-
Εναρξη παραγωγής του 2 στην Ταιλάνδη και ελαφρύ f/l (... μάλλον).
http://carscoop.blogspot.com/2009/10/facelift-for-2010-mazda2-supermini.htmlΣτο 3 η 'μπροστινή' του εμφάνιση δεν μου άρεσε, στο 2 όμως τη βρίσκω ωραιότερη.
-
Εναρξη παραγωγής του 2 στην Ταιλάνδη και ελαφρύ f/l (... μάλλον).
http://carscoop.blogspot.com/2009/10/facelift-for-2010-mazda2-supermini.htmlΣτο 3 η 'μπροστινή' του εμφάνιση δεν μου άρεσε, στο 2 όμως τη βρίσκω ωραιότερη.
-
Εναρξη παραγωγής του 2 στην Ταιλάνδη και ελαφρύ f/l (... μάλλον).
http://carscoop.blogspot.com/2009/10/facelift-for-2010-mazda2-supermini.htmlΣτο 3 η 'μπροστινή' του εμφάνιση δεν μου άρεσε, στο 2 όμως τη βρίσκω ωραιότερη.
-
Μαζί με τα επαγγελματικά Β δηλαδή θα το φτιάχνουν
Ας ελπίσουμε να αναθεωρήσουν και την ανάρτηση...
-
ειναι πολυ πιο ομορφο απο το 3αρι , θα αλλαξει και τιποτα απο τα μηχανικα μερη?
-
Ομορφοτερο, εκ πρωτης οψεως .
-
ειναι σιγουρο οτι το νεο μαζτα 2 θα κατασκευαζεται στην ταηλανδη?
-
Aρχικά ξενίζει, αλλά τελικά το συνηθίζεις και το θεωρείς ομορφότερο από το προηγούμενο.
nik7119 νομίζω ξεκίνησε ήδη η παραγωγή στην Ταΐλάνδη. -
Ο χρήστης www2000 έγραψε:
Aρχικά ξενίζει, αλλά τελικά το συνηθίζεις και το θεωρείς ομορφότερο από το προηγούμενο.
nik7119 νομίζω ξεκίνησε ήδη η παραγωγή στην Ταΐλάνδη.το νεο του 2010, εχει στο εσωτερικο διαφορες απο το τωρινο?
-
Ο χρήστης nik7119 έγραψε:
το νεο του 2010, εχει στο εσωτερικο διαφορες απο το τωρινο?Από ότι έχω διαβάσει, πίσω μέρος και εσωτερικό παραμένουν τα ίδια.
-
Το βλέπεις το αμαξάκι, χαρωπό νεανικό με σχεδιαστική σπιρτάδα και μετά μπαίνεις μέσα και τρως στη μούρη ένα εσωτερικό που σε στέλνει για ύπνο. Γκρίζο και άγιος ο θεός, χωρίς ίχνος έμπνευσης
-
Ο χρήστης GusGus έγραψε:
Το βλέπεις το αμαξάκι, χαρωπό νεανικό με σχεδιαστική σπιρτάδα και μετά μπαίνεις μέσα και τρως στη μούρη ένα εσωτερικό που σε στέλνει για ύπνο. Γκρίζο και άγιος ο θεός, χωρίς ίχνος έμπνευσηςΕχεις απολυτο δικιο , τo mazda 2 το εχει ενας στην γειτονια μου σε πρασινο χρωμα,ε λοιπον καθε φορα που το βλεπω το χαζευω ,εχει πολυ ωραιο νεανικο σχεδιο κπου θα αντεξει στον χρονο ,μολις ομως το δω εσωτερικα με ξενερωνει τελειως , ειναι ολο σκουρο πλαστικο μεσα ,με σκουρα καθισματα
-
+1.
Η εμφάνιση ΄(αυτό που βλέπεις και αγγίζεις, οπτικά) του πλαστικού δεν είναι καλή ενώ και οι ταπετσαρίες σαν σχέδιο σε ένα που είδα (μαυρο με άσπρες κυματιστές γραμμές) μου θύμισε προηγούμενων δεκαετιών έμπνευση! (Μια διχρωμία έστω με ... λίγο γκρι ή με ... ψευτονίκελ) θα το ομόρφαινε κάπως. -
Να πούμε βέβαια και κανένα καλό λόγο - μπράβο στη Mazda που δεν υπέκυψε στον πειρασμό να το κάνει μεγαλύτερο και βαρύτερο από το προηγούμενο και έστρωσε κ@λο να το κάνει ευρύχωρο δεδομένων των διαστάσεων. Δεν θα ήταν κακή ιδέα να του δώσουν και ένα κινητήρα πιο δυνατό από τον 1,5...
-
Το καλό για μένα στη Mazda είναι ότι σε μια κατηγορία που στοχευει σε μια ποικιλία ανθρώπων και ιδιαιτεροτήτων (νέος/α οδηγός, νεαρός/ή οδηγός, 2ο αυτοκίνητο κλπ), με το 2 στόχευσε στο νεανικό κοινό προσφέροντας αξιοπιστία και καλές δυνατότητες στους κινητήρες, 'νεανική' σπορτιβ οδική συμπεριφορά και μοντέρνα αισθητική με σπορ στοιχεία, σε ένα σχετικά καλό πακέτο σε θέμα τιμής.
Σίγουρα πρόκειται για μια αξιόλογη πρόταση στα supermini. -
Ελεος δεν πανε καλα οι Ιαπωνες.
-
για ποιο λογο το λες?περαν της εκδηλης εμπαθειας σου εναντι στους ιαπωνες..
αν θυμαμαι καλα ειναι το ιδιο αυτοκινητο με ενα φορντ..πως το λενε να δεις,α..φιεστα.. -
Μια χαρά είναι για τα λεφτά του.
Απλά αν το έπαιρνα αυτόματα θα του έβαζα ηχομόνωση γιατί πάσχει. -
Η αμερικάνικη version για το 2010.
http://carscoop.blogspot.com/2009/11/north-american-mazda2-to-premiere-at-la.htmlΠολύ όμορφες οι εξωτερικές αλλαγές!
Mazda 2 f/l