Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βελτίωση Εξάτμισης σε i30. (Γνωμες-Αποψεις.)
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Βελτίωση Εξάτμισης σε i30. (Γνωμες-Αποψεις.)
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    7
    178
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nascar1 last edited by

      Αγαπητοί συμ-φορουμήτες καλημέρα

      Από χτες με έχει πιάσει το μικρόβιο της μόντας για το Hyundai i30 μου. Μέχρι τώρα οι αλλαγές μου περιορίζονται σε μια διπλή μπούκα, ένα ελέυθερο φίλκτρο και αλλαγή των 15' ζαντών με άλλες 16 από hyundai coupe. Αυτό που θα ήθελα για την συνέχεια έχει ως εξής. Να βάλω άλλη μια διπλή μπούκα από την αριστερή πλευρά και να αλλάξω και το τελικό καζανάκι με άλλο ελεύθερο. Να διευρκινήσω πως η αριστερή μπούκα δεν θέλω να είναι διακοσμητική. Αν θυμάμαι το έχει κάνει κάποιο μέλος. Θα ήθελα να μου πει τιμές και ακόμα καλύτερα θα ήθελα φωτογραφίες της τοποθέτησης. Από θόρυβο φυσικά ένα πολύ ελαφρύ μπάσο. Από απόδοση ξέρω ότι δεν θα κερδίσω κάτι.

      Επιπρόσθετα το επόμενο βήμα θα είναι η τοποθέτηση σκούπας. Θα ήθελα και γιαυτό τις απόψεις σας τεκμηριωμένες φυσικά. Για θέματα εγγύησης δεν με ενδιαφέρουν καθώς δεν θεωρώ πως την χάνω. Αλλά ακόμα και να την χάσω δεν με ενδιαφέρει καθώς μένει σχεδόν 1 χρόνος και στα 51000 χλμ που έχω κάνει θεωρώ πως ότι ήταν να βγει έχει βγει.

      Περιμένω απόψεις, πληροφορίες, φωτογραφίες, τιμές...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • N
        nascar1 last edited by

        Αγαπητοί συμ-φορουμήτες καλημέρα

        Από χτες με έχει πιάσει το μικρόβιο της μόντας για το Hyundai i30 μου. Μέχρι τώρα οι αλλαγές μου περιορίζονται σε μια διπλή μπούκα, ένα ελέυθερο φίλκτρο και αλλαγή των 15' ζαντών με άλλες 16 από hyundai coupe. Αυτό που θα ήθελα για την συνέχεια έχει ως εξής. Να βάλω άλλη μια διπλή μπούκα από την αριστερή πλευρά και να αλλάξω και το τελικό καζανάκι με άλλο ελεύθερο. Να διευρκινήσω πως η αριστερή μπούκα δεν θέλω να είναι διακοσμητική. Αν θυμάμαι το έχει κάνει κάποιο μέλος. Θα ήθελα να μου πει τιμές και ακόμα καλύτερα θα ήθελα φωτογραφίες της τοποθέτησης. Από θόρυβο φυσικά ένα πολύ ελαφρύ μπάσο. Από απόδοση ξέρω ότι δεν θα κερδίσω κάτι.

        Επιπρόσθετα το επόμενο βήμα θα είναι η τοποθέτηση σκούπας. Θα ήθελα και γιαυτό τις απόψεις σας τεκμηριωμένες φυσικά. Για θέματα εγγύησης δεν με ενδιαφέρουν καθώς δεν θεωρώ πως την χάνω. Αλλά ακόμα και να την χάσω δεν με ενδιαφέρει καθώς μένει σχεδόν 1 χρόνος και στα 51000 χλμ που έχω κάνει θεωρώ πως ότι ήταν να βγει έχει βγει.

        Περιμένω απόψεις, πληροφορίες, φωτογραφίες, τιμές...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nascar1 last edited by

          Αγαπητοί συμ-φορουμήτες καλημέρα

          Από χτες με έχει πιάσει το μικρόβιο της μόντας για το Hyundai i30 μου. Μέχρι τώρα οι αλλαγές μου περιορίζονται σε μια διπλή μπούκα, ένα ελέυθερο φίλκτρο και αλλαγή των 15' ζαντών με άλλες 16 από hyundai coupe. Αυτό που θα ήθελα για την συνέχεια έχει ως εξής. Να βάλω άλλη μια διπλή μπούκα από την αριστερή πλευρά και να αλλάξω και το τελικό καζανάκι με άλλο ελεύθερο. Να διευρκινήσω πως η αριστερή μπούκα δεν θέλω να είναι διακοσμητική. Αν θυμάμαι το έχει κάνει κάποιο μέλος. Θα ήθελα να μου πει τιμές και ακόμα καλύτερα θα ήθελα φωτογραφίες της τοποθέτησης. Από θόρυβο φυσικά ένα πολύ ελαφρύ μπάσο. Από απόδοση ξέρω ότι δεν θα κερδίσω κάτι.

          Επιπρόσθετα το επόμενο βήμα θα είναι η τοποθέτηση σκούπας. Θα ήθελα και γιαυτό τις απόψεις σας τεκμηριωμένες φυσικά. Για θέματα εγγύησης δεν με ενδιαφέρουν καθώς δεν θεωρώ πως την χάνω. Αλλά ακόμα και να την χάσω δεν με ενδιαφέρει καθώς μένει σχεδόν 1 χρόνος και στα 51000 χλμ που έχω κάνει θεωρώ πως ότι ήταν να βγει έχει βγει.

          Περιμένω απόψεις, πληροφορίες, φωτογραφίες, τιμές...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • ?
            A Former User last edited by

            Η αλλαγή του φίλτρου με πιο ελεύθερο σημαίνει ότι περνάνε πράματα προς τον κινητήρα και αν είναι τύπου λαδιού συχνά λερώνεται (ή αχρηστεύεται) και ο MAF. Ένα μείον.
            Η τοποθέτηση διπλών εξόδων πίσω σημαίνει επιπλέον βάρος που θα σου καταργήσει τυχόν βελτίωση από το φίλτρο....Δεύτερο μείον
            Οι ζάντες αυξάνουν το μη αναρτημένο βάρος και μάλιστα με τρόπο που να επιβαρύνουν τις επιδόσεις. Τρίτο μείον...

            Είσαι σίγουρος για το δρόμο που έχεις πάρει;; Aν τις τροποποιήσεις τις κάνεις γιατί έχεις χρήματα για ξόδεμα ή γιατί έτσι σου αρέσει ή για αισθητικούς λόγους.... σου προτείνω σαν πιο αποτελεσματικό από τα προηγούμενα να βάλεις και ένα λοφίο για να μοιάζεις με το πιο γρήγορο πλάσμα, το μπιπ-μπιπ που ποτέ δεν το πιάνει το κακό κογιότ!!
            Αν πάλι αποζητάς και ήχο και βελτίωση απόδοσης αντί να αλλάξεις το πίσω καζανάκι που τα χρεώνουν και πολύ ακριβά, καλύτερα (και φτηνότερα μάλλον!) να αλλάξεις το μεσαίο καζανάκι για ήχο ή και τον καταλύτη με κάποιον μεταλλικό και πιο ελεύθερο για ήχο αλλά και σαφή διαφορά στην απόδοση.

            Η ασθένεια αυτή κρατάει χρόνια οπότε αφού το μικρόβιο σε έπιασε από χθες μην βιάζεσαι, έχεις πολλά να μελετήσεις και όσο πιο πολλά μελετάς και μαθαίνεις τόσο πιο επιτυχημένες μακροπρόθεσμα αλλά και ασφαλείς και τελικά και πιο οικονομικές θα είναι οι βελτιώσεις σου....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              stormold last edited by

              Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
              ...
              Περιμένω απόψεις, πληροφορίες, φωτογραφίες, τιμές...

              Να μην κάνεις τίποτα...
              Δεν ξέρω αν έχεις το 1.4 ή το 1.6 αλλά όποιο και αν έχεις να το αφήσεις όπως είναι...

              Σκούπες, φαράσια, διπλές εξατμίσεις, μεγάλες ζάντες κλπ...κλπ... μόνο αρνητικά θα προσφέρουν στο αυτοκίνητο, σε διάφορους τομείς: κατανάλωση, βάρος, απόδοση, εγγύηση, φθορά, κίνδυνοι για προβλήματα, χάσιμο άνεσης, θόρυβος, χάσιμο χρημάτων, χάσιμο χρόνου, χάσιμο μεταπωλητικής αξίας, ζημιές κατά την τοποθέτηση, κλπ...κλπ...

              Άστο το αυτοκίνητο όπως είναι...

              Αυτό προτείνω εγώ ...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • xenos
                xenos last edited by

                Από απόδοση θα κερδίσεις ελάχιστα, από θόρυβο πολύ. Υπόψιν ότι σε ταξίδι θα σου σπάει τα νεύρα. Αν πάλι θέλεις να σκορπίσεις τα χρήματά σου έτσι γιατί γουστάρεις, πάσο. Βάλε σκούπα (σιγά μην βρεις), εξάτμιση, προβολάκια, λαμπάκια κλπ.

                Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  stax last edited by

                  Θα συμφωνησω απολυτα με το onyx,για το ελευθερο φιλτρο ως παθων!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    coupeas last edited by

                    Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                    Η αλλαγή του φίλτρου με πιο ελεύθερο σημαίνει ότι περνάνε πράματα προς τον κινητήρα και αν είναι τύπου λαδιού συχνά λερώνεται (ή αχρηστεύεται) και ο MAF. Ένα μείον.
                    Η τοποθέτηση διπλών εξόδων πίσω σημαίνει επιπλέον βάρος που θα σου καταργήσει τυχόν βελτίωση από το φίλτρο....Δεύτερο μείον
                    Οι ζάντες αυξάνουν το μη αναρτημένο βάρος και μάλιστα με τρόπο που να επιβαρύνουν τις επιδόσεις. Τρίτο μείον...

                    Είσαι σίγουρος για το δρόμο που έχεις πάρει;; Aν τις τροποποιήσεις τις κάνεις γιατί έχεις χρήματα για ξόδεμα ή γιατί έτσι σου αρέσει ή για αισθητικούς λόγους.... σου προτείνω σαν πιο αποτελεσματικό από τα προηγούμενα να βάλεις και ένα λοφίο για να μοιάζεις με το πιο γρήγορο πλάσμα, το μπιπ-μπιπ που ποτέ δεν το πιάνει το κακό κογιότ!!
                    Αν πάλι αποζητάς και ήχο και βελτίωση απόδοσης αντί να αλλάξεις το πίσω καζανάκι που τα χρεώνουν και πολύ ακριβά, καλύτερα (και φτηνότερα μάλλον!) να αλλάξεις το μεσαίο καζανάκι για ήχο ή και τον καταλύτη με κάποιον μεταλλικό και πιο ελεύθερο για ήχο αλλά και σαφή διαφορά στην απόδοση.

                    Η ασθένεια αυτή κρατάει χρόνια οπότε αφού το μικρόβιο σε έπιασε από χθες μην βιάζεσαι, έχεις πολλά να μελετήσεις και όσο πιο πολλά μελετάς και μαθαίνεις τόσο πιο επιτυχημένες μακροπρόθεσμα αλλά και ασφαλείς και τελικά και πιο οικονομικές θα είναι οι βελτιώσεις σου....

                      Ετσι είναι φίλε μου αλλά όχι και τόσο τραγικά αφού έχεις το μικρόβιο του 'πειράγματος' και ζητάς 'ανακούφιση' !  
                    

                    Προσωπικα δεν σε παρεξηγώ αφού και εγώ έχω το ίδιο μικρόβιο.
                    Απλα φίλε μου το αυτοκίνητό σου όχι ότι δεν αξίζει αλλά δεν έχει να σου δώσει αυτό που θές έτσι όπως το θές.Τουλάχιστον σε απόδοση!
                    Αποψή μου αν θες να επενδύσεις σε αυτό επένδυσε στην εμφάνιση και άνεση χωρίς ΄καγκουριες' φυσικά .Τέλος αγόρασε ενα ελεύθερο σύστημα εισαγωγής να ακούς την πεταλούδα να φωνάζει όταν ανοίγει τέρμα αφου θες παραπάνω θόρυβο .
                    Αυτά και πολλά είναι!
                    Φυλικά!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr