Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Συνεργεία for the win!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Συνεργεία for the win!
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    20
    37
    26
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • U
      unleaded last edited by

      O λόγος που ανοίγω αυτό το θέμα είναι για να καταλάβουν οι νέοι οδηγοί, ότι ορισμένα αυτοκίνητα γεννήθηκαν μόνο για να σε διευκολύνουν στις μετακινήσεις και ότι αν αρχίσεις να ζητάς πολλά από ένα απλό αυτοκίνητο πόλης, είναι σίγουρο ότι θα σου αδειάσει την τσέπη.

      To αυτοκίνητο μου είναι ενα Fiat Punto Sporting μοντέλο 2000, με 96.000km στο κοντέρ.

      Το αγόρασα μεταχειρισμένο πρίν 8 μήνες με 82.000 στο κοντέρ.

      Μέσα σε αυτούς τους 8 μήνες έχω επισκεφτεί συνεργεία για τους παρακάτω λόγους, συγχρόνως θα εξηγώ και τους λόγους που με οδήγησαν κάθε φορά στο μηχανικό, για να δείξω ότι στο 90% πληρώνουμε τα οδηγικά λάθη. (ή καλύτερα, την κακή χρήση.), ειδικά στη δική μου περίπτωση.

      1. Καίγεται η ασφάλεια του μοτέρ του τιμονιού (είναι ηλεκτρικό το τιμόνι)
        Aιτία η παρατεταμένη χρήση του City Mode, δηλαδή υπερλειτουργία του μοτέρ.
        Αποτέλεσμα, το τιμόνι έγινε πιο σκληρό και από μηχανικό.

      Δίδαγμα: Μην κάνετε χρήση του City Mode χωρίς λόγο, και ακόμη καλύτερα μη το χρησιμοποιείτε καθόλου, το τιμόνι είναι ήδη πολύ ελαφρύ και δεν χρειάζεται αυτή η επιλογή.

      1. Μένω από δίσκο/πλατώ/ρουλεμάν (ο δίσκος είχε 60.000 - σχετικα λίγα Km).
        Αιτία, το γεγονός ότι τον έκαψα 3-4 φορές με γκάζωμα ανευ λόγου και συνεχείς εκκινήσεις με 5-6.000rpms.

      2. Σπάει η μια ντίζα του κιβωτίου, λόγω του καρφώματος των ταχυτήτων και γενικά της κακής χρήσης του λεβιέ.

      3. Αδειαζει όλη η βαλβολίνη στο δρόμο επειδή σπάει η ασφάλεια του εμπρός ημιαξονίου με κύρια αιτία τα σπινιαρίσματα στις εκκινήσεις (φανάρια κ.λ.π.)

      4. Σπάει η ντίζα του χειροφρένου, έπειτα από απανωτά σβουρίδια στους κόμβους του πανεπιστημίου πατρών.

      Μου έχουν φύγει πανω από 700 Ευρώ για ένα αυτοκίνητο αξίας 3.000.

      Μήπως τελικά ευθυνόμαστε εμείς που ζητάμε πολλά από αυτοκίνητα που δεν έχουν κατασκευαστεί για καταστάσεις WRC;

      Ανοίγω αυτό το thread για να αναφέρει ο κάθε κάτοχος ιταλικού τα προβλήματα που του έχουν παρουσιαστεί, με γνώμωνα πάντοτε τη χρήση που γίνεται.

      Υ.Γ. Ο θείος μου, καταπληκτικός οδηγός από πλευράς χρήσης & συμπεριφοράς, οδηγεί ακόμη το Mirafiori..

      Ευχαριστώ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • U
        unleaded last edited by

        O λόγος που ανοίγω αυτό το θέμα είναι για να καταλάβουν οι νέοι οδηγοί, ότι ορισμένα αυτοκίνητα γεννήθηκαν μόνο για να σε διευκολύνουν στις μετακινήσεις και ότι αν αρχίσεις να ζητάς πολλά από ένα απλό αυτοκίνητο πόλης, είναι σίγουρο ότι θα σου αδειάσει την τσέπη.

        To αυτοκίνητο μου είναι ενα Fiat Punto Sporting μοντέλο 2000, με 96.000km στο κοντέρ.

        Το αγόρασα μεταχειρισμένο πρίν 8 μήνες με 82.000 στο κοντέρ.

        Μέσα σε αυτούς τους 8 μήνες έχω επισκεφτεί συνεργεία για τους παρακάτω λόγους, συγχρόνως θα εξηγώ και τους λόγους που με οδήγησαν κάθε φορά στο μηχανικό, για να δείξω ότι στο 90% πληρώνουμε τα οδηγικά λάθη. (ή καλύτερα, την κακή χρήση.), ειδικά στη δική μου περίπτωση.

        1. Καίγεται η ασφάλεια του μοτέρ του τιμονιού (είναι ηλεκτρικό το τιμόνι)
          Aιτία η παρατεταμένη χρήση του City Mode, δηλαδή υπερλειτουργία του μοτέρ.
          Αποτέλεσμα, το τιμόνι έγινε πιο σκληρό και από μηχανικό.

        Δίδαγμα: Μην κάνετε χρήση του City Mode χωρίς λόγο, και ακόμη καλύτερα μη το χρησιμοποιείτε καθόλου, το τιμόνι είναι ήδη πολύ ελαφρύ και δεν χρειάζεται αυτή η επιλογή.

        1. Μένω από δίσκο/πλατώ/ρουλεμάν (ο δίσκος είχε 60.000 - σχετικα λίγα Km).
          Αιτία, το γεγονός ότι τον έκαψα 3-4 φορές με γκάζωμα ανευ λόγου και συνεχείς εκκινήσεις με 5-6.000rpms.

        2. Σπάει η μια ντίζα του κιβωτίου, λόγω του καρφώματος των ταχυτήτων και γενικά της κακής χρήσης του λεβιέ.

        3. Αδειαζει όλη η βαλβολίνη στο δρόμο επειδή σπάει η ασφάλεια του εμπρός ημιαξονίου με κύρια αιτία τα σπινιαρίσματα στις εκκινήσεις (φανάρια κ.λ.π.)

        4. Σπάει η ντίζα του χειροφρένου, έπειτα από απανωτά σβουρίδια στους κόμβους του πανεπιστημίου πατρών.

        Μου έχουν φύγει πανω από 700 Ευρώ για ένα αυτοκίνητο αξίας 3.000.

        Μήπως τελικά ευθυνόμαστε εμείς που ζητάμε πολλά από αυτοκίνητα που δεν έχουν κατασκευαστεί για καταστάσεις WRC;

        Ανοίγω αυτό το thread για να αναφέρει ο κάθε κάτοχος ιταλικού τα προβλήματα που του έχουν παρουσιαστεί, με γνώμωνα πάντοτε τη χρήση που γίνεται.

        Υ.Γ. Ο θείος μου, καταπληκτικός οδηγός από πλευράς χρήσης & συμπεριφοράς, οδηγεί ακόμη το Mirafiori..

        Ευχαριστώ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • U
          unleaded last edited by

          O λόγος που ανοίγω αυτό το θέμα είναι για να καταλάβουν οι νέοι οδηγοί, ότι ορισμένα αυτοκίνητα γεννήθηκαν μόνο για να σε διευκολύνουν στις μετακινήσεις και ότι αν αρχίσεις να ζητάς πολλά από ένα απλό αυτοκίνητο πόλης, είναι σίγουρο ότι θα σου αδειάσει την τσέπη.

          To αυτοκίνητο μου είναι ενα Fiat Punto Sporting μοντέλο 2000, με 96.000km στο κοντέρ.

          Το αγόρασα μεταχειρισμένο πρίν 8 μήνες με 82.000 στο κοντέρ.

          Μέσα σε αυτούς τους 8 μήνες έχω επισκεφτεί συνεργεία για τους παρακάτω λόγους, συγχρόνως θα εξηγώ και τους λόγους που με οδήγησαν κάθε φορά στο μηχανικό, για να δείξω ότι στο 90% πληρώνουμε τα οδηγικά λάθη. (ή καλύτερα, την κακή χρήση.), ειδικά στη δική μου περίπτωση.

          1. Καίγεται η ασφάλεια του μοτέρ του τιμονιού (είναι ηλεκτρικό το τιμόνι)
            Aιτία η παρατεταμένη χρήση του City Mode, δηλαδή υπερλειτουργία του μοτέρ.
            Αποτέλεσμα, το τιμόνι έγινε πιο σκληρό και από μηχανικό.

          Δίδαγμα: Μην κάνετε χρήση του City Mode χωρίς λόγο, και ακόμη καλύτερα μη το χρησιμοποιείτε καθόλου, το τιμόνι είναι ήδη πολύ ελαφρύ και δεν χρειάζεται αυτή η επιλογή.

          1. Μένω από δίσκο/πλατώ/ρουλεμάν (ο δίσκος είχε 60.000 - σχετικα λίγα Km).
            Αιτία, το γεγονός ότι τον έκαψα 3-4 φορές με γκάζωμα ανευ λόγου και συνεχείς εκκινήσεις με 5-6.000rpms.

          2. Σπάει η μια ντίζα του κιβωτίου, λόγω του καρφώματος των ταχυτήτων και γενικά της κακής χρήσης του λεβιέ.

          3. Αδειαζει όλη η βαλβολίνη στο δρόμο επειδή σπάει η ασφάλεια του εμπρός ημιαξονίου με κύρια αιτία τα σπινιαρίσματα στις εκκινήσεις (φανάρια κ.λ.π.)

          4. Σπάει η ντίζα του χειροφρένου, έπειτα από απανωτά σβουρίδια στους κόμβους του πανεπιστημίου πατρών.

          Μου έχουν φύγει πανω από 700 Ευρώ για ένα αυτοκίνητο αξίας 3.000.

          Μήπως τελικά ευθυνόμαστε εμείς που ζητάμε πολλά από αυτοκίνητα που δεν έχουν κατασκευαστεί για καταστάσεις WRC;

          Ανοίγω αυτό το thread για να αναφέρει ο κάθε κάτοχος ιταλικού τα προβλήματα που του έχουν παρουσιαστεί, με γνώμωνα πάντοτε τη χρήση που γίνεται.

          Υ.Γ. Ο θείος μου, καταπληκτικός οδηγός από πλευράς χρήσης & συμπεριφοράς, οδηγεί ακόμη το Mirafiori..

          Ευχαριστώ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • N
            neos last edited by

            Μάλλον το ταλαιπωρείς περισσότερο από όσο είναι φτιαγμένο να αντέχει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nek last edited by

              Πιστευω αυτά που λεει ο φίλος μας και νομίζω πως είναι αρκετά αληθινα!
              Απο την άλλη όμως ίσως έτσι φαίνεται και η αξιοπιστία και η στιβαρότητα ενος αυτοκινητου. Και γω εχω ένα corsa C που το εχω εδω κα ι7 χρόνια με 150000 χιλιομετρα σχεδον χωρις κανενα πρόβλημα και χωρις να αλλαξα καποιο σοβαρο ανταλακτικο ακόμη. Αν το πίεζα δεν ξέρω αν θα εφτανα εδώ αλόβητος αρα μπορώ να λέω ότι ειναι αξιοπιστα τα γερμανικα αλλα φιλος με αλλο corsa Που του αλλαξε τα φώτα είχε βαρεθει να τρεχει στα συνεργεια...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • C
                cson last edited by

                Oταν ενα αμαξι ειναι απο πλευρας ποιοτητας ψιλο-κουκουρουκου (οπως και το δικο μου σκοντα) τους συμπεριφερομαστε με το γαντι για να μην τα παιρνουμε στο χερι και μετα βαζουμε το χερι στην τσεπη.....
                Το αριστο απο πλευρας ποιοτητας οχι οτι δεν σπαει με τετοια χρηση, απλα λιγο εως πολυ αργοτερα.....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nikos last edited by

                  Ωχ...έχει να γίνει...

                  Εγώ δε θα μιλήσω...

                  Nikos @ YouTube

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pasxos last edited by

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • V
                      vasgti last edited by

                      Πάσχο εσένα πρέπει να σε έχουν στα ώπα ώπα με τόσα που έχεις σκάσει στα συνεργεία...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • P
                        pasxos last edited by

                        Παντως οταν σκαω σε συνεργειο δε με περιμενουν με τυμπανοκρουσιες,εθνικους υμνους και με χαμογελο μεχρι το σβερκο.. Και προπαντως θα ξερουν οτι θα αλλαξω κατι μικρο,οχι σετ τουρμπινα-πολλαπλη.. Ελα μλκ,αμα ανοιξω θεμα γερμανικη αναξιοπιστια θα φτασει 354 σελιδες το πολυ μεχρι αυριο το βραδυ.. (σε περιπτωση που μεινει ανοιχο αυτο.. )

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vasgti last edited by

                          Έλα να χτυπήσουμε πλαίσια να δούμε ποιανού το αυτοκίνητο έβγαλε τι...

                          Φέρε και τονερ και φύλλα Α4 γιατί από τις δικές σου εκτυπώσεις φοβάμαι πως θα τα τελειώσεις όλα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • P
                            pasxos last edited by

                            Δεν ξερω αν οι αλλαγες τουρμπο στο συστημα της φαουβεοξωαποδω μετρουν για μια βλαβη..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • U
                              unleaded last edited by

                              Μάγκες, σας έχω νέα!

                              Σάπισε η εξάτμιση και εφυγε το τελικό καζανάκι στο δρόμο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • I
                                italakias last edited by

                                συνηθως τα γερμανικα ειναι πιο σκληρα αμαξια απο τα ιταλικα.
                                τα παλια ιταλικα ηταν αναξιοπιστα και με τα χρονια βελτιωθηκαν αλλα οχι σε σημειο που να αγοραζα ποτε **επαγγελματικο **οχημα απο την ιταλια.

                                νομιζω ομως οτι στο θεμα αλφα ρομεο ακομα πρεπει να κανει βηματα η εταιρια γιατι δεν της εχω εμπιστοσυνη αν και σε λιγο καιρο θα εχω μια αλφα 156 στην κατοχη μου.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cson last edited by

                                  Ο χρήστης Unleaded έγραψε:
                                  Μάγκες, σας έχω νέα!

                                  Σάπισε η εξάτμιση και εφυγε το τελικό καζανάκι στο δρόμο.

                                  Μου θυμιζεις το αμαξι του Λακη του γλυκουλη Θεϊκό!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kovathe last edited by

                                    Φιλε Unleaded, σόρυ κιόλας αλλά η χρήση που περιγράφεις δεν δικαιολογεί 7 χιλιάρικα ζημιές...
                                    Και άλλοι έχουν κακομεταχειριστεί ή πιει το αίμα του αμαξιου τους (χειροφρενιδια, σπασιματα, κοφτίδια, καρφωτές, καφρίλες γενικά) και δεν είχαν βγάλει τόσες ζημιές. Και δε μιλάμε για τιποτα αγωνιστικα.
                                    Μαλλον ήταν χρεπάκι απ' τη μανα του το συγκεκριμενο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      italakias last edited by

                                      μπορει να ειναι σιδεροφαγος ο ανθρωπος

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • U
                                        unleaded last edited by

                                        Ο χρήστης italakias έγραψε:
                                        νομιζω ομως οτι στο θεμα αλφα ρομεο ακομα πρεπει να κανει βηματα η εταιρια γιατι δεν της εχω εμπιστοσυνη αν και σε λιγο καιρο θα εχω μια αλφα 156 στην κατοχη μου.

                                        Κολλητός μου έχει μεταχειρισμένη την Alfa Romeo 156 εδώ και 9 μήνες.

                                        Είναι εργοστασιακή εκτός από διπλό μπουρί και αγωνιστικο καταλύτη.

                                        Την έχει λιώσει κυριολεκτικά στα σβουριλίκια, στην τάπα, στην υποστροφή, στις καρφωτές, στα σπινιαρίσματα (για να σου δώσω να καταλάβεις, είναι καθε βράδυ στους κόμβους στο πανεπιστήμιο για χειρόφρενα) και δεν έχει βγάλει πρόβλημα..

                                        Εκτός κι αν τα βγάλει μαζεμένα..

                                        Την οδήγησα πριν μια εβδομάδα, παρατήρησα μόνο οτι έχει υπερβολικά σκληρό συμπλέκτη.

                                        Είναι έτσι ρυθμισμένος ή πάει για δίσκο/πλατώ;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • U
                                          unleaded last edited by

                                          Ο χρήστης kovathe έγραψε:
                                          Φιλε Unleaded, σόρυ κιόλας αλλά η χρήση που περιγράφεις δεν δικαιολογεί 7 χιλιάρικα ζημιές..

                                          700 ευρώ έγραψα man..

                                          Με 7.000 θα ήταν ολοκαίνουριο, μέχρι και σασί θα είχα αλλάξει..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • I
                                            italakias last edited by

                                            ο επομενος ιδιοκτητης της θα βγει στο 4τροχοι φορουμ και θα μας λεει για την πολυ κακη αξιοπιστια των ιταλικων αυτοκινητων.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr