-
Σε αυτό το thread θέλουμε να βάλουμε links με σοβαρές έρευνες αξιοπιστίας από έγκυρους διεθνείς (αλλά και εγχώριους αν υπάρχουν, κρατικούς ή ιδιωτικούς) φορείς που να περιλαμβάνουν ικανό σε μέγεθος δείγμα ώστε να βγαίνουν στατιστικά συμπεράσματα με κάποια βάση. Επίσης θα αναφέρουμε links με αποτελέσματα από elk test ή skid pad test (δυστυχώς λίγα δημοσιεύονται) που αποτελούν καλό αντικειμενικό κριτήριο για την οδική συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου. Ξεκινώ με το παρακάτω που αφορά την μελέτη ικανοποίησης κατoχής οχήματος 2009 (VOSS, vehicle ownership satisfaction study) της J&D στην Γερμανία, βασική παράμετρος της οποίας είναι η αξιοπιστία, συχνότητα βλαβών:
http://www.daihatsu.nl/files/JD-Power-c ... action.pdf
Αυτά για να μην αναλωνόμαστε σε συζητήσεις του τύπου 'το δικό μου ή του φίλου μου το αυτοκίνητο συγκεκριμένης μάρκας εμφάνισε την τάδε βλάβη' ή 'ο Χ μάστορας είπε ότι αυτά τα αυτοκίνητα χαλάνε' κλπ. Υπάρχουν κάποιες λίγες σκόρπιες αναφορές από διάφορους συμφορουμίστες αλλά νομίζω θα ήταν χρήσιμο να συγκεντρωθούν κάπου όλα μαζί.
Σε σχετικές συζητήσεις με το euroncap έθεσα το θέμα της ενεργητικής ασφάλειας (οδική συμπεριφορά) και με διαβεβαίωσαν ότι ετοιμάζουν κάτι σχετικό με αυτό το εξίσου σημαντικό (όπως και η παθητική ασφάλεια) θέμα. Οψόμεθα (μακάρι). ΙΠΖ
-
Σε αυτό το thread θέλουμε να βάλουμε links με σοβαρές έρευνες αξιοπιστίας από έγκυρους διεθνείς (αλλά και εγχώριους αν υπάρχουν, κρατικούς ή ιδιωτικούς) φορείς που να περιλαμβάνουν ικανό σε μέγεθος δείγμα ώστε να βγαίνουν στατιστικά συμπεράσματα με κάποια βάση. Επίσης θα αναφέρουμε links με αποτελέσματα από elk test ή skid pad test (δυστυχώς λίγα δημοσιεύονται) που αποτελούν καλό αντικειμενικό κριτήριο για την οδική συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου. Ξεκινώ με το παρακάτω που αφορά την μελέτη ικανοποίησης κατoχής οχήματος 2009 (VOSS, vehicle ownership satisfaction study) της J&D στην Γερμανία, βασική παράμετρος της οποίας είναι η αξιοπιστία, συχνότητα βλαβών:
http://www.daihatsu.nl/files/JD-Power-c ... action.pdf
Αυτά για να μην αναλωνόμαστε σε συζητήσεις του τύπου 'το δικό μου ή του φίλου μου το αυτοκίνητο συγκεκριμένης μάρκας εμφάνισε την τάδε βλάβη' ή 'ο Χ μάστορας είπε ότι αυτά τα αυτοκίνητα χαλάνε' κλπ. Υπάρχουν κάποιες λίγες σκόρπιες αναφορές από διάφορους συμφορουμίστες αλλά νομίζω θα ήταν χρήσιμο να συγκεντρωθούν κάπου όλα μαζί.
Σε σχετικές συζητήσεις με το euroncap έθεσα το θέμα της ενεργητικής ασφάλειας (οδική συμπεριφορά) και με διαβεβαίωσαν ότι ετοιμάζουν κάτι σχετικό με αυτό το εξίσου σημαντικό (όπως και η παθητική ασφάλεια) θέμα. Οψόμεθα (μακάρι). ΙΠΖ
-
Σε αυτό το thread θέλουμε να βάλουμε links με σοβαρές έρευνες αξιοπιστίας από έγκυρους διεθνείς (αλλά και εγχώριους αν υπάρχουν, κρατικούς ή ιδιωτικούς) φορείς που να περιλαμβάνουν ικανό σε μέγεθος δείγμα ώστε να βγαίνουν στατιστικά συμπεράσματα με κάποια βάση. Επίσης θα αναφέρουμε links με αποτελέσματα από elk test ή skid pad test (δυστυχώς λίγα δημοσιεύονται) που αποτελούν καλό αντικειμενικό κριτήριο για την οδική συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου. Ξεκινώ με το παρακάτω που αφορά την μελέτη ικανοποίησης κατoχής οχήματος 2009 (VOSS, vehicle ownership satisfaction study) της J&D στην Γερμανία, βασική παράμετρος της οποίας είναι η αξιοπιστία, συχνότητα βλαβών:
http://www.daihatsu.nl/files/JD-Power-c ... action.pdf
Αυτά για να μην αναλωνόμαστε σε συζητήσεις του τύπου 'το δικό μου ή του φίλου μου το αυτοκίνητο συγκεκριμένης μάρκας εμφάνισε την τάδε βλάβη' ή 'ο Χ μάστορας είπε ότι αυτά τα αυτοκίνητα χαλάνε' κλπ. Υπάρχουν κάποιες λίγες σκόρπιες αναφορές από διάφορους συμφορουμίστες αλλά νομίζω θα ήταν χρήσιμο να συγκεντρωθούν κάπου όλα μαζί.
Σε σχετικές συζητήσεις με το euroncap έθεσα το θέμα της ενεργητικής ασφάλειας (οδική συμπεριφορά) και με διαβεβαίωσαν ότι ετοιμάζουν κάτι σχετικό με αυτό το εξίσου σημαντικό (όπως και η παθητική ασφάλεια) θέμα. Οψόμεθα (μακάρι). ΙΠΖ
-
-
-
Νομίζω κάτι δεν πάει καλά με την μελέτη της JD Power που βγάζει δεύτερη την Alfa Romeo. Στους επιμέρους πίνακες μπορείς να βρείς ένα σωρό αυτοκίνητα, εκτός από δικά της. Πόθεν προκύπτει η δεύτερη θέση?
-
Στο Αμερικα εχει αλφα ρομεο?
-
-
όχι βρε αυτό πάει για το survey από την γερμανία
-
ναι αλλα και παλι αυτες οι ερευνες δεν μπορουν να θεωρηθουν 100% εγκυρες. Γιατι πχ καποιος που χει δωσει εναν κουβα λεφτα να παρει ενα ακριβο αυτοκινητο μπορει στις κρισεις να ειναι πολυ πιο απαιτητικος απ οτι ενας που χει δωσει καποιο λογικο ποσο για ενα value-for-money αυτοκινητο οποιασδηποτε κατηγοριας. Η μπορει ο αλλος που χει την αλφα ρομεο να ναι ευτυχισμενος απο το αυτοκινητο παρ ολο που μπορει να πηγαινει στο συνεργειο και οπως μου χε πει καποιος που χε μια αλφα 155 'αφου τη πηγαινω στην συνεχεια στα κοκκινα και με πορωνει τι με νοιαζει αν μου χαλαει συχνα'. Δεν αμφισβητω την ερευνα αλλα οπου υπαρχει η υποκειμενικοτητα του χρηστη-ιδιoκτητη καθε ερευνα νομιζω οτι χωλαινει. Και απο τη στιγμη που μιλαμε για μηχανηματα πρεπει να συνοπολογισουμε και το παραγοντα πως σαν ιδιοκτητης συμπεριφερομαι στο αυτοκινητο. Δλδ μπορει να του κανω αθλια χρηση να μην αλλαζω λαδια οταν πρεπει και ολουσ τους προληπτικους ελεγχους και να γκρινιαζω γιατι μου χαλασε και μ αφησε στο δρομο.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Νομίζω κάτι δεν πάει καλά με την μελέτη της JD Power που βγάζει δεύτερη την Alfa Romeo. Στους επιμέρους πίνακες μπορείς να βρείς ένα σωρό αυτοκίνητα, εκτός από δικά της. Πόθεν προκύπτει η δεύτερη θέση?Η Αλφα είχε σταματήσει (για πολλά χρόνια) να πουλάει αμάξια στην Αμερική επειδή χαλούσαν ΟΛΑ.
Τώρα που ξαναπουλάει(?) αμάξια, δεν υπάρχουν παλιές Άλφα ώστε να εμφανίζονται στους πίνακες με τις βλάβες.
ή οι καινούριες Άλφα είναι αρκετά καλές σε σχέση με τον ανταγωνισμό.Πάντως με την στατιστική μπορείς να κάνεις το μαύρο άσπρο και δεν βγάζεις άκρη διαβάζοντας τέτοιες έρευνες. Το καλύτερο είναι να βλέπεις τι ποσοστό από παλιά αμάξια ακόμα κυκλοφορεί και πόσοι αναγκάστηκαν να τα πετάξουν επειδή χαλούσαν συνέχεια.
-
Όταν βλέπεις Audi/Toyota πλάι-πλάι και τη Mercedes 2η θέση ε ,λογικό είναι να έχεις τις αμφιβολίες σου.
edit: Αμ τα Mini δίπλα στα Honda???
-
συμφωνώ με αυτά που λέει ο bibendum
θα τα έγγραφα και εγώ αλλα βαριόμουν
από την άλλη βεβαια με αυτά τα surveys μπορείς να έχεις μια πιο ολοκληρωμένη και αξιόπιστη εικόνα για το reliability ενός αυτοκινητου από το 'ο φίλος μου είχε ένα που χάλαγε συνεχεια'
-
με λιγα λόγια, παλι δεν βγάζουμε άκρη.
-
αλφα ρομεο στη δευτερη θεση
αουντι πιο πάνω από χοντα -
Χρήσιμο είναι και αυτό
αλλά και αυτό της J&D για το 2008
http://wheels.blogs.nytimes.com/2008/06 ... -released/
Δείτε και αυτά
http://www.reliabilityindex.co.uk/
http://www.which.co.uk/reviews-ns/most- ... /index.jsp
http://www.whatcar.com/car-news/what-ca ... 007/229285
http://www.consumer.org.nz/reports/car-reliability
Δυστυχώς κάποιοι αρνούνται να απαρνηθούν τις διάφορες προκαταλήψεις/φήμες/μύθους της νεοελληνικής αγοράς περί αξιοπιστίας (δεν είναι πάντως όλες λανθασμένες). Αυτά τα links είναι για τους 'άλλους' που μπορούν και έχουν ανοικτό μυαλό. Οι στατιστικές δεν είναι λανθασμένες και ούτε 'χαοτικές', απλά θέλουν προσεκτική ανάγνωση. ΙΠΖ
-
Αυτά που λέει ο bibendum μπορεί να ακούγονται σωστά αλλά ακριβώς για αυτούς τους λόγους γίνονται οι μετρήσεις αυτές συγκετρώνοντας πολλούς χρήστες και αυτοκίνητα. Όσο μεγαλώνεις τους αριθμούς τόσο οι συμπεριφορές αυτές και πάρα πολλοί άλλοι παράγοντες παύουν να παίζουν ρόλο. Βέβαια μην ξεχνάμε ότι πρέπει να διαβάζουμε προσεκτικά τι εννοούν σε κάθε μελέτη ότι περιλαμβάνεται και τί όχι. Πχ κάποια πράματα/ζημιές μπορεί να θεωρούνται μικρά ή μεγάλα. Ή η ηλικία των αυτοκινήτων μπορεί να διαφέρει, εδώ μιλάμε για καινούργια αυτοκίνητα και δεν ξέρω για πόσο καιρό μετά την αγορά τα εξετάζανε μπορεί να ήταν μόνο 90 μέρες! Τα αποτελέσματα με τους ίδιους χρήστες και αυτοκίνητα μπορεί να είναι πολύ διαφορετικά μετά από 1-2-3-5-8-10 χρόνια... Οπότε διαλέγουμε και τη στατιστική που μας βολεύει για να επιδείξουμε.
-
Είχα ξαναγράψει στο παρελθόν πως το να υιοθετεί κάποιος την (κρατούσα) άποψη πως ένα μοντέλο μιας μάρκας είναι (αν)αξιόπιστο στηριζόμενος στην (αν)αξιοπιστία άλλων μοντέλων του ιδίου κατασκευαστή είναι ένα 'ψυχολογικό' επιχείρημα που δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα. Το ίδιο φυσικά ισχύει και για την παθητική ασφάλεια. Κάθε μοντέλο είναι ξεχωριστή περίπτωση και ως τέτοια θα πρέπει να εξετάζεται. Δυστυχώς στα καινούργια μοντέλα θα πρέπει κανείς να περιμένει κάποια χρόνια για να μπορέσει να μιλήσει για την όποια αξιοπιστία/πιθανότητα βλαβών (και ο λόγος του να έχει κάποια στατιστική δικαιολόγηση). Είναι αυτό που στην θεωρία πιθανοτήτων ονομάζουμε a posteriori πιθανότητα (πιθανότητα εκ των υστέρων, αυτά τα βασικά διδάσκονται στο πρώτο έτος σε όσες σχολές ΑΕΙ έχουν κάποια μαθήματα θεωρίας πιθανοτήτων και στατιστικής). Πράγμα που σημαίνει πως το θέμα αξιοπιστία, εκ των πραγμάτων, μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο κυρίως στην αγορά μεταχειρισμένων.
Για να 'επισημοποιήσω' ακόμη περισσότερο τα παραπάνω προφανή, παραπέμπω στις πρώτες γραμμές της πρόσφατης ανακοίνωσης τύπου του euroncap που λέγει:
Recent surveys have shown that one of the top factors influencing a consumer’s choice of vehicle is perception of the reliability of a brand. Results released today by Euro NCAP reveal that some brands can still surprise and disappoint, overturning preconceived ideas of their safety.
Μετάφραση: Πρόσφατες αξιολογήσεις/'ερευνες έδειξαν πως ένας από τους κορυφαίους παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή αυτοκινήτου των καταναλωτών είναι η αντίληψη της αξιοπιστίας μιας μάρκας. Αποτελέσματα που δημοσιοποιήθηκαν σήμερα από το euroncap αποκαλύπτουν ότι κάποιες μάρκες ξαφνιάζουν και απογοητεύουν, ανατρέποντας προκατειλημμένες ιδέες.
Για το πλήρες κείμενο, βλέπε
http://www.euroncap.com/Content-Web-Art ... ation.aspx
-
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/driver_power_2009/archive/?group=category&cat=reliability
- Lexus IS
- Toyota Prius
- Kia Cee'd
- Honda S2000
- Honda Jazz
Ασιατική κυριαρχία σε όλη την πρώτη 20άδα να'ούμ..
-
ο σοβαροτερος συνδεσμος περι αξιοπιστιας κ οδικης συμπεριφορας.
memberlist.php?mode=viewprofile&u=13326
ΣΟΒΑΡΑ LINKS ΠΕΡΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ & ΟΔΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