-
γεια σας παιδια,
ειμαι ενα νεο μελος στο φορουμ και ηθελα να ροτισω σχετικα με το σεατ λεον 1.4 tsi 125hp που προκειται να αγορασω καινουριο.Τι γνωμη εχετε για το συγκεκριμενο μοντελο σε οτι αφορα την αξιοπιστια του, οδηγικη συμπεριφορα, τεχνικα ζητηματα και γενικα αν αποτελει μια σωστη επιλογη αγορας.
σας ευχαριστω προκαταβολικα... -
γεια σας παιδια,
ειμαι ενα νεο μελος στο φορουμ και ηθελα να ροτισω σχετικα με το σεατ λεον 1.4 tsi 125hp που προκειται να αγορασω καινουριο.Τι γνωμη εχετε για το συγκεκριμενο μοντελο σε οτι αφορα την αξιοπιστια του, οδηγικη συμπεριφορα, τεχνικα ζητηματα και γενικα αν αποτελει μια σωστη επιλογη αγορας.
σας ευχαριστω προκαταβολικα... -
γεια σας παιδια,
ειμαι ενα νεο μελος στο φορουμ και ηθελα να ροτισω σχετικα με το σεατ λεον 1.4 tsi 125hp που προκειται να αγορασω καινουριο.Τι γνωμη εχετε για το συγκεκριμενο μοντελο σε οτι αφορα την αξιοπιστια του, οδηγικη συμπεριφορα, τεχνικα ζητηματα και γενικα αν αποτελει μια σωστη επιλογη αγορας.
σας ευχαριστω προκαταβολικα... -
Έχω οδηγίσει το συγκεκριμένο μοντέλο και μπόρω να σου πω πως το βρήκα πολύ καλό κατ΄αρχήν πολύ καλή θέση οδήγισης και τακτοποιημένο εσωτερικό αν και λίγο άχρομο σχεδιαστικά στο δρόμο τώρα το αυτοκίνητο είνα πολύ συμπαγές και με καλή σχετικά άνεση αν και ο φίλος μου που το έχει έχει την sport έκδοση με 17άρες και χαμηλότερη ανάρτηση . Το αυτοκίνητο στις στροφές είναι βράχος στρίβει άνετα ακόμα και με απαγορευμένες για επαρχιακό δρόμο ταχύτητες τα φρένα μπορώ να πω ότι είναι πόλυ δυνατά και αντέχουν , το σασμάν είναι το κλασσικό του ομίλου vag γρήγορο αλλά όχι τίποτα ιδιαίτερο και τελιώνω με το τιμόνι το οποίο με χάλασε είναι άμεσο αρκετά αλλά από άποψη πληροφόρησης είναι λίγο κουκουρούκου. Αυτά από μένα για πιο ασφαλή συμπεράσματα κάνε ένα test drive.
-
αξιοπιστια-σχεδον οση και τα υπολοιπα ομοσταβλα του,με σχετικα φθηνοτερα ανταλλακτικα.Το μοτερ και το κιβωτιο δεν εχουν εμφανισει προβληματα σε ανησυχητικο βαθμο,αχιλλειος πτερνα παραμενουν ομως τα ηλεκτρονικα(μη φανταστεις,ασφαλειες,λαμπες,ηλεκτροκινητηρες παραθυρων/τιμονιου κτλ)
οδικη συμπεριφορα-ενα απο τα καλυτερα της κατηγοριας του.Σε αυτο συμβαλλουν η θεση οδηγησης,η αισθηση του τιμονιου,το κιβωτιο,οι ανεξαρτητες πισω αναρτησεις,και γενικα το ολο στησιμο.Υπολειπεται αισθητα σε επιπεδο ανεσης στους ελληνικους δρομους σε σχεση με αλλα μοντελα(Golf,A3)
τεχνικα ζητηματα- δεν ξερω τι εννοεις.
σωστη επιλογη αγορας-εξαρταται.Αν μπορεις να συμβιωσεις με το αχαρο και μουντο εσωτερικο του,και δεν δινεις βαρυητητα στα ανετα ταξιδια,ειναι βεβαιο πως θα το ευχαριστηθεις.
-
Καλησπέρα και από μένα.
Έχω στην κατοχή μου εδώ και 10 μέρες ακριβώς αυτό το αυτοκίνητο στη βασική έκδοση Sport 1,4 TSI.
Οπότε έχει μεν τη sport ανάρτηση, τα bucket και όλα τα σχετικά, όμως δεν έχει 17άρες αλλά 16άρες ζάντες. Το αυτοκίνητο σίγουρα δεν είναι μαγικό χαλί πάνω στο δρόμο αλλά ο τρόπος που περνάει τις λακούβες σίγουρα δεν είναι δυσάρεστος. Επιπλέον πάνω σε εθνικό δρόμο το αυτοκίνητο έχει απολαυστική κύλιση ενώ είναι ιδιαίτερα αθόρυβο.Το εσωτερικό του προσωπικά όχι μόνο δεν με ενοχλεί αλλά μου αρέσει κιόλας. Να σημειώσω εδώ ότι δεν έχει το διζωνικό clima των πλουσιότερων εκδόσεων αλλά απλό aircondition, το οποίο σημαίνει ότι όλη η κονσόλα και το γύσο του πίνακα οργάνων είναι από μαύρο πλαστικό το οποίο προτιμώ από το αντίστοιχο ασημί των πλουσιότερων εκδόσεων. Επιπλέον υπάρχουν και τα έξτρα νικελάκια για τους αεραγωγούς, τον πίνακα οργάνων και τη βάση του επιλογέα ταχυτήτων για όποιον θέλει να δώσει μια πιο 'λουσάτη' εικόνα στο εσωτερικό.
Μετά από 800 km δεν αξίζει να πω τίποτα για αξιοπιστία κλπ όπως είναι λογικό. Το μόνο που μπορώ να πω είναι πως ο συνδυασμός αυτής της ανάρτησης με το αυτοκίνητο με προδιαθέτει αρνητικά στην ενδεχόμενη εμφάνιση τριγμών. Ακόμη δεν υπάρχουν, και ελπίζω να διαψευστώ αλλά...
Επίσης για τον ίδιο λόγο (στρώσιμο) δεν θα πω κάτι για τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο όριο.
Τέλος στο θέμα της κατανάλωσης οι εντυπώσεις μου είναι επίσης πολύ θετικές. Είμαι στο στρώσιμο (αλλαγές το πολύ στις 3500 rpm και ταχύτητα το πολύ 140 km/h με 6η) και με αρκετό κόλλημα κάθε μέρα στον Κηφισό πήγαινε-έλα, η μέση ημερησία κατανάλωση κυμαίνεται στα 8-8,5 lt/100km. Και όλα αυτά έχοντας καμιά 20αριά kg ροπής να γαργαλάνε το δεξί μου πόδι από τις 1700 rpm περίπου!
Αν θέλεις λοιπόν κάτι με αντίστοιχα χαρακτηριστικά που επιπλέον να σιδερώνει την άσφαλτο τότε μάλλον πρέπει να σφίξεις λιιιίγο ακόμη το ζωνάρι και να πας στο αντίστοιχο Golf. Αλλιώς καλορίζικο το νέο Leon και δεν θα το μετανιώσεις!
-
Ο χρήστης shumakos έγραψε:
Καλησπέρα και από μένα.
Έχω στην κατοχή μου εδώ και 10 μέρες ακριβώς αυτό το αυτοκίνητο στη βασική έκδοση Sport 1,4 TSI.
Οπότε έχει μεν τη sport ανάρτηση, τα bucket και όλα τα σχετικά, όμως δεν έχει 17άρες αλλά 16άρες ζάντες. Το αυτοκίνητο σίγουρα δεν είναι μαγικό χαλί πάνω στο δρόμο αλλά ο τρόπος που περνάει τις λακούβες σίγουρα δεν είναι δυσάρεστος. Επιπλέον πάνω σε εθνικό δρόμο το αυτοκίνητο έχει απολαυστική κύλιση ενώ είναι ιδιαίτερα αθόρυβο.Το εσωτερικό του προσωπικά όχι μόνο δεν με ενοχλεί αλλά μου αρέσει κιόλας. Να σημειώσω εδώ ότι δεν έχει το διζωνικό clima των πλουσιότερων εκδόσεων αλλά απλό aircondition, το οποίο σημαίνει ότι όλη η κονσόλα και το γύσο του πίνακα οργάνων είναι από μαύρο πλαστικό το οποίο προτιμώ από το αντίστοιχο ασημί των πλουσιότερων εκδόσεων. Επιπλέον υπάρχουν και τα έξτρα νικελάκια για τους αεραγωγούς, τον πίνακα οργάνων και τη βάση του επιλογέα ταχυτήτων για όποιον θέλει να δώσει μια πιο 'λουσάτη' εικόνα στο εσωτερικό.
Μετά από 800 km δεν αξίζει να πω τίποτα για αξιοπιστία κλπ όπως είναι λογικό. Το μόνο που μπορώ να πω είναι πως ο συνδυασμός αυτής της ανάρτησης με το αυτοκίνητο με προδιαθέτει αρνητικά στην ενδεχόμενη εμφάνιση τριγμών. Ακόμη δεν υπάρχουν, και ελπίζω να διαψευστώ αλλά...
Επίσης για τον ίδιο λόγο (στρώσιμο) δεν θα πω κάτι για τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο όριο.
Τέλος στο θέμα της κατανάλωσης οι εντυπώσεις μου είναι επίσης πολύ θετικές. Είμαι στο στρώσιμο (αλλαγές το πολύ στις 3500 rpm και ταχύτητα το πολύ 140 km/h με 6η) και με αρκετό κόλλημα κάθε μέρα στον Κηφισό πήγαινε-έλα, η μέση ημερησία κατανάλωση κυμαίνεται στα 8-8,5 lt/100km. Και όλα αυτά έχοντας καμιά 20αριά kg ροπής να γαργαλάνε το δεξί μου πόδι από τις 1700 rpm περίπου!
Αν θέλεις λοιπόν κάτι με αντίστοιχα χαρακτηριστικά που επιπλέον να σιδερώνει την άσφαλτο τότε μάλλον πρέπει να σφίξεις λιιιίγο ακόμη το ζωνάρι και να πας στο αντίστοιχο Golf. Αλλιώς καλορίζικο το νέο Leon και δεν θα το μετανιώσεις!
μηπως μπορεις να βαλεις φωτογραφιες απο το εσωτερικο να δουμε πως φαινεται?
-
Ο χρήστης speed_max έγραψε:
γεια σας παιδια,
ειμαι ενα νεο μελος στο φορουμ και ηθελα να ροτισω σχετικα με το σεατ λεον 1.4 tsi 125hp που προκειται να αγορασω καινουριο.Τι γνωμη εχετε για το συγκεκριμενο μοντελο σε οτι αφορα την αξιοπιστια του, οδηγικη συμπεριφορα, τεχνικα ζητηματα και γενικα αν αποτελει μια σωστη επιλογη αγορας.
σας ευχαριστω προκαταβολικα...Με απλά λόγια αποτελεί την καλύτερη επιλογή της κατηγορίας.
Επιδόσεις, οικονομία, οδική συμπεριφορά, δεν έχουν αντίπαλο. Τα πλαστικά δεν αρέσουν σε κάποιους (εγώ τα βρίσκω μια χαρά) αλλά αυτό ξεπερνιέται εύκολα. -
μηπως μπορεις να βαλεις φωτογραφιες απο το εσωτερικο να δουμε πως φαινεται?
Θα το ψάξω αργότερα για το πώς μπορώ να ανεβάσω φωτογραφίες. Πάντως από το site http://www.seat.gr, για όποιον δεν βαριέται να το ψάξει, τα καθίσματα είναι τα Cosmopolitan Black Silver που φαίνονται στις επιλογές-> ταπετσαρίες του Λεόν και το ταμπλό είναι αυτό του Reference που φαίνεται στις φωτογραφίες κάτω-κάτω στο εκδόσεις->reference. Γενικά τον θεωρώ καλόγουστο συνδυασμό.
-
Ο χρήστης g_alex έγραψε:
μηπως μπορεις να βαλεις φωτογραφιες απο το εσωτερικο να δουμε πως φαινεται?
γενικά είναι κάπως έτσι ...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
μηπως μπορεις να βαλεις φωτογραφιες απο το εσωτερικο να δουμε πως φαινεται?
γενικά είναι κάπως έτσι ...
αν ειναι ετσι τοτε ειναι ωραιο κατα τη γνωμη μου
-
Καλό είναι κι έτσι αλλά αν αυτά τα ασημί φιλέτα στο ταμπλό, στην κονσόλα και στις πόρτες ήταν μαύρα , όπως στις εκδόσεις χωρίς clima, θα ήταν καλύτερο. Δυστυχώς δεν έχω τη δυνατότητα να ανεβάσω φωτογραφίες από το σαλόνι του δικού μου για να δείτε τις διαφορές. Αλλά όλα τα λεφτά είναι τα bucket των εκδόσεων sport! Το εσωτερικό στη φωτογραφία είναι της έκδοσης Style.
-
φιλε shumako εχεις βαλει το esp?
-
το εσωτερικο στην πραγματικοτητα ειναι χειροτερο
-
Επειδή το Budget μου ήταν περιορισμένο, τα κομμάτια 1,4 TSI Sport και Design (δεν ήθελα να πάω στο Style) με μειωμένο τέλος ταξινόμισης και 10% έκπτωση μετρημένα στα δάκτυλα του ενός χεριού (κανένα με ESP), και το ήθελα άμεσα στα χέρια μου γιατί υπήρχε αφενός ανάγκη αφετέρου 'κάψα', το πήρα χωρίς ESP. Πάντως υπάρχει το TCS στάνταρ σε όλα τα Leon για να περιoρίζει τις υπερβολές με το γκάζι στους πρότυπους ελληνικούς δρόμους , το οποίο απενεργοποιείται πλήρως.
Θα συμφωνήσω με την άποψη του MindFresh KilBreeze ότι στην πραγματικότητα το εσωτερικό είναι χειρότερο. Το κολακεύει και ο φωτισμός και η άψογη συναρμολόγηση (σπάνιο) του δείγματος της φωτογραφίας. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Τα πλαστικά δεν αρέσουν σε κάποιους (εγώ τα βρίσκω μια χαρά) αλλά αυτό ξεπερνιέται εύκολα.Οδηγείς με μάσκα?
-
Tα ίδια τα πλαστικά είναι μια χαρά σε όλο το αμάξι με εξαίρεση το πάνελ της κεντρικής κονσόλας και το καντράν του πίνακα οργάνων! Και η συναρμογή τους είναι επιπέδου Golf V, μόνο ο σχεδιασμός είναι κάπως... αποτρεπτικός. Αν είχε καλύτερο σχέδιο με τα ίδια υλικά θα ήταν μια χαρά το εσωτερικό.
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Τα πλαστικά δεν αρέσουν σε κάποιους (εγώ τα βρίσκω μια χαρά) αλλά αυτό ξεπερνιέται εύκολα.
Οδηγείς με μάσκα?
Όχι ειλικρινά τα βρίσκω μια χαρά. Αυτά που είναι πραγματικά λίγο πρόβλημα είναι του ibiza.
-
Και σε μένα μια χαρά φάνηκε το Leon εσωτερικά. Η σχεδίαση είναι θέμα γούστου αλλά τα πλαστικά μια χαρά είναι.
-
H κονσόλα δυστυχώς είναι αποκαρδιωτικά άσχημη.
seat leon