-
Σήμερα το πρωί έπεσε στα χέρια μου αυτό το video:
http://www.vimeo.com/3989681Παίζει να ισχύει κάτι τέτοιο?
Τα 15.000miles, που αναφέρει το video ότι το Α3 2.0TFSI που κάνουν test έχει 'τόσα μίλια στο κοντέρ', είναι περίπου 24000km.
άλλοι λένε ότι κάτι παίζει με το μίγμα που έκαιγε για 24000km το αμάξι και γι'αυτό είναι χάλια ο θάλαμος καύσης, άλλοι λένε ότι αυτό είναι το κλάσσικό πρόβλημα όλων των οχημάτων που χρησιμοποιούν την τεχνολογία FSI.
Τι στο καλό ισχύει τελικά???ή μήπως όλο αυτό είναι προπαγάνδα από τους ανταγωνιστές αφού βλέπουν ότι είμαστε άφταστοι?
-
Σήμερα το πρωί έπεσε στα χέρια μου αυτό το video:
http://www.vimeo.com/3989681Παίζει να ισχύει κάτι τέτοιο?
Τα 15.000miles, που αναφέρει το video ότι το Α3 2.0TFSI που κάνουν test έχει 'τόσα μίλια στο κοντέρ', είναι περίπου 24000km.
άλλοι λένε ότι κάτι παίζει με το μίγμα που έκαιγε για 24000km το αμάξι και γι'αυτό είναι χάλια ο θάλαμος καύσης, άλλοι λένε ότι αυτό είναι το κλάσσικό πρόβλημα όλων των οχημάτων που χρησιμοποιούν την τεχνολογία FSI.
Τι στο καλό ισχύει τελικά???ή μήπως όλο αυτό είναι προπαγάνδα από τους ανταγωνιστές αφού βλέπουν ότι είμαστε άφταστοι?
-
Σήμερα το πρωί έπεσε στα χέρια μου αυτό το video:
http://www.vimeo.com/3989681Παίζει να ισχύει κάτι τέτοιο?
Τα 15.000miles, που αναφέρει το video ότι το Α3 2.0TFSI που κάνουν test έχει 'τόσα μίλια στο κοντέρ', είναι περίπου 24000km.
άλλοι λένε ότι κάτι παίζει με το μίγμα που έκαιγε για 24000km το αμάξι και γι'αυτό είναι χάλια ο θάλαμος καύσης, άλλοι λένε ότι αυτό είναι το κλάσσικό πρόβλημα όλων των οχημάτων που χρησιμοποιούν την τεχνολογία FSI.
Τι στο καλό ισχύει τελικά???ή μήπως όλο αυτό είναι προπαγάνδα από τους ανταγωνιστές αφού βλέπουν ότι είμαστε άφταστοι?
-
http://books.google.gr/books?id=it1Bggy ... ce&f=false
Εδώ που τα λέμε οι κινητήρες FSI για να επιτύχουν την στρωματοποίηση του καυσίμου ώστε με πολύ φτωχό μίγμα στις χαμηλές στροφές ( στις υψηλές στροφές ο κινητήρας δεν δουλεύει με φτωχό μίγμα αλλά με στοιχειομετρικό ) να μπορεί το μπουζί να το αναφλέξει δεν στροβιλίζεται το μίγμα με τον τρόπο των άλλων κινητήρων με οριζόντιο στροβιλισμό - Swirl - αλλά με κάθετο στροβιλισμό - Tumble - έχοντας στην εισαγωγή πτερύγια εκτροπής της κατεύθυνσης του ρεύματος του εισερχόμενου αέρα, οπότε ενδεχομένως ο στροβιλισμός τύπου Tumble να μην είναι ισχυρός για να καθαρίζει τον θάλαμο καύσης και κατά τη σάρωση να παραμένουν επικαθήσεις.
Πάντως ο τύπος καθαριστικά πουλάει, την χειρότερη εικόνα θα δείξει, αυτό συμβαίνει μάλλον στην Αμερική μόνο που δεν έχουν υψηλέ όρια ταχύτητας και δεν παρανομούν όπως εδώ που στην Εθνική θα χώσεις βαθειά το πόδι στο γκάζι και θα καθαρίζει το μοτέρ, ούτε έχουν επιθετική οδήγηση από φανάρι σε φανάρι όπως οι Γάλλοι, εκεί η οδήγηση τους είναι λοβοτομημένη, οπότε είναι και ανεπαρκεής ο καθαρισμός των θαλάμων καύσης λόγω των χαμηλών στροφών που εκεί άλλωστε, στις χαμηλές στροφές υπερτερούν οι κινητήρες τύπου FSI λόγω της οικονομίας που επιτυγχάνουν με το φτωχό μίγμα και από τη στρωματοποίηση του καυσίμου που είναι απαραίτητη για την ανάφλεξη του μίγματος.
Χωρίς τον κάθετο στροβιλισμό όταν ο κινητήρας λειτουργεί με φτωχό μίγμα ( αναλογία αέρα προς καύσιμο 18-19 μέρη αέρα με 1 μέρος καύσιμο ) η ποσότητα του καυσίμου δεν είναι αρκετή για να αναφλεγεί λόγω του διασκορπισμού του σε όλο τον θάλαμο καύσης, με τον κάθετο στροβιλισμό το καύσιμο κατά την εισαγωγή τους οδηγείται επάνω στο μπουζί όπου και αναφλέγεται κανονικά.
Όταν οδηγάμε με πολλές στροφές το μίγμα είναι στοιχειομετρικό ( 14 μέρη αέρα 1 μέρος καυσίμου ) οπότε και αλλάζει ο τροβιλισμός σε οριζόντιο λόγω των εσωτερικών πτερυγίων έτσι τα καυσαέρια οδηγούνται ευκολκότερα στις βαλβίδες εξαγωγής σαρώνοντας οριζόντια όλο τον θάλαμο καύσης καθαρίζοντάς τον.
Συμπέρασμα, από καιρού εις καιρό πατάτε λίγο περισσότερο το γκάζι για να καθαρίζει το μοτέρ.
-
Προβλέπω ότι η υπογραφή του πάσχου από σήμερα, θα περιλαμβάνει και video.
-
Για αυτο οταν ερχομαστε απο ταξιδι πολυωρο στην εθνικη οδο την αλλη μερα αισθανομαστε αλλο κινητητρα!!
-
@__21 Quadra__
πολύ ωραίο post.Προφανώς και ο τύπος είναι πωλητής και προσπαθεί να πουλήσει, απλά ανέφερε κάτι που δεν είχα λάβει υπόψη μου.Από την άλλη, ουσιαστικά δηλαδή λέει ότι οι FSI δεν χρειάζονται τίποτα περισσότερο από τους άλλους κινητήρες ('ξεμπουκώματα' ).
Οπότε...όσοι έχετε TFSI-FSI πρέπει να τα πάτε 'κομμάτια' τα αμάξια σας για να μην μπουκώσουν.
-
Κύριε Παναγιώτη όπως πάντα κατατοπιστικότατος......GRC πάντα .... το Clio το έχω ακόμα..
-
Ο χρήστης BEAMS έγραψε:
Προβλέπω ότι η υπογραφή του πάσχου από σήμερα, θα περιλαμβάνει και video.μην το γελάς τόσο καμμένος που είναι
Δεν ξέρω αν έχει σχέση αλλά το 1.8tsi στο superb το έστρωσα όπως έλεγε το manual δλδ από τα 1000 μέχρι τα 1500 χλμ έπιασε σταδιακά κόφτες. Και μετά τα 1500 χλμ έφαγε καλό σκισιματάκι αρκετές φορές.
Αποτέλεσμα μηδενικό κάψιμο λαδιού. Μέχρι τα 10000 χλμ που αλλάχθηκαν τα μαμά λάδια δεν χρειάστηκε να συμπληρώσω.
Απεναντίας κάποιοι άλλοι με ίδιο αυτοκίνητο που το πήγαιναν πολύ απαλά με αλλαγές στις 2500 - 3000 σαλ συμπλήρωσαν λάδι. -
Οι TFSI υποθέτω δεν θα παρουσιάζουν το ίδιο πρόβλημα επειδή η εισαγωγή του αέρα λόγω της τουρμπίνας είναι βεβιασμένη και η σάρωση του χώρου καύσης στις χαμηλές στροφές είναι καλύτερη, άλλωστε ο τύπος αναφέρει FSI καί όχι TFSI.
-
Ο χρήστης Dimikonomou έγραψε:
Κύριε Παναγιώτη όπως πάντα κατατοπιστικότατος......GRC πάντα .... το Clio το έχω ακόμα..Να το κρατήσεις, μια χαρά είναι το αμαξάκι.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Οι TFSI υποθέτω δεν θα παρουσιάζουν το ίδιο πρόβλημα επειδή η εισαγωγή του αέρα λόγω της τουρμπίνας είναι βεβιασμένη και η σάρωση του χώρου καύσης στις χαμηλές στροφές είναι καλύτερη, άλλωστε ο τύπος αναφέρει FSI καί όχι TFSI.Στον τίτλο λέει τούρμπο και μη
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Οι TFSI υποθέτω δεν θα παρουσιάζουν το ίδιο πρόβλημα επειδή η εισαγωγή του αέρα λόγω της τουρμπίνας είναι βεβιασμένη και η σάρωση του χώρου καύσης στις χαμηλές στροφές είναι καλύτερη, άλλωστε ο τύπος αναφέρει FSI καί όχι TFSI.
