Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mitsubissi Outlander Diesel αύξηση ιπποδύναμης
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Mitsubissi Outlander Diesel αύξηση ιπποδύναμης
    • 1 / 1
    Εκτός Δρόμου
    3
    4
    22
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alkaradi last edited by

      Αν κάποιος φίλος γνωρίζει τα παρακάτω ας με ενημερώσει.

      1. Βρήκα στο forum των Ολλανδών ότι υπάρχει εργοστασιακή, δεν χάνετε η εγγύηση, αύξηση της
        ιπποδύναμης του Outlander Diesel 140 hp της Rallyart, στην Ελλάδα η αντιπροσωπεία δεν ξέρει τίποτα.
      2. Υπάρχουν προγράμματα του εμπορίου πχ. RICA Engeeniring που χαρτογραφούν το software χωρίς να
        μπορεί να διαγνωσθεί από την αντιπροσωπία, το έχει δοκιμάσει κανείς και τι αποτελέσματα έχει στον
        δρόμο; Έχει κάνει κάποιος δυναμομέτρηση ; γιατί στα χαρτιά τα περισσότερα είναι καλά αλλά στην
        πράξη τίποτα.
      3. υπάρχει κάποιο άλλο αξιόπιστο που να έχει κάποιος και να είναι ένταξη.

      Η VW – Audi έχει τον ίδιο κινητήρα 1968 cc με 140 και 170 hp ξέρει κάποιος σε τη διαφέρουν οι δύο τύποι κινητήρων μόνο στην χαρτογράφηση του εγκεφάλου ή έχουν και άλλες διαφορές.

      Ευχαριστώ και περιμένω τις απαντήσεις σας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        alkaradi last edited by

        Αν κάποιος φίλος γνωρίζει τα παρακάτω ας με ενημερώσει.

        1. Βρήκα στο forum των Ολλανδών ότι υπάρχει εργοστασιακή, δεν χάνετε η εγγύηση, αύξηση της
          ιπποδύναμης του Outlander Diesel 140 hp της Rallyart, στην Ελλάδα η αντιπροσωπεία δεν ξέρει τίποτα.
        2. Υπάρχουν προγράμματα του εμπορίου πχ. RICA Engeeniring που χαρτογραφούν το software χωρίς να
          μπορεί να διαγνωσθεί από την αντιπροσωπία, το έχει δοκιμάσει κανείς και τι αποτελέσματα έχει στον
          δρόμο; Έχει κάνει κάποιος δυναμομέτρηση ; γιατί στα χαρτιά τα περισσότερα είναι καλά αλλά στην
          πράξη τίποτα.
        3. υπάρχει κάποιο άλλο αξιόπιστο που να έχει κάποιος και να είναι ένταξη.

        Η VW – Audi έχει τον ίδιο κινητήρα 1968 cc με 140 και 170 hp ξέρει κάποιος σε τη διαφέρουν οι δύο τύποι κινητήρων μόνο στην χαρτογράφηση του εγκεφάλου ή έχουν και άλλες διαφορές.

        Ευχαριστώ και περιμένω τις απαντήσεις σας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alkaradi last edited by

          Αν κάποιος φίλος γνωρίζει τα παρακάτω ας με ενημερώσει.

          1. Βρήκα στο forum των Ολλανδών ότι υπάρχει εργοστασιακή, δεν χάνετε η εγγύηση, αύξηση της
            ιπποδύναμης του Outlander Diesel 140 hp της Rallyart, στην Ελλάδα η αντιπροσωπεία δεν ξέρει τίποτα.
          2. Υπάρχουν προγράμματα του εμπορίου πχ. RICA Engeeniring που χαρτογραφούν το software χωρίς να
            μπορεί να διαγνωσθεί από την αντιπροσωπία, το έχει δοκιμάσει κανείς και τι αποτελέσματα έχει στον
            δρόμο; Έχει κάνει κάποιος δυναμομέτρηση ; γιατί στα χαρτιά τα περισσότερα είναι καλά αλλά στην
            πράξη τίποτα.
          3. υπάρχει κάποιο άλλο αξιόπιστο που να έχει κάποιος και να είναι ένταξη.

          Η VW – Audi έχει τον ίδιο κινητήρα 1968 cc με 140 και 170 hp ξέρει κάποιος σε τη διαφέρουν οι δύο τύποι κινητήρων μόνο στην χαρτογράφηση του εγκεφάλου ή έχουν και άλλες διαφορές.

          Ευχαριστώ και περιμένω τις απαντήσεις σας.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            meco last edited by

            Ο χρήστης Alkaradi έγραψε:
            Αν κάποιος φίλος γνωρίζει τα παρακάτω ας με ενημερώσει.

            1. Βρήκα στο forum των Ολλανδών ότι υπάρχει εργοστασιακή, δεν χάνετε η εγγύηση, αύξηση της
              ιπποδύναμης του Outlander Diesel 140 hp της Rallyart, στην Ελλάδα η αντιπροσωπεία δεν ξέρει τίποτα.
            2. Υπάρχουν προγράμματα του εμπορίου πχ. RICA Engeeniring που χαρτογραφούν το software χωρίς να
              μπορεί να διαγνωσθεί από την αντιπροσωπία, το έχει δοκιμάσει κανείς και τι αποτελέσματα έχει στον
              δρόμο; Έχει κάνει κάποιος δυναμομέτρηση ; γιατί στα χαρτιά τα περισσότερα είναι καλά αλλά στην
              πράξη τίποτα.
            3. υπάρχει κάποιο άλλο αξιόπιστο που να έχει κάποιος και να είναι ένταξη.

            Η VW – Audi έχει τον ίδιο κινητήρα 1968 cc με 140 και 170 hp ξέρει κάποιος σε τη διαφέρουν οι δύο τύποι κινητήρων μόνο στην χαρτογράφηση του εγκεφάλου ή έχουν και άλλες διαφορές.

            Ευχαριστώ και περιμένω τις απαντήσεις σας.

            Νομίζω πως ο 140 του group VAG που πουλιέται τώρα έχει ήδη αρκετές αλλαγές σε σχέση με αυτόν που φοράει το Outlander. Ο 170άρης επιπλέον έχει διαφορετικό ψεκασμό, πέρα από πρόγραμμα και πιθανότατα να υπάρχουν και άλλες διαφορές στα περιφερειακά τους.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              bebes last edited by

              η κλιμακωση του VW σε 170 υπηρχε και με τον 'προηγούμενο' κινητηρα, αυτον που φοραει το outlander.

              καπου πηρε το ματι μου κατι σχετικο με τη βελτιωση αυτη, αν το βρω θα το ποσταρω

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr