Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    συμπλέκτης και ζόρισμα κινητήρα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. συμπλέκτης και ζόρισμα κινητήρα
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    14
    928
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jimisharris last edited by

      Γεια σας και καλό μεσημέρι,
      Πριν λίγο είχαμε μια διαφωνία με κάποιον γνωστό μου για το τι γίνεται όταν πχ δεν έχεις πατημένο τον συμπλέκτη και στις χαμηλές στροφές ακούγεται από τον κινητήρα σαν να χτυπάνε οι βαλβίδες. Προσπαθούσα να του εξηγήσω ότι γενικά όταν πατάει γκάζι σε μια τέτοια περίπτωση καλό είναι να συμπλεκτάρει γιατί ζορίζεται ο κινητήρας και περισσότερο ο συμπλέκτης, όπως και όταν έχουμε στο κιβώτιο μεγάλη σχέση και πχ ανεβαίνουμε ανηφόρα , πράγμα που επιβαρύνει τον συμπλέκτη και ανεβάζει και την κατανάλωση. Εκείνος υποστήριζε ότι αφού δεν πατιέται ο συμπλέκτης δεν υπάρχει καμία φθορά. Έχει κανείς γνώμη επί του θέματος.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jimisharris last edited by

        Γεια σας και καλό μεσημέρι,
        Πριν λίγο είχαμε μια διαφωνία με κάποιον γνωστό μου για το τι γίνεται όταν πχ δεν έχεις πατημένο τον συμπλέκτη και στις χαμηλές στροφές ακούγεται από τον κινητήρα σαν να χτυπάνε οι βαλβίδες. Προσπαθούσα να του εξηγήσω ότι γενικά όταν πατάει γκάζι σε μια τέτοια περίπτωση καλό είναι να συμπλεκτάρει γιατί ζορίζεται ο κινητήρας και περισσότερο ο συμπλέκτης, όπως και όταν έχουμε στο κιβώτιο μεγάλη σχέση και πχ ανεβαίνουμε ανηφόρα , πράγμα που επιβαρύνει τον συμπλέκτη και ανεβάζει και την κατανάλωση. Εκείνος υποστήριζε ότι αφού δεν πατιέται ο συμπλέκτης δεν υπάρχει καμία φθορά. Έχει κανείς γνώμη επί του θέματος.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jimisharris last edited by

          Γεια σας και καλό μεσημέρι,
          Πριν λίγο είχαμε μια διαφωνία με κάποιον γνωστό μου για το τι γίνεται όταν πχ δεν έχεις πατημένο τον συμπλέκτη και στις χαμηλές στροφές ακούγεται από τον κινητήρα σαν να χτυπάνε οι βαλβίδες. Προσπαθούσα να του εξηγήσω ότι γενικά όταν πατάει γκάζι σε μια τέτοια περίπτωση καλό είναι να συμπλεκτάρει γιατί ζορίζεται ο κινητήρας και περισσότερο ο συμπλέκτης, όπως και όταν έχουμε στο κιβώτιο μεγάλη σχέση και πχ ανεβαίνουμε ανηφόρα , πράγμα που επιβαρύνει τον συμπλέκτη και ανεβάζει και την κατανάλωση. Εκείνος υποστήριζε ότι αφού δεν πατιέται ο συμπλέκτης δεν υπάρχει καμία φθορά. Έχει κανείς γνώμη επί του θέματος.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            neos last edited by

            Πράγματι αφού δεν πατιέται ο συμπλέκτης, δεν υπάρχει φθορά σε αυτόν.
            Τα φορτία όμως που δέχεται ο κινητήρας με πολύ γκάζι και λίγες στροφές είναι επιβλαβή για τη ζωή του μοτέρ, αλλά κι εγώ θα ήθελα να μάθω πιο συγκεκριμένα τι ακριβώς συμβαίνει και ακούγεται αυτό το κροτάλισμα.

            Πάντως επιλέγεις τι θες να ζορίσεις: τον συμπλέκτη (αν συμπλεκτάρεις για να ανεβάσεις στροφές) ή το μοτέρ (χωρίς συμπλέκτη και επιτάχυνση απ το ρελαντί που λέει ο λόγος)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dog80 last edited by

              Αυτός ο ήχος σαν βαλβίδες που λές είναι τα λεγόμενα πειράκια, και προκαλούνται απο συνδυασμό χαμηλών στροφών και μεγάλου φορτίου (και κακής βενζίνης).

              Κατα τη γνώμη μου καλύτερα να πατινάρεις το συμπλέκτη παρά να αναγκάζεις τον κινητήρα να χτυπάει πειρακια.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                neos last edited by

                Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                Αυτός ο ήχος σαν βαλβίδες που λές είναι τα λεγόμενα πειράκια, και προκαλούνται απο συνδυασμό χαμηλών στροφών και μεγάλου φορτίου (και κακής βενζίνης).

                Κατα τη γνώμη μου καλύτερα να πατινάρεις το συμπλέκτη παρά να αναγκάζεις τον κινητήρα να χτυπάει πειρακια.

                Πάντως δεν υπάρχει μοτέρ που να έχω οδηγήσει και με επιτάχυνση στις 1000 έως ~1800 στροφές να μην κάνει το γνωστό κροτάλισμα/πειράκια... άρα ή όλες οι βενζίνες στην Ελλάδα είναι γτπ ή όλα τα μοτέρ δεν μπορούν να κάνουν 'σωστή' καύση με πολύ φορτίο και χαμηλές στροφές

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kotetsi last edited by

                  Μήπως απλά δεν έχεις οδηγήσει οχταβάλβιδα;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    neos last edited by

                    σύγχρονο 8v όντως δεν έχω οδηγήσει

                    (ο Sunnaroς βέβαια δεν ξέρω αν μετράει και όντως δεν κάνει τόσο έντονο ήχο όπως το golf)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • G
                      greek last edited by

                      Εξαρταται αν ειναι σταματημενο και βαραει , ειναι η πριζντιρεκ του δίσκου. Οταν ειναι πατημένος ο συμπλέκτης συμπιέζονται τα ελατηρια και σταμάτει το χτύπημα. Δεν ειναι βαλβίδες αυτός ο θόρυβος. Και ναι , σταματημένο να ειναι το αμάξι και να είναι πατημένο το αμπραγιαζ υπάρχει μια μικρή φθορα .Αν ειναι εν κινησει με χαμηλες στροφές τότε ειναι πειρακια και γινεται πιο εντονο οσο πιο πολύ πατάει κάποιος το γκάζι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        dog80 last edited by

                        Τα φαουβε είναι πολύ επιρεπή στο να χτυπάνε πειράκια σε αυτές τις περιπτώσεις. Και δέν νομίζω οτι φταίνε οι βενζίνες γιατί και στην Αγγλία που ήμουν τα άκουγα να κροταλίζουν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 2
                          21-quadra last edited by

                          **Πάντως δεν υπάρχει μοτέρ που να έχω οδηγήσει και με επιτάχυνση στις 1000 έως ~1800 στροφές να μην κάνει το γνωστό κροτάλισμα/πειράκια... άρα ή όλες οι βενζίνες στην Ελλάδα είναι γτπ ή όλα τα μοτέρ δεν μπορούν να κάνουν 'σωστή' καύση με πολύ φορτίο και χαμηλές στροφές **

                          Τα Ρενώ 21 που έχω ποτέ και σε καμμιά περίπτωση δεν χτυπάνε πειράκια, δεν τα έχω ακούσει ποτέ αν και πολλές φορές προσπάθησα, έχουν αισθητήρα προανάφλεξης ο οποίος δουλεύει τέλεια.

                          Και έχω και 8βάλβιδο, και 8βάλβιδο τούρμπο, και 8βάλβιδο τούρμπο τετρακίνητο, και 12βάλβιδο και 16βάλβιδο μοντέλο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Χωρίς ταχύτητα, χωρίς πατινάρισμα και ακίνητος δεν έχεις φορτίο και δεν έχεις πυράκια. Ο κινητήρας στροφάρει ελεύθερος χωρίς ζόρια. Για να αποκτήσεις φορτίο ακίνητος πρέπει να πατινάρεις το δίσκο με χειρόφρενο ή φρένο...
                            Πολλοί σύγχρονοι κινητήρες common rail από VW BMW πιθανόν και άλλους ακούγονται σαν να χτυπάνε πυράκια στο ρελαντί και στις χαμηλές στροφές (ολίγον και σαν πετρέλαιο ακούγονται). Αυτό είναι ενοχλητικό μεν φυσιολογικό δε και δεν είναι πυράκια.
                            Με τέρμα πατημένο συμπλέκτη πρακτικά δεν φθείρονται οι επιφάνειες τριβής αλλά το ρουλεμάν.
                            Χωρίς πατημένο συμπλέκτη δεν φθείρεται τίποτα του συμπλέκτη αλλά αναγκάζεις τον κινητήρα να γυρίζει το μισό κιβώτιο... ό,τι κινείται φθείρεται...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cson last edited by

                              Η σωστη οδηγηση ειναι καπου 2500 στροφες και αμεσο αφημα του συμπλεκτη στις αλλαγες.
                              Αρα βλεπεις και δεν τραβει στην ανηφορα με 1500 στροφες? κατεβασμα ταχυτητας με αμεσο αφημα του συμπλεκτη και ετσι δεν φθειρεις τιποτα.
                              Οταν αφηνεις το κινητηρα να τρανταζει με xαμηλες στροφες και πολυ γκαζι τον ''σκοτωνεις''. Και η λυση ΔΕΝ ειναι να πατιναρεις με τον συμπλεκτη για να μην τρανταζει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lazaros last edited by

                                Τα φαουβε....!!! ?ειναι η πριζντιρεκ του δίσκου!!!! ?.....σύγχρονοι κινητήρες common rail !!!!? το χασαμε το κορμι πατριώτη!!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  coupeas last edited by

                                  Είναι λάθος να ανεβαίνεις η τελος πάντων να επιταχύνεις με μια ταχύτητα πάνω απο το κανονικό και με χαμηλές στροφές στον κινητήρα.
                                  Απλα δεν μπορει ο κινητήρας να 'γυρίσει' στον σωστό χρόνο ανάφλεξης ,συμπιέζεται το μείγμα δεν δίνεται ο σπινθηρας και γίνεται αυτανάφλεξη λόγο υψηλής θερμοκρασίας !
                                  Η εμπειρία μου λέει ότι μέχρι τρύπα στο πιστόνι μπορεί να γίνει!
                                  Και έχει γίνει!
                                  Στα τουρμπο ειδικά πιο πολύ απο νοθευμένες βενζίνες!
                                  Σε κάθε περίπτωση υπάρχει καταπόνηση και πρέπει να αποφεύγουμε αυτή την χρήση!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr