-
Παιδιά καλησπέρα !
Χρειάζομαι ένα 2ο αυτοκίνητο πόλης για επαγγελματική χρήση κι έχω λίγο μπερδευτεί. Γι αυτό και το λίγο αλλοπρόσαλλο ερώτημα που σας θέτω ! Κι εξηγούμαι αμέσως :
Τα κριτήρια που θα πρέπει να πληροί το οχηματάκι είναι :
- Αξιοπιστία μηχανικών - ηλεκτρικών μερών για καθημερινή μετακίνηση στην Αθήνα (πολλά χιλιόμετρα, κίνηση σε μποτιλιαρισμα, συχνές στάσεις) (out πχ τα Smart και τα ιταλικά...)
- Όσο το δυνατόν μικρότερο μήκος για ευκολία στο παρκάρισμα (το βασικότερο κριτηριο καθώς δουλεύω και μετακινούμαι καθημερινά στο κέντρο αφού οι περισσότεροι πελατες μου είναι εκεί)
- Να είναι 5θυρο (out πχ το Renault Twingo)
- Δε χρειάζομαι μεγάλο πορτ μπαγκάζ γιατί κουβαλάω μόνο μια επαγγελματική τσάντα
- Δε χρειάζομαι φοβερή ιπποδύναμη στον κινητήρα, ούτε χλιδάτο εσωτερικό
- Αλλά θέλω πχ 4 αστερια ασφάλεια και καλά φρένα - οδηγική συμπεριφορά για ταχύτητες έως 100 - 120 χλμ
- Θέλω και 'καλή' αντιπροσωπεία με άμεση ευρεση ανταλλακτικών για την ...κακιά ώρα
Έτσι αφού το παίδεψα αρκετά και διάβασα και πάρα πολλά θρεντ στο παρόν φόρουμ κατέληξα προς τα τρίδυμα, με πρώτη προτίμηση στο **Aygo **λόγω της μεγάλης εγγύησης (6 χρόνια μηχανικά μέρη) και του ονόματος της Toyota στο after sales. Απερριψα το IQ της Toyota λόγω της τσιμπημένης του τιμής.
Θα ήθελα όμως και τη γνώμη αυτών που ήδη εχουν τα 107 και C1 για να πουν από πρώτο χέρι για την αξιοπιστία των συγκεκριμένων και τις βλάβες που τους εχουν ηδη βγάλει.Τώρα που κολλάει το Suzuki Swift ? Πολύ απλά, βλέπω ότι ...απέχει μόνο 30 cm από τα τρίδυμα (3,40 αυτά και 3,70 cm το Swift) πράγμα που το κάνει κι αυτό εύκολο στο παρκάρισμα, ενώ από την άλλη, με σχεδόν τα ίδια λεφτά με τα τριδυμα, το Swift δείχνει πιο στιβαρό και πιο ...αυτοκίνητο !
Αν κάποιος φίλος έχει και κάποια άλλη ιδέα που δεν σκέφτηκα, αρκεί να πληροί το μικρό μήκος του αμαξώματος και της αξιοπιστίας, θα χαρώ να την διαβάσω !
Ευχαριστώ για το χρόνο σας !
-
Παιδιά καλησπέρα !
Χρειάζομαι ένα 2ο αυτοκίνητο πόλης για επαγγελματική χρήση κι έχω λίγο μπερδευτεί. Γι αυτό και το λίγο αλλοπρόσαλλο ερώτημα που σας θέτω ! Κι εξηγούμαι αμέσως :
Τα κριτήρια που θα πρέπει να πληροί το οχηματάκι είναι :
- Αξιοπιστία μηχανικών - ηλεκτρικών μερών για καθημερινή μετακίνηση στην Αθήνα (πολλά χιλιόμετρα, κίνηση σε μποτιλιαρισμα, συχνές στάσεις) (out πχ τα Smart και τα ιταλικά...)
- Όσο το δυνατόν μικρότερο μήκος για ευκολία στο παρκάρισμα (το βασικότερο κριτηριο καθώς δουλεύω και μετακινούμαι καθημερινά στο κέντρο αφού οι περισσότεροι πελατες μου είναι εκεί)
- Να είναι 5θυρο (out πχ το Renault Twingo)
- Δε χρειάζομαι μεγάλο πορτ μπαγκάζ γιατί κουβαλάω μόνο μια επαγγελματική τσάντα
- Δε χρειάζομαι φοβερή ιπποδύναμη στον κινητήρα, ούτε χλιδάτο εσωτερικό
- Αλλά θέλω πχ 4 αστερια ασφάλεια και καλά φρένα - οδηγική συμπεριφορά για ταχύτητες έως 100 - 120 χλμ
- Θέλω και 'καλή' αντιπροσωπεία με άμεση ευρεση ανταλλακτικών για την ...κακιά ώρα
Έτσι αφού το παίδεψα αρκετά και διάβασα και πάρα πολλά θρεντ στο παρόν φόρουμ κατέληξα προς τα τρίδυμα, με πρώτη προτίμηση στο **Aygo **λόγω της μεγάλης εγγύησης (6 χρόνια μηχανικά μέρη) και του ονόματος της Toyota στο after sales. Απερριψα το IQ της Toyota λόγω της τσιμπημένης του τιμής.
Θα ήθελα όμως και τη γνώμη αυτών που ήδη εχουν τα 107 και C1 για να πουν από πρώτο χέρι για την αξιοπιστία των συγκεκριμένων και τις βλάβες που τους εχουν ηδη βγάλει.Τώρα που κολλάει το Suzuki Swift ? Πολύ απλά, βλέπω ότι ...απέχει μόνο 30 cm από τα τρίδυμα (3,40 αυτά και 3,70 cm το Swift) πράγμα που το κάνει κι αυτό εύκολο στο παρκάρισμα, ενώ από την άλλη, με σχεδόν τα ίδια λεφτά με τα τριδυμα, το Swift δείχνει πιο στιβαρό και πιο ...αυτοκίνητο !
Αν κάποιος φίλος έχει και κάποια άλλη ιδέα που δεν σκέφτηκα, αρκεί να πληροί το μικρό μήκος του αμαξώματος και της αξιοπιστίας, θα χαρώ να την διαβάσω !
Ευχαριστώ για το χρόνο σας !
-
Παιδιά καλησπέρα !
Χρειάζομαι ένα 2ο αυτοκίνητο πόλης για επαγγελματική χρήση κι έχω λίγο μπερδευτεί. Γι αυτό και το λίγο αλλοπρόσαλλο ερώτημα που σας θέτω ! Κι εξηγούμαι αμέσως :
Τα κριτήρια που θα πρέπει να πληροί το οχηματάκι είναι :
- Αξιοπιστία μηχανικών - ηλεκτρικών μερών για καθημερινή μετακίνηση στην Αθήνα (πολλά χιλιόμετρα, κίνηση σε μποτιλιαρισμα, συχνές στάσεις) (out πχ τα Smart και τα ιταλικά...)
- Όσο το δυνατόν μικρότερο μήκος για ευκολία στο παρκάρισμα (το βασικότερο κριτηριο καθώς δουλεύω και μετακινούμαι καθημερινά στο κέντρο αφού οι περισσότεροι πελατες μου είναι εκεί)
- Να είναι 5θυρο (out πχ το Renault Twingo)
- Δε χρειάζομαι μεγάλο πορτ μπαγκάζ γιατί κουβαλάω μόνο μια επαγγελματική τσάντα
- Δε χρειάζομαι φοβερή ιπποδύναμη στον κινητήρα, ούτε χλιδάτο εσωτερικό
- Αλλά θέλω πχ 4 αστερια ασφάλεια και καλά φρένα - οδηγική συμπεριφορά για ταχύτητες έως 100 - 120 χλμ
- Θέλω και 'καλή' αντιπροσωπεία με άμεση ευρεση ανταλλακτικών για την ...κακιά ώρα
Έτσι αφού το παίδεψα αρκετά και διάβασα και πάρα πολλά θρεντ στο παρόν φόρουμ κατέληξα προς τα τρίδυμα, με πρώτη προτίμηση στο **Aygo **λόγω της μεγάλης εγγύησης (6 χρόνια μηχανικά μέρη) και του ονόματος της Toyota στο after sales. Απερριψα το IQ της Toyota λόγω της τσιμπημένης του τιμής.
Θα ήθελα όμως και τη γνώμη αυτών που ήδη εχουν τα 107 και C1 για να πουν από πρώτο χέρι για την αξιοπιστία των συγκεκριμένων και τις βλάβες που τους εχουν ηδη βγάλει.Τώρα που κολλάει το Suzuki Swift ? Πολύ απλά, βλέπω ότι ...απέχει μόνο 30 cm από τα τρίδυμα (3,40 αυτά και 3,70 cm το Swift) πράγμα που το κάνει κι αυτό εύκολο στο παρκάρισμα, ενώ από την άλλη, με σχεδόν τα ίδια λεφτά με τα τριδυμα, το Swift δείχνει πιο στιβαρό και πιο ...αυτοκίνητο !
Αν κάποιος φίλος έχει και κάποια άλλη ιδέα που δεν σκέφτηκα, αρκεί να πληροί το μικρό μήκος του αμαξώματος και της αξιοπιστίας, θα χαρώ να την διαβάσω !
Ευχαριστώ για το χρόνο σας !
-
Daihatsu Sirion/Cuore 1.000 cc, ασσύληπτα στην καθημερινή λάντζα και τα ταξιτζηλίκια της πόλης.
-
Απο μένα μάλλον το swift ! Αλλά γιατι δεν ρίχνεις και μια ματιά στα Agila/Splash?
Το Agila εχει κ service ανα 15,000 χλμ αντι τών 7,500 των suzuki..
Τωρα για τιμές των ανταλλακτικών δε ξέρω πάντως πιστεύω οτι για το swift θα είναι ευκολότερο να βρεις ανταλλακτικά. (σε σχεση με agila/splash) -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Daihatsu Sirion/Cuore 1.000 cc, ασσύληπτα στην καθημερινή λάντζα και τα ταξιτζηλίκια της πόλης.+1 αλλα και το aygo καλο ειναι
-
το swift
ειναι και πιο μεγαλο ή μου φαινεται?
-
Ειναι πως δεν ειναι.Επισης μπορεις να δεις και 500 ΚΑ.
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Ειναι πως δεν ειναι.Επισης μπορεις να δεις και 500 ΚΑ.- Να είναι 5θυρο (out πχ το Renault Twingo)
To suzuki alto που ειναι κ αμεσος ανταγωνιστης της τριαδας
- Να είναι 5θυρο (out πχ το Renault Twingo)
-
Το Aygo το είχα και είναι αρκετά καλό αμαξάκι. 1,5 χρόνο στα περίπου 20.000 χλμ που είχε, δεν μου έβγαλε μηχανικά τίποτα ενώ γενικά για μέσα στη πόλη ή κοντά απ' αυτή ήταν αξιοπρεπές. (Εμφανησιακά προτιμούσα το C1 πάντως).
Από τα Suzuki θα σου πρότεινα το 1000άρι Splash. Αξιόπιστος και δοκιμασμένος κινητήρας, σχετικά 'λογικό' το aftersales της Suzuki, πολύ καλή ορατότητα περιμετρικά, ελάχιστα μικρότερο απο το Swift.
Το Αlto ... είναι 3άστερο. Το καλοκαίρι νοίκιασα ένα καινούριο και δεν με ενθουσίασε σε θέμα ποιότητας -συγκριτικά και με το Splash μου- με τα σκληρά πλαστικά του και τη συναρμογή του. Αβολη θέση οδήγησης, Το ψηλό ταμπλό του μου φάνηκε λίγο 'πνηκτικό' ενώ από ηχομόνωση του κινητήρα ούτε λόγος. Ηταν όμως αρκετά δυνατό και οικονομικό.
Τιμολογιακά πάντως τα τρίδυμα (στις εκδόσεις με τα απολύτως απαραίτητα και αναγκαία) είναι πιο συμφέρουσες αγορές.
Δοκίμασε πάντως τις όποιες επιλογές διότι η κίνηση στη πόλη έχει ιδιαιτερότητες και δυσκολίες. -
Καλημέρα !
Τo Daihatsu Cuore ήταν η πρώτη μου επιλογή, καθώς φτιάχνονται και στην Ιαπωνία ! Όμως με προβλημάτησαν τα 3 αστερια του στην παθητική ασφάλεια ... Και κάπου αλλού κάποιος φίλος έγραψε ότι είναι δυσκολα τα Daihatsu στα ανταλλακτικά τους. Δε θα ήθελα σε κάποια κακοτυχία, να μείνει το αμάξι για κάνα 2 μηνο στο συνεργείο μέχρι να 'ρθουν τα ανταλλακτικά από το Japan...
Τα **Agila **και Ford Ka φτάνουν τις διαστάσεις του Swift ! Επιπλέον τo KA είναι κουκλί αλλά είναι μόνο 3 θυρο...
Όσο για το 500, να με συγχωρήσουν οι φίλοι λάτρεις των ιταλών, αλλά τρέμω και μόνο στην ιδέα να έχω ιταλικό αμάξι για σκληρη, καθημερινη επαγγελματική χρήση. Έπειτα δε μου αρεσει και το ρετρό στυλ του...
Για το Swift άκουσα καλά λόγια ως προς την αξιοπιστία του από δυο κατόχους Swift. Αυτά σε συνδυασμό με το μικρό του μήκος με έκαναν να το κοιταξω πιο ζεστά, αν και αρχικά δε μου αρεσε το ότι φτιάχνεται στην Ουγγαρία...
-
Η κορη μου εχει το Aygo με τις 4 πορτες ηδη 3+ χρονια και εχει κανει 45000 χλμ, καθε χρονο παει για σερβις με κοστος περιπου 120 ευρω.... ΤΙΠΟΤΑ αλλο δεν εχει χρειασθει.... και δεν εχει μεινει σε σερβις πανω απο ενα πρωινο.... Στο τελευταιο σερβις (καλοκαιρι φετος) ακουστηκε ενας θορυβος απο την κολωνα του τιμονιου... και την αλλαξαν λογω εγγυησης.... Δεν ξερω αν επρεπε να την αντικαταστησουν ολη αλλα αυτο εκαναν....
-
Ο χρήστης dimitris1972 έγραψε:
Καλημέρα !Επιπλέον τo KA είναι κουκλί αλλά είναι μόνο 3 θυρο...
Όσο για το 500, να με συγχωρήσουν οι φίλοι λάτρεις των ιταλών, αλλά τρέμω και μόνο στην ιδέα να έχω ιταλικό αμάξι για σκληρη, καθημερινη επαγγελματική χρήση.
Το ka που απότι κατάλαβα θα έπαιρνες ανετα αν ήταν 5θυρο, είναι ενα 500 με άλλα σήματα. Κατασκευάζεται εξολοκλήρου στο εργοστάσιο της fiat στην Πολωνία μαζί με το 500 στο οποίο και βασίζεται...
-
Το Swift και από μένα. Τα τρίδυμα φαντάζουν απλώς κονσερβοκούτια μπροστά του.
Δυστυχώς το είχα μόνο για 18 μήνες και 25000km , που όμως δεν μου παρουσίασε απολύτως τίποτα. Το συνεργείο το έβλεπα μόνο στα προγραμματισμένα σερβις.Επίσης, θεωρητικά σε εμας έρχονται μόνο από την Ουγγαρία, αλλά τον Μάιο που ήμουν τελευταία φορά στην αντιπροσωπία είδα προς παράδοση νέο 5θυρο Ιαπωνικό (το καταλαβαίνεις από την κεραία που είναι πίσω αντί μπρος και τη δερμάτινη επένδυση στο τιμόνι).
-
Εγώ θα πω πως τα swift τα έχουν τα θεματάκια τους από άποψη αξιοπιστίας. Όχι κάτι τραγικό αλλά πάλι δεν είναι και αυτό που λες σκυλιά. Τώρα δεν θα μιλήσω για τα ιταλικά γιατί θα χαλάσει και αυτό το θέμα.
Πάντως εγώ θα σου πρότεινα να πάρεις μηχανάκι
Αν όχι ένα από τα τρίδυμα. -
Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
Καλημέρα !
Επιπλέον τo KA είναι κουκλί αλλά είναι μόνο 3 θυρο...
Όσο για το 500, να με συγχωρήσουν οι φίλοι λάτρεις των ιταλών, αλλά τρέμω και μόνο στην ιδέα να έχω ιταλικό αμάξι για σκληρη, καθημερινη επαγγελματική χρήση.
Το ka που απότι κατάλαβα θα έπαιρνες ανετα αν ήταν 5θυρο, είναι ενα 500 με άλλα σήματα. Κατασκευάζεται εξολοκλήρου στο εργοστάσιο της fiat στην Πολωνία μαζί με το 500 στο οποίο και βασίζεται...
Δεν το ηξερα αυτό ! Αλλά και πάλι το οτι το ΚΑ είναι κουκλί δε σημαίνει ότι αυτό μου αρκεί για να το αγοράσω.
Όμως αυτό το θέμα με τις συμπαραγωγές αυτοκινητων διαφορετικών εταιρειών στα ίδια εργοστασια είναι λίγο ομιχλώδες ! Όταν πήγα στην Toyota μου είπαν ότι στο Τσέχικο εργοστάσιο έχουν άλλη γραμμή παραγωγής από τα 107/C1, γι αυτό και δίνουν 6 χρόνια εγγύηση, ενώ οι αλλοι μονο 2 χρόνια στα μηχανικά μέρη.
Δλδ, αν το 500 και το ΚΑ φτιαχνονται στο ίδιο εργοστάσιο, ξέρουμε αν εχουν την ίδια γραμμή παραγωγής (με τα ίδια ποιοτικά στανταρ ) ; Πχ άλλο η μια γραμμή να έχει χρονοδιάγραμμα για 50 αυτοκίνητα/μέρα κι άλλο να πρέπει να βγάλει 150 αυτοκίνητα/μέρα...
Εάν, ας πουμε, τα δυο μοντέλα μοιράζονται πχ το ίδιο πάτωμα και τον ίδιο κινητήρα και κιβώτιο, τι γίνεται πχ με τις καλωδιώσεις, τα ηλεκτρικά μέρη, τις ασφάλειες, τα τσιπ, τους γρύλους στα παράθυρα, την κάθε τελευταία βίδα και παξιμάδι ; Είναι όλα της ίδιας ποιότητας/τεχνολογίας ;Γι αυτό το λόγο για μένα μετράει περισσότερο απο το κάθε τεστ περιοδικού η προσωπική γνωμη των κατόχων των προς εξέταση αυτοκινήτων. Να πχ αυτό που είπε καποιος φίλος παραπάνω, για το AYGO ότι δεν τους εβγαλε κανένα προβλημα, αλλά στα 3 χρόνια έπρεπε να αλλάξουν την κολώνα του τιμονιού. Αυτό το έχει γραψει και κάποιος αλλος σε άλλο θρεντ ( εκτος κι αν προκειται για τον ίδιο και δεν το θυμαμαι...). Φαντάζεσαι τώρα να πάρω το C1 αντι για το AYGO, για την ομορφιά του ( αφου λοιπόν είναι απο το ιδιο εργοστασιο) και στα 3-4 χρόνια που θα είναι εκτός εγγύησης να πρεπει να πληρωνω και την κολωνα του τιμονιού ;;;
-
οντως ειναι καλη η διαφορα στα χρονια εγγυησης... και σιγουρα χρησιμη! παντως νομιζω οτι (ειδικα για το χαος του κεντρου) ειναι ψιλοσοβαρη η διαφορα μεγεθους σε swift και aygo..τουλαχιστον ετσι μου φαινεται στο ματι! οποτε το 2ο απο μενα..
-
τα 30 αυτα εκατοστα διαφορας στο μηκος δεν ειναι καθολου παραβλεψιμο μεγεθος..οποτε μπλεκεις 2 κατηγοριες βαζωντας κ το σουιφτ στην εξισωση..αλλιως κοιτας κ φιατ παντα κτλ
για μενα το νταιχατσου κουορε ειναι οτι πρεπει για σενα..το οικονομικοτερο,με αξιοπιστια τογιοτα(ειναι η ιδια εταιρια),αρκουντως δυνατο για εκτος πολεις εξορμησεις(70 αλογα,10 κγμ ροπης),σχετικα φθηνο,με μεγαλυτερους χωρους απο την τριλογια αυγο,σ1,107,με καλη τιμολογιακη πολιτικη ειδικα τωρα με την αποσυρση..οτι καλυτερο για την περιπτωση σου σε 4 τροχους..αλλα απο την αλλη μηπως να κοιτουσες για σκουτερ >250κυβικων (ωστε να εχεις κ την ελευθερη εισοδο σε εθνικες)?ακομα πιο οικονομικο σε βενζινη-συντηρηση,ταχυτερο-ανετο στην πολη..η ακομα κ το μπ3 250-400 με διπλωμα αυτοκινητου..
-
να πω στον φίλο που νομίζει ότι japan=σκυλιά ότι στην ερευνα αξιοπιστίας της jd που έγινε στην βρετανία η suzuki και η mitsubishi ήταν κάτω του μέσου ορου (και η nissan ακριβώς πάνω στο industries average)στην αμερική στην ίδια ερευνα τα αποτελέσματα ήταν ακόμη χειρότερα
γιατί θες οπωσδήποτε 58uρο αυτοκίνητο πόλης? Ένα iq ας πούμε δεν θα σου έκανε για την δουλειά που το θέλεις?
-
Ο χρήστης nikos_ έγραψε:
να πω στον φίλο που νομίζει ότι japan=σκυλιά ότι στην ερευνα αξιοπιστίας της jd που έγινε στην βρετανία η suzuki και η mitsubishi ήταν κάτω του μέσου ορου (και η nissan ακριβώς πάνω στο industries average)στην αμερική στην ίδια ερευνα τα αποτελέσματα ήταν ακόμη χειρότεραγιατί θες οπωσδήποτε 58uρο αυτοκίνητο πόλης? Ένα iq ας πούμε δεν θα σου έκανε για την δουλειά που το θέλεις?
Θέλω 5θυρο γιατί είναι πιο βολικό στη χρήση του κι οσον αφορά ανθρώπους (συχνά ταξιτζηλίκια...) κι όσον αφορά περιστασιακές μεταφορές αντικειμένων.
Τώρα όσον αφορά την έρευνα, έχεις δίκιο στο ότι οι γενικεύσεις του παρελθόντος μπορεί και να μην ισχύουν σήμερα που τα περισσότερα γιαπωνέζικα που ερχονται σε μας, κατασκευάζονται στην Ευρώπη ή εκτός Ιαπωνίας. Όμως αυτές οι γενικεύσεις δε βγήκαν έτσι τυχαία, σωστά ;
Ίσως όμως θα ήταν καλύτερο να κοιτάζαμε στατιστικά βλαβών των συγκεκριμένων μοντέλων που μας ενδιαφέρουν κι όχι τα συνολικά στατιστικά της αντίστοιχης εταιρείας.
Αν κάποιοι φίλοι μπορούν ας ποστάρουν τέτοια συγκεκριμένα στοιχεία από ενώσεις καταναλωτών στην Γερμανία (νομίζω έχουν παράδοση σε αυτόν τον τομέα), τη Βρετανία ή αλλού.
Toyota Aygo/ 107 / C1 vs Suzuki Swift