Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Γιατί ΔΕΝ πρόκειται ποτέ να ξαναγοράσω Citroen
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Γιατί ΔΕΝ πρόκειται ποτέ να ξαναγοράσω Citroen
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    1
    9
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      markvag last edited by

      Χαιρετώ τα πλήθη.

      Θα προσπαθήσω να περιγράψω τα πράγματα όσο πιο περιληπτικά γίνεται, αν και θα βγει ένα σεντόνι, για το οποίο ζητάω προκαταβολικά συγνώμη

      Όπως γνωρίζετε, τέλη Μαΐου παρέλαβα μία Citroen C4 Picasso 1,8 5seat. Το αυτοκίνητο αγοράστηκε 18.000 ευρώ (αντί 18.350 που ήταν η τελική τιμή) από τον αντιπρόσωπο στην Καστοριά, λόγω γνωριμίας. Το παρέλαβα στις 28-5, μετά από μία καθυστέρηση περίπου 10 ημερών από την ημερομηνία που είχαμε πει.

      Το παραλαμβάνω κανονικά και επιστρέφω στη Θεσσαλονίκη. Σημειώνω ότι δεν είχε βιβλιαράκι (το διαπίστωσα την επόμενη που ήταν Σάββατο, όταν κάθισα να «παίξω» λίγο για να μάθω τις βασικές λειτουργίες). Το βιβλιαράκι το παρέλαβα 1,5 μήνα μετά... Σταδιακά άρχισαν να μου μπαίνουν άσχημοι ψύλλοι... Διαπιστώνω ένα τρέμουλο στο τιμόνι. Μετά ότι το αμάξι τραβάει προς τα δεξιά. Το πάω σ’ έναν γνωστό, μου λέει ότι πίσω αριστερό φτερό και προφυλακτήρας βαμμένα. Το πάω σε εξουσιοδοτημένο Citroen μου λέει μόνο για τον πίσω προφυλακτήρα. Παίρνω τηλέφωνο τον πωλητή, του το λέω και με παίρνει την επόμενη λέγοντας πως δεν το ήξερε (δεν το πιστεύω, αλλά τέλως πάντων). Μετά από μία έντονη όπως φαντάζεστε συζήτηση, μου δίνει ένα τηλέφωνο στα κεντρικά στη Θεσσαλονίκη, χωρίς να μου πει να ζητήσω τον τάδε, απλά μου λέει να ζητήσω τον υπεύθυνο πωλήσεων Δυτικής Μακεδονίας... Τεσπα, βρίσκω μία άκρη, μιλάω με κάποιον και κλείνω ραντεβού στο συνεργείο. Το πάω και ο ίδιος (που τηλεφωνικώς προσπάθησε να με βγάλει τρελό) παραδέχτηκε το βαμμένο φτερό. Επίσης, το αμάξι έμεινε για ευθυγράμμιση. Σημειώνω ότι το πρωί που το πήγα, το οδηγήσαμε με έναν τεχνικό όπου παρατηρήθηκε το πρόβλημα με το τράβηγμα, αλλά το γ@#$%μένο το τιμόνι δεν έτρεμμε... κλασσικά... Μιλώντας με τον υπεύθυνο με ρωτάει τι θα ήθελα ως αποζημίωση (μιας κι εγώ του έλεγα ότι το αμάξι ΔΕΝ έχει την ίδια αξία με βαμμένο φτερό), θεωρώντας πάντα ως δεδομένο ότι το πρόβλημα με το τράβηγμα θα διορθωθεί. Του λέω κι εγώ ότι θέλω επέκταση εγγύησης για 2 χρόνια και ότι παρόλο που δεν θεωρώ ότι αυτό καλύπτει τη μειωμένη αξία του αυτοκινήτου μου, θα ικανοποιηθώ εν μέρει, θεωρώντας τουλάχιστον ότι η Citroen αναγνώρισε το σφάλμα της. Παίρνω το αμάξι μετά από λίγες ώρες και ο υπάλληλος μου λέει: «Το βάλαμε στο μηχάνημα και οι γωνίες του είναι εντάξει», από το οποίο υπέθεσα ότι έγινε ευθυγράμμιση, όπως είχαμε πει και πλέον είναι εντάξει. Τελικά, ΔΕΝ έγινε τίποτα, απλά το βάλανε στο μηχάνημα και αφού είδαν ότι από γωνίες είναι καλά, τότε το παρατήσανε... Να ρωτήσω τώρα: Είσαι τεχνικός, διαπιστώνεις ο ίδιος ένα πρόβλημα, ΔΕΝ ΣΤΟ ΕΙΠΑ ΕΓΩ, ΤΟ ΕΙΔΕΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ! Ψάχνεις το πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι και δεν είναι αυτό! Τι κάνεις;;; Απλά ΔΙΝΕΙΣ ΠΙΣΩ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΩΣ ΕΧΕΙ!!!!!!!!! Εξαιρετικά υπεύθυνη συμπεριφορά, τα ειλικρινή μου συγχαρητήρια στη Citroen Hellas για την ευσυνηδεισία των υπαλλήλων της. Πάλι καλά που δεν είχε κανένα πιο σοβαρό θέμα, να βρισκόμασταν οικογενειακώς σε κανένα χαντάκι.

      Μου ζήτησε τέλως πάντως 2 εβδομάδες για να μου απαντήσει για την εγγύηση κι εγώ συμφώνησα. Αφού πέρασαν οι 2 εβδομάδες, χωρίς απάντηση, έκανα καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και στο Συνήγορο Καταναλωτή. Επίσης, έστειλα και φαξ. Συμπτωματικώς ( ) την επόμενη μέρα μου τηλεφώνησε για να μου πει ότι προσπαθούσε να με βρει, αλλά δεν απαντούσα, ενώ παραδόξως δεν είδα αναπάντηση ούτε στο κινητό, ούτε στο σταθερό... τεσπα, κλείσαμε ραντεβού και τους το αφήνω Τρίτη, 10 Αυγούστου. Θεωρητικά, θα έπρεπε να το πάρω την ίδια μέρα. Μου δόθηκε αυτοκίνητο αντικατάστασης ένα C1 (ή αλλιώς κονσερβοκούτι με 4 ρόδες κι έναν αποχυμωτή για μοτέρ). Στις 4 και κάτι με παίρνει τηλ. για να μου ζητήσει να κρατήσει το αμάξι άλλη μία ημέρα. Εντάξει λέω εγώ. Δικαιολογία: Το ηλεκτρονικό χειρόφρενο τους εμποδίζει στην ευθυγράμμιση. Εγώ ο αδαής τώρα κατευθείαν σκέφτηκα να γίνει η ευθυγράμμιση με αναμμένο το μοτέρ (γιατί μόλις σβύνει το μοτέρ μπαίνει το χειρόφρενο)! Ή αν δεν γίνεται αυτό να βγάλουν την ασφάλεια του χειρόφρενου ή να το αποσυνδέσουν τελείως! Εσείς που είστε και «ειδικοί» έπρεπε να φάτε 1 μέρα για να τα σκεφτείτε;;;;;; Επίσης (όταν επιτέλους το πήρα πίσω) μου είπε ότι από τη Citroen δεν υπάρχουν οδηγίες για την ευθυγράμμιση του αυτοκινήτου, άρα δεν ήξεραν εάν έπρεπε να την κάνουν με τον οδηγό ή χωρίς! Και ότι το πήγε σε 3 μηχανήματα... Την επόμενη μέρα, με ξαναπήρε κατά τις 12 το μεσημέρι και μου ζήτησε το αμάξι για μία τρίτη μέρα, οπότε του είπα ότι την Πέμπτη θέλω να πάω ταξιδάκι (ήταν 13 Αυγούστου) και θα έρθω να το πάρω, το αργότερο στις 10 το πρωί. Με πήρε τηλέφωνο την Πέμπτη στις 10 και το πρωί, όταν μόλις είχα μπει στο κονσερβοκούτι για να πάω να το πάρω. Κάναμε μαζί βόλτα και το τράβηγμα παρέμενε, αν και ήταν καλύτερα... Του το είπα και μου είπε ότι φταίνε τα λάστιχα, σε μερικά χλμ (150-200) θα έχει στρώσει. Φυσικά, ακόμα ΔΕΝ έχει στρώσει. Η Citroen Hellas στην καταγγελία απάντησε ότι το πήρα εντάξει... Επίσης, διευθετήθηκαν και κάτι άλλα ψιλά (ένας λεκές εσωτερικά, επανατοποθέτηση των στραβών πάνελ, που στράβωσε άλλα..., αλλαγή υαλοκαθαριστήρα και μία διευκρίνηση για τον βομβητή των πίσω ζωνών), αλλά το βασικό πρόβλημα παρέμενε...

      Του έστειλα 2 φορές e-mail με σχετικές φωτογραφίες (θα τις ανεβάσω από το σπίτι), για να του αποδείξω ότι το τιμόνι είναι στραβό, αλλά δεν απάντησε καν.

      Θα πρέπει να σημειώσω σχόλιο του πωλητή στην Καστοριά, όταν του είπα ότι «όπως καταλαβαίνεις δεν πρόκειται ν’ αγοράσω ποτέ ξανά Citroen»... μου απάντησε ότι η Citroen ξέρει ότι έχει χάσει έναν πελάτη και ότι θα τους δυσφημίσω και ότι τώρα θα πρέπει να κάνει κάτι για να αποκαταστήσει μέρος τουλάχιστον της εμπιστοσύνης μου. Όταν τον ρώτησα δηλαδή τι θα κάνει, δεν πήρα απάντηση... Να σημειώσω ότι αυτό το σημείο το ανέφερα χαρακτηριστικά στην καταγγελία και φυσικά αυτοί το αρνήθηκαν.

      Επίσης, να σημειώσω ότι η απάντησή τους στην καταγγελία ήταν αρνητική (αρνούμενοι ότι υπάρχει πρόβλημα, αρνούμενοι ότι ΔΕΝ μπόρεσαν να διορθώσουν το μηχανολογικό πρόβλημα) και φυσικά ψευδής, μιας και ποτέ δεν παρέλαβα το αμάξι μετά τις 2,5 μέρες στο συνεργείο λέγοντας ότι δεν υπάρχει πρόβλημα, αλλά η ΓΓΚ σχολίασε ότι δεν είναι αρμοδιότητά τους να αποδείξουν ποιος λέει αλήθεια και άρα δεν μπορούν να κάνουν τίποτε άλλο. Η ερώτησή μου βέβαια το τι σκ@τ@ κάνουν εκεί πέρα είναι αυτονόητη, όπως αυτονόητη είναι και η απάντηση (τίποτα). Δηλαδή περιμένουν απλά οι εταιρείες να παραδεχτούν τις μ@λ@κίες τους;;;;;

      Το θέμα βέβαια είναι τι σκ@τ@ κάνω τώρα;;;; Το πάω δικαστικώς; Με πιθανότητα να κερδίσω 1-2 χιλιάρικα μετά από χρόνια ταλαιπωρίας; Ή το καταπίνω και τους κάνω όσο πιο ρεζίλι μπορώ;

      Φυσικά εννοείται ότι ΔΕΝ πρόκειται να πατήσω το πόδι μου ξανά εκεί μέσα...

      Οι άνθρωποι αποδείχθηκαν εντελώς αδιάφοροι για τους πελάτες τους, ανίκανοι να διορθώσουν ακόμα κι ένα απλό πρόβλημα και ψεύτες. Από τη Citroen Hellas ούτε απ’ έξω!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        markvag last edited by

        Χαιρετώ τα πλήθη.

        Θα προσπαθήσω να περιγράψω τα πράγματα όσο πιο περιληπτικά γίνεται, αν και θα βγει ένα σεντόνι, για το οποίο ζητάω προκαταβολικά συγνώμη

        Όπως γνωρίζετε, τέλη Μαΐου παρέλαβα μία Citroen C4 Picasso 1,8 5seat. Το αυτοκίνητο αγοράστηκε 18.000 ευρώ (αντί 18.350 που ήταν η τελική τιμή) από τον αντιπρόσωπο στην Καστοριά, λόγω γνωριμίας. Το παρέλαβα στις 28-5, μετά από μία καθυστέρηση περίπου 10 ημερών από την ημερομηνία που είχαμε πει.

        Το παραλαμβάνω κανονικά και επιστρέφω στη Θεσσαλονίκη. Σημειώνω ότι δεν είχε βιβλιαράκι (το διαπίστωσα την επόμενη που ήταν Σάββατο, όταν κάθισα να «παίξω» λίγο για να μάθω τις βασικές λειτουργίες). Το βιβλιαράκι το παρέλαβα 1,5 μήνα μετά... Σταδιακά άρχισαν να μου μπαίνουν άσχημοι ψύλλοι... Διαπιστώνω ένα τρέμουλο στο τιμόνι. Μετά ότι το αμάξι τραβάει προς τα δεξιά. Το πάω σ’ έναν γνωστό, μου λέει ότι πίσω αριστερό φτερό και προφυλακτήρας βαμμένα. Το πάω σε εξουσιοδοτημένο Citroen μου λέει μόνο για τον πίσω προφυλακτήρα. Παίρνω τηλέφωνο τον πωλητή, του το λέω και με παίρνει την επόμενη λέγοντας πως δεν το ήξερε (δεν το πιστεύω, αλλά τέλως πάντων). Μετά από μία έντονη όπως φαντάζεστε συζήτηση, μου δίνει ένα τηλέφωνο στα κεντρικά στη Θεσσαλονίκη, χωρίς να μου πει να ζητήσω τον τάδε, απλά μου λέει να ζητήσω τον υπεύθυνο πωλήσεων Δυτικής Μακεδονίας... Τεσπα, βρίσκω μία άκρη, μιλάω με κάποιον και κλείνω ραντεβού στο συνεργείο. Το πάω και ο ίδιος (που τηλεφωνικώς προσπάθησε να με βγάλει τρελό) παραδέχτηκε το βαμμένο φτερό. Επίσης, το αμάξι έμεινε για ευθυγράμμιση. Σημειώνω ότι το πρωί που το πήγα, το οδηγήσαμε με έναν τεχνικό όπου παρατηρήθηκε το πρόβλημα με το τράβηγμα, αλλά το γ@#$%μένο το τιμόνι δεν έτρεμμε... κλασσικά... Μιλώντας με τον υπεύθυνο με ρωτάει τι θα ήθελα ως αποζημίωση (μιας κι εγώ του έλεγα ότι το αμάξι ΔΕΝ έχει την ίδια αξία με βαμμένο φτερό), θεωρώντας πάντα ως δεδομένο ότι το πρόβλημα με το τράβηγμα θα διορθωθεί. Του λέω κι εγώ ότι θέλω επέκταση εγγύησης για 2 χρόνια και ότι παρόλο που δεν θεωρώ ότι αυτό καλύπτει τη μειωμένη αξία του αυτοκινήτου μου, θα ικανοποιηθώ εν μέρει, θεωρώντας τουλάχιστον ότι η Citroen αναγνώρισε το σφάλμα της. Παίρνω το αμάξι μετά από λίγες ώρες και ο υπάλληλος μου λέει: «Το βάλαμε στο μηχάνημα και οι γωνίες του είναι εντάξει», από το οποίο υπέθεσα ότι έγινε ευθυγράμμιση, όπως είχαμε πει και πλέον είναι εντάξει. Τελικά, ΔΕΝ έγινε τίποτα, απλά το βάλανε στο μηχάνημα και αφού είδαν ότι από γωνίες είναι καλά, τότε το παρατήσανε... Να ρωτήσω τώρα: Είσαι τεχνικός, διαπιστώνεις ο ίδιος ένα πρόβλημα, ΔΕΝ ΣΤΟ ΕΙΠΑ ΕΓΩ, ΤΟ ΕΙΔΕΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ! Ψάχνεις το πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι και δεν είναι αυτό! Τι κάνεις;;; Απλά ΔΙΝΕΙΣ ΠΙΣΩ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΩΣ ΕΧΕΙ!!!!!!!!! Εξαιρετικά υπεύθυνη συμπεριφορά, τα ειλικρινή μου συγχαρητήρια στη Citroen Hellas για την ευσυνηδεισία των υπαλλήλων της. Πάλι καλά που δεν είχε κανένα πιο σοβαρό θέμα, να βρισκόμασταν οικογενειακώς σε κανένα χαντάκι.

        Μου ζήτησε τέλως πάντως 2 εβδομάδες για να μου απαντήσει για την εγγύηση κι εγώ συμφώνησα. Αφού πέρασαν οι 2 εβδομάδες, χωρίς απάντηση, έκανα καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και στο Συνήγορο Καταναλωτή. Επίσης, έστειλα και φαξ. Συμπτωματικώς ( ) την επόμενη μέρα μου τηλεφώνησε για να μου πει ότι προσπαθούσε να με βρει, αλλά δεν απαντούσα, ενώ παραδόξως δεν είδα αναπάντηση ούτε στο κινητό, ούτε στο σταθερό... τεσπα, κλείσαμε ραντεβού και τους το αφήνω Τρίτη, 10 Αυγούστου. Θεωρητικά, θα έπρεπε να το πάρω την ίδια μέρα. Μου δόθηκε αυτοκίνητο αντικατάστασης ένα C1 (ή αλλιώς κονσερβοκούτι με 4 ρόδες κι έναν αποχυμωτή για μοτέρ). Στις 4 και κάτι με παίρνει τηλ. για να μου ζητήσει να κρατήσει το αμάξι άλλη μία ημέρα. Εντάξει λέω εγώ. Δικαιολογία: Το ηλεκτρονικό χειρόφρενο τους εμποδίζει στην ευθυγράμμιση. Εγώ ο αδαής τώρα κατευθείαν σκέφτηκα να γίνει η ευθυγράμμιση με αναμμένο το μοτέρ (γιατί μόλις σβύνει το μοτέρ μπαίνει το χειρόφρενο)! Ή αν δεν γίνεται αυτό να βγάλουν την ασφάλεια του χειρόφρενου ή να το αποσυνδέσουν τελείως! Εσείς που είστε και «ειδικοί» έπρεπε να φάτε 1 μέρα για να τα σκεφτείτε;;;;;; Επίσης (όταν επιτέλους το πήρα πίσω) μου είπε ότι από τη Citroen δεν υπάρχουν οδηγίες για την ευθυγράμμιση του αυτοκινήτου, άρα δεν ήξεραν εάν έπρεπε να την κάνουν με τον οδηγό ή χωρίς! Και ότι το πήγε σε 3 μηχανήματα... Την επόμενη μέρα, με ξαναπήρε κατά τις 12 το μεσημέρι και μου ζήτησε το αμάξι για μία τρίτη μέρα, οπότε του είπα ότι την Πέμπτη θέλω να πάω ταξιδάκι (ήταν 13 Αυγούστου) και θα έρθω να το πάρω, το αργότερο στις 10 το πρωί. Με πήρε τηλέφωνο την Πέμπτη στις 10 και το πρωί, όταν μόλις είχα μπει στο κονσερβοκούτι για να πάω να το πάρω. Κάναμε μαζί βόλτα και το τράβηγμα παρέμενε, αν και ήταν καλύτερα... Του το είπα και μου είπε ότι φταίνε τα λάστιχα, σε μερικά χλμ (150-200) θα έχει στρώσει. Φυσικά, ακόμα ΔΕΝ έχει στρώσει. Η Citroen Hellas στην καταγγελία απάντησε ότι το πήρα εντάξει... Επίσης, διευθετήθηκαν και κάτι άλλα ψιλά (ένας λεκές εσωτερικά, επανατοποθέτηση των στραβών πάνελ, που στράβωσε άλλα..., αλλαγή υαλοκαθαριστήρα και μία διευκρίνηση για τον βομβητή των πίσω ζωνών), αλλά το βασικό πρόβλημα παρέμενε...

        Του έστειλα 2 φορές e-mail με σχετικές φωτογραφίες (θα τις ανεβάσω από το σπίτι), για να του αποδείξω ότι το τιμόνι είναι στραβό, αλλά δεν απάντησε καν.

        Θα πρέπει να σημειώσω σχόλιο του πωλητή στην Καστοριά, όταν του είπα ότι «όπως καταλαβαίνεις δεν πρόκειται ν’ αγοράσω ποτέ ξανά Citroen»... μου απάντησε ότι η Citroen ξέρει ότι έχει χάσει έναν πελάτη και ότι θα τους δυσφημίσω και ότι τώρα θα πρέπει να κάνει κάτι για να αποκαταστήσει μέρος τουλάχιστον της εμπιστοσύνης μου. Όταν τον ρώτησα δηλαδή τι θα κάνει, δεν πήρα απάντηση... Να σημειώσω ότι αυτό το σημείο το ανέφερα χαρακτηριστικά στην καταγγελία και φυσικά αυτοί το αρνήθηκαν.

        Επίσης, να σημειώσω ότι η απάντησή τους στην καταγγελία ήταν αρνητική (αρνούμενοι ότι υπάρχει πρόβλημα, αρνούμενοι ότι ΔΕΝ μπόρεσαν να διορθώσουν το μηχανολογικό πρόβλημα) και φυσικά ψευδής, μιας και ποτέ δεν παρέλαβα το αμάξι μετά τις 2,5 μέρες στο συνεργείο λέγοντας ότι δεν υπάρχει πρόβλημα, αλλά η ΓΓΚ σχολίασε ότι δεν είναι αρμοδιότητά τους να αποδείξουν ποιος λέει αλήθεια και άρα δεν μπορούν να κάνουν τίποτε άλλο. Η ερώτησή μου βέβαια το τι σκ@τ@ κάνουν εκεί πέρα είναι αυτονόητη, όπως αυτονόητη είναι και η απάντηση (τίποτα). Δηλαδή περιμένουν απλά οι εταιρείες να παραδεχτούν τις μ@λ@κίες τους;;;;;

        Το θέμα βέβαια είναι τι σκ@τ@ κάνω τώρα;;;; Το πάω δικαστικώς; Με πιθανότητα να κερδίσω 1-2 χιλιάρικα μετά από χρόνια ταλαιπωρίας; Ή το καταπίνω και τους κάνω όσο πιο ρεζίλι μπορώ;

        Φυσικά εννοείται ότι ΔΕΝ πρόκειται να πατήσω το πόδι μου ξανά εκεί μέσα...

        Οι άνθρωποι αποδείχθηκαν εντελώς αδιάφοροι για τους πελάτες τους, ανίκανοι να διορθώσουν ακόμα κι ένα απλό πρόβλημα και ψεύτες. Από τη Citroen Hellas ούτε απ’ έξω!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr