικό κόμβο, αν έχει διαγράμμιση την ακολουθείς σταθερά, αν όχι ακολουθείς την γραμμή σου σταθερά - συνεπώς δεν είναι 'αλλαγή πορείας' ή εν πάση περιπτώσει 'ελιγμός' η αριστερόστροφη κίνηση στον κόμβο χωρίς αλλαγή 'λωρίδας' ή έξοδο από αυτόν, ώστε να απαιτείται φλας....ή κάνω κάπου λάθος;

                                Έχει πάντως μια λογική να βγάζεις δεξί φλας για να εισέλθεις στον κόμβο (από δρόμο που οδηγεί σε αυτόν).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr