-
O λόγος που ανοίγω αυτό το θέμα είναι για να καταλάβουν οι νέοι οδηγοί, ότι ορισμένα αυτοκίνητα γεννήθηκαν μόνο για να σε διευκολύνουν στις μετακινήσεις και ότι αν αρχίσεις να ζητάς πολλά από ένα απλό αυτοκίνητο πόλης, είναι σίγουρο ότι θα σου αδειάσει την τσέπη.
To αυτοκίνητο μου είναι ενα Fiat Punto Sporting μοντέλο 2000, με 96.000km στο κοντέρ.
Το αγόρασα μεταχειρισμένο πρίν 8 μήνες με 82.000 στο κοντέρ.
Μέσα σε αυτούς τους 8 μήνες έχω επισκεφτεί συνεργεία για τους παρακάτω λόγους, συγχρόνως θα εξηγώ και τους λόγους που με οδήγησαν κάθε φορά στο μηχανικό, για να δείξω ότι στο 90% πληρώνουμε τα οδηγικά λάθη. (ή καλύτερα, την κακή χρήση.), ειδικά στη δική μου περίπτωση.
- Καίγεται η ασφάλεια του μοτέρ του τιμονιού (είναι ηλεκτρικό το τιμόνι)
Aιτία η παρατεταμένη χρήση του City Mode, δηλαδή υπερλειτουργία του μοτέρ.
Αποτέλεσμα, το τιμόνι έγινε πιο σκληρό και από μηχανικό.
Δίδαγμα: Μην κάνετε χρήση του City Mode χωρίς λόγο, και ακόμη καλύτερα μη το χρησιμοποιείτε καθόλου, το τιμόνι είναι ήδη πολύ ελαφρύ και δεν χρειάζεται αυτή η επιλογή.
-
Μένω από δίσκο/πλατώ/ρουλεμάν (ο δίσκος είχε 60.000 - σχετικα λίγα Km).
Αιτία, το γεγονός ότι τον έκαψα 3-4 φορές με γκάζωμα ανευ λόγου και συνεχείς εκκινήσεις με 5-6.000rpms. -
Σπάει η μια ντίζα του κιβωτίου, λόγω του καρφώματος των ταχυτήτων και γενικά της κακής χρήσης του λεβιέ.
-
Αδειαζει όλη η βαλβολίνη στο δρόμο επειδή σπάει η ασφάλεια του εμπρός ημιαξονίου με κύρια αιτία τα σπινιαρίσματα στις εκκινήσεις (φανάρια κ.λ.π.)
-
Σπάει η ντίζα του χειροφρένου, έπειτα από απανωτά σβουρίδια στους κόμβους του πανεπιστημίου πατρών.
Μου έχουν φύγει πανω από 700 Ευρώ για ένα αυτοκίνητο αξίας 3.000.
Μήπως τελικά ευθυνόμαστε εμείς που ζητάμε πολλά από αυτοκίνητα που δεν έχουν κατασκευαστεί για καταστάσεις WRC;
Ανοίγω αυτό το thread για να αναφέρει ο κάθε κάτοχος ιταλικού τα προβλήματα που του έχουν παρουσιαστεί, με γνώμωνα πάντοτε τη χρήση που γίνεται.
Υ.Γ. Ο θείος μου, καταπληκτικός οδηγός από πλευράς χρήσης & συμπεριφοράς, οδηγεί ακόμη το Mirafiori..
Ευχαριστώ.
- Καίγεται η ασφάλεια του μοτέρ του τιμονιού (είναι ηλεκτρικό το τιμόνι)
-
O λόγος που ανοίγω αυτό το θέμα είναι για να καταλάβουν οι νέοι οδηγοί, ότι ορισμένα αυτοκίνητα γεννήθηκαν μόνο για να σε διευκολύνουν στις μετακινήσεις και ότι αν αρχίσεις να ζητάς πολλά από ένα απλό αυτοκίνητο πόλης, είναι σίγουρο ότι θα σου αδειάσει την τσέπη.
To αυτοκίνητο μου είναι ενα Fiat Punto Sporting μοντέλο 2000, με 96.000km στο κοντέρ.
Το αγόρασα μεταχειρισμένο πρίν 8 μήνες με 82.000 στο κοντέρ.
Μέσα σε αυτούς τους 8 μήνες έχω επισκεφτεί συνεργεία για τους παρακάτω λόγους, συγχρόνως θα εξηγώ και τους λόγους που με οδήγησαν κάθε φορά στο μηχανικό, για να δείξω ότι στο 90% πληρώνουμε τα οδηγικά λάθη. (ή καλύτερα, την κακή χρήση.), ειδικά στη δική μου περίπτωση.
- Καίγεται η ασφάλεια του μοτέρ του τιμονιού (είναι ηλεκτρικό το τιμόνι)
Aιτία η παρατεταμένη χρήση του City Mode, δηλαδή υπερλειτουργία του μοτέρ.
Αποτέλεσμα, το τιμόνι έγινε πιο σκληρό και από μηχανικό.
Δίδαγμα: Μην κάνετε χρήση του City Mode χωρίς λόγο, και ακόμη καλύτερα μη το χρησιμοποιείτε καθόλου, το τιμόνι είναι ήδη πολύ ελαφρύ και δεν χρειάζεται αυτή η επιλογή.
-
Μένω από δίσκο/πλατώ/ρουλεμάν (ο δίσκος είχε 60.000 - σχετικα λίγα Km).
Αιτία, το γεγονός ότι τον έκαψα 3-4 φορές με γκάζωμα ανευ λόγου και συνεχείς εκκινήσεις με 5-6.000rpms. -
Σπάει η μια ντίζα του κιβωτίου, λόγω του καρφώματος των ταχυτήτων και γενικά της κακής χρήσης του λεβιέ.
-
Αδειαζει όλη η βαλβολίνη στο δρόμο επειδή σπάει η ασφάλεια του εμπρός ημιαξονίου με κύρια αιτία τα σπινιαρίσματα στις εκκινήσεις (φανάρια κ.λ.π.)
-
Σπάει η ντίζα του χειροφρένου, έπειτα από απανωτά σβουρίδια στους κόμβους του πανεπιστημίου πατρών.
Μου έχουν φύγει πανω από 700 Ευρώ για ένα αυτοκίνητο αξίας 3.000.
Μήπως τελικά ευθυνόμαστε εμείς που ζητάμε πολλά από αυτοκίνητα που δεν έχουν κατασκευαστεί για καταστάσεις WRC;
Ανοίγω αυτό το thread για να αναφέρει ο κάθε κάτοχος ιταλικού τα προβλήματα που του έχουν παρουσιαστεί, με γνώμωνα πάντοτε τη χρήση που γίνεται.
Υ.Γ. Ο θείος μου, καταπληκτικός οδηγός από πλευράς χρήσης & συμπεριφοράς, οδηγεί ακόμη το Mirafiori..
Ευχαριστώ.
- Καίγεται η ασφάλεια του μοτέρ του τιμονιού (είναι ηλεκτρικό το τιμόνι)
-
O λόγος που ανοίγω αυτό το θέμα είναι για να καταλάβουν οι νέοι οδηγοί, ότι ορισμένα αυτοκίνητα γεννήθηκαν μόνο για να σε διευκολύνουν στις μετακινήσεις και ότι αν αρχίσεις να ζητάς πολλά από ένα απλό αυτοκίνητο πόλης, είναι σίγουρο ότι θα σου αδειάσει την τσέπη.
To αυτοκίνητο μου είναι ενα Fiat Punto Sporting μοντέλο 2000, με 96.000km στο κοντέρ.
Το αγόρασα μεταχειρισμένο πρίν 8 μήνες με 82.000 στο κοντέρ.
Μέσα σε αυτούς τους 8 μήνες έχω επισκεφτεί συνεργεία για τους παρακάτω λόγους, συγχρόνως θα εξηγώ και τους λόγους που με οδήγησαν κάθε φορά στο μηχανικό, για να δείξω ότι στο 90% πληρώνουμε τα οδηγικά λάθη. (ή καλύτερα, την κακή χρήση.), ειδικά στη δική μου περίπτωση.
- Καίγεται η ασφάλεια του μοτέρ του τιμονιού (είναι ηλεκτρικό το τιμόνι)
Aιτία η παρατεταμένη χρήση του City Mode, δηλαδή υπερλειτουργία του μοτέρ.
Αποτέλεσμα, το τιμόνι έγινε πιο σκληρό και από μηχανικό.
Δίδαγμα: Μην κάνετε χρήση του City Mode χωρίς λόγο, και ακόμη καλύτερα μη το χρησιμοποιείτε καθόλου, το τιμόνι είναι ήδη πολύ ελαφρύ και δεν χρειάζεται αυτή η επιλογή.
-
Μένω από δίσκο/πλατώ/ρουλεμάν (ο δίσκος είχε 60.000 - σχετικα λίγα Km).
Αιτία, το γεγονός ότι τον έκαψα 3-4 φορές με γκάζωμα ανευ λόγου και συνεχείς εκκινήσεις με 5-6.000rpms. -
Σπάει η μια ντίζα του κιβωτίου, λόγω του καρφώματος των ταχυτήτων και γενικά της κακής χρήσης του λεβιέ.
-
Αδειαζει όλη η βαλβολίνη στο δρόμο επειδή σπάει η ασφάλεια του εμπρός ημιαξονίου με κύρια αιτία τα σπινιαρίσματα στις εκκινήσεις (φανάρια κ.λ.π.)
-
Σπάει η ντίζα του χειροφρένου, έπειτα από απανωτά σβουρίδια στους κόμβους του πανεπιστημίου πατρών.
Μου έχουν φύγει πανω από 700 Ευρώ για ένα αυτοκίνητο αξίας 3.000.
Μήπως τελικά ευθυνόμαστε εμείς που ζητάμε πολλά από αυτοκίνητα που δεν έχουν κατασκευαστεί για καταστάσεις WRC;
Ανοίγω αυτό το thread για να αναφέρει ο κάθε κάτοχος ιταλικού τα προβλήματα που του έχουν παρουσιαστεί, με γνώμωνα πάντοτε τη χρήση που γίνεται.
Υ.Γ. Ο θείος μου, καταπληκτικός οδηγός από πλευράς χρήσης & συμπεριφοράς, οδηγεί ακόμη το Mirafiori..
Ευχαριστώ.
- Καίγεται η ασφάλεια του μοτέρ του τιμονιού (είναι ηλεκτρικό το τιμόνι)
-
Μάλλον το ταλαιπωρείς περισσότερο από όσο είναι φτιαγμένο να αντέχει.
-
Πιστευω αυτά που λεει ο φίλος μας και νομίζω πως είναι αρκετά αληθινα!
Απο την άλλη όμως ίσως έτσι φαίνεται και η αξιοπιστία και η στιβαρότητα ενος αυτοκινητου. Και γω εχω ένα corsa C που το εχω εδω κα ι7 χρόνια με 150000 χιλιομετρα σχεδον χωρις κανενα πρόβλημα και χωρις να αλλαξα καποιο σοβαρο ανταλακτικο ακόμη. Αν το πίεζα δεν ξέρω αν θα εφτανα εδώ αλόβητος αρα μπορώ να λέω ότι ειναι αξιοπιστα τα γερμανικα αλλα φιλος με αλλο corsa Που του αλλαξε τα φώτα είχε βαρεθει να τρεχει στα συνεργεια... -
Oταν ενα αμαξι ειναι απο πλευρας ποιοτητας ψιλο-κουκουρουκου (οπως και το δικο μου σκοντα) τους συμπεριφερομαστε με το γαντι για να μην τα παιρνουμε στο χερι και μετα βαζουμε το χερι στην τσεπη.....
Το αριστο απο πλευρας ποιοτητας οχι οτι δεν σπαει με τετοια χρηση, απλα λιγο εως πολυ αργοτερα..... -
Ωχ...έχει να γίνει...
Εγώ δε θα μιλήσω...
-
-
Πάσχο εσένα πρέπει να σε έχουν στα ώπα ώπα με τόσα που έχεις σκάσει στα συνεργεία...
-
Παντως οταν σκαω σε συνεργειο δε με περιμενουν με τυμπανοκρουσιες,εθνικους υμνους και με χαμογελο μεχρι το σβερκο.. Και προπαντως θα ξερουν οτι θα αλλαξω κατι μικρο,οχι σετ τουρμπινα-πολλαπλη.. Ελα μλκ,αμα ανοιξω θεμα γερμανικη αναξιοπιστια θα φτασει 354 σελιδες το πολυ μεχρι αυριο το βραδυ.. (σε περιπτωση που μεινει ανοιχο αυτο.. )
-
Έλα να χτυπήσουμε πλαίσια να δούμε ποιανού το αυτοκίνητο έβγαλε τι...
Φέρε και τονερ και φύλλα Α4 γιατί από τις δικές σου εκτυπώσεις φοβάμαι πως θα τα τελειώσεις όλα
-
Δεν ξερω αν οι αλλαγες τουρμπο στο συστημα της φαουβεοξωαποδω μετρουν για μια βλαβη..
-
Μάγκες, σας έχω νέα!
Σάπισε η εξάτμιση και εφυγε το τελικό καζανάκι στο δρόμο.
-
συνηθως τα γερμανικα ειναι πιο σκληρα αμαξια απο τα ιταλικα.
τα παλια ιταλικα ηταν αναξιοπιστα και με τα χρονια βελτιωθηκαν αλλα οχι σε σημειο που να αγοραζα ποτε **επαγγελματικο **οχημα απο την ιταλια.νομιζω ομως οτι στο θεμα αλφα ρομεο ακομα πρεπει να κανει βηματα η εταιρια γιατι δεν της εχω εμπιστοσυνη αν και σε λιγο καιρο θα εχω μια αλφα 156 στην κατοχη μου.
-
Ο χρήστης Unleaded έγραψε:
Μάγκες, σας έχω νέα!Σάπισε η εξάτμιση και εφυγε το τελικό καζανάκι στο δρόμο.
Μου θυμιζεις το αμαξι του Λακη του γλυκουλη Θεϊκό!!
-
Φιλε Unleaded, σόρυ κιόλας αλλά η χρήση που περιγράφεις δεν δικαιολογεί 7 χιλιάρικα ζημιές...
Και άλλοι έχουν κακομεταχειριστεί ή πιει το αίμα του αμαξιου τους (χειροφρενιδια, σπασιματα, κοφτίδια, καρφωτές, καφρίλες γενικά) και δεν είχαν βγάλει τόσες ζημιές. Και δε μιλάμε για τιποτα αγωνιστικα.
Μαλλον ήταν χρεπάκι απ' τη μανα του το συγκεκριμενο. -
μπορει να ειναι σιδεροφαγος ο ανθρωπος
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
νομιζω ομως οτι στο θεμα αλφα ρομεο ακομα πρεπει να κανει βηματα η εταιρια γιατι δεν της εχω εμπιστοσυνη αν και σε λιγο καιρο θα εχω μια αλφα 156 στην κατοχη μου.Κολλητός μου έχει μεταχειρισμένη την Alfa Romeo 156 εδώ και 9 μήνες.
Είναι εργοστασιακή εκτός από διπλό μπουρί και αγωνιστικο καταλύτη.
Την έχει λιώσει κυριολεκτικά στα σβουριλίκια, στην τάπα, στην υποστροφή, στις καρφωτές, στα σπινιαρίσματα (για να σου δώσω να καταλάβεις, είναι καθε βράδυ στους κόμβους στο πανεπιστήμιο για χειρόφρενα) και δεν έχει βγάλει πρόβλημα..
Εκτός κι αν τα βγάλει μαζεμένα..
Την οδήγησα πριν μια εβδομάδα, παρατήρησα μόνο οτι έχει υπερβολικά σκληρό συμπλέκτη.
Είναι έτσι ρυθμισμένος ή πάει για δίσκο/πλατώ;
-
Ο χρήστης kovathe έγραψε:
Φιλε Unleaded, σόρυ κιόλας αλλά η χρήση που περιγράφεις δεν δικαιολογεί 7 χιλιάρικα ζημιές..700 ευρώ έγραψα man..
Με 7.000 θα ήταν ολοκαίνουριο, μέχρι και σασί θα είχα αλλάξει..
-
ο επομενος ιδιοκτητης της θα βγει στο 4τροχοι φορουμ και θα μας λεει για την πολυ κακη αξιοπιστια των ιταλικων αυτοκινητων.
Συνεργεία for the win!