-
Έστω οτι έχω ένα ατμοσφαιρικό μετατροπή σε turbo το οποίο όμως βγάζει κανονικά καυσαέρια, δέν κάνει θόρυβο η εξάτμιση, αριθμοί κινητήρα/πλαισίου είναι εντάξει, δέν έχουν γίνει καγκουριες σε αναρτήσεις-λάστιχα, κτλ.
Περνάει κανονικά ΚΤΕΟ, μόνο με λάδωμα, ή εξαρτάται απο σε ποιόν ελεκτή θα πέσεις?
-
Έστω οτι έχω ένα ατμοσφαιρικό μετατροπή σε turbo το οποίο όμως βγάζει κανονικά καυσαέρια, δέν κάνει θόρυβο η εξάτμιση, αριθμοί κινητήρα/πλαισίου είναι εντάξει, δέν έχουν γίνει καγκουριες σε αναρτήσεις-λάστιχα, κτλ.
Περνάει κανονικά ΚΤΕΟ, μόνο με λάδωμα, ή εξαρτάται απο σε ποιόν ελεκτή θα πέσεις?
-
Έστω οτι έχω ένα ατμοσφαιρικό μετατροπή σε turbo το οποίο όμως βγάζει κανονικά καυσαέρια, δέν κάνει θόρυβο η εξάτμιση, αριθμοί κινητήρα/πλαισίου είναι εντάξει, δέν έχουν γίνει καγκουριες σε αναρτήσεις-λάστιχα, κτλ.
Περνάει κανονικά ΚΤΕΟ, μόνο με λάδωμα, ή εξαρτάται απο σε ποιόν ελεκτή θα πέσεις?
-
Εχεις πμ...
-
decat, δεν πας πουθενα. Βρες εναν καταλυτη να βαλεις εστω για εκεινη τη μερα.
-
Το δικό μου πέρασε κανονικότατα στο δημόσιο ΚΤΕΟ, με την τουρμπίνα να χαμογελάει σατανικά στον ελεγκτή. Απλά το έψαξε λίγο παραπάνω από ότι αν δεν την έβλεπε, αλλά δεν μπόρεσε να βρεί κάτι να κόψει...
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Έστω οτι έχω ένα ατμοσφαιρικό μετατροπή σε turbo το οποίο όμως βγάζει κανονικά καυσαέρια, δέν κάνει θόρυβο η εξάτμιση, αριθμοί κινητήρα/πλαισίου είναι εντάξει, δέν έχουν γίνει καγκουριες σε αναρτήσεις-λάστιχα, κτλ.Περνάει κανονικά ΚΤΕΟ, μόνο με λάδωμα, ή εξαρτάται απο σε ποιόν ελεκτή θα πέσεις?
Κανονικότατα, εφόσον οι εκπομπές καυσαερίων είναι στα επιτρεπόμενα όρια.
Το κτεο δεν έχει να κάνει καγκουριές! -
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Έστω οτι έχω ένα ατμοσφαιρικό μετατροπή σε turbo το οποίο όμως βγάζει κανονικά καυσαέρια, δέν κάνει θόρυβο η εξάτμιση, αριθμοί κινητήρα/πλαισίου είναι εντάξει, δέν έχουν γίνει καγκουριες σε αναρτήσεις-λάστιχα, κτλ.Περνάει κανονικά ΚΤΕΟ, μόνο με λάδωμα, ή εξαρτάται απο σε ποιόν ελεκτή θα πέσεις?
Το κτεο δεν έχει να κάνει με καγκουριές, εφόσον το αυτοκίνητο είναι εντός επιτρεπόμενων ορίων καυσαερίων δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
-
Με τα φιμέ τι γίνεται? Ακόμα και τα πιο ανοιχτά δεν περνάνε? Ή είναι στο 'χέρι' του υπαλλήλου?
-
Εγω με πρωτη σκαλα περασα κανονικοτατα και χωρις λαδωμα φυσικα...
-
Εγώ με Llumar Titanium επίσης κανονικότατα, απλά μου ζήτησαν το χαρτί τους (αυτό που έδωσε ο εγκαταστάτης, με πιστοποίηση κτλ κτλ)
-
περιπτωση:
εχουμε λαστιχα TOYOR888 (semi) με εγκριση DOT (εγκριση για χρηση δρομου)
το αμαξι πρεπει να περασει Ι-ΚΤΕΟ
υπαρχει περιπτωση να στραβωσουν με τα σεμι? -
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
περιπτωση:
εχουμε λαστιχα TOYOR888 (semi) με εγκριση DOT (εγκριση για χρηση δρομου)
το αμαξι πρεπει να περασει Ι-ΚΤΕΟ
υπαρχει περιπτωση να στραβωσουν με τα σεμι?Δεν ξέρω φίλε μου αν θα στραβώσει ο ελεγκτής, αλλά με όλο το σεβασμό, υπάρχει σοβαρή περίπτωση να στραβώσει τ'αμάξι σου (καθώς θα τυλίγεται σε κολώνα της ΔΕΗ, θα πέφτει σε χαντάκι, σε άλλα αμάξια, σε τοίχους κτλ)... εκτός κι αν το έχεις μόνο για πίστες ή μόνο για τα καλοκαίρια, θα σου έλεγα βάλε κανονικά ελαστικά γιατί με το πρώτο ψιλόβροχο για κάπου εκεί σε βλέπω... σκέψου και τους άλλους οδηγούς, δεν είναι δικός σου μόνο ο δρόμος κ δε σου φταίει κανας κακομοίρης να τον πάρεις στο κεφάλι σου.
-
Κατ' αρχάς εφόσον είναι DOT περνάνε. Αν σου πει ο υπαλληλος κάτι άλλο, ειναι απλά αδαής.
Κατά 2ον, komis1 είσαι εντελώς λάθος. Το σεμι κρατάει το ίδιο (μη σου πω καλύτερα επειδή ειναι πιο μαλακό και ζεσταινεται πιο εύκολα) σε λίγο νερό, στο πολύ έχει ένα θεματάκι, αν πας πιο αργά δεν έχεις προβλημα. Όλα τα άλλα περί κολωνων, αμαξιών, τοίχων και κακομοίρηδων μου ακούγονται μόνο σαν αφορισμοί. -
Ο χρήστης komis1 έγραψε:
περιπτωση:
εχουμε λαστιχα TOYOR888 (semi) με εγκριση DOT (εγκριση για χρηση δρομου)
το αμαξι πρεπει να περασει Ι-ΚΤΕΟ
υπαρχει περιπτωση να στραβωσουν με τα σεμι?Δεν ξέρω φίλε μου αν θα στραβώσει ο ελεγκτής, αλλά με όλο το σεβασμό, υπάρχει σοβαρή περίπτωση να στραβώσει τ'αμάξι σου (καθώς θα τυλίγεται σε κολώνα της ΔΕΗ, θα πέφτει σε χαντάκι, σε άλλα αμάξια, σε τοίχους κτλ)... εκτός κι αν το έχεις μόνο για πίστες ή μόνο για τα καλοκαίρια, θα σου έλεγα βάλε κανονικά ελαστικά γιατί με το πρώτο ψιλόβροχο για κάπου εκεί σε βλέπω... σκέψου και τους άλλους οδηγούς, δεν είναι δικός σου μόνο ο δρόμος κ δε σου φταίει κανας κακομοίρης να τον πάρεις στο κεφάλι σου.
δεκτα τα σχολια σου...
μετα απο 3 σετ r888 kai 2 δεκαδες χιλιαδες χιλιομετρα (οχι μοστρα και περατζαδες) το μονο που θα πω ειναι πως και στην επομενη αλλαγη τα ιδια θα βαλω...
πριν τα βαλω ψαχτηκα πολλους μηνες με διαβασμα και γνωμες εμπειρων...
ειμαι συνηδειτοποιημενος ως προς την χρηση που κανω, καθως και για τα υπερ/κατα
σχετικα με το σχολιο 'σκέψου και τους άλλους οδηγούς, δεν είναι δικός σου μόνο ο δρόμος κ δε σου φταίει κανας κακομοίρης να τον πάρεις στο κεφάλι σου' μακαρι ολοι αυτοι που κυκλοφορουν με λαστιχα 3+ ετων με 40-50-80κ κμ να ειχαν σεμι αντι για τα καμενα που χρησιμοποιουν, θα ειμασταν ολοι πιο ασφαλεις
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Κατ' αρχάς εφόσον είναι DOT περνάνε. Αν σου πει ο υπαλληλος κάτι άλλο, ειναι απλά αδαής.
Κατά 2ον, komis1 είσαι εντελώς λάθος. Το σεμι κρατάει το ίδιο (μη σου πω καλύτερα επειδή ειναι πιο μαλακό και ζεσταινεται πιο εύκολα) σε λίγο νερό, στο πολύ έχει ένα θεματάκι, αν πας πιο αργά δεν έχεις προβλημα. Όλα τα άλλα περί κολωνων, αμαξιών, τοίχων και κακομοίρηδων μου ακούγονται μόνο σαν αφορισμοί.thanks
-
cool, ελπίζω να μη με παρεξηγήσατε - δεν έχω κάτι απέναντι στη χρήση οποιουδήποτε εξοπλισμού αρκεί να γίνεται συνειδητοποιημένα. Ο κάγκουρας με τα σεμι που πήγε να πέσει πάνω μου πριν 6 μήνες προφανώς ενδιαφερόταν μόνο για το λουκ.
Από την άλλη μια υδρολίσθηση δε νομίζω ότι θα κάνει διακρίσεις μεταξύ συνειδητοποιημένων οδηγών και μη, οπότε αργά στα νερά και καλά χιλιόμετρα...
Σε άλλες χώρες πάντως δεν είναι τυχαίο που τα αυτοκίνητα έχουν 2 σετ ζαντολάστιχα, ένα για το χειμώνα κι ένα για το καλοκαίρι.. αυτά που στην Ελλάδα 'φοράμε' όλες τις εποχές, έξω λέγονται summer tires. Τα Semi είναι μόνο για να μην αλλάζουμε λάστιχο όταν πάμε πίστα... Anyway o καθένας ότι θέλει κάνει, απλά εφιστώ προσοχή όταν είμαστε στο δρόμο.
-
Ο χρήστης komis1 έγραψε:
cool, ελπίζω να μη με παρεξηγήσατε - δεν έχω κάτι απέναντι στη χρήση οποιουδήποτε εξοπλισμού αρκεί να γίνεται συνειδητοποιημένα.
**Ο κάγκουρας με τα σεμι που πήγε να πέσει πάνω μου πριν 6 μήνες προφανώς ενδιαφερόταν μόνο για το λουκ.**Από την άλλη μια υδρολίσθηση δε νομίζω ότι θα κάνει διακρίσεις μεταξύ συνειδητοποιημένων οδηγών και μη, οπότε αργά στα νερά και καλά χιλιόμετρα...Σε άλλες χώρες πάντως δεν είναι τυχαίο που τα αυτοκίνητα έχουν 2 σετ ζαντολάστιχα, ένα για το χειμώνα κι ένα για το καλοκαίρι.. αυτά που στην Ελλάδα 'φοράμε' όλες τις εποχές, έξω λέγονται summer tires. Τα Semi είναι μόνο για να μην αλλάζουμε λάστιχο όταν πάμε πίστα... Anyway o καθένας ότι θέλει κάνει, απλά εφιστώ προσοχή όταν είμαστε στο δρόμο.
για πες για το συγκεκριμενο σκηνικο...πως αντιληφθηκες οτι πηγε να πεσει επανω σου?
οταν σε μια χωρα 60% του ετους εχουν βροχη η χιονι ειναι λογικο να εχουν 2 τυπους ελαστικου
οταν το ποσοστο αυτο πεφτει στο 10% τα πραγματα αλλαζουνεπισης το σεμι σε απλα βρεγμενο οδοστρωμα κραταει καλυτερα απο νορμαλ...αν τωρα παμε σε κατασταση νεροποντης και λιμναζοντα νερα τοτε με κανενα λαστιχο στην Ελλαδα δεν εισαι ασφαλης
στα τοσοα χρονια που κυκλοφορω (στο ενα αυτοκινητο ) με σεμι στην μια και μοναδικη φορα που επεσα σε νεροποντη σε εθνικη απλα προσαρμοσα την ταχυτητα μου στα μαχ 8οκμ και δεν ειχα κανενα προβλημα
ενα λαστιχο απο μονο του δεν ειναι επικινδυνο...ο χρηστης του μπορει να το κανει επικινδυνο
ισχυει οτι και στα οπλα...δεν σκοτωνουν τα οπλα...οι χρηστες τους σκοτωνουν...
-
είχα δεί σε κάτι φανάρια σταματημένος πίσω του τι λάστιχα φορούσε (πατρών πύργου). Έφυγε κάπως πιο μπροστά και μετά πρέπει πέρασε από ρηχή λούμπα μάλλον με κάποια ταχύτητα (~100 πρέπει να πήγαινα εγώ). Δε μπορώ να είμαι σίγουρος τι έγινε γιατί σε μια φάση απλά τον είδα να προσπαθεί να το μαζέψει με ανάποδα αφού πήγαινε fishtailing δεξιά αριστερά. Περιττό να πώ ότι αυτός ή ήταν πολύ τεχνίτης ή είχε άγιο αλλά σίγουρα το δικό μου σκ@τό ακούμπησε βρακάκι εκείνη την ώρα λολ
τεσπά είναι λίγο overkill ίσως από την άποψη ότι την τόση επιπλέον πρόσφυση θεωρώ ότι σπάνια θα την χρειαστεί πραγματικά όποιος κινείται εντός λογικών ορίων στο δρόμο.. ένα σετ καλά λάστιχα (π.χ. eagle f1) είναι υπεραρκετά, εκτός αν, όπως είπα, το πας σε πιστες. Στο δικό μου (200 hp πισωκίνητο) δεν έχω βρεθεί με παράπονο, εκτός από τα πρώτα λεπτά, μέχρι να ζεστάνουν λίγο... Τώρα που το λέω, εξ'αλλου για να πιάσεις αυτά τα όρια ανώτερης πρόσφυσης με τα σεμι, πρέπει να τα έχεις ζεστάνει κιόλας αρκετά.. εξαρτάται λοιπόν και πόσο μεγάλες διαδρομές κάνεις καθημερινά (αν είναι του τέταρτου μεσ' την πόλη κιόλας, τι να ζεστάνεις..;).
εγκυκλοπαιδικά, από επίπτωση στην κατανάλωση και άνεση πως τα έχεις βρει;
υγ συμφωνώ απόλυτα με αυτό που είπες, όλα είναι θέμα του πως τα χρησιμοποιείς.. με σεβασμό στις ικανότητές μας πρώτα και μετά τους άλλους γύρω μας.
-
Ο χρήστης komis1 έγραψε:
είχα δεί σε κάτι φανάρια σταματημένος πίσω του τι λάστιχα φορούσε (πατρών πύργου). Έφυγε κάπως πιο μπροστά και μετά πρέπει πέρασε από ρηχή λούμπα μάλλον με κάποια ταχύτητα (~100 πρέπει να πήγαινα εγώ). Δε μπορώ να είμαι σίγουρος τι έγινε γιατί σε μια φάση απλά τον είδα να προσπαθεί να το μαζέψει με ανάποδα αφού πήγαινε fishtailing δεξιά αριστερά. Περιττό να πώ ότι αυτός ή ήταν πολύ τεχνίτης ή είχε άγιο αλλά σίγουρα το δικό μου σκ@τό ακούμπησε βρακάκι εκείνη την ώρα λολτεσπά είναι λίγο overkill ίσως από την άποψη ότι την τόση επιπλέον πρόσφυση θεωρώ ότι σπάνια θα την χρειαστεί πραγματικά όποιος κινείται εντός λογικών ορίων στο δρόμο.. ένα σετ καλά λάστιχα (π.χ. eagle f1) είναι υπεραρκετά, εκτός αν, όπως είπα, το πας σε πιστες. Στο δικό μου (200 hp πισωκίνητο) δεν έχω βρεθεί με παράπονο, εκτός από τα πρώτα λεπτά, μέχρι να ζεστάνουν λίγο... Τώρα που το λέω, εξ'αλλου για να πιάσεις αυτά τα όρια ανώτερης πρόσφυσης με τα σεμι, πρέπει να τα έχεις ζεστάνει κιόλας αρκετά.. εξαρτάται λοιπόν και πόσο μεγάλες διαδρομές κάνεις καθημερινά (αν είναι του τέταρτου μεσ' την πόλη κιόλας, τι να ζεστάνεις..;).
εγκυκλοπαιδικά, από επίπτωση στην κατανάλωση και άνεση πως τα έχεις βρει;
υγ συμφωνώ απόλυτα με αυτό που είπες, όλα είναι θέμα του πως τα χρησιμοποιείς.. με σεβασμό στις ικανότητές μας πρώτα και μετά τους άλλους γύρω μας.
α.απο την περιγραφη σου καταλαβα οτι αυτος ηταν μπροστα σου...σωστα? ('Ο κάγκουρας με τα σεμι που πήγε να πέσει πάνω μου πριν 6 μήνες προφανώς ενδιαφερόταν μόνο για το λουκ') αρα δυσκολο μου φαινεται να κινδυνεψες να σε τρακαρει εφοσον κρατουσες αποσταση ασφαλειας και τα αντανακλαστικα σου ηταν σε εγρηγορση και επισης πως γινεται να πεσει αυτος πανω σου ακομα δεν μπορω να το καταλαβω....
β.τα σεμι δεν τα πηρα για να τα ταλαιπωρω μεσα στην ολη και στην κινηση (εχω αλλο αμαξι για κα8ημερινο)
γ.σε θεμα ανεσης αν εξαιρεσεις ενα βουητο που ειχα παρατηρησει οταν τα πρωτοεβαλα και πλεον περναει απαρατηρητο δεν εχω κανενα θεμα, εξαλλου οπως σου ειπα εχω αλλο αμαξι για καθημερινα στην πολη, εκτος απο τα semi υπαρχει ακομα ρυθμιζομενη αναρτηση coilover με ρυθμιζόμενα top mounts και ρυθμιζομενες μπρος πισω αντιστρεπτικες καθως και βελτιωμενα φρενα
δ. απο θεμα καταναλωσης εχω παρατηρησει περιπου ενα 5-10% το οποιο ομως δεν μπορω να το αποδωσω ολο στα σεμι καθως υπαρχει πανω και full body custom exchaust καθως kai φιλτρο εισαγωγης
-
Μη φανταστεις καμμια τεράστια απόσταση 100 μετρων λολ! Σκέψου κάποιον που παρεκκλίνει αριστερά στο αντίθετο ρεύμα και το κόβει όλο δεξιά ενώ εσύ έρχεσαι και μετα τούμπαλιν. Αν είχα ακολουθήσει σταθερή πορεία θα με είχε σίγουρα εμβολίσει. Δεν ξέρω αν στο εξηγώ με αρκετή σαφήνεια αλλά ελπίζω το φαντάζεσαι. Ναι ευτυχως είχα το νού μου εκείνη την ωρα αλλά επειδή εγώ ανταπεξήλθα (σίγουρα με τη βοήθεια του αμαξιού που είναι σε κατάσταση πολύ καλής διατήρησης), δε σημαίνει ότι το ίδιο θα κάνει και ο οποιοςδήποτε άλλος που δε θα φταίει σε τίποτα να βασανιστεί εκείνη την ώρα.
Τεσπά ενδιαφέροντα αυτά περί θορύβου/κατανάλωσης. Προφανώς έχεις φτιάξει ένα εργαλειάκι για τις αποδράσεις σου, σου εύχομαι καλές διαδρομές με πολλά χαμόγελα κι ας ξαναγυρίσουμε στο θέμα γιατί βγήκαμε αρκετά εκτος
ΚΤΕΟ και βελτιωμένα