Στον τίτλο λέει τούρμπο και μη
Ο τίτλος μπορεί, ο Αμερικάνος αναφέρει για FSI.
-
Με μπερδέψατε
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Με μπερδέψατεΓιατί μπερδεύτηκες παλικάρι μου, το καθαριστικό του Αμερικάνου αναφέρει καθαρά ότι είναι για κινητήρα AUDI FSI, δεν λέει TFSI.
TFSI είναι ο τούρμπο κινητήρας άμεσου ψεκασμού του VAG Group, FSI είναι ο ατμοσφαιρικός κινητήρας άμεσου ψεκασμού του ίδιου συγκροτήματος, τώρα αν ο φίλος που άνοιξε το τόπικ έγραψε ( τούρμπο και μη ) είναι λάθος του γιατί η αναφορά του βασίστηκε στο βιντεάκι που είδε το οποίο όμως αναφέρεται καθαρά στον ατμοσφαιρικό κινητήρα, άρα δεν υπάρχει μπέρδεμα επί της ουσίας. -
Πάντως το ψευτοκαπάκι του αυτοκινήτου λέει turbo και νομίζω ότι ο turbo φοριέται πολύ στην Αμερική... Μήπως είναι turbo αλλά οι αμερικάνοι δεν το αναφέρουν σαν ΤFSi αλλά σκέτο;;
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Πάντως το ψευτοκαπάκι του αυτοκινήτου λέει turbo και νομίζω ότι ο turbo φοριέται πολύ στην Αμερική... Μήπως είναι turbo αλλά οι αμερικάνοι δεν το αναφέρουν σαν ΤFSi αλλά σκέτο;;εγραψα 'για τουρμπο και μη' γιατι σε ενα άλλο φορουμ κάποιοι σκιζουν τα ηματια τους οτι αυτες οι επικαθιζισεις ειναι γενικοτερο προβλημα των φσι γιατι ουσιαστικα αυτο το προβλημα ειναι των ντιζελ και οι φσι αντιγραφουν τους ντιζελ.
ΥΓ:συγνωμη που γραφω χωρις τονους αλλα ποσταρω απο το κινητο...
ΥΓ2:στο βιντεο το καπακι της μηχανης του α3 ειναι απο το 2.0ΤΦΣΙ. -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Πάντως το ψευτοκαπάκι του αυτοκινήτου λέει turbo και νομίζω ότι ο turbo φοριέται πολύ στην Αμερική... Μήπως είναι turbo αλλά οι αμερικάνοι δεν το αναφέρουν σαν ΤFSi αλλά σκέτο;;
εγραψα 'για τουρμπο και μη' γιατι σε ενα άλλο φορουμ κάποιοι σκιζουν τα ηματια τους οτι αυτες οι επικαθιζισεις ειναι γενικοτερο προβλημα των φσι γιατι ουσιαστικα αυτο το προβλημα ειναι των ντιζελ και οι φσι αντιγραφουν τους ντιζελ.
ΥΓ:συγνωμη που γραφω χωρις τονους αλλα ποσταρω απο το κινητο...
ΥΓ2:στο βιντεο το καπακι της μηχανης του α3 ειναι απο το 2.0ΤΦΣΙ.Το είδα, αλλά ο Αμερικανός άλλα λέει, όντως οι ντήζελ έχουν κάθετο στροβιλισμό, εγώ θεωρώ ότι από εκεί είναι το πρόβλημα, από την κατεύθυνση του στροβιλισμού.
Αν δεν βρώ κάπου φωτό θα κάνω σκίτσο με το χέρι για να καταλάβουμε όλοι τι εννοώ.
-
Το ψευτοκάπακο λέει τούρμπο αλλά ο Αμερικανός δεν το αναφέρει καθόλου, όντως οι ντήζελ έχουν πρόβλημα επικαθήσεων γιατί και εκεί ο στροβιλισμός είναι κάθετος προς τον άξονα του εμβόλου, βέβαια στους ντήζελ έχουμε και το καύσιμο που έχει πολύ περισσότερα κατάλοιπα από την βενζίνη.
Θα ψάξω να βρώ φωτό αλλιώς θα κάνω κάποιο σκίτσο για να καταλάβουμε όλοι τι είναι swirl και tumble, το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο στους τετραβάλβιδους κινητήρες.
-
Από ένα σύντομο ψάξιμο στο google:
τεχνολογία FSI (turbo και μη) και επικαθίσεις